Mode & Beauty alle pijlers

Verzorgingsproducten in kleine verpakking

19-05-2017 16:26 17 berichten
Ik ga binnenkort vliegen met alleen handbagage (voor het eerst). Dan mag je vloeistoffen alleen mee in verpakkingen van max 100 ml, een half lege fles van 150 ml wordt dus rücksichtslos weg gegooid. Voor de meeste producten kom ik daar wel uit. Mijn dagcrème zit in een 75 ml tube, tandpasta ook, en shampoo en douchegel gebruik ik van het hotel.
Wat ik nog zoek:
Haargel; ik gebruik Invisifix en zoek iets wat net zo goed werkt.
Oogmakeup remover: geschikt voor flink waterproof mascara
Gezichtsreinigingsschuim

Je hebt ook wel van die navulbare kleine flesjes, maar dat is met gel dan weer helemaal niet handig. Dus ik zoek het liefst gewoon kleine verpakkingen.
Alle reacties Link kopieren
gel doe je in een potje
Alle reacties Link kopieren
oh en makupremover: ik koop voor vakanties altijd van die doekjes
Alle reacties Link kopieren
Kijk voor de gel even op de site van Kruidvat. Daar kun je selecteren op inhoud.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Invisifix zit in een verpakking van 75ml
https://www.kruidvat.nl/l-oreal-paris-s ... /p/1673540
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Vichy heeft ook speciale reis verpakkingen van bijvoorbeeld 3 in 1 reiniging en zonnebrandcreme.
Ik zou gewoon zo'n reissetje met lege potjes en flesjes kopen bij de Primark, Action etc. Kun je die gel niet in een ander leeg potje doen zoals die van dagcreme, medicijnen ofzo als de potjes bij zo'n reisset te klein zijn?
Alle reacties Link kopieren
Bij de op is op voordeelshop hebben ze mini's ook gel en schuim.
Ik doe gel en crème overigens gewoon in mini potje. Koop ik bij Hema ofzo
Alle reacties Link kopieren
O en doekjes voor gezicht en watjes mer spul voor je mascara. Hema ;)
https://nl.aliexpress.com/item/1-Pc-7-C ... sstype=600

Deze voor je make up. Verder alleen maar water bij nodig.
poldervrouw schreef:
19-05-2017 18:32
O en doekjes voor gezicht en watjes mer spul voor je mascara. Hema ;)
Watjes met spul van de Hema is een slecht product. Die van Kruidvat is wel erg fijn.
Ik was dit topic bijna vergeten :-o Bedankt voor de reacties. Mijn gel zit in een 150 ml tube maar misschien kan dat idd ook gewoon in een potje. Bij Kruidvat hadden ze alleen zakjes met twee flesjes waarvan een verstuiver. Niet handig dus. Ik had ooit wel een reissetje gezien bij Primark, dus daar wilde ik ook al kijken. Kleine potjes heb ik echter nog nergens gevonden.
Die make-up doekjes, haal je daar ook waterproof mascara mee weg? Ik heb heel goedkope mascara (Catrice) maar hij zit zo vast als een huis.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
20-05-2017 00:06
Ik was dit topic bijna vergeten :-o Bedankt voor de reacties. Mijn gel zit in een 150 ml tube maar misschien kan dat idd ook gewoon in een potje. Bij Kruidvat hadden ze alleen zakjes met twee flesjes waarvan een verstuiver. Niet handig dus. Ik had ooit wel een reissetje gezien bij Primark, dus daar wilde ik ook al kijken. Kleine potjes heb ik echter nog nergens gevonden.
Die make-up doekjes, haal je daar ook waterproof mascara mee weg? Ik heb heel goedkope mascara (Catrice) maar hij zit zo vast als een huis.
Die gebruik ik ook en de doekjes van de Aldi/Lidl of Hoogvliet werken prima.

Bij de apotheek kun je ook een kleine urinecontainer kopen om de gel in te doen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik vind dit soort potjes handig. Even een investering, maar na een aantal keer lekkage van allerhande flesjes en potjes toch maar gedaan.
Oh mijn link komt niet door, even Googlen op 'silicon travel bottle' dan zie je wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Erizon schreef:
20-05-2017 08:44
Oh mijn link komt niet door, even Googlen op 'silicon travel bottle' dan zie je wat ik bedoel.
Waar koop je die?
Via Amazon of eBay.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven