Beste high tea Zuid Holland?

11-07-2017 18:03 13 berichten
Ik wil binnenkort ergens gaan high teaen, maar ik weet niet zo goed waar. Welke adresjes in Zuid Holland raden jullie aan? (Als we moeten kiezen tussen weinig hapjes, maar heel exclusief of tussen veel hapjes, maar iets minder extreem bijzonder, dan gaan we voor de grote hoeveelheid :koffie: maar als het allebei kanis natuurlijk helemaal mooi meegenomen :$ )
Alle reacties Link kopieren
Leonidas in delft. De lekkerste tot nu toe
Alle reacties Link kopieren
Villa augustus in Dordrecht!
Alle reacties Link kopieren
In den Biesenschuur in Spijkenisse.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Hightealicious in Dordrecht. Ik ben daar een paar maanden terug geweest en was positief verrast.
Euromast.
viva1966 schreef:
11-07-2017 18:57
Hightealicious in Dordrecht. Ik ben daar een paar maanden terug geweest en was positief verrast.
Wow, die locatie :flirting: Wel iets duurder, maar zo te zien is het dat ook wel waard?
Zo te lezen heb ik nog een hoop uit te proberen sowieso... Leonidas en de Euromast ben ik al geweest overigens ;) Inderdaad echt leuke locaties en erg lekker
Alle reacties Link kopieren
Kruim in Gouda, in de oude chocoladefabriek
Alle reacties Link kopieren
katrien1974 schreef:
11-07-2017 18:11
Leonidas in delft. De lekkerste tot nu toe
Deze, of Jans in Delft!
Alle reacties Link kopieren
viva1966 schreef:
11-07-2017 18:57
Hightealicious in Dordrecht. Ik ben daar een paar maanden terug geweest en was positief verrast.
Ja deze. Je zit ook nog eens op een prachtige locatie en alles wordt in de keuken handgemaakt. Heerlijk
Alle reacties Link kopieren
viva1966 schreef:
11-07-2017 18:57
Hightealicious in Dordrecht. Ik ben daar een paar maanden terug geweest en was positief verrast.
Die locatie, patriciërs huis in Dordrecht, is geweldig.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Thanks, we hebben inmiddels besloten om idd naar Dordt te gaan :koffie:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven