Van anale sex houden

02-07-2017 22:52 149 berichten
Klopt dit, of is dit een/mijn misvatting:

-Veel mannen houden van of willen anale sex.

-Weinig vrouwen houden van of willen anale sex.
anoniem_349789 wijzigde dit bericht op 23-03-2018 00:12
87.90% gewijzigd
JesyDoe : ik overweeg dat inderdaad.
Ook om andere redenen, waar ik hier verder niet over in details treed.

Los van mijn relatie vind ik anale sex interessant.

Of ik het met mijn eventueel volgende vriend ga doen weet ik niet: dat hangt af van de wisselwerking dan, en of hij het ook interessant vind. Het is voor mij beslist geen must, eerder een extra dimensie, die ik momenteel aan het verkennen ben.

Tussen mijn eerste probeersel anale sex en dat ik het vaker deed in mijn relatie had ik een relatie waarin ik het nooit deed, het kwam niet eens ter sprake.
Wel bleef ik in mijn achterhoofd nieuwsgierig, vooral in het feit dat het voor vrouwen ook fijn zou kunnen zijn.
(zoals die vriendin die er echt van genoot)

Bij homo's schijnt anale sex de prostaat te stimuleren/masseren bij de ontvangende , dat kunnen zij ervaren als fijn en kan zelfs tot klaarkomen leiden.
Vrouwen hebben geen prostaat, dus dat gaat bij ons niet op.
Dat die vriendin waar ik eerder over sprak klaarkwam door anale sex vond ik dan ook verwonderlijk.

Ik heb het zelf (nog) niet zo ervaren. Maar ik kom ook bij vaginale sex niet makkelijk klaar, vandaar dat ik anale sex wilde uitproberen. Of ik dan wel (makkelijker) kon klaar komen.
Mijn eerste keer proberen was toen ik 19 was. Dat was echt pijnlijk en ben er toen accuut mee gestopt. Dat was met de jongen die het 1x had gedaan bij een (marrokkaans) meisje die op die manier neukte om haar maagdenvlies te ontzien.
Dat vond ik wel een apart verhaal, had er op die leeftijd zelf nog nooit van gehoord of aan gedacht.

In de relatie die toen volgde heb ik het nooit gedaan.

Mijn 2e keer was in de relatie daarna, daarin deed ik het met regelmaat, maar niet elke dag of week, eerder 1x in de maand. Ik was toen 25.
Toen kon ik er een beetje van genieten, maar was er nog niet heel vertrouwd mee.

Ik ben nu 30 en heb nu te maken met vriend die het (ook) graag wil. Hij zegt dat het een lang gekoesterde fantasy is van hem. Hij heeft het met zijn ex geprobeerd maar die had blijkbaar last van aambeien (ja bah, maar het bestaat) en dat was dus geen succes. Het deed teveel pijn bij haar, ze hebben het na die ene keer nooit meer gedaan.

Met deze vriend doe ik het zo, n 1 op de 8x dat we sex hebben. Dus niet iedere keer.

Ergens las ik een reactie over dat het met onderdanigheid/dominantie te maken zou hebben.
In mannengevangenissen waarschijnlijk, maar in hetero relaties niet perse.
Ook in homorelaties niet perse.
Alle reacties Link kopieren
Julia10, ik veroordeel je niet omdat je het prettig vindt om anale sex te hebben, denk alleen dat je beter af bent met een man die anaal niet als uitgangspunt neemt wat sex betreft.

Een man moet van alles aan jouw lichaam willen genieten. Any way, als er inderdaad onvolkomenheden zijn binnen de relatie waarmee je niet kan/wil leven dan inderdaad lekker voor jezelf kiezen.
Cateautje schreef:
03-07-2017 09:56
Roosjes zijn rood, lelies zijn blauw... :redrose:


Roosjes zijn rood, lelies zijn blauw...
Je hebt lulkoekdiarree; dus ga nu maar gauw.

Want de shit uit je kont
is niks vergeleken met de onzin uit je mond.

Je typt een eind weg, Je roept zo maar wat
Probeert de klok te luiden met de klepel in je gat.

Maar zet je blik op oneindig, doe je bord voor je kop
En laat je vent er via de achterdeur eens op

Dan heb je voor je het weet
Vast snel weer veer in je reet

:rose:
Wauw shitty eh ik bedoel shifty, bedankt voor je waardevolle poetische bijdrage. :flirting:
Alle reacties Link kopieren
shifty schreef:
03-07-2017 23:13
Roosjes zijn rood, lelies zijn blauw...
Je hebt lulkoekdiarree; dus ga nu maar gauw.

Want de shit uit je kont
is niks vergeleken met de onzin uit je mond.

Je typt een eind weg, Je roept zo maar wat
Probeert de klok te luiden met de klepel in je gat.

Maar zet je blik op oneindig, doe je bord voor je kop
En laat je vent er via de achterdeur eens op

Dan heb je voor je het weet
Vast snel weer veer in je reet

:rose:
:kneel:
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Julia10 schreef:
03-07-2017 23:19
Wauw shitty eh ik bedoel shifty, bedankt voor je waardevolle poetische bijdrage. :flirting:
Ik had ineens inspiratie :biggrin:
:smooch:
.
anoniem_349789 wijzigde dit bericht op 04-03-2018 03:06
99.56% gewijzigd
shifty schreef:
03-07-2017 23:23
Ik had ineens inspiratie :biggrin:
:smooch:
Je bent niet meer dan een oervervelende stalker met issues en dit gedoe van achter me aanjagen zegt meer over jou dan over mij, want god man, wat ben jij gefrustreerd.
Cateautje schreef:
03-07-2017 23:44
Je bent niet meer dan een oervervelende stalker met issues en dit gedoe van achter me aanjagen zegt meer over jou dan over mij, want god man, wat ben jij gefrustreerd.
Ik bedoelde het niet persoonlijk; jij gaf een aanzet voor een leuk gedicht dacht ik?
En lief dat je denkt dat het om jou gaat maar ik post in heel veel topics en ik kom jou verder eigenlijk zelden tegen. Sterker nog; ik zou liever het verhaal aanhouden dat we elkaar toevallig bij anale seks tegen zijn gekomen in plaats van bewust. Wat vindt jij?

Voel je vrij om aan te geven waar je denkt dat mijn frustraties liggen, dan kunnen we er samen aan werken. Alleen als we het niet combineren met anale seks moeten we misschien iets apart afspreken? Buiten dit topic bedoel ik. Maar niet dat je dan weer denkt dat ik stalk, anders kunnen we het misschien beter binnen dit topic met anale seks houden? Nou ja, zeg jij maar waar je je het beste bij voelt. Met of zonder roosbutt of rozebud.
shifty schreef:
03-07-2017 23:54
Ik bedoelde het niet persoonlijk; jij gaf een aanzet voor een leuk gedicht dacht ik?
En lief dat je denkt dat het om jou gaat maar ik post in heel veel topics en ik kom jou verder eigenlijk zelden tegen.

Voel je vrij om aan te geven waar je denkt dat mijn frustraties liggen, dan kunnen we er samen aan werken. Alleen als we het niet combineren met anale seks moeten we misschien iets apart afspreken? Buiten dit topic bedoel ik. Maar niet dat je dan weer denkt dat ik stalk, anders kunnen we het misschien beter binnen dit topic met anale seks houden? Nou ja, zeg jij maar waar je je het beste bij voelt. Met of zonder roosbutt of rozebud.
Nee hoor, het is in geen enkel topic waar je me stalked persoonlijk bedoeld, maar je probeert er wel telkens mooie sier mee te maken in de napraat waar je er geen poot mee aan de grond krijgt en door deze post laat je ook nog eens blijken een vreselijke lafaard te zijn ook. Als je iets doet, sta er dan ook voor, maar lebber niet aan me als ik je confronteer want daar krijg ik dus echt de walgelijke kriebels van. Als er één ding is waar ik een hekel aan heb, dan is het wel huichelen.
Cateautje schreef:
04-07-2017 00:01
Nee hoor, het is in geen enkel topic waar je me stalked persoonlijk bedoeld, maar je probeert er wel telkens mooie sier mee te maken in de napraat waar je er geen poot mee aan de grond krijgt en door deze post laat je ook nog eens blijken een vreselijke lafaard te zijn ook. Als je iets doet, sta er dan ook voor, maar lebber niet aan me als ik je confronteer want daar krijg ik dus echt de walgelijke kriebels van. Als er één ding is waar ik een hekel aan heb, dan is het wel huichelen.

Joh, ik weet niet hoe belangrijk jij het vindt maar ik kan me echt niet meer dan 3 topics heugen waarin ik je ooit ben tegengekomen? En misschien 2 waarin we het niet eens waren over een bepaald standpunt? Misschien zie jij me vaker voorbij komen en ben je het vaker hartgrondig met me oneens? Dat mag gewoon hoor. Maar ik snap ook werkelijk niet welke sier ik nou met jou zou kunnen maken in de napraat?

Maar zoals gezegd kan je me misschien beter een PB sturen dan hier in dit topic iets uit te vechten? Als je daar behoefte aan hebt vind ik dat prima hoor. Dan blijft het topic hier meer beschikbaar voor dit topic zelf.
shifty schreef:
04-07-2017 00:09
Joh, ik weet niet hoe belangrijk jij het vindt maar ik kan me echt niet meer dan 3 topics heugen waarin ik je ooit ben tegengekomen? En misschien 2 waarin we het niet eens waren over een bepaald standpunt? Misschien zie jij me vaker voorbij komen en ben je het vaker hartgrondig met me oneens? Dat mag gewoon hoor. Maar ik snap ook werkelijk niet welke sier ik nou met jou zou kunnen maken in de napraat?

Maar zoals gezegd kan je me misschien beter een PB sturen dan hier in dit topic iets uit te vechten? Als je daar behoefte aan hebt vind ik dat prima hoor. Dan blijft het topic hier meer beschikbaar voor dit topic zelf.
I rest my case.

Welterusten!
Julia10 schreef:
03-07-2017 23:35
JesyDoe, ik kan me helemaal vinden in jouw antwoord.

Ben serieus aan het overwegen om te stoppen met de relatie met deze man.

Maar los van deze man vind ik anale sex dus zelf interessant.

Was benieuwd naar mannen en vrouwen hun mening e/o ervaring er mee. Mooie poëzie erover is ook leuk, trouwens, Shifty.

Met vriendinnen/vrienden praat ik er eigenlijk niet over, het ligt blijkbaar in de taboesfeer, het valt niet onder reguliere sex.
Ok terug on topic.
Ik ben het niet met je eens dat het in de taboesfeer ligt hoor. Het is een vrij veel voorkomend onderdeel van de seksualiteit. Kijk alleen al naar de hoeveelheid anaalspeeltjes die verkocht worden. Deze 'markt' is ook echt niet specifiek gericht op mannen, misschien wel juist niet.

IK denk dat je het wat dat betreft ook nog wel eens best met vriendinnen bespreekbaar kan maken als het vriendinnen zijn waar je andere seksuele dingen ook mee bespreekt.

Het is in elk geval nou niet iets heel super kinky/specifiek/apart. Maar het is ook niet iets wat er standaard maar bij hoort dus dat je niet zonder kan. Misschien vergelijkbaar met orale seks? Voor de een is het iets wat een hele plezierige toevoeging is en voor anderen iets waar ze totaal niet op zitten te wachten.
Haha dat ging er even pijnlijk hard aan toe tussen jullie twee.

Ik raad jullie samen geen anale sex aan: dat vergt vertrouwen, overgave, :wtf: timing, samenspel, tederheid , geduld, tolerantie en enigszins dat jullie elkaar lief vinden :couple:
Ik vind het best apart en zeker niet perse passend in het standaardpakket , ook al doe ik het zelf.

Orale sex valt bij mij dan weer onder de standaardzaken, daar zijn wel gradaties in want klaarkomen in de mond en doorslikken vind ik dan weer wat aparter.

Wat ik me afvroeg : rectaal is qua temperatuur warmer dan vaginaal ?

En ook dit : gebruik van een klysma /anaal douche , doet iedereen dat die anale sex heeft ? Ik wel want ik vind hygiene heel belangrijk.
Als ik het idee heb dat het niet schoon is dan kan ik het niet.

En : ik heb geen behoefte aan rimmen (likken van mijn partner's anus ) dat lijkt me vies. (Hij doet het wel bij mij)
Ook heb ik geen behoefte aan hem te penetreren met een (voorbind)dildo .
Misschien als hij het zelf heel graag wil zou ik het doen om hem te bevredigen, maar voor mijzelf hoeft het niet.
Mijn vriend heeft geen interesse in activiteiten in en rond zijn anus .
Zijn er mannen die dit wel doen/willen/fantaseren ? Maar dit niet met hun partner durven te delen ?
Alle reacties Link kopieren
Julia10, je blijft er maar over doorgaan hoe niet standaard het is en een taboe, het lijkt wel of je het zelf maar wát bijzonder vindt dat je er van houdt.

Maar het is helemaal niet (meer) zo bijzonder, ik geloof dat geen van mijn vriendinnen het nog nooit heeft geprobeerd en ik lees hier ook vaak dat het heel lekker gevonden wordt. Ik vind het zelf ook best ok af en toe.

Natuurlijk zijn er veel stellen die het niks vinden, maar zooooo apart als jij het voorstelt is het nou ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij niet dat er een verschil in temperatuur is, waarom zou rectaal warmer zijn?
Bij ons gebeurt anaal spontaan, dus ik doe geen klysma of anaaldouche vooraf. Jij doet best vaak anaal begrijp ik, dus gebruik je ook vaak een klysma. Is dat wel goed voor je darmen?
Ik rim eigenlijk ook nooit, wordt soms gerimd en dat vind ik zeker lekker. Ik heb hem ook nog nooit gepenetreerd, geloof niet dat hij daar behoefte aan heeft. Misschien kan ik eens een vingertje anaal proberen tijdens het pijpen of zo.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
03-07-2017 00:33
Verhaaltjes van Vice lees ik versneld diagonaal.

Lijkt me sterk dat je er een vuist voor nodig hebt om dit te bereiken.
Het lijkt mij altijd sterk dat er mensen zijn die hun eigen mening als feit bestempelen omdat ze simpelweg geen zin hebben om verder na te denken. En toch gebeurt het!

Ik vind het wel grappig dat sommige mensen meteen zo extreem gaan denken. Alsof ik op zaterdagavond niet van een biertje mag (of kan) genieten, omdat er ook mensen zijn die geen maat kunnen houden en zichzelf in een coma zuipen. Ik kan niet ontkennen dat er comazuipers zijn, maar wat ik ook niet kan ontkennen is dat er hele volksstammen aambeien krijgen zonder ooit aan anale seks gedaan te hebben.
Slik maar door het is goed voor je!
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen verschil in temperatuur met anale of vaginale sex. Wij doen het ook als we er zin in hebben, dus geen anaaldouche en hoogstens 1 x per maand. Moet een beetje speciaal blijven vind ik. Rimmen doe ik wel, zij niet. En nee, geen behoefte aan penetratie bij mij. Mocht mijn vriendin het eens willen proberen dan zal ik ook geen spelbreker zijn. Heb je de mening van een man.
Oja, iets over dominantie daaromtrent, zo zie ik het dus echt niet. Ik kan wel weleens de touwtjes in handen nemen in bed maar ik voel me echt niet dominanter als ik haar anaal neem.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind anale seks wel wat hebben, maar het hoeft niet vaak te gebeuren. Misschien eens in de zoveel maanden.

Een klysma heb ik nog nooit gebruikt, ik zou oprecht niet eens weten hoe dat werkt ? Hoelang van te voren gebruik je dat uberhaubt wanneer je anaal wilt gaan doen ?

ik heb 2 x mee gemaakt dat zijn pik er niet helemaal clean vanaf kwam. Dan denk ik: "shit happends"
Word daar niet vrolijk van maar dan pak je een douche en het is weer weg.
Als je met de juiste persoon in bed ligt dan maak je daar beide geen groot probleem van.
Alle reacties Link kopieren
Julia10 schreef:
03-07-2017 17:11
Typotypo : en jij? Wat vind jij er van?
Ik vind het te gek, dominant en geil. Moet wel een beetje schoon zijn :)
-
Alle reacties Link kopieren
Julia10 schreef:
04-07-2017 01:25
Ik vind het best apart en zeker niet perse passend in het standaardpakket , ook al doe ik het zelf.

Orale sex valt bij mij dan weer onder de standaardzaken, daar zijn wel gradaties in want klaarkomen in de mond en doorslikken vind ik dan weer wat aparter.

Wat ik me afvroeg : rectaal is qua temperatuur warmer dan vaginaal ?

En ook dit : gebruik van een klysma /anaal douche , doet iedereen dat die anale sex heeft ? Ik wel want ik vind hygiene heel belangrijk.
Als ik het idee heb dat het niet schoon is dan kan ik het niet.

En : ik heb geen behoefte aan rimmen (likken van mijn partner's anus ) dat lijkt me vies. (Hij doet het wel bij mij)
Ook heb ik geen behoefte aan hem te penetreren met een (voorbind)dildo .
Misschien als hij het zelf heel graag wil zou ik het doen om hem te bevredigen, maar voor mijzelf hoeft het niet.
Mijn vriend heeft geen interesse in activiteiten in en rond zijn anus .
Zijn er mannen die dit wel doen/willen/fantaseren ? Maar dit niet met hun partner durven te delen ?
Er zijn massa's (hetero) mannen die gek zijn op "activiteiten rond zijn anus". Bv rimmen waar je het al over hebt, ik vind dat geweldig.
-
Ah nu komen de meningen en ervaringen los, dank daarvoor.

Ik kreeg (op dit forum) een beetje het gevoel met een minderheid allenig te staan in 'houden van anale sex' .

Een vraag aan de mannen: als je moest kiezen , vaginaal of anaal ?
anoniem_349789 wijzigde dit bericht op 23-03-2018 00:18
55.60% gewijzigd
Vraag aan de vrouwen : vind je het zelf echt fijn of doe je het uit liefde voor hem, terwijl jij er eigenlijk niet echt van geniet (en misschien wel pijn zit te verbijten)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven