Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!


Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zo, eindelijk
Alle reacties Link kopieren
Hallo
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen.
(Anders was ik 1e!) :rofl:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Zoveelste! :jump:
Alle reacties Link kopieren
Dana schreef:
07-07-2017 10:08
Hoi!
Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen.
(Anders was ik 1e!) :rofl:
Jammer :there:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
6
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
yasmijn schreef:
07-07-2017 10:11
Ik zit op mijn handen. Ik wil iemand van alles toewensen.
Dat je zo totaal gespeend kunt zijn van empathisch vermogen. Maar wel dagenlang huillie doen omdat iemand op viva iets zegt wat je niet bevalt. Onbegrijpelijk. Maar Yas, geen ban waard.
Stomme timewarp.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Yas.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Hier verder dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op mijn handen. Ik wil iemand van alles toewensen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Nik heb er gewoon wat van gezegd. Ze start maar een end weg. Die heeft echt geen hart hoor
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
07-07-2017 10:10
Ik ook en ik ben niet heel snel boos hier op het forum maar nu is bij mij de druppel bereikt.
Ja, dit doet alle deuren dicht. Open gaan ze nooit weer, nooit.
Had die persoon al op de negeer, maar ja het gequote.

Gaat er nooit meer af, met zulke mensen wil je nietsssss te maken hebben.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Omdat ik weet dat Impala hier meeleest en ik het topic van Tijn niet wil vervuilen:

Impala, moet dit nu? Moet je persé in een nagedachtenistopic komen ... (nou ja, ik deel mijn gedachte maar niet, dat levert per direct een perma op)? Hoe krijg je het je toetsenbord uit.

Tijn heeft er zelf voor gekozen. Dat jij vindt dat een kind niet zijn bijdrage mag leveren aan deze maatschappij, uit eigen motivatie, uit wens dat andere kinderen geholpen kunnen worden, omdat hij zijn ervaring met de wereld wil delen, omdat hij liet zien dat ook als je ziek bent, je nog onwijs mooie dingen kunt doen en zo kan ik nog wel even door gaan.

En omdat er misschien wel iemand aan verdiend heeft, is het misselijk? Hij heeft verdorie mensen gemotiveerd om te helpen, om na te denken om te verbinden. Gisteren mede door hem ruim 1 miljoen binnen gehaald om een aparaat te kopen wat heel erg helpend is. Flut zeg, als ik dat geld had, dan droeg ik het op aan hem en kregen ze nog een apparaat.

En ik zou jou een training ontwikkelen van empatisch vermogen aanbieden, helemaal op mijn kosten, al moeten het er 10 zijn.

Bahbahbahbah, wat naar.
Alle reacties Link kopieren
Renaissance_ schreef:
07-07-2017 10:10
Dat je zo totaal gespeend kunt zijn van empathisch vermogen. Maar wel dagenlang huillie doen omdat iemand op viva iets zegt wat je niet bevalt. Onbegrijpelijk. Maar Yas, geen ban waard.
Onbegrijpelijk voor velen van ons omdat wij niet zo zijn. Gelukkig maar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zing nu zelfs geen cumbaya... dit kan echt niet.
Smakeloos. Heel smakeloos. Maar geen verrassing of zo :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Renaissance_ schreef:
07-07-2017 10:10
Dat je zo totaal gespeend kunt zijn van empathisch vermogen. Maar wel dagenlang huillie doen omdat iemand op viva iets zegt wat je niet bevalt. Onbegrijpelijk. Maar Yas, geen ban waard.
Nee. Geen ban waard. Ik had al van alles getikt maar laat maar.

Hoe werkt zo'n brein? Eng.
Alles komt goed, alleen de rest niet
charlottew88 schreef:
07-07-2017 10:12
Onbegrijpelijk voor velen van ons omdat wij niet zo zijn. Gelukkig maar.
Ja, daar kan geen "op de man", fittie of wat dan ook wat wij wel doen hier tegenop.
Alle reacties Link kopieren
Wauw.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lady_Voldemort schreef:
07-07-2017 10:13
Smakeloos. Heel smakeloos. Maar geen verrassing of zo :bonk:
Dit.

Echt. Om te kotsen.
Ik vind het wel een ban waard. Maar ga in die topics niets terug tikken, zo word een mooi iets helemaal verziekt.
Maar hier kan het prima.

Kots.
-Kia-Ora- schreef:
07-07-2017 10:15
Ik was net een bericht aan het plaatsen in het oude topic.
Kopieer hem even hierheen.



Pfff, unfucking believeable... Ik heb er geen woorden voor. De laatste kans is wel verspild in mijn ogen. Als je dat op dit moment uit je toetsenbord krijgt en dat dé prioriteit vindt dan tja...

Lieve dappere kleine Tijn. Zo moeten lijden en zo'n fantastisch hart. Gelukkig heb je rust, lijden over en nu daarboven echt kind kunnen zijn! :heart:
Aaah Kia! :cry:
Fee-de-Goede schreef:
07-07-2017 10:15
Ik vind het wel een ban waard. Maar ga in die topics niets terug tikken, zo word een mooi iets helemaal verziekt.
Maar hier kan het prima.

Kots.
+100

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven