Scharrel appt met collega, wat moet ik ervan denken?

19-05-2017 17:26 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar weken een soort van scharrel. We daten en ik dacht dat hij ook wel iets serieuzer met mij was en ook wel eventueel exclusief met zou willen zijn. Ik heb super lang niet gedate dus dit is allemaal spannend en soms weet ik niet welke houding ik moet aannemen. Ik dacht dat hij ook serieus was. Dat dacht ik omdat hij dus mij ook voorstelt aan vrienden en we gaan ook uit eten bijvoorbeeld morgenavond. Ik ben super verliefd en zie echt een toekomst samen.

Nu was hij gisteren bij mij, en toen hij even weg was, lichtte zijn telefoon op en zag ik dat hij wat appjes van een collega van hem kreeg. Opzich niet raar natuurlijk, maar het was in mijn ogen een beetje een flirterig toontje, want er stond: 'ja, eindelijk wij alleen'.

In ieder geval, ik heb zn tel. gepakt en de whatsapp geopend. En toen kon ik ff snel door de appjes scrollen en ik schrok echt wat ik zag. Mn scharrel zei iets van: zin om samen te werken? Kunnen we eindelijk samen knuffelen, eindelijk alle opgebouwde spanning eruit, wordt wel heet. Zoiets iig.

Verspreid over meerdere appjes en weer replys van haar. En toen scrollde ik naar boven en had hij een paar dagen daarvoor ook gezegd van: "als je zulke dingen zegt dan weet je dat mijn mannenhart dan op hol slaat toch?"

Ik vind dit niet leuk maar ik weet niet of ik me meteen zorgen moet maken. Vinden jullie dit onschuldig geflirt of echt verder gaan? Er stonden wel allemaal smileys bij dus ik weet ook niet of ik t serieus moet nemen of dat t gewoon gedol is met een collega. Het kwam ook wel weer over alsof t niet gemeend was en ze hadden de afgelopen tijd weinig app contact. Het is wel een erg knap meisje en sws wel zijn type.

Ik voel me er al de hele dag zo enorm kut onder, maar ik ben altijd erg onzeker in relaties enzo, dus misschien maak ik me te druk. Wat zouden jullie doen? Dit tegen m zeggen of lekker laten varen?? Is dit normaal? :(
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie exclusiviteit afgesproken? Is het er de intentie tot een relatie of is het gewoon scharrelen, daten, no strings attached?
Vertel dat je in zn telefoon hebt zitten neuzen. Bij mij zou je dan gelijk exit zijn.
Tsja, bij ons worden dat soort dingen gezegd als grap. Geen geflirt, geen ondertoon.

Wat ontzettend onbeschoft dat jij door zijn appjes hebt zitten scrollen. Ik zou je er acuut uit trappen.
Alle reacties Link kopieren
Het is een scharrel.
Jij noemt het een scharrel.
Er is dus geen exclusiviteit afgesproken.
En jij bent niet te vertrouwen, als je zomaar in andermans telefoon gaat lopen spitten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Echt volslagen onbeschoft dat je in zijn telefoon gaat zitten neuzen.
Praat er eens over met hem, stel ik voor. Face to face. Praten dus. Ouderwetsch. Met de man waarmee je toekomst ziet zou dat geen enkel probleem mogen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
19-05-2017 17:30
Vertel dat je in zn telefoon hebt zitten neuzen. Bij mij zou je dan gelijk exit zijn.
en dat
Bestaat dat nog? Mensen die hun telefoon niet beveiligen?
Je noemt hem je scharrel, wat is het probleem?
Alle reacties Link kopieren
Tsja, zo lang jij hem scharrel blijft noemen, moet je niet gek opkijken als hij met anderen flirt / date.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
Ik vind dit geen onschuldige appjes. Als mijn vriend dergelijke appjes onder t mom van "zo gaan we gewoon met elkaar om" als grapje naar een collega zou sturen zou ik ernstig twijfelen over zijn baan. Maar als jullie geen exclusiviteit hebben afgesproken kun je het hem niet kwalijk nemen dat ie met een ander ligt te krikken.
Nu de telefoon van scharrel al checken :rofl:
Star schreef:
19-05-2017 17:39
Nu de telefoon van scharrel al checken :rofl:
Ik vind het echt zo bizar.
Alle reacties Link kopieren
Nee, hij heeft zn telefoon wel beveiligd maar ik weet zn code. En ik weet dat het echt niet netjes is om een telefoon in te kijken, maar ik ben echt super verliefd, en was echt blij. En hij geeft mij signalen dat hij serieus iets wil beginnen, ik noem m alleen scharrel omdat we nog niks hebben.
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 17:45
Nee, hij heeft zn telefoon wel beveiligd maar ik weet zn code. En ik weet dat het echt niet netjes is om een telefoon in te kijken, maar ik ben echt super verliefd, en was echt blij. En hij geeft mij signalen dat hij serieus iets wil beginnen, ik noem m alleen scharrel omdat we nog niks hebben.
En dan ga je gewoon "briefgeheim" schenden ipv in gesprek? Wat bizar.

Hoe haal je het in je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
En nu heb ik mezelf klem gewerkt. Ik kan er niet over beginnen omdat hij dan weet dat ik zn telefoon heb gecheckt, maar ik kan het ook niet laten gaan. Ik gok gewoon als t zo door zou gaan dat we wel een relatie zouden kunnen krijgen. Gewoon door hoe hij met me omgaat.
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 17:45
En ik weet dat het echt niet netjes is om een telefoon in te kijken, maar ik ben echt super verliefd, en was echt blij.

En daarom kijk je in z'n telefoon? Wat een ongelofelijke kutsmoes zeg.
Mijn telefoon is niet beveiligd maar ik zou heel erg boos worden als mn man ongevraagd in mn telefoon ging zitten neuzen.
Als hij t vraagt, mag hij zo alles lezen, maar niet stiekem.
Alle reacties Link kopieren
Dus je wilt het blijven verzwijgen? Daarmee wil je een relatie aangaan? Op onbetrouwbare basis dus?
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 17:48
En nu heb ik mezelf klem gewerkt. Ik kan er niet over beginnen omdat hij dan weet dat ik zn telefoon heb gecheckt, maar ik kan het ook niet laten gaan. Ik gok gewoon als t zo door zou gaan dat we wel een relatie zouden kunnen krijgen. Gewoon door hoe hij met me omgaat.
Dan heb je het mooi verkloot met je jaloezie, wantrouwen en achterbakse gedrag.
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 17:48
En nu heb ik mezelf klem gewerkt. Ik kan er niet over beginnen omdat hij dan weet dat ik zn telefoon heb gecheckt, maar ik kan het ook niet laten gaan. Ik gok gewoon als t zo door zou gaan dat we wel een relatie zouden kunnen krijgen. Gewoon door hoe hij met me omgaat.
Misschien kun je dit incident vermijden door er niet over te beginnen, maar jouw houding voorspelt niet veel goeds over de houdbaarheid van jouw positie in jullie 'relatie'. Of je moet een steile leercurve aankunnen.
Alle reacties Link kopieren
Dan zeg je hem rechtstreeks dat je van de scharrelstatus af wil. Dat het officieel wordt en dat je verliefd bent. Geen gelul over signalen en hoe de ander dat interpreteert.

En vertel er ook ff bij dat je op zijn telefoon hebt gekeken omdat je een berichtje binnen zag komen. En dat je je kut voelt omdat je op zijn telefoon hebt gekeken. En omdat je zag dat het berichtje van een vrouw was en jij hem graag exclusief wil.

En dan is het antwoord:
- ja dat wil ik ook
- nee, want je hebt op mijn telefoon gekeken. Controleer je me?

Simpel toch?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Pinkiepink schreef:
19-05-2017 17:45
Nee, hij heeft zn telefoon wel beveiligd maar ik weet zn code. En ik weet dat het echt niet netjes is om een telefoon in te kijken, maar ik ben echt super verliefd, en was echt blij. En hij geeft mij signalen dat hij serieus iets wil beginnen, ik noem m alleen scharrel omdat we nog niks hebben.
Oke. Volgende stap. Vraag hem hoe hij de toekomst ziet tussen jullie. Als hij het weer houdt dan weet je waarschijnlijk genoeg. Ik ben wel zo brutaal om te vragen na zijn antwoord of hij gevoelens heeft voor zijn collega. Bij de vraag hoe weet je dat, kun je zeggen dat je toevallig haar appje op je mobiel binnen zag komen. Naderhand van zijn antwoorden weet je precies waar je staat. Maar hem nu al controleren vind ik erg ver gaan. Maar het is gebeurd. Nu gesprek met hem aangaan en je weet precies wat je wil weten. Klaar.
Bam!!!!
Je zou eens kunnen beginnen met wel uitspreken dat je een exclusieve relatie met hem wil. Ik snap dat nooit.. wel neuken maar niet kunnen praten.
Alle reacties Link kopieren
jij scharrelt in zijn telefoon .....
ga lekker knus bij ze zitten trio knuffelen maakt je super gelukkig
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven