Waar je niets over mag zeggen maar je doet het lekker toch!!

27-05-2017 21:01 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo even een topic om je hart te luchten.
Waar je niets over mag zeggen normaal gesproken met warm weer maar je doet het lekker toch.
Gewoon omdat het kan!!
Alle reacties Link kopieren
Ik begin.
Ik begin mijn buren zat te worden dat ze met mooi weer elke avond moeten barbequen en de kinderen tot 23.00 laten spelen ( lees gillen brullen ) op straat.
Ik ga niet klagen tegen mijn buren maar ik doe het lekker hier.
:cheer2:
Mannen die met ontbloot bovenlijf door de stad fietsen. Houd dat lekker voor jezelf, zeg.
Alle reacties Link kopieren
CarmiggelT schreef:
27-05-2017 21:09
Mannen die met ontbloot bovenlijf door de stad fietsen. Houd dat lekker voor jezelf, zeg.
Jij begrijpt dit topic :cheer2:
CarmiggelT schreef:
27-05-2017 21:09
Mannen die met ontbloot bovenlijf door de stad fietsen. Houd dat lekker voor jezelf, zeg.

Ligt aan het lijf. Sommigen vind ik wel hele lekkere hapjes hoor.
Maar verder: die ene treinconducteur vanmorgen die me zo indringend aankeek bij het kaartje controleren en die toen ook nog eens schuin tegenover me ging ziten staren. Pleurt op zeg.
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer zeggen warm he dan ga ik gillen :whip:
En het housefestival hier in de buurt met z'n gedreun. En dat duurt nog tot 12 uur, de ramen rammelen in de sponningen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even klagen over het feit dat het voelt alsof ALLE mode is gemaakt voor dunne Franse poppetjes. Ik ben niet heel slank met mn 76kg (1.75m), maar heb een relatief slanke taille (72cm) en brede heupen met volle billen. Ik vind het in en in triest dat ik 12 (!) jurken heb geprobeerd in zowel maat 40 als 38 en dat niets paste omdat het van onder te krap of van boven te wijd was. Zelfs de A-lijn jurkjes sloten van boven niet aan wanneer ik de juiste lengte eindelijk had gevonden.

Met een eetstoornis in het verleden voel ik me weer ontzettend afwijkend en dat is een enorme trigger. Ik moest mijn best doen om niet in huilen uit te barsten.

Zo, that's off my chest :yes: !
anoniem_321063 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 21:17
3.76% gewijzigd
Kwintessens schreef:
27-05-2017 21:10
Ligt aan het lijf. Sommigen vind ik wel hele lekkere hapjes hoor.
Die kom ik dan weer nooit tegen.
Foto's op facebook van tig bbq's en bierglazen in de zon. Oh en de opmerking op je vrije dag/vroeg klaar van het werk: "lekker in de zon zitten!"

Nee ik hoef niet met 28 graden te bakken. Hoef ik uberhaupt niet. Buiten zijn is lekker maar in de snikhete zon liggen om bruin te worden? No thanks.
CarmiggelT schreef:
27-05-2017 21:14
Die kom ik dan weer nooit tegen.
Ik ook niet, maar die verzin ik er dan bij als ik over straat loop.
Alle reacties Link kopieren
ik irriteer me al maanden aan mijn overbuurman die zogenaamd met een verrekijker vogels zit te kijken terwijl zijn verrekijker toch echt op mijn huis gerichts staat.
Als iemand nog 1x naar mijn benen kijkt en zegt: 'zo hee die kunnen wel wat zon gebruiken!' krijgt ie echt een high five in zn gezicht.

voorlopig antwoord ik gewoon braaf 'ja he :) :) :) :) :) :) '
Alle reacties Link kopieren
De irritante reclame van de Jumbo
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
27-05-2017 21:15
ik irriteer me al maanden aan mijn overbuurman die zogenaamd met een verrekijker vogels zit te kijken terwijl zijn verrekijker toch echt op mijn huis gerichts staat.
Luxaflex dicht! Wat irritant zeg.
Alle reacties Link kopieren
El0ise schreef:
27-05-2017 21:13
Ik wil even klagen over het feit dat het voelt alsof ALLE mode is gemaakt voor dunne Franse poppetjes. Ik ben niet heel slank met mn 76kg (1.75m), maar heb een relatief slanke taille (72cm) en brede heupen met volle billen. Ik vind het in en in triest dat ik 12 (!) jurken heb geprobeerd in zowel maat 40 als 38 en dat niets paste omdat het van onder te krap of van boven te wijd was. Zelfs de A-lijn jurkjes sloten van boven niet aan wanneer ik de juiste lengte eindelijk had gevonden.

Met een eetstoornis in het verleden voel ik me weer ontzettend afwijkend en dat is een enorme trigger. Ik moest mijn best doen om niet in huilen uit te barsten.

Zo, that's off my chest :yes: !
:hug:
O ja en de meneren van de fietsenstalling die, als ze je fietsstuur van een labeltje voorzien, iets te opvallend je decolleté checken.
Is me in m'n winterjas nog nooit opgevallen. :whip:
Die vrouwen vandaag in korte broeken. Ik vind dat zo lelijk bij een vrouw en zeker bij wat dikkere vrouwen met dikke bovenbenen en dat die pijpen dan naar hun kruis trekken. Dan gaan ze ook nog ongegeneerd aan die pijpen zitten trekken. Ik denk dan van doe dan een leuk rokje aan.
Hangtiet schreef:
27-05-2017 21:15
Als iemand nog 1x naar mijn benen kijkt en zegt: 'zo hee die kunnen wel wat zon gebruiken!' krijgt ie echt een high five in zn gezicht.

voorlopig antwoord ik gewoon braaf 'ja he :) :) :) :) :) :) '
:rofl: en dat in combinatie met je naam.

Mijn achterburen hebben het zoveelste feestje met veel geschreeuw en kutmuziek.
Wiet roken en dan nog denken dat je een kind van 1.5 kunt opvoeden. Tokkies...
Alle reacties Link kopieren
El0ise schreef:
27-05-2017 21:16
Luxaflex dicht! Wat irritant zeg.
Mijn gordijnen zijn idd dicht als hij thuis is, maar soms heb ik het niet in de gaten en dan staat hij gelijk weer te kijken echt creepy die man brrr
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
27-05-2017 21:19
Die vrouwen vandaag in korte broeken. Ik vind dat zo lelijk bij een vrouw en zeker bij wat dikkere vrouwen met dikke bovenbenen en dat die pijpen dan naar hun kruis trekken. Dan gaan ze ook nog ongegeneerd aan die pijpen zitten trekken. Ik denk dan van doe dan een leuk rokje aan.
Of gewoon een lange harum broek, ik vind het ook geen gezicht
Alle reacties Link kopieren
Buren op een bierkratje naast de voordeur die de ene joint met de andere aansteken (als ze niet in de achtertuin bij het huis tot 01:00 uur aan het bbq-en zijn)...

En idd zonder shirts aan. :cheer2: gelukkig is de buurman niet lelijk :lol:
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Mannen met een hemdje aan. Brrrr wat vreselijk.
Mijn buurman die doof aan het worden is en nu alle deuren open staan kan ik mee genieten vsn zijn muziek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven