Gestopt met de pil
zaterdag 18 augustus 2007 om 10:34
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
dinsdag 23 december 2008 om 09:14
Sweety, zet em op! Veel succes!
Ongeduld, op Hyves kun je zien waar Zaza woont. Daar wonen mijn schoonouders ook. Mijn man is daar geboren en getogen. Mijn schoonmoeder ligt daar nu in het ziekenhuis, tenzij ze al naar huis mag... Als ik afgestudeerd ben gaan wij ook meer die kant op, maar niet speciaal daarheen. We zouden ook maar zo jouw buren kunnen worden! We willen iig weg uit de randstad.
Het in slaap vallen van de jongens ging gisteravond goed. Helaas werd Bas om 22:30 wakker en huilde daarbij zo hard dat ook Tim wakker werd en flink tekeer ging. Vanalles geprobeerd. Lang verhaal kort: Bas heeft bij ons in het grote bed geslapen en Tim in het campingbedje aan ons voeteneinde. Voor zessen was iedereen wakker en de nacht verliep ook niet denderend. Ik hoop dat Sweety beter heeft geslapen... Ook hoop ik dat de jongens snel weer beter zijn!
Liefs, Utah
dinsdag 23 december 2008 om 09:22
dinsdag 23 december 2008 om 15:40
Mijn schoonmoeder is weer thuis! Toen ik mijn schoonvader vanochtend sprak, zei hij dat hij haar na een gesprek met de fysiotherapeut mocht ophalen. Ik ga ervan uit dat ze inmiddels thuis in haar bedje ligt. Had beloofd te wachten met bellen tot mijn man ook thuis is, dus weet het niet heel zeker. Fijn hoor, opluchting alom. Nu maar hopen dat het snijvlak schoon is. (Hoewel dat eigenlijk ook niet veel zegt.) Ik hoop vooral dat ze weer een poosje zonder ziekenhuis door kan gaan. (Nou ja, ze heeft nog wel zes weken van vijf keer per week warmtebestraling in Amsterdam op de agenda staan... Hopelijk is het daarna effe klaar. Er zijn grenzen!)
En nog even dit: HUP SWEETY!
dinsdag 23 december 2008 om 18:26
Spannend zeg voor onze Sweety! Ik hoop dat het snel gaat en dat de kleine snel geboren wordt! Ben erg benieuwd naar de naam!
Ongeduld, fijn dat je schoonmoeder weer thuis is! Hoop dat het goed afloopt met de volgende uitslagen. Dus je wilt ook naar het noorden. Het is hier erg gezellig hoor!!
Ongeduld, wat jammer dat de bv niet meer gaat. Ook dat het zo ineens niet meer ging. Ik hoop dat je er niet meer zo verdrietig om bent. Dikke knuffel!
Thinkerbel, wat leuk een neefje! Gefeliciteerd. Alleen jammer dat je niet heen kunt, maar ik had dezelfde beslissing gemaakt denk ik. Bij jou schiet het ook al aardig op. Heb je al een flinke uitzet bijelkaar? Vond ik zo leuk dat shoppen!
Zaza, ik hoop dat jullie weer beter zijn en dat Lynn er geen last van heeft! Veel beterschap, want ziek zijn met de kerst mag echt niet! Knuffel!!
Voor alle andere dames ook een dikke knuffel!!!
Hier hebben we een druk weekend gehad. We zijn weggeweest voor het kerstfeest van mijn man. Dat was incl. overnachting dus was wel even mooi. Vincent heeft bij mn moeder gelogeerd en dat ging heel goed. Hij zwaaide ons zelfs uit! Maandag was mijn man jarig dus druk druk. Wel fijn dat hij nu ook 2 weken vrij is dus hebben de hele dag door visite gehad. Maar we zijn er nu wel in 1 keer af!
Sinds vorige week zegt Vincent (eindelijk) MAMA!! Ik was zo blij! Daarvoor waren we allebei papa dus nu ook mama. Zo lief! Ook heeft hij een hoektandje erdoor. Ook staat hij soms zo alleen en dan kijkt hij echt zo verbaasd. Dus ik denk dat het niet zo lang meer duurt! Het gaat zo snel met die kleine man!
Sweet, ik hou Viva in de gaten.
Groetjes!
Ongeduld, fijn dat je schoonmoeder weer thuis is! Hoop dat het goed afloopt met de volgende uitslagen. Dus je wilt ook naar het noorden. Het is hier erg gezellig hoor!!
Ongeduld, wat jammer dat de bv niet meer gaat. Ook dat het zo ineens niet meer ging. Ik hoop dat je er niet meer zo verdrietig om bent. Dikke knuffel!
Thinkerbel, wat leuk een neefje! Gefeliciteerd. Alleen jammer dat je niet heen kunt, maar ik had dezelfde beslissing gemaakt denk ik. Bij jou schiet het ook al aardig op. Heb je al een flinke uitzet bijelkaar? Vond ik zo leuk dat shoppen!
Zaza, ik hoop dat jullie weer beter zijn en dat Lynn er geen last van heeft! Veel beterschap, want ziek zijn met de kerst mag echt niet! Knuffel!!
Voor alle andere dames ook een dikke knuffel!!!
Hier hebben we een druk weekend gehad. We zijn weggeweest voor het kerstfeest van mijn man. Dat was incl. overnachting dus was wel even mooi. Vincent heeft bij mn moeder gelogeerd en dat ging heel goed. Hij zwaaide ons zelfs uit! Maandag was mijn man jarig dus druk druk. Wel fijn dat hij nu ook 2 weken vrij is dus hebben de hele dag door visite gehad. Maar we zijn er nu wel in 1 keer af!
Sinds vorige week zegt Vincent (eindelijk) MAMA!! Ik was zo blij! Daarvoor waren we allebei papa dus nu ook mama. Zo lief! Ook heeft hij een hoektandje erdoor. Ook staat hij soms zo alleen en dan kijkt hij echt zo verbaasd. Dus ik denk dat het niet zo lang meer duurt! Het gaat zo snel met die kleine man!
Sweet, ik hou Viva in de gaten.
Groetjes!
dinsdag 23 december 2008 om 20:43
Vinden jullie het ook zo spannend? Ik hoop dat Sweety haar kleine meid inmiddels in haar armen mag houden.
Utah: Aha! Ik zit net te bedenken dat de meneer die onze auto's total loss heeft gereden ook uit Zaza city komt. Misschien kennen jullie hem wel!
Jammer dat het slapen niet helemaal gelukt is, de aanhouder wint....
Onze harde aanpak heeft al meteen vruchten afgeworpen! Guido heeft nu 2 nachten doorgeslapen, zelfs tot half 8 's ochtends!
Wat heerlijk dat je schoonmoeder weer thuis is! En wat een belasting, 6 weken 5 keer bestraling in Amsterdam!
Blink: Wat goed dat Vincent nu ook mama zegt! En fijn dat het logeren ook goed ging!
Meiden, fijne avond!
Utah: Aha! Ik zit net te bedenken dat de meneer die onze auto's total loss heeft gereden ook uit Zaza city komt. Misschien kennen jullie hem wel!
Jammer dat het slapen niet helemaal gelukt is, de aanhouder wint....
Onze harde aanpak heeft al meteen vruchten afgeworpen! Guido heeft nu 2 nachten doorgeslapen, zelfs tot half 8 's ochtends!
Wat heerlijk dat je schoonmoeder weer thuis is! En wat een belasting, 6 weken 5 keer bestraling in Amsterdam!
Blink: Wat goed dat Vincent nu ook mama zegt! En fijn dat het logeren ook goed ging!
Meiden, fijne avond!
woensdag 24 december 2008 om 10:27
woensdag 24 december 2008 om 17:42
Sjeeeee!
Ze weet het wel spannend te houden he?
Ben hier nu al voor de 10e keer vandaag. En nog geen nieuws.
Nou ja, er gebeurt in ieder geval wel wat, want anders hadden we wel van haar gehoord! Het inleiden doet zijn werk wel, denk ik.
Nu ga ik Tim voeren. Vanavond blijf ik langskomen.
Hup Sweety!
Ze weet het wel spannend te houden he?
Ben hier nu al voor de 10e keer vandaag. En nog geen nieuws.
Nou ja, er gebeurt in ieder geval wel wat, want anders hadden we wel van haar gehoord! Het inleiden doet zijn werk wel, denk ik.
Nu ga ik Tim voeren. Vanavond blijf ik langskomen.
Hup Sweety!