Geen geld tekort bij politie Amsterdam

18-05-2017 15:08 71 berichten
Zo te lezen heeft politie Amsterdam geen geld tekort maar juist geld teveel dus daar kan in ieder geval flink gekort worden met overheidsgeld.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2819 ... and__.html

Fatima Elatik, het brein achter het plan om weer hoofddoekjes en kruisjes toe te staan bij politieagenten in onze de hoofdstad, wordt voor maar liefst 12.000 euro per maand ingehuurd door de eenheidsleiding van de politie in Amsterdam.
Echt iets voor het programma Dat doen ze met onze centen. Voor 12000 euro per maand kan de politie wel voor meer veiligheid op straat zorgen of cybercrime meer aanpakken.
Het is al net zoals in de zorg ed,hoop geld wordt uitgegeven aan directie,externe bureau;s maar waar nodig is op straat,naast het bed daar moet bezuinigt worden.....
Alle reacties Link kopieren
De politie maakt zichzelf wel vaker belachelijk de laatste tijd. Geen geld om verkrachters op te sporen maar wel 10 man politie beschikbaar om een ventje met een broodje uit de bus te halen omdat hij daarmee de huisregels van de vervoerder overtreed.
-
Zou mevrouw Elatik ook een onderzoek hebben gedaan om te bepalen waarom mensen met een migratie achtergrond niet bij de politie gaan? Ik geloof namelijk helemaal niet dat het mogen dragen van een hoofddoek daar zo een verschil in zal maken. Mannen dragen immers geen hoofddoek maar die willen dus ook niet bij de politie. Uiteindelijk kost het gewoon weer een klap geld zonder dat het wat oplevert en is alleen Elatik blij dat ze de maatschappij weer eens heeft kunnen uitkleden voor haar eigen gewin. Ik hoop echt van harte dat die doos geen burgemeester wordt zoals ze zelf wil.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Mq theelepel: salaris omhoog en werkdruk omlaag, zal ook wel leiden tot meer instroom. Je bent wel gek als je de straat opgaat.

In NY heeft zulk beleid ertoe geleid dat met name mannen vroegen om hun baard te mogen laten staan. Dus nee, het gewenste doel zullen ze niet gaan halen.

Maar die politietop is sowieso een beetje wereldvreemd?
En toch he, geloof ik er nog steeds heilig in dat de politieman in de straat nog steeds net zo gedreven en vaardig is als vroeger (uitzonderingen daargelaten, die heb je overal). Die mensen doen het niet voor de centen maar uit een soort roeping en daar heb ik heilig respect voor.

Wat de mensen in de top doen, zal me een biet zijn, ik vind dat de mannen en vrouwen die het echte werk doen, meer inkomen en meer respect verdienen dan ze krijgen. Ik vind ze geweldig. Er is zo vaak negatief nieuws over de politie, ik wil ze een pluim in de kont steken omdat ik weet dat het de mensen die het goed doen het veel verdriet doet dat ze zo weinig vertrouwen krijgen. Bij deze. :thumbsup: Keep up the good work en laat je niet gek maken.
Flowers-and-roses schreef:
18-05-2017 16:07
Wat de mensen in de top doen, zal me een biet zijn, ik vind dat de mannen en vrouwen die het echte werk doen, meer inkomen en meer respect verdienen dan ze krijgen.
Ik ben het helemaal met je eens degenen die op straat werken mogen meer verdienen en respect verdienen. Daarom vind ik 12000 euro per maand verdienen achter het bureau absurd. Degenen die dagelijks hun leven op straat wagen verdienen een schijntje bij die 244 euro per uur,schandalig.
Alle reacties Link kopieren
Flowers-and-roses schreef:
18-05-2017 16:07
En toch he, geloof ik er nog steeds heilig in dat de politieman in de straat nog steeds net zo gedreven en vaardig is als vroeger (uitzonderingen daargelaten, die heb je overal). Die mensen doen het niet voor de centen maar uit een soort roeping en daar heb ik heilig respect voor.

Wat de mensen in de top doen, zal me een biet zijn, ik vind dat de mannen en vrouwen die het echte werk doen, meer inkomen en meer respect verdienen dan ze krijgen. Ik vind ze geweldig. Er is zo vaak negatief nieuws over de politie, ik wil ze een pluim in de kont steken omdat ik weet dat het de mensen die het goed doen het veel verdriet doet dat ze zo weinig vertrouwen krijgen. Bij deze. :thumbsup: Keep up the good work en laat je niet gek maken.
Ze worden ondergewaardeerd, ze hadden lang een behoorlijk slechte CAO. De pluim hebben ze vast dik verdiend. Want ze staan vaak oog in oog met groot gevaar voor eigen leven. Wat de TOP met de centen doet is wel degelijk van belang. Van de ene kant gooien ze met geld en daar waar het tekort is doen ze niets mee.

Het artikel in de OP heeft niet met de taken van de agent te maken. Ik quote je effe een klein stukje want misschien kun je de link niet openen.
Klein stukje uit de Telegraaf:




......Fatima Elatik, het brein achter het plan om weer hoofddoekjes en kruisjes toe te staan bij politieagenten in onze de hoofdstad, wordt voor maar liefst 12.000 euro per maand ingehuurd door de eenheidsleiding van de politie in Amsterdam............
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
18-05-2017 16:36
Ik ben het helemaal met je eens degenen die op straat werken mogen meer verdienen en respect verdienen. Daarom vind ik 12000 euro per maand verdienen achter het bureau absurd. Degenen die dagelijks hun leven op straat wagen verdienen een schijntje bij die 244 euro per uur,schandalig.
Dit dus.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Flowers-and-roses schreef:
18-05-2017 16:07
En toch he, geloof ik er nog steeds heilig in dat de politieman in de straat nog steeds net zo gedreven en vaardig is als vroeger (uitzonderingen daargelaten, die heb je overal). Die mensen doen het niet voor de centen maar uit een soort roeping en daar heb ik heilig respect voor.

Wat de mensen in de top doen, zal me een biet zijn, ik vind dat de mannen en vrouwen die het echte werk doen, meer inkomen en meer respect verdienen dan ze krijgen. Ik vind ze geweldig. Er is zo vaak negatief nieuws over de politie, ik wil ze een pluim in de kont steken omdat ik weet dat het de mensen die het goed doen het veel verdriet doet dat ze zo weinig vertrouwen krijgen. Bij deze. :thumbsup: Keep up the good work en laat je niet gek maken.
Mooi gezegd en helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
12000 voor voor Fatima Elatik, 10000 voor een schoolfoto probleem..... Is Nl niet langzaam aan het doorschieten?
JobEva schreef:
18-05-2017 17:40
12000 voor voor Fatima Elatik, 10000 voor een schoolfoto probleem..... Is Nl niet langzaam aan het doorschieten?
Nogal ja..
missie_m schreef:
18-05-2017 16:52
Ze worden ondergewaardeerd, ze hadden lang een behoorlijk slechte CAO. De pluim hebben ze vast dik verdiend. Want ze staan vaak oog in oog met groot gevaar voor eigen leven. Wat de TOP met de centen doet is wel degelijk van belang. Van de ene kant gooien ze met geld en daar waar het tekort is doen ze niets mee.

Het artikel in de OP heeft niet met de taken van de agent te maken. Ik quote je effe een klein stukje want misschien kun je de link niet openen.
Klein stukje uit de Telegraaf:




......Fatima Elatik, het brein achter het plan om weer hoofddoekjes en kruisjes toe te staan bij politieagenten in onze de hoofdstad, wordt voor maar liefst 12.000 euro per maand ingehuurd door de eenheidsleiding van de politie in Amsterdam............
Fatima Elatik,wij van wc eend adviseren wc eend.
Ook ik vind dat de mensen op straat goed zouden moeten verdienen.
Ik vind het alleen wat raar dat er talloze mensen bij de politie ditzelfde of meer verdienen en dat juist deze dame eruit wordt gepikt.
Fatima elatik is gewoon erg goed in haar werk en heeft een goed salaris onderhandeld. Haar advies is uit de context gehaald.
Er wordt nog altijd veel meer gegraaid in andere kringen.
Dat is geen salaris wat zij verdient. Zij is consultant en word per uur betaald. Het tarief bij de overheid is max 225,- dus zo absurd hoog is dat niet. Ik heb opdrachtgevers waar ik meer in rekening breng per uur.

Als ze Floris had geheten en een blauw pak had gedragen ipv een hoofddoek dan had er geen haan naar gekraaid.
froufrou80 schreef:
18-05-2017 18:53
Dat is geen salaris wat zij verdient. Zij is consultant en word per uur betaald. Het tarief bij de overheid is max 225,- dus zo absurd hoog is dat niet. Ik heb opdrachtgevers waar ik meer in rekening breng per uur.

Als ze Floris had geheten en een blauw pawek had gedragen ipv een hoofddoek dan had er geen haan naar gekraaid.
Als ze Floris had geheten was het ook een belachelijk voorstel geweest. Bij de politie horen hoofddoekjes niet thuis evenmin als kruisjes en keppeltjes!
Zo belachelijk is het bedrag trouwens helemaal niet. Een rijksambtenaar in schaal 16 met wat ervaring verdient ook zo'n 7000 bruto. Daar komt dan nog vakantiegeld etc overheen, reken 16%, zit je ook aan bijna een ton per jaar. Daar komen dan nog werkgeverslasten overheen (minimaal 40%). Zit je aan hetzelfde bedrag maar zo iemand moet je wel door blijven betalen als er geen klus meer is.
YellowDiamond schreef:
18-05-2017 18:58
Als ze Floris had geheten was het ook een belachelijk voorstel geweest. Bij de politie horen hoofddoekjes niet thuis evenmin als kruisjes en keppeltjes!
Haha wat val je leuk door de mand. Als ze een ander voorstel had gedaan was die 12.000 dus geen probleem meer zeker?
froufrou80 schreef:
18-05-2017 19:00
Haha wat val je leuk door de mand. Als ze een ander voorstel had gedaan was die 12.000 dus geen probleem meer zeker?
Die 12.000 is wel het minste probleem bij dit soort achterlijke voorstellen!
Achterlijke voorstellen blijven achterlijke voorstellen of ze nou gratis zijn of 12.000 euro kosten.
Het-groepje schreef:
18-05-2017 18:43
Ook ik vind dat de mensen op straat goed zouden moeten verdienen.
Ik vind het alleen wat raar dat er talloze mensen bij de politie ditzelfde of meer verdienen en dat juist deze dame eruit wordt gepikt.
Fatima elatik is gewoon erg goed in haar werk en heeft een goed salaris onderhandeld. Haar advies is uit de context gehaald.
Er wordt nog altijd veel meer gegraaid in andere kringen.
Wil jij je even inlezen in de achtergrond van mevr elatik?
Is gewoon erg goed in haar werk?????
:blabla:

Het is werkelijk om te huilen dat dit vreselijke mens deze baan met dit salaris heeft bij de politie van Amsterdam.
Het zegt alles over Nederland nu.
Over de inwoners van die verloren stad Amsterdam
islamsterdam.
Ga je toch lekker in Ede wonen als het je hier niet bevalt?
In ede. :rofl:
Grapjas!
froufrou80 schreef:
18-05-2017 18:53
Dat is geen salaris wat zij verdient. Zij is consultant en word per uur betaald. Het tarief bij de overheid is max 225,- dus zo absurd hoog is dat niet. Ik heb opdrachtgevers waar ik meer in rekening breng per uur.

Als ze Floris had geheten en een blauw pak had gedragen ipv een hoofddoek dan had er geen haan naar gekraaid.
Precies dit.
Zo bizar is dit salaris niet en ze zal heus ook nog wel meer aanbevelingen hebben gedaan.
Altijd leuk om te lezen dat in 'wat verdien je/wat spaar je' topics mensen bedragen opschrijven en die bedragen in een ander topic enorm bizar zijn als iemand (met een hoofddoek bijvoorbeeld) dit verdient.
Alle reacties Link kopieren
Het achterlijke is dat je in Nederland blijkbaar niet om zulk soort onzin heen kan want als je dat wel zou doen dan ben je een racist dus maar weer de zoveelste kniebuiging en wij als belastingbetaler maar meebetalen aan deze onzin.
Haaz schreef:
18-05-2017 19:17
Wil jij je even inlezen in de achtergrond van mevr elatik?
Is gewoon erg goed in haar werk?????
:blabla:

Het is werkelijk om te huilen dat dit vreselijke mens deze baan met dit salaris heeft bij de politie van Amsterdam.
Het zegt alles over Nederland nu.
Over de inwoners van die verloren stad Amsterdam
islamsterdam.
Onze paden hebben elkaar diverse keren gekruisd en zij is echt heel indrukwekkend in haar werk. Als student was ze al heel bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven