Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
zaterdag 8 juli 2017 om 08:40
Goh dat klinkt ook niet erg vriendelijk van de echoscopiste zeg... kan natuurlijk dat het kindje niet goed ligt ofzo, maar gewoon doodleuk zeggen: Geen idee. Heb niet gekeken.mamarjan schreef: ↑08-07-2017 08:18Bij de vorige zwangerschap werd bij de seo niet naar geslacht gekeken. Mijn man wilde het weten, maar kreeg te horen, ik heb er niet naar gekeken, dus geen idee.
Wanneer ik zelf guo deed (gynaecologie coschap) was het inderdaad een verplicht onderdeel van de echo het geslacht te bepalen.
Lekker dan...
zaterdag 8 juli 2017 om 08:42
Nee gelukkig niet. Misschien je vk of gyn (of van wie je de uitslag zou krijgen) even bellen of die de uitslag al heeft? Misschien is het bellen er tussendoor geglipt? Al kreeg ik een dag later ook een brief met de uitslag.Maanroosvis schreef: ↑08-07-2017 08:27Is er iemand die ook meer dan 2 weken wacht op de uitslag van de NIPT?
zaterdag 8 juli 2017 om 10:02
Kindje lag inderdaad scheef en weigerde te draaien. We waren de laatste van de avond, maar moesten toen half uur wacht in de hoop dat er draaiing in zou komen. Daarna lag ze ('ze' bleek bij de bevalling) perfect... maar de scopist baalde duidelijk van onze eigenwijze baby.happyapple schreef: ↑08-07-2017 08:40Goh dat klinkt ook niet erg vriendelijk van de echoscopiste zeg... kan natuurlijk dat het kindje niet goed ligt ofzo, maar gewoon doodleuk zeggen: Geen idee. Heb niet gekeken.
Lekker dan...![]()
zaterdag 8 juli 2017 om 10:09
Ja, ik heb dinsdag een afspraak bij de verloskundige, dan wil ik even vragen of de uitslag al binnen is. Had een beetje verwacht dat ik de afgelopen dagen iets zou horen. Jouw bloed is ook naar Amsterdam gestuurd?Maanroosvis schreef: ↑08-07-2017 08:27Is er iemand die ook meer dan 2 weken wacht op de uitslag van de NIPT?
zaterdag 8 juli 2017 om 11:50
@Blauwe stoel en happy Apple. Mijn bloed is inderdaad naar Amsterdam gestuurd. Ik heb donderdag gebeld naar de VK maar er was nog niks binnen. Ze zou het laten weten als er iets binnen is. Ik begin na twee weken toch een klein beetje ongerust te worden.
@Blauwe stoel ik hoop dat jij ook snel iets hoort. Mijn volgende afspraak bij de VK is pas over twee weken.
@Blauwe stoel ik hoop dat jij ook snel iets hoort. Mijn volgende afspraak bij de VK is pas over twee weken.
zaterdag 8 juli 2017 om 12:56
zondag 9 juli 2017 om 10:57
Bedankt voor de antwoorden, hopen dan maar dat ze het geslacht kunnen zien
Hopelijk hoor je snel iets van de NIPT. Lijkt me zenuwslopend als dat zo lang duurt, maar wat Anais zegt, dit hoeft natuurlijk geen slecht nieuws te zijn!
Hier ook nog geen last van colostrum. Ik wist niet eens dat dat zo vroeg kon gebeuren, maar een rondje google zei al dat het per persoon verschilt en vaker al zo vroeg kan voorkomen. Weer wat geleerd...
Hopelijk hoor je snel iets van de NIPT. Lijkt me zenuwslopend als dat zo lang duurt, maar wat Anais zegt, dit hoeft natuurlijk geen slecht nieuws te zijn!
Hier ook nog geen last van colostrum. Ik wist niet eens dat dat zo vroeg kon gebeuren, maar een rondje google zei al dat het per persoon verschilt en vaker al zo vroeg kan voorkomen. Weer wat geleerd...
zondag 9 juli 2017 om 12:00
Ik wacht ook al ruim twee weken op de uitslag van de NIPT, mijn bloed is naar Utrecht dus ook daar een langere wachttijd.
Was er helemaal niet zo mee bezig maar wil nu wel weten wat de uitslag is. Hoop dat het verlossende telefoontje volgende week komt.
Ik moet nog wacht tot 20 juli voor de volende controle. Lijkt zo lang te duren.... Inmiddels wel weer lekker aan het sporten en dat doet mij goed.
Was er helemaal niet zo mee bezig maar wil nu wel weten wat de uitslag is. Hoop dat het verlossende telefoontje volgende week komt.
Ik moet nog wacht tot 20 juli voor de volende controle. Lijkt zo lang te duren.... Inmiddels wel weer lekker aan het sporten en dat doet mij goed.
De essentiële dingen in het leven zie je niet met je ogen, maar enkel met je hart. - De Kleine Prins
maandag 10 juli 2017 om 11:44
Wat vervelend dat de uitslag op de nipt zo lang op zich laat wachten bij een aantal...
Ook al denk ik dat het door de drukte komt, en niet dat het iets slechts betekent, kan ik me voorstellen dat je nu gewoon duidelijkheid wilt.... Misschien toch nog een keer achteraan bellen.
maanroosvis, zo te lezen ben jij dus ook nog zo moe? Klinkt zoals bij mij. Werken en slapen (en in de weekeinde heel veel slapen) zo ziet mijn leven er momenteel uit. Boring... Ik hoop nog steeds dat nu ik de twaalf weken gepasseerd ben (al bijna 14 weken zelfs) het wat minder gaat worden... Maar die twee mini's vreten al mijn energie voor alsnog nog op. Mijn buik groeit als kool (niet meer te verbergen) Maar ben ook nog geen gram aangekomen.. Heel gek.
Hoe is het met jullie buiken? Al wat te zien?
Voor de tabellenfee (weet nog steeds niet wie het altijd zo lief en goed bijhoudt). Vrijdag aanstaande hebben wij weer een echo, en woensdag 26 juli hebben we een pretecho voor de geslachtsbepaling
Ook al denk ik dat het door de drukte komt, en niet dat het iets slechts betekent, kan ik me voorstellen dat je nu gewoon duidelijkheid wilt.... Misschien toch nog een keer achteraan bellen.
maanroosvis, zo te lezen ben jij dus ook nog zo moe? Klinkt zoals bij mij. Werken en slapen (en in de weekeinde heel veel slapen) zo ziet mijn leven er momenteel uit. Boring... Ik hoop nog steeds dat nu ik de twaalf weken gepasseerd ben (al bijna 14 weken zelfs) het wat minder gaat worden... Maar die twee mini's vreten al mijn energie voor alsnog nog op. Mijn buik groeit als kool (niet meer te verbergen) Maar ben ook nog geen gram aangekomen.. Heel gek.
Hoe is het met jullie buiken? Al wat te zien?
Voor de tabellenfee (weet nog steeds niet wie het altijd zo lief en goed bijhoudt). Vrijdag aanstaande hebben wij weer een echo, en woensdag 26 juli hebben we een pretecho voor de geslachtsbepaling
maandag 10 juli 2017 om 20:21
hoi hoi allemaal , hier morgen de geslachtsecho alleen kom ik er zelf pas over 2 weken achter haha. vind het niet zo erg want heb me.eigen er op ingesteld en blij dat ik gewoon even me kindje kan zien.
vandaag controle bij de vk gehad, bijna 6 kilo aangekomen. de vk begon al over strippen vanaf week 37 pfff ik zei ja ho even ik wil niet voor 3 januari bevallen haha dus als het zich zelf dan nog niet aandient dan gaat niemand mij strippen. omdat ik 3 totaal verschillende weken ben bevallen 1ste 39 weken 2de 42 weken en 3de 38 weken. ze wil me in ieder geval niet over de 40 weken laten gaan ivm mijn geschiedenis. opzicht erg lief maar vond het nog al een beetje vroeg om dat al te bespreken.
ze vond mijn buik ook al enorm groot voor bijna 15 weken. en eerlijk is eerlijk hij is ook echt heel groot. lijk al wel 5/6 maand zwanger.
verder nog steeds erg moe en heel veel last van mijn stuitje en bekken. volgende controle is 14 aug en 17 aug dr 20 weken echo. gaat echt snel nu eigenlijk.
vandaag controle bij de vk gehad, bijna 6 kilo aangekomen. de vk begon al over strippen vanaf week 37 pfff ik zei ja ho even ik wil niet voor 3 januari bevallen haha dus als het zich zelf dan nog niet aandient dan gaat niemand mij strippen. omdat ik 3 totaal verschillende weken ben bevallen 1ste 39 weken 2de 42 weken en 3de 38 weken. ze wil me in ieder geval niet over de 40 weken laten gaan ivm mijn geschiedenis. opzicht erg lief maar vond het nog al een beetje vroeg om dat al te bespreken.
ze vond mijn buik ook al enorm groot voor bijna 15 weken. en eerlijk is eerlijk hij is ook echt heel groot. lijk al wel 5/6 maand zwanger.
verder nog steeds erg moe en heel veel last van mijn stuitje en bekken. volgende controle is 14 aug en 17 aug dr 20 weken echo. gaat echt snel nu eigenlijk.
maandag 10 juli 2017 om 21:04
Same here, was ook Amsterdam, ook 9 dagen.
Ooehhh spannend, dus de eerste blauwe of roze poppetjes komen snel in de tabel.
maandag 10 juli 2017 om 22:20
@Nx3 kijk je dan weg als de VK inzoomt?
Ja wel maf van de NIPT. Op donderdag is het drie weken geleden. Mijn VK gaat er morgen achteraan bellen om te kijken of het logistiek technisch wel goed is gegaan. Bij ons belt de VK bij een goede uitslag en de mensen van de NIPT bij een negatieve uitslag. Ik had vanochtend een gemiste oproep van een privénummer helaas zonder voicemail. Hopelijk gewoon een vervelende tele2 verkoper.
Ja wel maf van de NIPT. Op donderdag is het drie weken geleden. Mijn VK gaat er morgen achteraan bellen om te kijken of het logistiek technisch wel goed is gegaan. Bij ons belt de VK bij een goede uitslag en de mensen van de NIPT bij een negatieve uitslag. Ik had vanochtend een gemiste oproep van een privénummer helaas zonder voicemail. Hopelijk gewoon een vervelende tele2 verkoper.
dinsdag 11 juli 2017 om 06:47
jaa dat moet wel hihi grote kans dat ik het zelf al zie aan de echo maar goed mocht ik het zien dan doe ik net alsof ik het niet weet ofzo haha. maar probeer wel me best te doen om het niet te zien zometeen.Maanroosvis schreef: ↑10-07-2017 22:20@Nx3 kijk je dan weg als de VK inzoomt?
dinsdag 11 juli 2017 om 07:04
Dan wel een heel vervelend tele2 gemiste oproep.... Ik zou dat ook maar niets vinden een gemiste oproep.Maanroosvis schreef: ↑10-07-2017 22:20@Nx3 kijk je dan weg als de VK inzoomt?
dinsdag 11 juli 2017 om 08:07
Ik had de uitslag van de NIPT binnen 11 dagen (incl weekenden) en dit was ook in Amsterdam.
Helaas moest ik nog een keer prikken ivm te weinig DNA, dus zit weer op het wachtbankje!
Wij hebben de 26ste nog een echo en ik hoop dat de baby dan toch wel goed ligt om het geslacht te kunnen zien, anders moeten we wachten tot 22 augustus voor de 20-weken echo.
Helaas moest ik nog een keer prikken ivm te weinig DNA, dus zit weer op het wachtbankje!
Wij hebben de 26ste nog een echo en ik hoop dat de baby dan toch wel goed ligt om het geslacht te kunnen zien, anders moeten we wachten tot 22 augustus voor de 20-weken echo.
dinsdag 11 juli 2017 om 09:19
Maanroosvis, dat lijkt me toch spannend als je dan een gemiste oproep hebt... de kans is natuurlijk veel groter dat het idd gewoon een verkoper of zoiets is, maar toch zou ik me zenuwachtig gaan maken
superpannekoek, wanneer verwacht jij de uitslag? het zal toch niet 2 x zijn dat de baby precies verkeerd ligt toch
Nx3, dat lijkt me heel moeilijk om níet te kijken op bepaalde stukken bij de echo.
superpannekoek, wanneer verwacht jij de uitslag? het zal toch niet 2 x zijn dat de baby precies verkeerd ligt toch
Nx3, dat lijkt me heel moeilijk om níet te kijken op bepaalde stukken bij de echo.
dinsdag 11 juli 2017 om 10:40
@ Lotte_Joy, ik moet weer 2 weekjes wachten. Gister opnieuw laten prikken. Maar ik maak me niet zo heel erg druk over de uitslag eigenlijk. Van mij had de test ook niet gehoeven, maar mijn vriend bleef twijfelen. Dus om de twijfel weg te nemen heb ik voor hem de knoop maar doorgehakt en een afspraak gemaakt!
dinsdag 11 juli 2017 om 11:42
vanochtend se echo gehad, maar mijn baby wou niet mee werken en konden dus niet het geslacht zien. ik mag straks weer terug komen om.het nog eens te proberen. baby lag te slapen op ze buikje met beentjes gekruist pfff haha.
we kregen hem niet wakker haha. verder zag alles er heel goed uit en wat zijn ze alweer gegroeid zeg sinds de vorige echo.
hopelijk straks werkt hij/zij wel mee haha ik vond het niet erg om weg te kijken. maar ik denk dat het een meisje word haha heb een vaag voorgevoel
we kregen hem niet wakker haha. verder zag alles er heel goed uit en wat zijn ze alweer gegroeid zeg sinds de vorige echo.
hopelijk straks werkt hij/zij wel mee haha ik vond het niet erg om weg te kijken. maar ik denk dat het een meisje word haha heb een vaag voorgevoel