Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Alle reacties Link kopieren
Waarom Happn creepy, huurvrouwtje? (Stomme naam heb je trouwens haha)

Ik zit sinds vandaag op Happn, maar in mijn dorp ben ik blijkbaar de enige haha. Even de stad in geweest en toen kwamen er een stuk meer tevoorschijn. Veel bekenden van Tinder ook. Weet nog niet wat ik er van moet vinden. Tinder nog steeds niet dus was wel even benieuwd naar dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds vandaag Paiq....
Ik weet het nog niet. Vind zo'n quiz wel leuk. Alleen komt er tijdens/na het chatten lelijk iemand te voorschijn... Noem me maar oppervlakkig, maar het oog wil ook wat. Nu moet ik dus gewoon mensen afwijzen op het uiterlijk. Dat is dan wel alweer het voordeel van Tinder, die vleeskeuring is dan al geweest.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb ook even op paiq gezeten. Maar inderdaad, dat voelt dan best heel lullig. Mijn ding is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Pff, paiq, herkenbaar! Heb dat er ook af gegooid. Werd er depressief van, wat een droevige verzameling. :"-(
Ik moet toch echt meer mijn best doen irl...
Alle reacties Link kopieren
Net terug van mijn date met A. Weer erg gezellig gehad. Vrijdag als het goed is weer. Zin in. :-D


Paiq heb ik ook gehad. Vond het wel grappig, maar vaak geen leuke mannen. Beetje jammer.
@Lotje
7,5 jaar is wel prima op jouw leeftijd. Vrouwen een paar jaar erbij en mannen een paar jaar eraf :-p
Leuk om te horen dat je hem wel leuk vindt. Het is een beginnetje :)

@Missy
Balen zeg :-| Snap wel dat je het eruit gaat sexen. Gewoon zonde van je vrije dag geweest. Gaan jullie elkaar nog zien?

@Lepel
;-D
Geen grap kunnen waarderen over sex? Gelovig typje?

Dat met Paiq, chatten en dan de foto's waarop de man 'tegenvalt' is voor mij heel herkenbaar. En de reden dat ik Paiq soms zat ben. Kost veel energie en levert tot nu toe weinig op.

@Femme
Als het niet goed voelt, verzetten of afzeggen......?

:hello: Jaw
Misschien alleen voor de sex? En is het leeftijdsverschil zo groot dan?
Alle reacties Link kopieren
HA HA HA

Seksdateman reageerde dus niet op mijn bericht wanneer hij kon afspreken. Hele week niets gehoord. Krijg ik nu random een fap-filmpje. :rofl: Ja joh supergeil... :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
27-06-2017 00:50
HA HA HA

Seksdateman reageerde dus niet op mijn bericht wanneer hij kon afspreken. Hele week niets gehoord. Krijg ik nu random een fap-filmpje. :rofl: Ja joh supergeil... :rofl:
Oh was jij dat :D
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Bukowskey schreef:
27-06-2017 00:58
Oh was jij dat :D
wie? Ik snap 'm niet geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Meen je niet, Jempo. Wat een afknapper en wat een sukkel. :rofl: Heb je er op gereageerd?
Alle reacties Link kopieren
Bukowskey schreef:
27-06-2017 00:58
Oh was jij dat :D
Niet meer doen hoor, dat kan écht niet! :devil:
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
26-06-2017 23:37
@Lotje
7,5 jaar is wel prima op jouw leeftijd. Vrouwen een paar jaar erbij en mannen een paar jaar eraf :-p
Leuk om te horen dat je hem wel leuk vindt. Het is een beginnetje :)
Klopt, alleen ben ik nog een arme student en hij werkt gewoon fulltime en heeft een eigen huis etc. Dat is denk het grootste verschil. Verder qua gedachtes wel redelijk hetzelfde, voor nu.
Al kan ik soms nog wel vreselijk irritant zijn :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ok ik heb advies nodig :hyper: :hyper:

Er is een leuke man in de sportschool. We zijn regelmatig rond hetzelfde tijd er en we hebben elkaar al gesproken, maar nog geen echte gesprek, gewoon over normale dingen.Hij heeft een mega grote rode BMW waar ik een keer een grapje over maakte toen ik er een keertje naast ging parkeren met mijn kleine rode Fiat 500. Dus al wat we van elkaar weten is elkaar zn naam en dat we allebei van rode auto's houden.

Hij volg mij sinds Zondag op Insta. Ik deed een klein dansje toen ik het zag.

Maar nu komt het... hoe gaat het verder? Ik ben alleen maar gewend aan daten via Tinder, en ik heb geen idee hoe het in het echt gaat. Ik weet niet eens of hij vrijgezel is! Hoe vraag je zoiets?

Tips aub!
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
26-06-2017 23:37
:hello: Jaw
Misschien alleen voor de sex? En is het leeftijdsverschil zo groot dan?
Tja, zij is 22, ik ben meer dan 2x zo oud. Ken haar via verenigingsevenement al 6 jaar, komen elkaar ongeveer 3 a 4x per jaar tegen. Het is pas sinds de laatste 2 jaar dat er eigenlijk iets is ontstaan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
@Femme, ik zou een beetje speels hinten. Bijvoorbeeld over die rode auto. Hee houd je vriendin ook zo van rode auto's? Dan krijg je een ja/nee of nee ik heb geen vriendin.
Alle reacties Link kopieren
7 jaar is een mooi verschil hoor ;)

Femme, gewoon een berichtje via instagram of gewoon vragen?
Alle reacties Link kopieren
Even hier niet zo'n leuke update: ben van mijn roze wolk gedonderd. Helaas lopen onze toekomstplannen erg uiteen. Gelukkig is ICT-er nu een week weg dat ik mij kan bezinnen of en hoe ik verder met hem wil.
Alle reacties Link kopieren
Jempo, wat een afknapper. Meneer was geil en dacht wat in de lucht te gooien, letterlijk en figuurlijk.

Gewoon vragen Femme! Is toch geen vreemde vraag als jullie al een beetje naar elkaar aan het lonken zijn?

Missmadame, niet leuk, hadden jullie het daar niet eerder over gehad?

Met mijn date gaat het sloooooom. Nu 3 weken niet af kunnen spreken. Merk dat het enthousiasme er een beetje af gaat. Ik heb geen Tinder meer en heb er ook niet zo'n zin meer in, dus ik doe gewoon mijn ding. Ik zie wel hoe het loopt. Leer wel een aardig lesje verwachtingen bijstellen zo, laat ik het maar positief bekijken :)
Alle reacties Link kopieren
jawel, maar niet concreet genoeg, hij blijkt een ander tijdspad in zijn hoofd te hebben dan ik en het wijkt nogal af zullen maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Blondie-S schreef:
27-06-2017 07:36
Niet meer doen hoor, dat kan écht niet! :devil:
Wacht ik stuur het filmpje ook naar jou :whip:
Rich as a jew, hung like a moose...
lotjeb95 schreef:
27-06-2017 10:52
@Femme, ik zou een beetje speels hinten. Bijvoorbeeld over die rode auto. Hee houd je vriendin ook zo van rode auto's? Dan krijg je een ja/nee of nee ik heb geen vriendin.
Dat zou ik dus echt niet doen hahah. Dat is zo randome! Eerder als je hem tijdens gesprek (beetje gestuurd) vragen of hij een relatie heeft..
Alle reacties Link kopieren
lotjeb95 schreef:
27-06-2017 10:52
@Femme, ik zou een beetje speels hinten. Bijvoorbeeld over die rode auto. Hee houd je vriendin ook zo van rode auto's? Dan krijg je een ja/nee of nee ik heb geen vriendin.
Dit is echt zoooooo obvious en een verschrikkelijk advies :D
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Missmadame dat is balen. Hoe zie jij jullie toekomst dan?
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
27-06-2017 12:46
Dat zou ik dus echt niet doen hahah. Dat is zo randome! Eerder als je hem tijdens gesprek (beetje gestuurd) vragen of hij een relatie heeft..
Ja dit kan ik echt nie doen! Ik kan ook geen berichtje sturen, dat voelt gewoon raar. Hij is er morgen weer dus ik zal dan weer iets proberen, geen idee wat. Ik vind het gewoon moeilijk om van een normale gesprek over te gaan naar, het ik wil je heel graag aanraken :bonk:
Bukowskey schreef:
27-06-2017 12:56
Dit is echt zoooooo obvious en een verschrikkelijk advies :D
Tik em aan! Echt he hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven