Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
Heel erg balen greenbean :(

Haha littlemissy, wel een doorzetter! Met mijn ontstoken lip ga ik echt niet met een nieuw iemand afspreken.

Blondie, lekkere vakantie gehad? Waar ben je heen geweest? :) Of heb ik dat even totaal gemist haha
Alle reacties Link kopieren
Greenbean wat zuur!
:hug:
Bedankt voor jullie medeleven. Doordat ik mijn baan kwijt raak moet ik ineens ook over andere dingen gaan beslissen. De banen liggen in mijn stad niet voor het oprapen dus het is onvermijdelijk dat ik in een andere stad moet gaan solliciteren. En dan zou het zomaar kunnen dat ik ineens een lange afstandsrelatie zou hebben :"-( Het is nog zo pril tussen ons en ondanks dat het goed voelt moet ik toch ook geld verdienen. Ik kan hier in ieder geval niet blijven zonder baan. En ik weet niet of freelancen hier lukt.

Wat een gedoe ineens he. Gelukkig heb ik nog even wat tijd om naar iets nieuws te zoeken, maar de kans is groot dat de dingen ingrijpend gaan veranderen en daar had ik niet echt op gerekend. Sterker nog, als ik dit had geweten was ik niet gaan daten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn update:

Date die ik op de trein terug gezet had heb ik nogsteeds contact mee op de app. Heb alleen het idee dat hij verliefd aan het worden is... ben dus een beetje terughoudender geworden. Ben wel heel duidelijk geweest dat ik zijn vriendschap waardeer maar dat er wat mij betreft niets meer in zit.

Vorige week toen ik mijn huilbui had zat ik gewoon niet lekker in mijn vel. Liep veel te hard van stapel met het daten en had totaal geen rust. Nu ben ik alweer veel meer ontspannen over de situatie. Dat date nog terugkwam op zijn tijdelijke verdwijnen was wel erg fijn, dan weet ik in ieder geval niet dat het aan mij gelegen heeft en dat ik zijn signalen wel degelijk goed geïnterpreteerd had. Hij gaf aan na onze date in de war te zijn. Het deed hem beseffen dat zijn vorige relatie nu echt over was, en dan was er ook nog een huis waar hij over een paar weken uit moet. Werd hem allemaal even te veel maar vond mij wel erg leuk.. Kan er niets mee behalve een goed plekje geven.
Waardeerde jullie reacties wel heel erg. Van sommige de herkenning, van andere weer een kijkje in hun standpunt. Ik ben gewoon een mens met emoties die ik niet altijd even goed in de hand heb. Ga nog geen therapie aanwenden, praat er veel over met vriendinnen en besef mij steeds meer dat ik met zulke lieve mensen om mij heen helemaal niet alleen sta!
De date van afgelopen zondag die donderdag ook meldde dat hij een date had met een andere vrouw heb ik afgezegd. Had er geen zin in om in een soort "wedstrijd" te moeten gaan zitten over wie er op 2e date mocht met hem, daar voel ik me een beetje te goed voor. Vond ik wel knap van mezelf ;)

Date van gisteren appte bij thuiskomst nog dat het hem speet dat onze eerste date zo moest eindigen en dat hij het graag een volgende keer goed overdoet, ben benieuwd. Sta en stond hier wel veel rustiger in, dus dat is fijn. Ik leg de bal bij hem neer voor de volgende date.

@ginerva, jammer van treinman. Was zo'n mooi verhaal geweest op jullie bruiloft ;)
Jij hebt idd het recht om zonder reden af te zeggen, al had ik het persoonlijk wel gewoon gezegd waarom ik wilde verzetten.
helaas dat hij je gelijk blokkeerde... kun je hem niet meer op en een andere manier contacten?

@smee, welkom, wat leuk voor je! Lees hier graag de ontwikkelingen tussen jullie ;)

@Mats, de situatie waar jullie in zaten was ook wel complex. Helemaal met de verschillende verwachtingen die jullie van elkaar hadden. De afstand leende zich voor langere dates terwijl jij je daar niet prettig bij voelde, als deze dame dichterbij gewoond had had je er misschien anders in gestaan omdat je dan ook sneller weer je eigen ruimte op kan zoeken en toch ook vaker bij elkaar kan zijn.
Deze ervaring maakt je echt niet ongeschikt voor relaties hoor.

@purpleOrchid, welkom en veel plezier (en succes) in tinderland ;)

@blondie, goed om een keer je profiel te laten bekijken door een vriendin. Bij mij staan er allerlei soorten foto's op. Mijn zakelijke profielfoto (omdat ie zo goed gelukt is haha) een vakantiefoto en een foto op een festival. Sta niet graag op een foto dus moet er wel weer een paar laten maken tijdens activiteiten denk ik..

@lotje, nu heeft het nog iets aandoenlijks die trillende handjes, een volgende date zou ik het wel irritant gaan vinden denk ik. Maar wel leuk dat je een leuke date gehad hebt en wie weet kan hij zich de volgende keer bij elkaar rapen en je alle hoeken van de kamer laten zien ;)

Balen van je lip!

@Summer, klinkt niet best. Sterkte!

@cherokee, wat een strakke actie! Heb het ook een keer gedaan. Tijdens de sex kwam ik er achter dat t m niet ging worden. Hij zei nog heel lief; kom jij maar eerst. Waarop ik zei dat hij dan wel ff wat beter zijn best moest doen...maar zelf toen werd t m niet. Heb het uiteindelijk maar afgekapt en ben weggegaan..

@greenbean, je weet nooit van te voren hoe het loopt, en het heeft ook geen zin om je daar nu nog druk om te maken. Misschien is de relatie al gestrand voor je verhuisd bent, of misschien vind je wel een baan dichtbij. "komt wel goed schatje"
Alle reacties Link kopieren
Echt een rotsituatie @gb! Hou oren en ogen open, wie weet komt er wel een perfecte baan op je pad. Lange afstand kan heftig zijn, maar heeft ook wel iets moois. Heerlijk weer zo verheugen om elkaar te zien. Maar wie weet is dat wel niet nodig, banen zijn niet voor het oprapen inderdaad maar relaties ook niet en dat is je toch mooi gelukt.

@littlemissy Mooie updates lijkt me zo! Volgens mij weet je goed wat je wil, dat is belangrijk!

Ik twijfel nog stééds of ik met de seksdate-man moet afspreken :rofl: We komen elkaar af en toe tegen en dan delen we wat blikken met elkaar, app'en vrijwel dagelijks en daarnaast gun ik mezelf het ook wel weer eens om weer goede seks te hebben. Alweer bijna een jaar geleden dat ik seks heb gehad, goede seks nog veel langer geleden :rofl:

Hij wilde vanmiddag langskomen (ik had gezegd dat ik vrij ben vandaag), maar dat vind ik eng... in mijn huis. M'n allereerste date (op mijn 16e!) bleek een stalker en stuurt nu nog bloemen met valentijnsdag op het adres van mijn ouders :bonk:. Dus ben vrij huiverig met wie mijn adresgegevens krijgt. Bij hem blijven logeren lijkt me dan fijner, dan kan ik ook gewoon ervandoor wanneer ik er zin in heb. Ik pieker nog ff door haha.
Alle reacties Link kopieren
@littlemissy, Ach ik wacht rustig af, kan ook warmte/zenuwen geweest zijn. Ik let er niet echt op. Het zal allemaal wel loslopen :)
Helaas is het een koortslip dus hopen maar dat het zaterdag helemaal weg is :(

Heb ik echt nog NOOIT gehad. Komt denk door verminderde weerstand/weinig tot geen slapen en vies bestek in het hotel waar ik zat :( ZUCHT. Ik noem het hotel nu maar.... Hotel koortslip village....
lotjeb95 wijzigde dit bericht op 21-06-2017 17:43
32.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
21-06-2017 14:53
Ik twijfel nog stééds of ik met de seksdate-man moet afspreken :rofl: We komen elkaar af en toe tegen en dan delen we wat blikken met elkaar, app'en vrijwel dagelijks en daarnaast gun ik mezelf het ook wel weer eens om weer goede seks te hebben. Alweer bijna een jaar geleden dat ik seks heb gehad, goede seks nog veel langer geleden :rofl:

Hij wilde vanmiddag langskomen (ik had gezegd dat ik vrij ben vandaag), maar dat vind ik eng... in mijn huis. M'n allereerste date (op mijn 16e!) bleek een stalker en stuurt nu nog bloemen met valentijnsdag op het adres van mijn ouders :bonk:. Dus ben vrij huiverig met wie mijn adresgegevens krijgt. Bij hem blijven logeren lijkt me dan fijner, dan kan ik ook gewoon ervandoor wanneer ik er zin in heb. Ik pieker nog ff door haha.
Het klinkt mss wat raar maar niet elke man is een stalker/verkrachter. Echt waar.

Flesje wijn erbij en gaan met die banaan!
:hello:
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
GB, vet k*t zeg!
Boor je kanalen en referenties aan, denk out of the box en gebruik de bekende netwerk sites maar uiteraard eerst even bijkomen van het nieuws, wat dubbel zeg!
Ik kan het begrijpen maar ik denk niet dat je jezelf bij voorbaat al gek moet maken over een lange afstand relatie.
De zekerheid van inkomen is prioriteit en als het goed zit met jullie dan komen jullie er wel uit.
Afstand in NL is maar relatief, ja... klopt... was ik het niet die er moeite mee had?
Idd, echter werkte ik dezelfde afstand, maar dan de andere kant op.

Littlemissy, goed om te lezen dat je wat rust gevonden heb én een date waar een vervolg in zit.
Soms is het nodig om even tot jezelf te komen en fijn dat je wat aan het topic hebt gehad.

Jempo, why don't you try it?
Ik lees er al langer over, de spanning hangt er dus grijp elkaar!
Bevalt het niet dan weet je ook dat dát het niet voor jou weggelegd is.

Lotje, hoop voor jou dat je op tijd genezen bent :)
:hello:

@Summer
Jeetje, klinkt alsof je handen genoeg heb aan jezelf. Klinkt best pittig. Veel sterkte in ieder geval alvast.

@Blondie
Anders probeer je het toch even uit? Ik denk dat 'gewone' foto's veel kan schelen.

:hello: Lepel! Welkom
Even afwachten inderdaad. Anders na je vakantie een date voorstellen oid? En misschien was het een onhandige actie van hem? Zegt niet per se dat hij jou niet ziet zitten, alleen met anderen date totdat er een moment komt.

@Cher
Ik zou ook pissig zijn en had misschien wel meer woorden gebruikt.....
Gordijnen kopen :rofl: Originele date!

@Gb
Wat rot :hug: Vooral hoe het gegaan is lijkt mij rot. Jammer dat vriend je niet steunt zoals je het graag gezien had. Misschien hier zelf achteraan gaan?

@Missy
Positief dat je date door ging ondanks de behandeling! Dat vind ik wel voor hem pleiten. Nu voor een 2e date, hopelijk zonder pijn :)

Reactie op latere bericht: Oh jee, verliefd aan het worden terwijl er voor jou niet meer in zit. Misschien voorzichtig bespreekbaar maken?
En verder een dikke :hug: Mooie post heb je geschreven.

@Jempo
Go girl!!!!!! :cheer2:
Ik zou eerst een drankje doen.
Alle reacties Link kopieren
Zondag een tweede eerste date met mijn expat (heeft ie hier maar gelijk een naam)
Ben benieuwd! Hij vroeg mij iets te verzinnen, hij woont hier nog maar net dus ben nog even wat aan het bedenken...


Jempo, ik zou het wel weten hoor... doen!

Lotje, balen van je koortslip. Hoop dat hij op tijd weggetrokken is!
Alle reacties Link kopieren
@lotje nadeel is, als je het eens hebt gehad grote kans dat het steeds terugkomt. Goed op je weerstand letten dus en de komende tijd goed l-lysine slikken! schijnt te werken!

Nouuuu ik weet het niet hoor, of het iets gaat worden, pfff.. Hij heeft een eigen zaak, werkt 7 dagen per week, en ik ben vrij vaak in de stad waar hij werkt te vinden, plus ik vind het dus niet zo fijn om mensen die ik niet ken bij mij thuis uit te nodigen, dus ik zei: "het is denk ik makkelijker om bij jou af te spreken". Toen begon hij met sexting, wat hij met me wilde doen, supergeil natuurlijk maar aaarghhh!

En nu hoor ik natuurlijk niets meer van 'm. Net nu ik supergraag wil. Durf te wedden dat ik nu weer een aantal dagen niets meer hoor en dan zodra ik 'm weer vergeten ben ineens weer een leuk berichtje krijg.

Dit is een spelletje waar ik de spelregels nog niet goed genoeg van ken.
Alle reacties Link kopieren
@littlemissy Wat leuk! Zou voor een tweede date nog niet te wild uitpakken hoor. Lekker afspreken in een leuk kroegje of restaurantje wat hij nog niet kent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem toch maar snel uitnodigen Jempo. Komt vast goed :P
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
22-06-2017 13:43
@lotje nadeel is, als je het eens hebt gehad grote kans dat het steeds terugkomt. Goed op je weerstand letten dus en de komende tijd goed l-lysine slikken! schijnt te werken!

Nouuuu ik weet het niet hoor, of het iets gaat worden, pfff.. Hij heeft een eigen zaak, werkt 7 dagen per week, en ik ben vrij vaak in de stad waar hij werkt te vinden, plus ik vind het dus niet zo fijn om mensen die ik niet ken bij mij thuis uit te nodigen, dus ik zei: "het is denk ik makkelijker om bij jou af te spreken". Toen begon hij met sexting, wat hij met me wilde doen, supergeil natuurlijk maar aaarghhh!

En nu hoor ik natuurlijk niets meer van 'm. Net nu ik supergraag wil. Durf te wedden dat ik nu weer een aantal dagen niets meer hoor en dan zodra ik 'm weer vergeten ben ineens weer een leuk berichtje krijg.

Dit is een spelletje waar ik de spelregels nog niet goed genoeg van ken.
Maar wil je dat dan wel? Het is duidelijk waar deze man op uit is. Sexting vind ik persoonlijk altijd een enorme afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Sexting vind ik alleen een afknapper wanneer je uit bent op meer dan alleen maar seks...

Morgenmiddag een eerste date met de Fotograaf...we hebben nu al weken contact, eerst via Paiq daarna via whatsapp...hij was met vakantie dus duurde even, maar nu morgen afgesproken. Ben benieuwd....Hij is absoluut geen apper, dat zei hij gelijk al...dus weet nog niet heel veel van hem... maar we hadden wel direct een lekker en diepgaand gesprek over van alles en nog wat, en hij ziet er smakelijk uit... Zin in...

Verder nog een paar lijntjes lopen...maar eerst deze maar even :-)
noppes
Alle reacties Link kopieren
@Jempo
Ooeeee. Na mn eerste date ook ordinaire sexting gehad. Niet zomaar uit het niets, hij gaf de voorzet en ik kopte hem in. Dacht inderdaad ook dat het niets voor mij zou zijn, maar oelala! Denk wel dat het anders is als het uit het niets komt.

Mocht er nog een keer wat worden afgesproken dat is er vrijwel zeker wat er gaat gebeuren... doodeng en niets voor mij :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Hij is duidelijk alleen uit op seks. En dat vind ik best prima for the time being dat ik vrijgezel ben. Het is een aantrekkelijke interessante man. En ik heb nog nooit een seksdate gehad, best heel spannend maar zoals anderen hier al zeiden moet ik het gewoon proberen.

Maar de vorige keer dat we iets wilden plannen kon hij niet, of hij wist het nog niet zeker... toen had ik op een gegeven moment zoiets van joh laat maar zitten, als het zoveel gedoe kost is het het niet waard. Toen heb ik het appcontact afgekapt. Maar ik bleef hem maar tegenkomen in real life. En toen stuurde hij ineens weer een berichtje. Toen kreeg ik toch wat spijt of ik misschien te snel was geweest, dat ik mezelf nu misschien een leuke avond ontzegt had. Dus tja nu hebben we weer contact...

Als het gaat om daten voor een relatie heb ik alles altijd totaal onder controle door jarenlange ervaring... nu ineens weet ik het niet wat ik moet doen! whahah!

Ik heb 'm nu toch maar een berichtje gestuurd, of hij binnenkort eens een avondje vrij is.

sorry echt bakvissengedoe.
Alle reacties Link kopieren
@max oeee wat leuk! Ben heel benieuwd naar je date morgen!

@lepellepel (geniale nick by the way), haha beetje zelfde schuitje dus! Hier ook absoluut geen ervaring, vind het ook doodeng! Maar bij jou wel relatiepotentieel of...?
Alle reacties Link kopieren
Aaargh hij heeft het gelezen maar stuurt niets terug!!! :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog maar even wat Matthew Hussey kijken... pff wat herkenbaar :rofl:
https://www.youtube.com/watch?v=oZBZXEPG3dk
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
22-06-2017 16:47
Aaargh hij heeft het gelezen maar stuurt niets terug!!! :frusty:
Calm down woman :bonk:
anoniem_342789 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 16:50
7.69% gewijzigd
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
@Jempo... :hihi:

Handen vol aan mijzelf is wel een goede. Check!
Shitty nieuw contract. Check. Gelijktijdig aanbod voor een andere baan. Check!
Boek van ex inmiddels gelezen en door rollercoaster gegaan. Check!
Operatie ingepland! Check. Kans op afblazen operatie, na twee maanden gespalkt en ingezwachteld rondlopen. Check!
Deze zomer niet zwemmen, sporten, bewegen. Check!
Nu moet ik stoppen anders word ik te duister.

Intenso gemeld dat ik niet meer verder wil daten. Check!
Berichtje naar armlastig figuur dat geen tijd heeft om te daten. Check!

Genieten van het onweer buiten. Check, check dubbelcheck!
summerisnear wijzigde dit bericht op 22-06-2017 17:42
1.49% gewijzigd
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Ik geef het op. Ik ben er helemaal klaar mee. Enige wat ik tegen kom zn gebonden mannen... Pffff... T zit er voor mij gewoon niet meer in dat gezinsleven, gelukkig zn in de liefde. T zal wel. T is goed zo. Laat t maar los.
Alle reacties Link kopieren
Knuffels voor SIN en huurvrouwtje :hug:
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
@huurvrouwtje, misschien is Tinder niet de juiste plek, maar bijv. Parship/Relatieplanet wel? Daar zitten in ieder geval geen getrouwde mannen voor zover ik het heb kunnen beoordelen...Kost wel wat maar dat houdt ook een hoop malloten buiten de deur...
Ik had op Tinder ook vaak het getrouwde soort achter me aan...
En we hebben allemaal wel eens een periode dat je denkt, dit komt nooit meer goed...ik gooi alles van m'n telefoon af...om het vervolgens een paar dagen later weer te installeren...
noppes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven