Zwanger worden na miskraam in 2016/2

12-10-2016 09:33 2123 berichten
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.

Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart

tZonnetje ¤31-32 ¤ :

Maisnon ¤ ¤ NOD

Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :

Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten

De zwangeren

Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni

MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni

Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli

Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli

Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤

Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus

Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤

Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus

Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus

Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober

Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober

kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober

Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec

Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18

Babbes ¤33- 32 ¤ :heart: :heart: UD 3 feb '18

Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor de pillen gekozen en was binnen een paar uur het vruchtje verloren. Ik wilde niet wachten totdat het spontaan zou gebeuren, aangezien mijn lichaam sowieso al niet had gereageerd die 1,5 week..
Fritzz ik hoop voor je dat je baarmoeder schoon is..

Het lijkt me erg heftig ja om het vruchtje te zien.. Ik ook kloppend hartje gezien met 6.5 week.. Week voor termijnecho begon ik te bloeden.. Bleek dat hartje vlak na echo gestopt was met kloppen. Dus voordat miskraam op gang kwam was ook 3 wkn later.. Ik verloor alleen teveel bloed dus werd spoed curettage..

De wens om opnieuw zwanger te worden werd hierdoor nog sterker!!

Waar ik eerst leegte en verdriet voelde, voel ik nu we er weer voor gaan ook weer leuke spanning net als toen ik stopte met de pil..

Idd nog even ziekmelden! Geef jezelf en je lichaam de tijd
Tamari dus echt een zelfs verhaal

Messe85 ook heftig hoor zo'n spoed curettage! Goed om te horen dat je nu weer die gezonde spanning voelt. Wie weet hebben wij dat over een tijdje ook weer.
Hey fritzzz heftig zeg! Lijkt op mijn verhaal maar we hebben natuurlijk allemaal hetzelfde meegemaakt. Hier twee echos gehad met kloppend hartje. De dag na de tweede echo is het hartje gestopt. Dat kregen we vorige week vrijdag te horen de dag voordat we op vakantie gingen. Vorige week zondag de miskraam gehad op vakantie, van nature. VK zei tegen mij dat meestal als je weet dat het niet goed is dan gaat je lichaam het vaak toch snel zelf afstoten.

Wij willen ook snel door. Dinsdag controle in het zh en dan hopelijk groen licht.

Vanessa: kan zijn dat ik het gemist hebaar je krijgt nu onderzoeken in het zh vanwege de miskramen? Hoe vaak heb je nu een miskraam gehad en hoe ver was je? Pff hopelijk kunnen ze je helpen om een gezond kindje op de wereld te zetten.
Ja omdat t niet echt miskramen miskramen zijn. De kindjes zijn namelijk helemaal in orde alleen ik houd de zwangershap niet in stand vanwege erg veel bloedverlies dus breken de vliezen steeds. 18 en 13 weken.

Ze denken aan een stollingsziekte of slijmvlies afwijking. Tijd zal t leren alleen die onderzoeken duren Zow enorm lang! Niet leuk! Maar ja steeds liters bloedverliezen in t helemaal niet en zeker als je weet dat je t toch niet volhoud.
Fritzzz welkom ik zet je vandaag of morgen in de tabel bij.

Naar om hier zoveel nieuwe aanmeldingen te hebben. Zoiets gun je echt niemand. Toch heb ik veel aan lotgenoten merk ik.

Even in het kort voor de nieuwe dames: Inmiddels is mijn miskraam bijna 4 maanden geleden. Met 7+6 een kloppend hartje gezien. Met 9+4 hadden we weer een echo, maar toen kwamen we er achter dat het hartje met 9+1 gestopt was met kloppen. Bij ons kindje waren duidelijke afwijkingen te zien. Bijna geen armen en benen. En zo enorm veel vocht in het hoofdje wat duidde op een of meerdere ernstige chromosoom afwijkingen. 13 dagen na dat we er achter kwamen is het zelf losgekomen. ( ik zou maandags een gesprek hebben bij de gyn voor curretage maar die zat op zo dag nacht kwam het zelf)

Wel erg frustrerend.

Vriend en ik waren helemaal nog niet bezig met zwanger worden, toen het gebeurde. Ik slikte de pil, maar paar dagen niet goed geweest die maand en toen was ik zwanger. Na de miskraam bewust verder gegaan. Wens zit wel heel erg hoog nu. Maar nu dus al 4 maanden zonder pil bezig en nog steeds niks... sorry voor t emo einde. Toch maar proberen te werken vandaag ondanks t ziek zijn. Fijne dag dames
Goedemorgen dames, weer een nieuwe week in met zijn allen.

Welkom aan de nieuwe meeschrijfsters! Goed dat jullie hier je ervaring delen en af en toe een knuffel komen halen. Ik heb ons verhaal mondjesmaat verteld aan mensen, 9 van de 10x wordt er dan gezegd: 'jij ook al??' Het gebeurt zo vaak! Alleen er wordt weinig over gesproken. Daarom des te fijner om het hier kwijt te kunnen.

Kangamagus, leuk en spannend dat jullie er weer zin in hebben. Wat naar dat het er zo in heeft gehakt bij jullie (maar ook heel herkenbaar en logisch). Het trekt ook best wel een wissel op je relatie heb ik gemerkt... des te fijner als je er na een half jaartje weer zin in hebt met zijn tweeën!

Fritzzz ik zat volgens mij ook in datzelfde 'uitgerekend'-topic Heel stom dat die steeds in mijn favorieten bovenin komt te staan, ik denk elke keer 'oh ja, even meeschrijven! Oh nee...'

Fijn dat jullie zo zeker weten dat je er weer voor gaat. Maar vergeet niet dat dit echt iets heftigs is en dat je misschien nog een flinke klap gaat krijgen. Het is nog zo recent voor je. Ik bedoel maar te zeggen, je mag er ook wel even flink van ondersteboven en verdrietig zijn, en daarna rustig de draad weer oppakken. Wat je ook doet:

Vanes, wat heftig dat dit bij jou de achtergrond is... Gelukkig doen ze nu onderzoek en is er hopelijk een goede oplossing voor! Maar helemaal niet fijn dat het allemaal zo lang duurt, en dit is al zo'n langdurig gedoe. Ik hoop echt dat ze snel iets bedenken om jouw lijf een steuntje te geven zodat het de volgende keer wel goed gaat

ahh Mennes snap het heel goed dat het al zo lang voelt die 4 maanden. Zeker als je daarvoor per ongeluk, door de pil heen, zwanger bent geraakt. Dat je denkt, 'wat wil je nou, lijf!?' haha moedertje natuur laat zich niet sturen. Hopelijk toch snel weer goed nieuws voor jullie. Heftig om jouw verhaal (nogmaals) te lezen zeg. Beterschap en niet teveel werken vandaag!

Messe: ik heb nog niets gezien! Maar pas vanaf de 22e zoek ik daar iets achter. Ik denk dat de boel toch een beetje in de war is. Toen ik wel zwanger was, had ik al vrij snel zere borsten (en rugpukkels ) en ik heb nu helemaal geen kwaaltjes.... Tegelijkertijd zit ik natuurlijk wel gewoon te hopen hoor haha. En jij, hoe voel je je? Wat denk je?
Hier ook nog niets.. Maar denk niet dat ik zwanger ben. Heb zere tepels maar die kunnen ook bij aankomende menstruatie horen..( haha ik hoop ook wel dat ik mss toch zwanger ben)

Heb normaal een korte cyclus dus hij is nu wat langer..

Denk mss wo/do of vrijdag.. Langste cyclus die ik heb gehad is 26 dgn dus dat zou dan woensdag zijn.. Ben benieuwd.
Jeetje vanessa wat heftig zeg! Fijn dat je nu wel geholpen wordt inderdaad.

Mennes komt helemaal goed meid!!

Missfields hier ook nog de andere forums zichtbaar elke keer als ik kijk op het forum. Ik lees ze soms nog wel mee kijken hoe het met de andere meiden gaat.
Missfields bij mij staat hij ook in mijn favorieten. Ik weet ook niet of je dat kan veranderen...

Vanessa wat enorm heftig zeg, met 18 weken een kindje verliezen en 13 weken. Echt heftig :(

Mennes wow bijzonder verhaal ook joh Door de pil zwanger heen geraakt. Dan is het natuurlijk nog nog frustrerender als je zonder pil nog niet gelijk zwanger bent. Toch zal je lichaam moeten ontpillen en moeten ontzwangeren.

Cupcake hopelijk ben je schoon morgen!

Ik moet vrijdag voor controle echo. Heb ergens wel het gevoel dat ik schoon ben.
Miss fields, ik heb ook geprobeerd die forums te verwijderen waarop je ooit heb gereageerd. Heb nog niet kunnen vinden hoe je het kan verwijderen...

Fritzz en cupcake, ik hoop dat jullie schoon zijn en weer verder kunnen...
Heel heftig jullie verhalen met latere miskramen lijkt me zoveel spannender dan als het straks weer raak is!

Hier denk ik dat het me niet zonder hulp gaat lukken. Mijn miskraam was zo vroeg dat ik denk dat de oorzaak mijn gekke cyclus is. En nu 4 dagen na eisprong alweer ongesteld.. dan krijgt een vruchtje niet eens een kans. vrijdag naar de dokter. Hoop zo dat hij me wel door wil verwijzen, snapt er zelf niks van.
Volgens mij kun je een topic niet weghalen uit het lijstje omdat je er eenvoudigweg gereageerd hebt. Het enige dat helpt is een nickchange, maar dat is ook weer zo rigoureus.

Wat vreemd Patsy! Ik hoop dat je doorverwezen wordt.
He bah Patsy 4 dagen is wel heel kort.

Al Etos zwanger worden pillen gebrobeerd? Wil de LF wel eens verlengen. Idiaal is 10 dagen maar 7/8 kan ook succesvol zijn hoor!!

Hier weer begonnen met werken. Bah!

Morgen word ik gebeld door t zkh en 8-11 eerste bezoek maar de echte onderzoeken kunnen pas beginnen na 10/12 weken omdat dan die shit hormonen pas uit je lijf zijn. Irritant!
He bah patsy . Vervelend zeg! Hoop dat je doorverwezen wordt en idd misschien de tip van vanessa eens een maandje proberen. Lees vaker over die pillen van etos!

He vanessa wat vervelend. Waarom kunnen ze pas starten als alle hormonen weg zijn dan?
Vanochtend werd ik wakker na een droom dat ons kindje was geboren. Ik keek het ook echt in de ogen en noemde het bij de naam die we voor een meisje hadden bedacht. Toch weer een gek en leeg gevoel. . Ik merk toch wel dat het nog heel vers is. Nog geen 2 weken geleden hadden we nog de enorme blijheid na een goede echo.

Die 4 weken dat ik zwanger ben geweest (heb geweten) zijn gewoon zulke intense weken geweest. Vol met toekomstplannen en blijheid. Eerste trimester volgende zwangerschap zal toch vooral onzeker, angst en sceptisch zijn denk ik.

Patsy balen van je korte cyclus. Hopelijk word je doorverwezen.

Vanessa dat duurt erg lang inderdaad voordat de onderzoeken gedaan kunnen worden. Proberen jullie het ondertussen wel om zwanger te worden?
Ahh fritzz ik weet precies wat je bedoeld!! Dat dromen idd.. Toekomstplannen, je hand op je buik leggen en al onvoorwaardelijke liefde voelen en dan BAM.. Valt alles in een gat en moet je positief tegen jezelf zeggen dat het weer goedkomt..

Maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan.. En wat je zegt de eerste weken van nieuwe zwangerschap zullen zeker eng zijn.. Maar daar helpen we elkaar dan ook doorheen ja toch!!

Knuffel voor jou
Nee die pillen nog niet gebruikt, ga ze straks gelijk kopen! Ik gebruikte laatste cyclus wel teunisbloemolie en tarwekiemolie. Maar omdat dat een miskraam werd durf ik die toch niet meer te gebruiken..

He bah niks is meer onbezorgd nu. En blijf maar doorrekenen, zoon is van februari 2015 en wilde er 2 jaar tussen.. Nouja dat soort luxe wensen sowieso maar loslaten. Een gezond tweede kindje en hopelijk in 2017! Zou mooi zijn als dat ons allemaal lukt! Succes met de komende NOD's!
Hier vanmorgen helemaal schoon verklaart. We mogen dus weer . Nu alleen nog uitpluizen wanneer we vruchtbaar zijn. De app waarin ik mijn menstruatie bijhield voorspeld opeens geen menstruatie meer, zal wel zijn omdat deze gepauzeerd is. Mijn laatste cyclussen:

27 juni en die duurde 32 dagen

29 juli en die duurde 35 dagen

Daarvoor was ik aan de pil en mijn lichaam heeft geen tijd nodig gehad om te herstellen, herpakte zich meteen heel goed. Voordat ik aan de pil begon was mijn cyclus ook meestal 1 hele maand dus werd altijd op bijv de 28ste ongesteld.

Lastig om te voorspellen nu, zal allemaal wel wat opschuiven denk ik.

Patsy: ja die luxewensen hebben wij ook. Vind het lastig om die los te laten mja een kindje dat in de bouwvak jarig is vind ik ook niet heel gunstig eigenlijk.. we moeten het er maar mee doen denk ik dan, kindje is wat we willen.

Fritzz: hier ook die blijheid met de echo maar bij ons is het best snel teruggekomen..Vanmorgen schoon verklaart maar sinds twee dagen echt weer aan het dromen. Heb ook geen moeite meer om de babyspullen te zien die we hebben gekregen al. Eerst moest ik daar enorm van janken. Gister ook de foto's nog eens bekeken en bleef het ook droog. Nu zijn we weer heel blij omdat we schoon zijn en weer mogen. Nu alleen nog die cyclus uitzoeken en alles kansen benutten.
Super cupcake dat je "schoon" bent! Signaal dat je weer vooruit kan kijken!

Hier is menstruatie begonnen! Op naar de volgende ronde.. Voel me er goed bij! Ook omdat mn lichaam nu voor het eerst sinds 4 maanden een normale cyclus heeft gehad.
Hoii

Ik heb dit verhaal ook bij een ander formum staan.

Ik ben nieuw hier ik hoop dat ik mij aanmag sluiten bij jullie?

Om een verhaal kort te maken. Ik ben zwanger geweest maar helaas een miskraam. Sinds deze 2 maanden zijn weer bezig. Alleen sinds mijn miskraam is mijn cyclus veranderd kwa symtomen. Ik heb geen pijnelijke borsten meer en heb geen kramp na mijn oragasme. Dit is vooral als ik mijn eisprong heb gehad. Ben zo bang dat er iets mis is. Misschien dat er een anderen forum is waar ik dif verhaal ook kwijt kan? Ik hoop dat we weer zwanger mogen worden wannneer ja dat is de vraag.

Groetjes

Beer
Welkom Beer, ik denk eerder dat t beter is dat je de symptomen niet meer hebt dan wel. Komt vast wel goed. Even geduld.

Jeeee cupcake wat fijn. Hopelijk vind je je eisprong snel.

Ben blij dat jij blij bent Messe t is dubbel maar goed veranderen doe je er niets aan.

Nee wij proberen niet verder voorlopig 2x deze ellende was voldoende.

Zeker niet na t bericht van vanmiddag:

Diverse afwijkingen gevonden waaronder open rug. (Zou een jongen zin ) Echter:

Uitslag nekplooi en nipt, beide super goed en nu komt t tada een meisje..

Waar gaat t mis. Wordt uitgezocht en wordt vervolgd.
Hieruit
Ik denk dat je iets verkeerd gelezen hebt beertje.
Oooo sorry meiden. Excuus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven