Stamcafé XXX
zondag 14 mei 2017 om 16:29
Was eventjes aan de boemel vandaag. Blijkbaar in een stad waar voetbal gespeeld wordt vandaag. De supporters gedroegen zich (nog) netjes en de politie baalde vooral dat ze op moederdag moesten werken.
Nu weer thuis en net vuurwerk kunnen bewonderen, blijkbaar gaat het goed met/voor één van de voetbalteams vandaag..........
Beetje forumlive-topic bijlezen. Zo verslaafd en nieuwsgierig ben ik wel..
Nu weer thuis en net vuurwerk kunnen bewonderen, blijkbaar gaat het goed met/voor één van de voetbalteams vandaag..........
Beetje forumlive-topic bijlezen. Zo verslaafd en nieuwsgierig ben ik wel..
zondag 14 mei 2017 om 17:37
Is sjoerd nog aangekomen ergens rond de tijd dat ik mijn voriige reactie (in tweevoud) postte? En toen vrijwel direct gelezen? Anders kan ik op het live-topic melden dat postvakuit niet werkt. Zou zowaar unieke melding kunnen zijn
zondag 14 mei 2017 om 20:24
Hallo! Ik ben er ook minder omdat ik 'ambetant' word van andersom lezen, dubbel posten, constant inloggen en geen plaatjes kunnen plakken.
Puss welkom thuis en goed om lezen dat je het zo mooi vond!
Watervrouw ik was ook even in de stad en had het gevoel dat ik naar de ArenA aan het wandelen was. Maar inderdaad druk maar nog redelijk kalm toen ik er was. Man kwam later op het Leidse en daar was het toen helemaal niet gezellig meer.
Nog een week topstress op het werk en daarna de nazorg en hopelijk een rustige periode. Als jullie morgen en donderdag duimen vrij hebben: heeeeeel graag!
Puss welkom thuis en goed om lezen dat je het zo mooi vond!
Watervrouw ik was ook even in de stad en had het gevoel dat ik naar de ArenA aan het wandelen was. Maar inderdaad druk maar nog redelijk kalm toen ik er was. Man kwam later op het Leidse en daar was het toen helemaal niet gezellig meer.
Nog een week topstress op het werk en daarna de nazorg en hopelijk een rustige periode. Als jullie morgen en donderdag duimen vrij hebben: heeeeeel graag!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 14 mei 2017 om 22:18
Morgen financiële commissie met nog best wat haken en ogen, donderdag de presentatie en vragen vanuit de ALV. En tussentijds loopt nog een en ander met een medewerker die donderdag geen podium krijgt in afwachting van verder onderzoek. Voel me niet heel stoer nu, maar ga het wel redden uiteindelijk. Hoop ik.Renaissance schreef: ↑14-05-2017 20:58Wat ga je morgen en donderdag doen? Ik zal voor je duimen in ieder geval.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 15 mei 2017 om 04:30
Ik lees dit nu pas, oh wat leuk!Oudblond schreef: ↑13-05-2017 17:06We zijn de kittens gaan bezoeken. Wow zo lief, knuffelig en mooi! Ik had aan de DA gevraagd wat we moesten vragen en waar we op moesten letten en alles klopte! Ze zijn in een heel fijn huis bij een katgek gezin. De eigenaar is erg bezig met verschillend voer aanbieden, kammen, aan de pootjes komen, oogjes schoonmaken en heel veel kroelen. Ze komen uit een nestje van 3 en onze 2 trekken erg naar elkaar toe. Fijn dus dat ze samen kunnen verhuizen. Half juni is het zo ver! Blijblijblij!
Helemaal verliefd zeker he?!
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 15 mei 2017 om 04:37
Welkom terug!-Puss-in-Bootz- schreef: ↑14-05-2017 13:19Haai, weer terug in NL. Wat is Ierland mooooooi!
Ik wil nog wel een keer terug.
OB wat fijn van de jongens dat het door gaat. Heb je al een plaatje? (of lukken plaatjes nog niet op het nieuwe forum?
Jane hoe is het met kater?
Zo te lezen heb je een fijne vakantie gehad! Top!
Met kat gaat het met de dag beter!
Hij drinkt weer en eet weer wat brokjes...alle soorten blaasgruis-natvoer moet ie niet
en Sannabella brokjes wil hij ook niet
Ik ben al blij dat hij goed opknapt, wat eet en drinkt!
Bedankt voor het vragen, lief van je
***Ik vind nieuwe forum niet fijn dus ik ben er niet meer zo vaak...
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 15 mei 2017 om 11:45
Gelukkig dat kat het beter doet. Alleen dat eten dan nog. Dwars jochJane-Ice schreef: ↑15-05-2017 04:37Welkom terug!
Zo te lezen heb je een fijne vakantie gehad! Top!
Met kat gaat het met de dag beter!
Hij drinkt weer en eet weer wat brokjes...alle soorten blaasgruis-natvoer moet ie niet
en Sannabella brokjes wil hij ook niet![]()
Ik ben al blij dat hij goed opknapt, wat eet en drinkt!![]()
Bedankt voor het vragen, lief van je![]()
***Ik vind nieuwe forum niet fijn dus ik ben er niet meer zo vaak...
Ik geloof dat ik zo ongeveer de enige ben die zich niet aan het nieuwe forum stoort
En ja er zijn nog wat bugs, worden vast binnen nu en een paar dagen/weken opgelost.. Maar op de laptop met chrome gaat het verder prima en ik vind het er ook wel mooi uitzien.
maandag 15 mei 2017 om 11:51
Goedemorgen.
Hopelijk worden die bugs snel opgelost, ik krijg er een sik van.
Maar......ben wel blij met mezelf, want ik ben al heel ijverig geweest vandaag. Een sollicitatie geschreven en verzonden, twee flinke opdrachten gedaan voor mijn loopbaancoachtraject. Morgen op bezoek bij een collega en daarvoor een vragenlijstje gemaakt, flinke berg strijk gedaan en wat boodschappen. En gewassen, ook nog.
Het betekent wel dat ik de rest van de dag "vrij" ben.
Hopelijk worden die bugs snel opgelost, ik krijg er een sik van.
Maar......ben wel blij met mezelf, want ik ben al heel ijverig geweest vandaag. Een sollicitatie geschreven en verzonden, twee flinke opdrachten gedaan voor mijn loopbaancoachtraject. Morgen op bezoek bij een collega en daarvoor een vragenlijstje gemaakt, flinke berg strijk gedaan en wat boodschappen. En gewassen, ook nog.
Het betekent wel dat ik de rest van de dag "vrij" ben.
maandag 15 mei 2017 om 12:10
Druk bezig geweest Ren! Succes met de sollicitatie!
Beterschap voor je man Ssssst, hooikoorts is niet fijn en daardoor wakker liggen ook niet.
Fijn Jane dat met kat beter gaat!
Ik heb ook al een hoop gedaan, zelfs ramen van de slaapkamer en computerkamer gewassen(doe ik ook maar 1x per jaar of zo dus was echt wel nodig) Was van plan om ook de koelkasten nog schoon te maken maar komend weekend is man met zijn maten de hort op en zit ik 4 dagen alleen dus dan tijd genoeg bedacht ik me net dus ik ben ook klaar voor vandaag. Dadelijk even lekker buiten zitten met een boek.
Shockwave was niet pijnlijk maar fijn is anders, heb er nu wel iets meer last van. Straks even koelen. Vrijdagmorgen weer en hopelijk er snel weer van af. De vorige keer waren 3 behandelingen genoeg. Nu eerst lunch, heb nog een klein kopje soep over en wat zelfgemaakte pesto.
Beterschap voor je man Ssssst, hooikoorts is niet fijn en daardoor wakker liggen ook niet.
Fijn Jane dat met kat beter gaat!
Ik heb ook al een hoop gedaan, zelfs ramen van de slaapkamer en computerkamer gewassen(doe ik ook maar 1x per jaar of zo dus was echt wel nodig) Was van plan om ook de koelkasten nog schoon te maken maar komend weekend is man met zijn maten de hort op en zit ik 4 dagen alleen dus dan tijd genoeg bedacht ik me net dus ik ben ook klaar voor vandaag. Dadelijk even lekker buiten zitten met een boek.
Shockwave was niet pijnlijk maar fijn is anders, heb er nu wel iets meer last van. Straks even koelen. Vrijdagmorgen weer en hopelijk er snel weer van af. De vorige keer waren 3 behandelingen genoeg. Nu eerst lunch, heb nog een klein kopje soep over en wat zelfgemaakte pesto.
maandag 15 mei 2017 om 12:17
Jeetje Ren, wat een activiteit! Zaterdag hadden we borrel bij mijn zus en gisteren waren er vrinden bij ons. Reuze gezellig allemaal. Maar ik zit nu wel zo duf als wat achter mijn bureau. Gelukkig kan ik zo naar huis om de auto op te halen en daarna door naar een afspraak in Alkmaar. En dan morgen gezond weer op!
maandag 15 mei 2017 om 12:17
Jeetje Ren, wat een activiteit! Zaterdag hadden we borrel bij mijn zus en gisteren waren er vrinden bij ons. Reuze gezellig allemaal. Maar ik zit nu wel zo duf als wat achter mijn bureau. Gelukkig kan ik zo naar huis om de auto op te halen en daarna door naar een afspraak in Alkmaar. En dan morgen gezond weer op!
maandag 15 mei 2017 om 12:19
Ik zou gaan werken maar lig ziek in bed. Meneer L heeft me aangstoken. Ik vind t stóm. Nog net niet zo stom als veel dingen op het nieuwe forum, maar wel heeeeel stom.
Zo maar eens proberen hoe douchen gaat. En dan wellicht even in de zon, dat is vast goed.
Beterschap voor andere zieke stammers!
Zo maar eens proberen hoe douchen gaat. En dan wellicht even in de zon, dat is vast goed.
Beterschap voor andere zieke stammers!
The owls are not what they seem