Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Ginerva schreef:
24-06-2017 22:01
Herkenbaar, ik ben er voorlopig ook klaar mee.
Hoe oud ben jij dan?
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
24-06-2017 22:17
Kansloos mij te unmatchen als ik aangeef dat ik geen on doe. Vind dat gewoon raar. Ik denk dat dat dus onzin is. T echt niet meer of minder dan dat je uitgaat. Feit is alleen dat tinder heel laag dreppelig is... Dat is t verschil in real life
Oprechte vraag, wat zou hij dan moeten doen? Je als match blijven houden en je verder blijven negeren ofzo? Want 't is dan duidelijk dat jij iets anders wil dan hij.

Toen ik nog per se een relatie wilde ontmatchte ik ook mannen die alleen maar een ons wilden. Da's eigenlijk precies hetzelfde toch? Vind ik niet kansloos van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
En ja huurvrouwtje zo'n seksloze fase kan ook best fijn en leerzaam zijn, helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik chat nu met een man en hij is best leuk, maar... hij is kaal!! Echt een ei-hoofd heeft 'ie ook. En ik weet niet, ik voel me daar denk ik te jong voor nog hahaha. Aan de andere kant misschien moet ik het gewoon een kans geven. Buiten de kaalheid is hij aantrekkelijk.
Jempo schreef:
24-06-2017 22:24
Oprechte vraag, wat zou hij dan moeten doen? Je als match blijven houden en je verder blijven negeren ofzo? Want 't is dan duidelijk dat jij iets anders wil dan hij.

Toen ik nog per se een relatie wilde ontmatchte ik ook mannen die alleen maar een ons wilden. Da's eigenlijk precies hetzelfde toch? Vind ik niet kansloos van mezelf.
Neee oke. Maar hij kan op zn minst zeggen jammer ofzo toch? Ipv meteeen echt ala minuut unmatchen. Ja weet niet vind t gewoon bot ofzo beetje hypocriet idd.
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
24-06-2017 22:34
Neee oke. Maar hij kan op zn minst zeggen jammer ofzo toch? Ipv meteeen echt ala minuut unmatchen. Ja weet niet vind t gewoon bot ofzo beetje hypocriet idd.
Klagen om het klagen is ook een sport tegenwoordig?
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
24-06-2017 22:34
Neee oke. Maar hij kan op zn minst zeggen jammer ofzo toch? Ipv meteeen echt ala minuut unmatchen. Ja weet niet vind t gewoon bot ofzo beetje hypocriet idd.
Ach kom nou. Dus als hij zegt "jammer" en je vervolgens ontmatch dan zou je het wel oké vinden? Wees effe eerlijk naar jezelf. Afgewezen worden is gewoon nooit leuk, dat woordje meer over minder doet daar niet aan af hoor.

ik vind dat je moeilijk doet. Maar je bent niet de eerste hoor, is gewoon misschien even wennen voor je dat online daten. Of misschien past het gewoon niet bij je.
[quote=Jempo post_id=27236922 time=1498339671 user_id=301045]
Ach kom nou. Dus als hij zegt "jammer" en je vervolgens ontmatch dan zou je het wel oké vinden? Wees effe eerlijk naar jezelf. Afgewezen worden is gewoon nooit leuk, dat woordje meer over minder doet daar niet aan af hoor.

ik vind dat je moeilijk doet. Maar je bent niet de eerste hoor, is gewoon misschien even wennen voor je dat online daten. Of misschien past het gewoon niet bij je.
[/quote



Ik ben zekee moeilijk zal ik ook niet ontkenne :)

Ik zou nooit op iemand kunnen vallen die kaal is of kalend is... Maar als hij heel leuk is... Why not! Gewoon afspreken en dan wel zien?
Alle reacties Link kopieren
Zo weer een hele leuke date gehad. Karten was superleuk. Ik ben enorm competitief en hij ook, dus elkaar in gehaald en laten crashen :rofl:

Daarna nog bij hem thuis geweest en is wel wat werk verricht. :whistle:
Ik heb goed mijn best gedaan in ieder geval, volgens hem haha. Score :yes:
Alle reacties Link kopieren
[quote=Jempo post_id=27233885 time=1498296692 user_id=301045

@mats Jammer dat je denkt dat af en toe vragen hoe het gaat verkeerde signalen afgeeft. Het heeft mij veel verdriet gedaan dat ik bij mijn ex uit het oog uit het hart was. Ik heb dat ook bij hem moeten doen. Misschien was hij gewoon echt helemaal niet meer geïnteresseerd in mij, maar als hij dat 'ghosting' zou hebben gedaan met de gedachte 'dat het beter zou zijn voor mij' zou ik dat echt heel erg vinden. Het verdriet zat 'm bij mij namelijk juist in dat iemand je zomaar kan dumpen en dan compleet verdwijnt, nooit meer eens vraagt hoe het gaat. En ik hoopte absoluut niet op 'meer' bij mijn ex, exit is exit. Maargoed misschien reflecteer ik jouw situatie teveel op die van mij hoor, en is het voor jullie allebei inderdaad beter dat er geen berichtjes meer gestuurd worden. Dat kan jij beter weten dan ik.

[/quote]

Jempo, ik heb korte tijd met haar gedate en aan 'ghosting' ( weer een nieuwe term ) doe ik absoluut niet want dat kan ik zelf ook niet waarderen.
Vanaf het begin liepen we tegen bepaalde zaken aan waar we altijd open over zijn geweest naar elkaar.
Toen ik aangaf dat het voor mij niet werkt zo, zijn we nog face tot face in gesprek geweest omdat zij dat graag wilde ( geen punt! ), dit was een goed en fijn gesprek met duidelijkheid voor allebei.
Dik een week later heb ik haar nog geappt met de vraag hoe het met haar is, waarop zij aangaf zich toch erg rot te voelen.
Ik heb haar nog gebeld en later hebben we ook nog een heel gesprek via whatsapp gehad.
Tijdens dat gesprek ook uitgesproken of het beter zou zijn dat ik niet meer zou informeren hoe het met haar is, om niet weer opnieuw iets open te rijten.

Het laatste van jouw alinea klopt dus en ik vind dat ik het heel netjes heb gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Huurvrouwtje,
Dat niets zeggen of ontmatchen met een leuk gesprek is het vluchtige van deze tijd en hoort bij Tinder, niet leuk maar als je je er niet goed bij voelt dan is Tinder niet het juiste medium.
Ik denk uiteindelijk ook niet dat het mijn medium is maar heb er toch wel leuke gespekjes ( heel soms :-D )
Als ik match met iemand die eerder niet reageerde tijdens een match dan unmatch ik diegene direct want het is toch zinloos en kans gemist.
Als ik geen klik heb als ik al een tijdje met iemand aan het kletsen ben, dan meld ik dat netjes voordat ik unmatch.

En weer komt kaal / kalend naar voren, toch goed bezig om het een kans te geven Jempo!

Hey Lotje, die kun je bijschrijven :lol:

GB, nope, geen dates of uitzicht daar op.
Wel een match maar we hebben slechts een paar berichtjes uitgewisseld tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat heb je inderdaad heel netjes gedaan Mats. Gewoon netjes met elkaar overlegd. Ik dacht dat het niet contacteren vanuit jou was gegaan, maar in samenspraak gegaan dus. Dan slaat mijn reactie inderdaad nergens op haha.
Alle reacties Link kopieren
Heb de kalende man toch ontmatcht, niet vanwege kaalheid maar hij woonde te ver weg.
Jempo schreef:
25-06-2017 11:07
Heb de kalende man toch ontmatcht, niet vanwege kaalheid maar hij woonde te ver weg.
Was hij van die openingszin?
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
25-06-2017 11:16
Was hij van die openingszin?
Nee dat niet hahaha!
Haha Jempo :)
En ja geloof de "oudjes" in dit topic nou maar gewoon. Er staat jou geheid nog wat te wachten op relatiegebied :fortune:
Jammer dat de kale man te ver weg woonde. Ik vind kaal zelf helemaal niet onaantrekkelijk!

Huurvrouwtje, ik denk dat je hier maar aan moet wennen. De Tinderwereld is hard. Voor jou 10 anderen, dat gevoel kreeg ik erbij. Als je er niet tegen kunt is een betaalde app inderdaad misschien wel een idee? Al vraag ik me af of er überhaupt nog mensen gaan betalen voor een datingsite nu er zoveel gratis apps zijn en seks zo makkelijk te vinden is. Dat was vroegah wel anders.
Overigens vond ik Parship helemaal niks. Veel te duur, al had ik ooit toch wel een leuke date. Is uiteindelijk niets geworden, maar was wel een erg leuke man.

Mats, ik hoop dat je snel weer een leuke date hebt!
anoniem_159539 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 23:48
35.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja Huurvrouwtje, mijn ervaring is ook dat op de gratis apps (Tinder, Happn) het aanbod minder serieus is, meer op seks gericht...

Bij Lexa, Relatieplanet en Parship is dat toch beter, vooral Parship vind ik prima (wel duur, maar als je niet gelijk lid wordt dan krijg je een aanbieding voor je neus en die heb ik uiteindelijk toch genomen, half jaar voor half geld geloof ik).

Elitedating is echt RUK...niet aan beginnen. Duur, en voorstellen op 200 km en bijna geen interacties...

Relatieplanet heeft veel niet betalende leden en die kunnen dus niets persoonlijks terugsturen.... maar wel serieuzer dan Tinder...

Lexa zit er een beetje tussenin... ook veel Tinderachtige reacties maar ook leuke mannen...

Ik zou zeggen, probeer er eens eentje, je hebt ook vaak aanbiedingen van probeer nu 3 dagen gratis... kun je even kijken.
noppes
Alle reacties Link kopieren
Oké, effe hoor. Ik snap echt steeds minder van mannen geloof ik. Ik heb echt wel regelmatig leuke, fijne seksdates gehad maar vrijwel nooit laten die mannen nog iets horen. En nu, die verschrikkelijke seksdate.. die stuurt nu gewoon uit zichzelf een berichtje, echt wtf.

Klinkt als een geslaagde date Lotje, hartstikke leuk!

Greenbean, wat fijn dat je zijn zoontje ontmoet hebt. En wat betreft die ex, lastig stukje lijkt me dat inderdaad. Wie weet valt dat allemaal wel mee, daar maar gewoon op hopen.
Alle reacties Link kopieren
Greenbean wat lastig met die ex. Weet die ex al van jullie relatie af dan? Ik zou misschien even wat 'afstand' daarvan houden totdat zij alles rond hebben. Wel leuk dat je z'n zoontje hebt ontmoet en dat je vriend zo'n lieve vader is, dat lijkt me toch mooi om te zien!

En wat de toekomst mij brengt... kan niet wachten! Heb nu best wel het gevoel alsof mijn leven stil staat. Maar van het eindeloze daten ben ik date-moe.
Alle reacties Link kopieren
Aaaah wat een drama hè dat daten! Belde die prins (of voor hen die dat niet willen die ons/fwb) nou maar gewoon even aan!
Ik probeer te geloven dat alles met een rede gebeurt en dat het allemaal goed komt, maar dat is soms makkelijker. Vind het 75% van de tijd allemaal prima zo, maar niet voor altijd! Beetje dat gevoel idd alsof alles stil staat en dan opeens het besef dat het klokje verder tikt.

@greenbean
Ex is volgens mij altijd lastig. Denken dat je zoveel mogelijk afstand moet bewaren. Misschien kan je tzt contact hebben met zn ex?

@lotje
En jij je maar druk maken om je koortslip ;)

@huurvrouwtje en mats
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook wel eens aan ghosting heb gedaan. Uit pure paniek ofzo. Als ik binnenkort weer op tinder ga zal ik mijn leven beteren... Want zelf vind ik het ook ruk.

En owja! Mijn dat is na dagen onder een steen vandaan gekropen. Nu ff laten wachten voor ik reageer :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Blondie-S schreef:
25-06-2017 12:58
Oké, effe hoor. Ik snap echt steeds minder van mannen geloof ik.
Zo voelen alle mannen zich over vrouwen, altijd!
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook ooit 3 keer een match met dezelfde persoon. We hadden 1 keer gepraat en ik herkende hem nog en wat hij doet enalles en hij mij alleen nog van gezicht. Vond dat toch wel een beetje jammer. Uiteindelijk nog gepraat maar we kregen ruzie door iets wat hij zei en dat was ook echt niet aardig zag hij zelf ook in. Was wel jammer, het was opzich best een leuke jongen maar hij had zo ontzettend veel aandacht nodig.
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
24-06-2017 22:32
Ik chat nu met een man en hij is best leuk, maar... hij is kaal!! Echt een ei-hoofd heeft 'ie ook. En ik weet niet, ik voel me daar denk ik te jong voor nog hahaha. Aan de andere kant misschien moet ik het gewoon een kans geven. Buiten de kaalheid is hij aantrekkelijk.
Haha. Ik ben 25 en de grijze haren zijn al jaren goed te zien. Altijd grappig als vrouwen je dan net iets hoger aankijken. Je ziet die hersens gewoon kraken. "Neeeeee dat kán toch niet"
Alle reacties Link kopieren
Kwamkwammertijd schreef:
25-06-2017 17:09
Haha. Ik ben 25 en de grijze haren zijn al jaren goed te zien. Altijd grappig als vrouwen je dan net iets hoger aankijken. Je ziet die hersens gewoon kraken. "Neeeeee dat kán toch niet"
Hahhaah grappig!

Grijze haren vind ik wel aantrekkelijk! Mijn ex (van jouw leeftijd) was ook al best kalend, dat vond ik super sexy.

En ik moet zeggen dat veel mannen kaal ook best goed staat. Alleen sommige mannen krijgen er echt zo'n punt- / ei-hoofd van.
Foodisgood schreef:
25-06-2017 17:03
Ik had ook ooit 3 keer een match met dezelfde persoon. We hadden 1 keer gepraat en ik herkende hem nog en wat hij doet enalles en hij mij alleen nog van gezicht. Vond dat toch wel een beetje jammer. Uiteindelijk nog gepraat maar we kregen ruzie door iets wat hij zei en dat was ook echt niet aardig zag hij zelf ook in. Was wel jammer, het was opzich best een leuke jongen maar hij had zo ontzettend veel aandacht nodig.
Ruzie via de app?! Wauw hahah!

Ja dank voor de tips maar betalen om in contact te komen gaat me echt iets te ver zo wanhopig ben ik nog niet.. Heb ook niet t idee dat daar mn type zich bevindt.

Daarnaast heb ik ook echt wel eens nooit meer wat van me laten horen of te snel iemand untmachts omdat antwoord te lang op zich liet wachten... Vast mn karma ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven