Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 09 april 2017 @ 16:32:

[...]

Viva is geen datingsite he Robertooooh Dat is de hengelaars in mijn berichtenbox niet duidelijk
quote:Zinerva schreef op 09 april 2017 @ 16:32:

[...]

Viva is geen datingsite he Robertooooh You could have fooled me
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Dreamchild schreef op 09 april 2017 @ 17:04:

[...]

Dat is de hengelaars in mijn berichtenbox niet duidelijk Hier ook ja
quote:Eva- schreef op 09 april 2017 @ 17:35:

[...]

Hier ook ja Mijne blijft keurig netjes leeg hoor, jullie doen toch iets niet goed.
Man | 1976 | Rotterdam
Mijne is niet leeg geweest sinds iemand op topics riep dat Ik een hengelaar was. Hoefde zelf niet heel veel te doen. Maar stuur echt wel eens een pb naar iemand waarvan ik denk dat ik een klik mee zou kunnen hebben
Wees meester en vormgever van jezelf
Hier ook geen last van hengelaars
Ik zou het geen last willen noemen, vind het wel grappig. Als ze vervelend zijn bek ik ze wel af, zijn ze het snel genoeg zat
Absoluut grappig en zeker niet vervelend Maar op Viva zit ik niet voor dates.
Ja hoor, ik zeg het nog niet en de eerste meldt zich!
Man | 1976 | Rotterdam
Oh mijn god,wat zitten er rare figuren op okcupid! Nadeel is dat ze je een berichtje kunnen sturen zonder dat je ze hebt geliked. Voordeel is dat je ze gelijk kunt blokkeren

Verder rustig! Ik zit in Stockholm te swypen (kan ivm Tinder plus abonnement). Je hebt er weinig aan maar zitten mooie mannen tussen!

Oh en dat hengelen,bekend mee,en vriendelijk afgewezen.
quote:Dreamchild schreef op 09 april 2017 @ 17:04:

[...]

Dat is de hengelaars in mijn berichtenbox niet duidelijk De hengelaars in mijn inbox ook niet
quote:Silverback schreef op 09 april 2017 @ 17:54:

[...]

Mijne blijft keurig netjes leeg hoor, jullie doen toch iets niet goed. Ben er nog niet achter waar het aan ligt dat ik zovaak een hengelaar in mijn inbox heb
quote:Robertooooh schreef op 09 april 2017 @ 17:16:

[...]

You could have fooled me
quote:Silverback schreef op 09 april 2017 @ 18:16:

Ja hoor, ik zeg het nog niet en de eerste meldt zich!
quote:Eva- schreef op 09 april 2017 @ 18:16:

Absoluut grappig en zeker niet vervelend Maar op Viva zit ik niet voor dates.Nee precies, ik zit op viva voor de gezelligheid (en soms om iets te leren ) Als ik wil daten ga ik wel naar een dating site of dating app
quote:Zinerva schreef op 09 april 2017 @ 19:41:

[...]

Nee precies, ik zit op viva voor de gezelligheid (en soms om iets te leren ) Als ik wil daten ga ik wel naar een dating site of dating appKan je apps aanraden?
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 09 april 2017 @ 19:50:

[...]

Kan je apps aanraden? Bedankt voor je tip
Ik begin er steeds harder over te denken nooit meer een relatie te beginnen en maar lekker een kattenvrouwtje te worden.... met een hoop scharrels en dates, dat dan weer wel
quote:Dreamchild schreef op 09 april 2017 @ 20:50:

Ik begin er steeds harder over te denken nooit meer een relatie te beginnen en maar lekker een kattenvrouwtje te worden.... met een hoop scharrels en dates, dat dan weer wel Mij bevalt het prima zonder relatie
Ik moet met mijn gevoel van bevestiging aan de slag. Merk dat dat een patroon is die al sinds mijn jeugd aanwezig is.

Hierdoor gaat het daten tegenwoordig niet meer vanzelf.

Gaat in het prille stadium steeds stuk, huidige date gaat ook op z'n eind lopen ben ik bang.

Ik sta er niet relaxed in, waardoor een ander geen contact meer kan maken met mij.

Terwijl ik geen bevestiging vraag, alleen vrijdagavond. Maar ik stel me onbewust toch anders op en dat besef kwam vandaag wel binnen. Krampachtig zijn en piekeren, dat is wat ik doe. Wat ik zo min mogelijk laat merken, maar de ander ergens toch wel oppikt.

Balen, heb hard aan mijzelf gewerkt afgelopen jaren. Zelfs lange tijd therapie gehad. Dacht dat ik een stuk stabieler was wat daten betreft.

Jammer genoeg niet

Moet het gewoon even kwijt, want maakt me verdrietig.
quote:Eva- schreef op 09 april 2017 @ 21:08:

Moet het gewoon even kwijt, want maakt me verdrietig.You need hugs.
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Eva- schreef op 09 april 2017 @ 21:08:

Ik moet met mijn gevoel van bevestiging aan de slag. Merk dat dat een patroon is die al sinds mijn jeugd aanwezig is.

Hierdoor gaat het daten tegenwoordig niet meer vanzelf.

Gaat in het prille stadium steeds stuk, huidige date gaat ook op z'n eind lopen ben ik bang.

Ik sta er niet relaxed in, waardoor een ander geen contact meer kan maken met mij.

Terwijl ik geen bevestiging vraag, alleen vrijdagavond. Maar ik stel me onbewust toch anders op en dat besef kwam vandaag wel binnen. Krampachtig zijn en piekeren, dat is wat ik doe. Wat ik zo min mogelijk laat merken, maar de ander ergens toch wel oppikt.

Balen, heb hard aan mijzelf gewerkt afgelopen jaren. Zelfs lange tijd therapie gehad. Dacht dat ik een stuk stabieler was wat daten betreft.

Jammer genoeg niet

Moet het gewoon even kwijt, want maakt me verdrietig.

Ik herken het wel hoor, voor mij is het ook zeker weten beter om niet te daten ik ben te veel beschadigd
Dank jullie wel
Eva, las al in je bericht dat je vast zat in die grijpbeweging.

Herken het en weet helaas ook niet wat ik je kan adviseren, behalve een stap terug nemen en nu geen beslissingen nemen.

En bij het daten zelf ook rustig aan doen en jezelf niet schuldig voelen over dit patroon. Dit zit heel diep, bijna instinctief gedrag.

Sterkte
quote:Dreamchild schreef op 09 april 2017 @ 20:50:

Ik begin er steeds harder over te denken nooit meer een relatie te beginnen en maar lekker een kattenvrouwtje te worden.... met een hoop scharrels en dates, dat dan weer wel Ik ben helaas niet uit vrije keuze in die hoek gedrukt. En dan ook nog zonder scharrels. Ben er niet enthousiast over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven