Tips/hotel voor Londen!

19-05-2017 12:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik wil mijn vriend een nachtje Londen geven voor zijn verjaardag. alles is bijna geregeld. We landen op Luton, en willen vanaf daar de trein of bus pakken naar Londen city. Hotel boeken vind ik een beetje lastig! We moeten er wel makkelijk kunnen komen met het ov, niet tever vanaf Londen af want de volgende dag willen we er weer naartoe. Ons budget is max 100 euro voor een kamer, wie kan mij helpen?:D Ik ben namenlijk helemaal niet bekend in Londen.
Alle reacties Link kopieren
Vliegveld Luton heeft een prima verbinding met de trein naar centrum Londen. Ik was 50 pond kwijt voor 2 retour treintickets. De reis naar centrum Londen duurde ongeveer 45 minuten. Kijk wel even dat je een trein pakt die niet teveel stops maakt.
Wij zaten in Ibis Budget Whitechapel. Deze was toen ik boekte 60 euro per nacht. Niet bijzonder, wel schoon. De tower bridge is op loopafstand. 20 min. En de metro om in de rest van Londen te komen op 4/5 minuten lopen.
Alle reacties Link kopieren
maaike_92 schreef:
19-05-2017 13:02
Vliegveld Luton heeft een prima verbinding met de trein naar centrum Londen. Ik was 50 pond kwijt voor 2 retour treintickets. De reis naar centrum Londen duurde ongeveer 45 minuten. Kijk wel even dat je een trein pakt die niet teveel stops maakt.
Wij zaten in Ibis Budget Whitechapel. Deze was toen ik boekte 60 euro per nacht. Niet bijzonder, wel schoon. De tower bridge is op loopafstand. 20 min. En de metro om in de rest van Londen te komen op 4/5 minuten lopen.

Super, dankjewel! Ik ga gelijk even kijken
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je naar London City?
Of bedoel je daarmee het centrale gedeelte?
City is namelijk het zakelijk gedeelte (en heeft een eigen vliegveld).

Ik zou een hotel nemen in de buurt van St Pancras station, dat is waar de trein vanuit Luton aankomt. Dat scheelt weer extra reistijd naar je hotel.
http://www.nationalrail.co.uk/ Hier kun je treintijden vinden.

Ibis is goed voor hotels, of ander Premier Inn, of Easy hotel.
Simpele hotels, maar betaalbaar.

Verder hier op het forum even de zoekfunctie gebruiken om andere topics over London te vinden, er zijn er veel.
Alle reacties Link kopieren
Novotel Tower Bridge ligt mooi centraal. Op een steenworp afstand van de Thames, Tower of London en een metro- en DLR station. In het weekend hebben ze vaak speciale aanbiedingen omdat het vooral doordeweeks voor zakelijke gasten wordt gebruikt (ligt midden in het financieele district) en het weekend dan wat rustiger is.
Ik ben onlangs in het Z hotel Shoreditch geweest. Geweldig hotel, leuke service met elke dag gratis wijn en kaas, voor onder de 100 euro. Geen idee of het in de buurt is van jouw luchthaven, maar anders wellicht een goede tip voor iemand anders (wij vlogen op Londen City).
Sowieso is de oostkant van Londen super leuk! Echt een aanrader.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven