Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!

Om de zoveel tijd kom ik even kijken. Dacht echt dat er na het eten misschien wel wat leuks te melden zou zijn... Helaas. Wat spannend!!! Ik word er zenuwachtig van...
......*zucht*.......
Lalalalalalalala
tutututudu...

Dussss....

Nou, dan maar weer terug naar Robert ten Brink.

Morgen kijk ik wel verder. Hopelijk is 'ons' kerstkindje er dan eindelijk!

Fijne avond nog, meiden!
Nog niets......... Dus toch een kerstkindje!!

Fijne kerst allemaal!!!
of nog geen kans om te smsen..
Voor het tafeldekken wilde ik toch nog even kijken... Nog niks!

Spannend!

Lieve Meiden, een heel mooie kersttijd voor jullie allemaal.

Eet smakelijk

Liefs, Utah
Dat zal me trouwens een lang verhaal worden... Hahaha. Als Sweety eenmaal de kans krijgt, zal ze wel een hoop te vertellen hebben!

Maak er een mooi feestje van!
Jeetje nog geen nieuws

Fijne kerst allemaal!
We hoeven ons toch niet ongerust te maken? Toch???
Iedereen een hele fijne kerst toegewenst. Hopelijk heeft Sweety ondertussen het mooiste kerstkadootje gekregen!!!

Liefs Nadine & Nick
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Zaza, bij mij heeft het inleiden ook 3 dagen geduurd. Ik maak me iig nog geen zorgen...
Word je met inleiden niet eerst dan weer naar huis gestuurd als het niet op gang komt?? of blijf je gewoon in het ziekenhuis totdat de kleine er is??

(ben nog leek he? haha)
Ja, heb ik ook wel eens gehoord Tinkerbel, maar dat zal wel verschillen per ziekenhuis en per geval..
quote:Nadine 409 schreef op 25 december 2008 @ 09:44:

Zaza, bij mij heeft het inleiden ook 3 dagen geduurd. Ik maak me iig nog geen zorgen...Ja, dat is ook zo.. maar lijkt me geen pretje! Moest jij toen in het ziekenhuis blijven?
Zo, nog geen nieuws....... Sweety houdt de spanning er wel in!

Ik ben de eerste keer met inleiden wel naar huis gestuurd. Ik denk dat het helemaal afhangt van hoever je bent.

Pfff, gister de hele dag op bed gelegen met buikgriep.... Zelfs een slokje water kon ik niet binnenhouden. Wat kan een mens dan beroerd zijn.... Ik kruip nu ook weer even terug, wie weet ben ik weer boven Jan voor het kerstdiner.
quote:_zaza_ schreef op 25 december 2008 @ 10:29:

[...]

Ja, dat is ook zo.. maar lijkt me geen pretje! Moest jij toen in het ziekenhuis blijven?

Ja, maar ik ben sowieso op medische indicatie bevallen ivm m'n te hoge bloeddruk. Ik ben toen dinsdagochtend opgenomen, donderdag avond bevallen en zaterdag om half 12 thuisgekomen. Het kan dus best ff duren. Maar als er geen complicaties zijn bij moeder en kind, zal Sweet na de bevalling gewoon naar huis mogen.

Wij vertrekken nu voor de kerstbrunch bij m'n moeder. Straks meteen weer loeren dus....
nog steeds geen nieuws????

die sweet maakt het wel spannend! Hoop maar dat ze niet veel pijn heeft en snel met nieuws komt. Kunnen zij en sweetylief eindelijk gaan genieten!

merry x-mas voor iedereen!

Ongeduld ik hoop dat je snel weer beter bent!

ps heb het wel moeilijk nu met deze dagen, ben erg met ons kleintje* bezig. Lief is er echt van overtuigd dat we volgend jaar met een baby in de buik of een baby naast ons aan het kerstontbijt zitten! Een broertje of een zusje. Ik hoop zo dat hij gelijk krijgt!
Dat was een heerlijk kerstontbijtje! Bas zei iets grappigs toen we aan tafel zaten: "Mmmm! Dat smaakt er goed uit!"

Ongeduld, jammer dat je zo beroerd bent! :puke: Hopelijk kun je vanavond wel van je kerstdiner genieten... Sterkte meid.

Nadine, veel plezier bij de kerstbrunch.

Sweety meis, wat hou je ons in spanning! Het is zo lastig om helemaal niks te weten. Slaat het inleiden aan of niet? Zit je al weeen op te vangen of wacht je af tot er eindelijk wat gaat gebeuren? Ik vraag het me steeds af. Ik hoop voor jullie dat je jullie mooie dochtertje al in je armen hebt... En dat we dus ieder moment bericht kunnen krijgen... Ik blijf af en toe een kijkje nemen!

Voor Bloem

Kan me helemaal voorstellen dat het geen makkelijke dagen zijn...

Veel liefs en sterkte voor jullie beiden!

Bloem. Bloemman heeft vast en zeker gelijk!
JAAAAHHHHHHHHHHHHH

Sweetymeisje is er!

Smsje van Sweety:

Onze grote meid is de 24e geboren. 4810 gram maar liefst! X Sweety

Sweety & Sweetyman, enorm gefeliciteerd met jullie kleine grote meid! Geniet van deze kerstdagen met 'n drietjes!

Bloem: Ik sluit me bij Bloemman & Zaza aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven