Kan niets met dit forum!

12-05-2017 11:50 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk kijken naar de reacties in de laatste topics waar ik geweest ben. Maar het forum reageert niet daarop. Waarom was dit nou weer nodig? Iedere keer die veranderingen leiden tot achteruitgang!
Alle reacties Link kopieren
Nou heel eerlijk, ik zit er net 3 minuten op en ik vind de nieuwe indeling ook echt onhandig. Ik forum meestal mobiel (tablet of telefoon), en nu staat de icoontjes van de pijlers dus dóór de titels heen. Zal misschien gewoon wennen zijn, maar tot nu toe ben ik niet enthousiast ;-). En idd, ik kan niet meer op die "laatste reactie" klikken net als jij.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen problemen ondervonden, maar ik zit hier dan ook nog niet zo heel erg lang.
Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.
Ik vind die veranderingen sowieso niets en dat het er ook nog op achteruit gaat nog erger. Het forum voor de voorgaande verandering met de buttons beviel mij nog het allerbest en zag er ook gezelliger uit. Dit vind ik zo'n kaal uitgekleed format.
Bovendien mis ik de Maaike Hartjes smilies en al die andere die we eerst hebben en loepen, kan dat nog?
Ik heb altijd een bloedhekel aan klagen als iets is vernieuwd, want dat brengt altijd toestanden mee en wennen aan veranderingen kost nu eenmaal tijd, maar eerlijk gezegd vind ik dit ook echt geen verbetering. :shame:
Vind de lay out ook niet mooi. Alle symbolen zijn vet uitgerekt bij mij
Smilies zijn aangevuld! :vechten: :@@: :loveit: :lijstje:
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
12-05-2017 11:59
Ik vind die veranderingen sowieso niets en dat het er ook nog op achteruit gaat nog erger. Het forum voor de voorgaande verandering met de buttons beviel mij nog het allerbest en zag er ook gezelliger uit. Dit vind ik zo'n kaal uitgekleed format.
Bovendien mis ik de Maaike Hartjes smilies en al die andere die we eerst hebben en loepen, kan dat nog?
:'( ;-D @( :O :(

Als dit de Maaike smilies zijn dan staan ze er nu. Maar de rest is nog niet om over naar huis te schrijven :-| Plaatsen duurt eindeloos, dus bericht gekopieerd en maar een quote gedaan :evil:
Weedbee schreef:
12-05-2017 12:04
:'( ;-D @( :O :(

Als dit de Maaike smilies zijn dan staan ze er nu. Maar de rest is nog niet om over naar huis te schrijven :-| Plaatsen duurt eindeloos, dus bericht gekopieerd en maar een quote gedaan :evil:
Oh, zijn ze er weer?
Gelukkig want die horen gewoon op dit forum :heart:
Ik vind het wel erg stil op het forum... Is iedereen nog in shock?
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je instellen dat je de meest recente reactie op pagina 1 krijgt? Dat kon voorheen maar ik zie die optie onder mijn instellingen nergens? Als je een topic volgt is het irritant dat je steeds naar pagina 122 moet klikken om bij te lezen. En hoe kan je pijlers onder de negeer zetten?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik word constant uitgelogd. Heel irritant
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
12-05-2017 12:08
Hoe kan je instellen dat je de meest recente reactie op pagina 1 krijgt? Dat kon voorheen maar ik zie die optie onder mijn instellingen nergens? Als je een topic volgt is het irritant dat je steeds naar pagina 122 moet klikken om bij te lezen. En hoe kan je pijlers onder de negeer zetten?
In het topic over het nieuwe forum staat in de OP dat deze beide functies helaas verdwenen zijn. :evil:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
12-05-2017 12:08
Hoe kan je instellen dat je de meest recente reactie op pagina 1 krijgt? Dat kon voorheen maar ik zie die optie onder mijn instellingen nergens? Als je een topic volgt is het irritant dat je steeds naar pagina 122 moet klikken om bij te lezen. En hoe kan je pijlers onder de negeer zetten?
Schijnt niet te kunnen, hoop dat ze het nog wel voor elkaar krijgen, ik vind dit ook niks, vooral omdat de knop van omhoog en omlaag scrollen ook verdwenen is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het wordt straks wel weer beter. Iedere vernieuwing is eerst even twee weken gepruts, maar daarna zijn de meeste bugs er wel uit en is het weer gewoon normaal.
En mijn smiley's zijn er weer, dus kudos aan de knutselaars! :D
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
12-05-2017 12:11
In het topic over het nieuwe forum staat in de OP dat deze beide functies helaas verdwenen zijn. :evil:
Goffer. Dit praat toch niet lekker? Ik ken geen enkel forum waar je de meest recente reactie moet gaan zoeken op pagina -tig. :nooo:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook maar niks dat je niet gelijk naar laatste reactie kan. Of laatste reactie bovenaan.
Kan me haast niet voorstellen dat na alle reacties hierover dit niet veranderd gaat worden.

Maar voor nu... scrollen scrollen scrollen
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook niks.
Kan mijn laatste berichten niet zien.
En ik wordt steeds uitgelogd
Kut met peren
Kut met peren
Wow dat was een reactie zonder quote! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. dan wel gelijk dubbel, maar ach...
Waarom kun je niet meer loepen?????
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
12-05-2017 12:37
Waarom kun je niet meer loepen?????
Daar heb ik niets op tegen. Kan reteirritant zijn al dat geloepd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven