Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
25-06-2017 17:21
Hahhaah grappig!

Grijze haren vind ik wel aantrekkelijk! Mijn ex (van jouw leeftijd) was ook al best kalend, dat vond ik super sexy.

En ik moet zeggen dat veel mannen kaal ook best goed staat. Alleen sommige mannen krijgen er echt zo'n punt- / ei-hoofd van.
Kijk eens aan. Goed nieuws :)!
Jempo schreef:
25-06-2017 11:24
Nee dat niet hahaha!
Hahaa lol zag t al voor me.. Zn op openingszin en kalend... Ben benieuwd of hij beetje leuk is!
Alle reacties Link kopieren
Bukowskey schreef:
25-06-2017 16:58
Zo voelen alle mannen zich over vrouwen, altijd!
Ja jeetje, gedoe hè.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een stille meelezer.
Daten doe ik op dit moment niet.

Over kaal gesproken .......
Bij sommige mannen kan het goed staan,maar je moet er wel een hoofd voor hebben.
En eerlijk gezegd ......... ik kijk liever naar een kale man.
Dan naar zo n vent met een baard en een achterlijk knotje op zijn kop!! O_O
Ik val niet op jezus types.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik 'mijn verschrikkelijke seksdate' onzeker heb gemaakt en hij me daarom berichtte. Hij vroeg of ik het wel leuk vond omdat het wel duidelijk was dat ik de seks niks vond, was ik toch duidelijker dan ik zelf dacht. :-P Maar ja, ik heb eerlijk geantwoord, denk niet dat hij me ooit nog een berichtje stuurt, mijn eerlijkheid stelde hij niet zo op prijs geloof ik.

Ik heb toch echt iets meer nodig dan een 'knap plaatje' om fijne, leuke seks met iemand te hebben.

Foodisgood, dat is geen leuke jongen. Als jullie al ruzie kunnen maken via tinder.. dat gaat niet goed komen. Dus niet te lang bij stilstaan.

Haha Wendy, Jezus. Welkom iig, lekker meeschrijven, veel leuker!
Manbuns.. iek! Kaal kan inderdaad best prima staan, voor mij ook niet direct een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Kwamkwammertijd schreef:
25-06-2017 17:26
Kijk eens aan. Goed nieuws :)!
Vivadate? hahahaha
Alle reacties Link kopieren
tvp
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
Alle reacties Link kopieren
@Lepellepel, haha ja. Wel grappig dat hem het niks kon schelen, nu maar hopen dat hij het niet krijgt.

@Foodisgood, sommige mensen zijn gewoon heel grof. Ik had iemand die een verhaaltje had over dat je allebei je nieren en lever nog moest hebben blablabla. Maar hij is operatie assistent dus ik zei; Hoezo die nieren? Wil je er één verkopen? Werd ik gelijk verwijderd :rofl: En die ruzie is misschien maar beter, weet niet waarom die ruzie was. Je bent er in ieder geval vanaf.

Ik ga morgen waarschijnlijk weer afspreken met A :) En vrijdag waarschijnlijk ook :)
Ik had ook iets gekocht en dat moest ik niet vergeten in de auto. Hij zei het nog voor we weggingen. Heb ik het alsnog laten liggen :rofl: Gelukkig niets belangrijks, maar alsnog een beetje typisch voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
25-06-2017 18:14
Vivadate? hahahaha
Jaaa leuk! Doen! :cheer:
:hello:
Iedereen weer tevreden nadat er wat afgesext is :hihi: ?

Wat betreft het gesprek over unmatchen. Ik til er niet zo zwaar aan. Als er maar een paar zinnen is gezegd of zelfs niks, dan boeien. Maar wanneer de man al zoiets heeft van 'mwahhhh, ik vind het niet echt wat' oid, ZEG DAT GEWOON ipv niks.....Dat snap ik dan weer niet. Dat dood bloeden is gewoon raar vind ik.

@Purple
Ik heb ook een online dating famile in mijn telefoon :proud: Ik heb (T), (P) en (OK) :rofl:

@Gb
Wat fijn om te horen dat je vriend een lieve vader is voor zijn kind(eren) :) Hopelijk komt het in de toekomst goed. Ik hoor/zie zelf juist het tegenovergestelde, dat vader hun kinderen nauwelijks willen zien. Laten we hopen dat alles goed gaat.

@Foodisgood
Niet zo lang geleden nam een man weer contact met mij op via een datingapp. Ik had zoiets van mwah, maar een gesprekje kan geen kwaad. Zei hij opeens dat ik hem niet herkende hé. Ik had al een een vaag gevoel bij hem, dat was het dus. Lang verhaal kort, hele teksten typte ie, dat ie niet meer zo goed wist waar het over ging, dat hij andere dingen in zijn leven meegemaakt had die heftiger waren, hij is geen naar persoon :blabla: Ik heb een paar keer aangegeven dat ik door zijn berichten best kwaad was geworden (en ik word zelden kwaad, ik bedoel kom op. Het is online daten en we hadden alleen gechat via de datingapp). Zegt ie dat ie niet kan voorstellen dat hij iemand zo kwaad had gemaakt.....Dussssss. Afgewimpeld en toedeloe!
Als iemand online het bont heeft gemaakt, jammer dan.

@Lotje
Wat leuk dat je een paar dates heb staan met A :) Wat zijn je gevoelens?

Leuk trouwens om nieuwe gezichten te zien :hello:
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
25-06-2017 18:14
Vivadate? hahahaha
Zo. Dat ging ff snel, haha!
Alle reacties Link kopieren
@Lovestar, ik word niet zo snel verliefd. Maar wil hem wel vaker zien en vind hem wel leuk :) Goede ontwikkelingen wel.
Alleen mijn ouders zijn er een beetje tegen, omdat hij dus 7 1/2 jaar ouder is. Pfff. Maar daar luister ik niet naar, ik ben volwassen kom op.
Alle reacties Link kopieren
Pfff even een egopost, sorry.

Date met expat ging niet door. We hadden een mooi-weer programma maar het weer gooide roet in het eten.
Helaas werd het een ge-heen-en-weer over een alternatief programma en uiteindelijk is het afgeblazen.

Baal er wel van, heb niet zo heel veel vrije dagen en heb nu een hele dag verspild aan wachten enzo.
Hebben wel gebeld en het een soort van uitgesproken. Maar de bal ligt wel bij hem nu ....

Heb nu mijn sexdate van van de week geappt, wordt waarschijnlijk een late night bootycall. Mijn frustratie moet er even uit :|
Alle reacties Link kopieren
lotjeb95 schreef:
25-06-2017 20:13
@Lovestar, ik word niet zo snel verliefd. Maar wil hem wel vaker zien en vind hem wel leuk :) Goede ontwikkelingen wel.
Alleen mijn ouders zijn er een beetje tegen, omdat hij dus 7 1/2 jaar ouder is. Pfff. Maar daar luister ik niet naar, ik ben volwassen kom op.
Niks aan het handje met 7.5 jaar.
Jempo schreef:
25-06-2017 15:30
Greenbean wat lastig met die ex. Weet die ex al van jullie relatie af dan? Ik zou misschien even wat 'afstand' daarvan houden totdat zij alles rond hebben. Wel leuk dat je z'n zoontje hebt ontmoet en dat je vriend zo'n lieve vader is, dat lijkt me toch mooi om te zien!

En wat de toekomst mij brengt... kan niet wachten! Heb nu best wel het gevoel alsof mijn leven stil staat. Maar van het eindeloze daten ben ik date-moe.
Ik zou het in de tussentijd gewoon leuk maken voor jezelf. Dingen doen die jij leuk vindt, en als je niet precies weet wat je leuk vindt neem dan de tijd om daarachter te komen. Ja, is makkelijk gezegd hoor. Ik ben zelf heel lang vrijgezel geweest dus ik weet precies wat je bedoelt. En uiteindelijk is iedere relatie ook weer eindig en ga je alleen dood, dus in die zin is een relatie hebben ook maar betrekkelijk.
anoniem_159539 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 23:47
13.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kwamkwammertijd schreef:
25-06-2017 19:59
Zo. Dat ging ff snel, haha!
Schrijf hier al vijf delen mee he, als je hier maar lang genoeg blijft meeschrijven word je vanzelf wanhopig.

geintje :proud:
Jempo schreef:
25-06-2017 21:03
Schrijf hier al vijf delen mee he, als je hier maar lang genoeg blijft meeschrijven word je vanzelf wanhopig.

geintje :proud:
Hahaha zooo waar!! Hou oud ben jij eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
25-06-2017 21:03
Schrijf hier al vijf delen mee he, als je hier maar lang genoeg blijft meeschrijven word je vanzelf wanhopig.

geintje :proud:
Hahaha. Hoeveel heb je er nog op de planning? XD
Alle reacties Link kopieren
@lovestar
Nog niet iedereen is uitgesexed hoor! Hoewel mijn date mn grap over sex voor het huwelijk niet helemaal kan waarderen geloof ik...

@lotje
Weten jouw ouders van al je dates? Die van mij zouden echt een rolberoerte krijgen, als ik zeg dat een vriendin een dateert heeft gehad vraagt me moeder nog net niet naar de trouwdatum.
Alle reacties Link kopieren
Lepellepel schreef:
25-06-2017 21:45
@lotje
Weten jouw ouders van al je dates? Die van mij zouden echt een rolberoerte krijgen, als ik zeg dat een vriendin een dateert heeft gehad vraagt me moeder nog net niet naar de trouwdatum.
Veel wel, moet nog steeds verantwoorden waar ik heen ga en met wie. :roll:
Mijn ouders (vooral m'n moeder) willen gewoon weten hoe die heet, hoe oud hij is, hoe hij eruit ziet. En of ik veilig aangekomen ben, of het gezellig is. Verder vinden ze het wel prima. Maar goed de pikante details vertel ik natuurlijk niet.

Hoe oud ben jij? Bij mij valt het te raden.
Alle reacties Link kopieren
Haha
Ja ik heb mn eigen huis dus kan gaan en staan waar ik wil.
Ben 30.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er niet aan denken dat mijn ouders weten wat ik allemaal uitvreet :nope: :rofl:

Ook 30 hier :cheer:
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
25-06-2017 11:06
Oh dat heb je inderdaad heel netjes gedaan Mats. Gewoon netjes met elkaar overlegd. Ik dacht dat het niet contacteren vanuit jou was gegaan, maar in samenspraak gegaan dus. Dan slaat mijn reactie inderdaad nergens op haha.
Ik ben niet duidelijk vermoed ik.
Jawel, het is wel vanuit mij gekomen, puur omdat het haar zoveel deed... het is dus wel eenzijdig want als het aan haar gelegen had dan waren we nog aan het daten en ik ben er achter gekomen dat het voor mij niet werkt en dan houdt het op.
Een aantal zaken speelde al vanaf de eerste date.
Maar ik ben er open over geweest en heb mijn punten aangegeven en uiteraard ook naar haar geluisterd.
Voor haar zat er dus geen andere optie op maar ik kan het heel vervelend vinden als ik weet dat iemand zich ( opnieuw ) rot voelt als ik weer contact gezocht heb omdat ik benieuwd ben hoe het met haar is.

En geloof me, zij is iemand waar ik echt contact mee had willen houden omdat ze indruk heeft gemaakt, helaas zit er vanuit mij niet meer in dan een vriendschap.
Zij kan het niet aan en heb ik bij wijze van bescherming deze uitspraak gedaan.
Maar goed, genoeg er over, ze hangt nog steeds in mijn gedachten maar ik kan er niets mee.

En viva date?
Ooowww, dan kijken we ineens heel anders tegen nicks aan, of dat zo handig is? :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Blondie, best lullig dat juist zo'n figuur contact met je zoekt, hoe ironisch kan het zijn!

Lotje, goed bezig jij, een leeftijd zegt niet altijd iets hè :high5:
Alle reacties Link kopieren
Ja 30 is iets anders dan begin 20. Dan mag ik toch wel hopen dat ik niet meer thuis woon :rofl:

Mats, klopt. Leeftijd is maar een getal. En ik merk nu nog geen rare verschillen. Voordeel dat ik ook bijna aan het werk ga etc. En verder redelijk op één lijn zitten met wat we besproken hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven