Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:Zonachterdewolk schreef op 08 april 2017 @ 23:05:

Ik ben dol op okcupid.

Komen mijn meest interessant dates vanaf. Maar ik date ook graag met nogal nerderige hoogopgeleide internationale types.

Lovestar ik denk dat je het best leuk zou vinden. Ik vind het matching systeem erg goed. (Al mijn goede vrienden heb ik een +90% match mee.) De app is wat minder inderdaad. En je tegenwoordig kunt filters op je berichten inbox zetten, wat ik echt kan aanraden!Ik ga het proberen Was er al over uit, maar van Jempo wel fijn om mijn vermoedens bevestigd te zien te worden.
quote:greenbean schreef op 08 april 2017 @ 23:17:

[...]

Aw, wat lief van je Jempo. Het valt mij ook op, dat 1 negatieve reactie vaak vele negatieve reacties van "meelezers" uitlokt. En dat iedereen dan ineens ook weer in het niets verdwenen is. Ik reageer er daarom in het vervolg gewoon niet meer op. Heb de moeite en tijd genomen om op 1 van die "meelezers" te reageren maar daar kwam geen reactie op. Laat dan maar zitten hoor.

Desalniettemin zal ik hier toch minder open worden dan ik de afgelopen weken was, denk dat dat nu even beter is voor me.

Ik heb morgenavond een date met die leuke jongen met wie ik nu alweer bijna een week aan het chatten ben. Ben echt benieuwd naar hem aangezien we een klik lijken te hebben via de chat en hij erg enthousiast is. Hij overspoelt me ook niet met berichtjes, zoals sommige anderen wel doen, maar hij stuurde me vandaag een berichtje waar ik echt blij van werd. Hij is nu bij een familieweekend en stuurde me vanmiddag: "Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar ik verheug me op morgenavond!" Dat vond ik echt zo leuk om te horen. Ik ben benieuwd hoe hij in het echt is. Ik word trouwens zijn eerste Tinderdate

Doe waar jij goed bij voelt

Wel leuk die date voor morgen! Veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 08 april 2017 @ 23:18:

Ik ga eens even kijken op okcupid. Ik date namelijk graag internationale types

Eat your heart out girl.

Zit ook een hoog poly/deviant publiek. Die wel van wanten weten in de slaapkamer.

Ha, nu moet ik maar snel de hele leuke jongen die ik tegenkwam gaan aanschrijven voordat jullie hem wegkapen.
Haha Cherokee! Als brave gebonden vrouw geniet ik even van jouw verhalen zo afspreken voor sex heb ik trouwens nog nooit gedaan. Zou dat ook niet fijn vinden denk ik. Paar drankjes om mijn radar even de kans te geven om iemand te peilen vind ik wel belangrijk. Offline is toch anders dan online.
Ohh dat sowieso hoor, eerst een paar drankjes en iemand leren kennen is wel een vereiste voordat ik er mee het bed in duik. Bijvoorbeeld humor vind ik heel belangrijk. Als iemand me niet aan t lachen kan maken, vind ik dat echt een afknapper.

Okcupid valt een beetje tegen tot nu toe. Nog niet veel aantrekkelijks gezien. Zelfs een man in een luier....
quote:greenbean schreef op 08 april 2017 @ 21:51:

Eva, hoe was het gisteren? Heb even gemist of je daar al iets over geschreven had?

Nee nog niet. Verjaardag was erg leuk, hij is goedgekeurd. Date is super relaxed en vermaakte zich met iedereen.

Wel een rot moment, de nadruk kwam er nogal op te staan hoe we elkaar kennen of we een stel zijn etc. Hierdoor had ik dit open gegooid terwijl ik daar zelf nog geen mening over heb.

Er ontstond een misverstand tussen ons wat even een dingetje werd. Maar uiteindelijk komt het er op neer dat hij me leuk vindt en me eerst nog beter wil leren kennen. Prima.

Ik kijk terug met gemengde gevoelens. Hij kan heel moeilijk over gevoelens praten, over zichzelf. En daarnaast is hij iemand die veel aan het woord is. Ik voel me ook nog niet speciaal. Eerder een vriendin. Dus ik ga even mijn focus verleggen en lekker mijn ding doen. Als hij wat van mij wil dan mag hij dat even laten zien. Ik heb al genoeg geïnvesteerd nu.
quote:greenbean schreef op 08 april 2017 @ 23:17:

Heb de moeite en tijd genomen om op 1 van die "meelezers" te reageren maar daar kwam geen reactie op. Laat dan maar zitten hoor.Ervan uitgaande dat dat over mij gaat: omdat er geen vraag in je reactie werd gesteld en ik niets verder toe te voegen had. En waar ik je nu quote is ook weer een voorbeeld van passief agressief reageren op gebrek aan bevestiging. Ik ga koffie drinken, prettige zonnige zondag iedereen!
Relax meisje.....tis zondag..lekker weer...niet al te veel willen analyseren..
Bimzarellio...what else
Je bericht klinkt een beetje dubbel Eva. Aan de ene kant was het een leuke avond, aan de andere kant wil hij zich blijkbaar (nog) niet echt aan jou binden. Snap dat je daar even van baalt. Denk dat je een prima keuze maakt door je focus even te verleggen. Hij komt er vast achter dat jij de moeite waard bent om voor te gaan!

Cherokee, ik vind je verhalen geweldig! Lekker genieten van het leven, you go girl!

Ik heb gisteren weer de halve avond geappt met man die ik afgelopen week gematcht heb op Tinder. We hebben komende woensdag een date ????. De andere contacten heb ik even op een laag pitje gezet, ik vind het fijner om me op één persoon tegelijk te richten. Voor accountant maak ik overigens wel een uitzondering . Die ga ik komende week misschien ook nog zien.

Iedereen een fijne dag vandaag, lekker genieten van het mooie weer!
quote:Bucephela schreef op 09 april 2017 @ 08:15:

[...]

Ervan uitgaande dat dat over mij gaat: omdat er geen vraag in je reactie werd gesteld en ik niets verder toe te voegen had. En waar ik je nu quote is ook weer een voorbeeld van passief agressief reageren op gebrek aan bevestiging. Ik ga koffie drinken, prettige zonnige zondag iedereen!Zo nou wat vriendelijk zo op de zondag morgen, reageer dan gewoon helemaal niet als er niets zinnigers uit kan komen dan dit.
quote:Bucephela schreef op 09 april 2017 @ 08:15:

[...]

En waar ik je nu quote is ook weer een voorbeeld van passief agressief reageren op gebrek aan bevestiging. Ik ga koffie drinken, prettige zonnige zondag iedereen!gelukkig is dit op zichzelf helemaaaaaal geen passief agressieve reactie...
Ok, okcupid....

1 heeeel traag

2 berichtjes van de meest rare mannen

3 zet vooral je email notificaties uit want je email inbox stroomt over!

4 kreeg een berichtje van een van mijn 1e Tinder matches waarmee ik had afgesproken maar toen me opeens blokkeerde... Dus gelijk geblokt

5 Kom meerdere bekenden van Tinder tegen.

Resultaat tot nu toe: 1 leuk gesprek en nummers uitgewisseld
En ik heb m weer verwijderd. Ik blijf gewoon Tinderen
quote:CherokeeRose1977 schreef op 08 april 2017 @ 22:31:

[...]

dank je, ik lees jou ook graag!

Ja wat Instagast wou was mij ophalen van station, mij naar huis brengen (das een ritje van 5 a 10 minuten) en dan even flink je weet wel... kom op zeg... mijn katten zien me al aan komen!

Op zijn minst een drankje.....Je wilt geen creeps

En de creeps daarbuiten gelaten....Je wilt toch even wat gekletst hebben en flirten (myself included)
quote:Eva- schreef op 09 april 2017 @ 07:27:

[...]

Nee nog niet. Verjaardag was erg leuk, hij is goedgekeurd. Date is super relaxed en vermaakte zich met iedereen.

Wel een rot moment, de nadruk kwam er nogal op te staan hoe we elkaar kennen of we een stel zijn etc. Hierdoor had ik dit open gegooid terwijl ik daar zelf nog geen mening over heb.

Er ontstond een misverstand tussen ons wat even een dingetje werd. Maar uiteindelijk komt het er op neer dat hij me leuk vindt en me eerst nog beter wil leren kennen. Prima.

Ik kijk terug met gemengde gevoelens. Hij kan heel moeilijk over gevoelens praten, over zichzelf. En daarnaast is hij iemand die veel aan het woord is. Ik voel me ook nog niet speciaal. Eerder een vriendin. Dus ik ga even mijn focus verleggen en lekker mijn ding doen. Als hij wat van mij wil dan mag hij dat even laten zien. Ik heb al genoeg geïnvesteerd nu.

Hmm, hij gaat met zijn gevoel niet zo snel als jij? Of hij heeft het er niet graag over.....Misschien is het laatste wel.

Wat is het misverstand? Is het echt een misverstand of iets waar jullie het nog niet over gehad hebben? Zo ja, dan is het geen misverstand, maar simpelweg iets wat uitgesproken moest worden.

Had je de verwachting dat je je speciaal voelde? Of is dat het gevoel wat hij je geeft, maar niet of het feestje?

Vragen vragen

(denk dat je een beetje tegen jezelf aan loopt )
Haha Cher Ik ga het proberen en zie het wel. Tinder is het niet helemaal voor mij geloof ik Ben benieuwd!
quote:Lovestar schreef op 09 april 2017 @ 13:54:

[...]

Op zijn minst een drankje.....Je wilt geen creeps

En de creeps daarbuiten gelaten....Je wilt toch even wat gekletst hebben en flirten (myself included)

Idd! Dat is nog wel het minste.

Zo, ik heb mijn 1e Tinder stalker. Stuurde vanmorgen een berichtje met goedemorgen met een kus smiley erbij. Ik was druk met andere dingen dus niks terug gestuurd. Uurtje geleden stuurt ie een berichtje met hey. Half uur daarna een bericht met waar ben je?

Bah bah wat een afknapper!! Ik heb m nog niet ontmatched, eerst kijken of hij nog een wanhopig berichtje stuurt, ohhh wat ben ik erg
Heerlijk weer vandaag!

Heb mijn tindermatch een berichtje gestuurd na een week radiostilte, ik heb geen reactie gehad op mijn laatste bericht, maar hij staat er nog in. Reageert hij niet, unmatch ik hem maar en sta ik weer op 0.

Heb een vriendin gisteren laten swipen. Die vindt mij veel te kieskeurig en heeft best wat mannen geliked. Er is nog geen match uitgerold dus de schade blijft beperkt

Chero moet ook altijd zo om je lachen, ik krijg gelijk weer zin om te daten. En doe mijn best om er ook zo lekker los en vrijblijvend in te staan.

Greenbean, gewoon mee blijven schrijven hoor! Hebben we allemaal wat aan. Door jouw struggles zie ik ook een hoop dingen van mezelf in en daarom ben ik hier ook.

Geniet van deze dag!
quote:Corona74 schreef op 09 april 2017 @ 14:23:

Heerlijk weer vandaag!

Heb mijn tindermatch een berichtje gestuurd na een week radiostilte, ik heb geen reactie gehad op mijn laatste bericht, maar hij staat er nog in. Reageert hij niet, unmatch ik hem maar en sta ik weer op 0.

Heb een vriendin gisteren laten swipen. Die vindt mij veel te kieskeurig en heeft best wat mannen geliked. Er is nog geen match uitgerold dus de schade blijft beperkt

Chero moet ook altijd zo om je lachen, ik krijg gelijk weer zin om te daten. En doe mijn best om er ook zo lekker los en vrijblijvend in te staan.

Greenbean, gewoon mee blijven schrijven hoor! Hebben we allemaal wat aan. Door jouw struggles zie ik ook een hoop dingen van mezelf in en daarom ben ik hier ook.

Geniet van deze dag!

Wat een goed idee! Ik ga dat ook laten doen Heb het geprobeerd trouwens, 'alles' naar rechts. Maar bij mij dan de twijfelgevallen. Alles naar rechts>>>> Schiet alsnog niet op.

Verder werkt het daten van Cher ook bij mij aanstekelijk!
quote:Lovestar schreef op 09 april 2017 @ 13:57:

[...]

Hmm, hij gaat met zijn gevoel niet zo snel als jij? Of hij heeft het er niet graag over.....Misschien is het laatste wel.

Wat is het misverstand? Is het echt een misverstand of iets waar jullie het nog niet over gehad hebben? Zo ja, dan is het geen misverstand, maar simpelweg iets wat uitgesproken moest worden.

Had je de verwachting dat je je speciaal voelde? Of is dat het gevoel wat hij je geeft, maar niet of het feestje?

Vragen vragen

(denk dat je een beetje tegen jezelf aan loopt )

Het was iets wat niet uitgesproken was, ik hem mee overrompelde en ik schrok van zijn antwoord. Jammer genoeg kan ik zijn antwoord niet terughalen om te toetsen of het ook daadwerkelijk iets was om van te schrikken. Ik had het helemaal niet daar over willen hebben, maar borrel op en in mijn element en door alle vragen van vrienden was het in mijn hoofd gekomen. Hij op zijn beurt was daar totaal nog niet mee bezig en gaf aan het nog niet te weten. Ik zei van schrik dat ik dan de stekker er uit wilde trekken Hij gaf aan dat ik hem verkeerd begreep, dat is helemaal niet de bedoeling en hij wil me graag beter leren kennen. Echt stom van me zo'n antwoord, alleen reageer ik soms te primair zeker met een borrel op.

Nou dat speciaal voelen bedoel ik in zijn algemeenheid. Het voelt nu alsof we vriendschappelijk iets hebben. Een beetje moeite doen mag wel. Bij mijn exen voelde ik mij echt speciaal, lieten duidelijk blijken mij geweldig te vinden. Dat mis ik en waarschijnlijk gaat hij langzamer ja met zijn gevoel. Dat kan, maar na de eerste date was hij toch wel opener en liefdevoller naar me.

Ik ben zelf een enthousiasteling, dat is mijn valkuil bij mannen. Dat maakt dat een man niet echt kan "jagen". Dus daarom laat ik nu alles even van zijn kant komen voorlopig.
quote:Corona74 schreef op 09 april 2017 @ 14:23:

Ok, dat is fijn om te horen Ik hoop zelf alleen dat het met de struggles voorbij gaat zijn naarmate ik voor mezelf duidelijk heb wat ik wil.

Bovendien voel ik me wat schuldig over al die bloedende harten van de meelezers Ik zal me daarom in proberen te houden.

Vooralsnog gaat het goed hier, voel me goed over mijn beslissing niet meer verder te daten met de filmmaker en ik kijk uit naar de date van vanavond. En dinsdag ga ik lekker naar Mallorca! Wat vorige week even lastig voelde omdat ik daar met mijn ex naartoe zou gaan voelt nu als een welverdiende vakantie waar ik gewoon van ga genieten.
Ohhh lekker naar Mallorca! Geniet ervan GB!

Ga je daar ook op Tinder of wordt t een date vrije vakantie?

Ik heb ok cupid toch weer opnieuw geïnstalleerd dus ik geef t een 2e kans
Eva, lastig dat. Ik kan me voorstellen dat je dan toch niet helemaal zeker bent over waar je met hem aan toe bent.

Greenbean, ik zou het jammer vinden dat je door meelezers niet meer (alles) zou posten, hoewel ik me er wel in herken.

Ik heb een paar weken geleden de bevestiging gekregen dat dat mens van mijn ex me in de gaten houdt.... als je me deblokkeerd op Facebook moet je vervolgens niet berichten van gezamenlijke vrienden gaan liken, domme doos! Snel dat hele zooitje zelf ook maar geblokkeerd dus....

Verder nog wat leuke chats lopen, maar daar zit niet veel schot in. Sta gelukkig niet droog, morgen een date die voor me kookt en ik schijn het toetje te zijn

Plus na maanden opeens weer een appje van een Tindermatch die doodgebloed was.... denk dat ik daar ook maar eens een drankje mee ga doen

En dan heb ik altijd mijn scharrel nog, die mij vriendelijk verzocht vrijdag was leuks met hem te gaan doen.... vrij regelen dus maar
Leuk dreamchild. Klinkt als net zon leuke week als ik tegemoet ga. Have fun.

Ik heb voldoende aan Tinder en viva voorlopig. Ben er nog niet uit welke nu het beste scoort

Lovestar, Eva, greenbean, Cher en anderen die veel schrijven. Gewoon door blijven gaan. Niets aantrekken van die paar meelezers die rot opmerkingen plaatsen zo nu en dan. Let it go. Gewoon lekker doorsloeren. Doe ik ook.
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Robertooooh schreef op 09 april 2017 @ 16:24:

Leuk dreamchild. Klinkt als net zon leuke week als ik tegemoet ga. Have fun.

Ik heb voldoende aan Tinder en viva voorlopig. Ben er nog niet uit welke nu het beste scoort

Lovestar, Eva, greenbean, Cher en anderen die veel schrijven. Gewoon door blijven gaan. Niets aantrekken van die paar meelezers die rot opmerkingen plaatsen zo nu en dan. Let it go. Gewoon lekker doorsloeren. Doe ik ook.Viva is geen datingsite he Robertooooh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven