Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
dinsdag 11 juli 2017 om 12:38
dinsdag 11 juli 2017 om 13:03
@Lissjay bedankt voor de toelichting. Wellicht dat het bij mij ook om die reden is vertraagd. Wel echt vervelend zeg. Mocht het zo zijn vind ik het wel stom dat ik daar geen melding van heb gekregen.
@Nx3 Hopelijk straks meer te zien.
Het privénummer was trouwens zo'n stomme marketeer van Ouders van Nu. Nee ik wil geen abonnement op het stomme blad. En nu ophangen want je houdt mijn lijn bezet
.
@Nx3 Hopelijk straks meer te zien.
Het privénummer was trouwens zo'n stomme marketeer van Ouders van Nu. Nee ik wil geen abonnement op het stomme blad. En nu ophangen want je houdt mijn lijn bezet
anoniem_266595 wijzigde dit bericht op 11-07-2017 15:38
0.12% gewijzigd
dinsdag 11 juli 2017 om 15:37
dinsdag 11 juli 2017 om 19:28
gelukkig ging de 2de echo wel goed, in eerste instantie lag de baby nog in de zelfde positie maar na wat duwen draaide het. en zwaaide nog even naar ons en vervolgens nam het een paar slokken vruchtwater zo appart om te zien. mijn schoonzusden weten nu dus het geslacht en ik nog niet maar mijn gevoel zegt een meisje
dinsdag 11 juli 2017 om 19:33
dinsdag 11 juli 2017 om 19:42
Leuk om jullie echo verhalen te horen.
Ik hoef noet persee het geslacht te weten.
Van dit topic hadden wij als laatste de termijnecho en als eerste 20wkn echo... Misschien dat ik het daarom minder nodig vind voor extra echo.
Maar dat maakt het mee lezen niet minder leuk.
Succes met afwachten op de nipt resultaten.
Ik hoef noet persee het geslacht te weten.
Van dit topic hadden wij als laatste de termijnecho en als eerste 20wkn echo... Misschien dat ik het daarom minder nodig vind voor extra echo.
Maar dat maakt het mee lezen niet minder leuk.
Succes met afwachten op de nipt resultaten.
woensdag 12 juli 2017 om 07:51
Wij gaan ook niet een pretecho in plannen hoor Mamarjan. Onze verloskundige is gelukkig heel royaal met de echo's en we hopen de 26ste dan misschien ook het geslacht te kunnen zien. En anders moeten we wachten tot de 20-weken echo op 22 augustus..
Word wel steeds nieuwsgieriger nu ik hier op het forum lees dat sommige het waarschijnlijk zeer binnenkort al weten!
Word wel steeds nieuwsgieriger nu ik hier op het forum lees dat sommige het waarschijnlijk zeer binnenkort al weten!
woensdag 12 juli 2017 om 08:06
Wauw wat een geduld hebben jullie, wij hebben 18 juli de geslachtsbepaling en ik kan echt niet wachten! Zo nieuwsgierig of er een klein ventje of meisje in mijn buik groeit <3
Hier voel ik sinds vrijdag de baby echt wel duidelijk liggen! Vaak links, 's ochtends vaak rechts. Heel maf! Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het echt de baby is, want ik ben vandaag pas 14 weken zwanger maar ik kan me niet goed voorstellen wat het anders zou moeten zijn?
Ik lees wat mensen met last van het stuitje. Niet wachten met de bekkenfysio hoor! Ik loop er inmiddels al 3 weken en beter te vroeg dan te laat mee beginnen...
Sinds deze week merk ik ook echt hoe gek ik op de baby ben. Ik denk dat ik dat eerder niet zo durfde en het onbewust niet toestond. Maar ik krijg steeds meer vertrouwen en ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar hem/haar!
Hier voel ik sinds vrijdag de baby echt wel duidelijk liggen! Vaak links, 's ochtends vaak rechts. Heel maf! Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het echt de baby is, want ik ben vandaag pas 14 weken zwanger maar ik kan me niet goed voorstellen wat het anders zou moeten zijn?
Ik lees wat mensen met last van het stuitje. Niet wachten met de bekkenfysio hoor! Ik loop er inmiddels al 3 weken en beter te vroeg dan te laat mee beginnen...
Sinds deze week merk ik ook echt hoe gek ik op de baby ben. Ik denk dat ik dat eerder niet zo durfde en het onbewust niet toestond. Maar ik krijg steeds meer vertrouwen en ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar hem/haar!
woensdag 12 juli 2017 om 10:25
woensdag 12 juli 2017 om 12:42
Wij laten zelf geen pretecho maken en weten pas in januari wat het is, wij laten ons verrassen door onze draak. Ik mag volgende week voor controle en denk dat er dan ook wel een echo gemaakt wordt. Ben benieuwd hoe de kleine er inmiddels uitziet.
De essentiële dingen in het leven zie je niet met je ogen, maar enkel met je hart. - De Kleine Prins
donderdag 13 juli 2017 om 11:25
Pff spannend hoor Nx3, ik zou het niet kunnen, wegkijken met de echo en weten dat andere het al wel weten.
Ik wacht in spanning af op onze pretecho! Zo benieuwd wat het gaat worden. Dan kan ik ook eindelijk kleding gaan kopen !
Maanroosvis (en andere die nog wachten) inmiddels al wat gehoord over de Nipt?
Lotte en ASP, ik zie dat jullie morgen al de geslachtsbepaling hebben! Ohh spannend! Zo leuk! Heeeeel veel plezier!
Ik heb morgen weer een gewone echo (heb die veel omdat ik in het ziekenhuis onder controle sta). Hoewel, de laatste is al bijna 3 weken geleden, dat voelt alweer als een eeuwigheid, dus kijk ernaar uit de kleintjes weer te zien. Het zal nu ook wel steeds een groot verschil zijn nu er een paar weken tussen zit, wel leuk.
Hoe gaat t verder met jullie buiken? En weet iedereen in jullie omgeving het al?
Hier al een flinke niet te verbergen buik, en sinds paar dagen ook behoorlijk vaak 'pijntjes' waarvan ik denk dat het bandenpijn is...
Blijft lastig, zou het liefst van ieder pijntje precies willen weten waar het vandaag komt, blijf het toch spannend vinden. Denk steeds, als het maar goed gaat met die twee kleine... Wat jij ook schrijft xkussie, je bent nu al zo gek op ze, en zo nieuwsgierig naar wie ze zijn, heel herkenbaar
Ik wacht in spanning af op onze pretecho! Zo benieuwd wat het gaat worden. Dan kan ik ook eindelijk kleding gaan kopen !
Maanroosvis (en andere die nog wachten) inmiddels al wat gehoord over de Nipt?
Lotte en ASP, ik zie dat jullie morgen al de geslachtsbepaling hebben! Ohh spannend! Zo leuk! Heeeeel veel plezier!
Ik heb morgen weer een gewone echo (heb die veel omdat ik in het ziekenhuis onder controle sta). Hoewel, de laatste is al bijna 3 weken geleden, dat voelt alweer als een eeuwigheid, dus kijk ernaar uit de kleintjes weer te zien. Het zal nu ook wel steeds een groot verschil zijn nu er een paar weken tussen zit, wel leuk.
Hoe gaat t verder met jullie buiken? En weet iedereen in jullie omgeving het al?
Hier al een flinke niet te verbergen buik, en sinds paar dagen ook behoorlijk vaak 'pijntjes' waarvan ik denk dat het bandenpijn is...
Blijft lastig, zou het liefst van ieder pijntje precies willen weten waar het vandaag komt, blijf het toch spannend vinden. Denk steeds, als het maar goed gaat met die twee kleine... Wat jij ook schrijft xkussie, je bent nu al zo gek op ze, en zo nieuwsgierig naar wie ze zijn, heel herkenbaar
donderdag 13 juli 2017 om 12:30
Hier nog geen bericht van de NIPT in verband met de technische storing bij de VU.
@Wolkje ik heb mijn 20 weken echo ook in het ziekenhuis. Hier loopt mijn buik een beetje achter. Ik ben vandaag 15 weken maar vergeleken met anderen zie je in mijn kleding nog niks. Hier dus nog geen voorrangsbehandelingen
.
@Wolkje ik heb mijn 20 weken echo ook in het ziekenhuis. Hier loopt mijn buik een beetje achter. Ik ben vandaag 15 weken maar vergeleken met anderen zie je in mijn kleding nog niks. Hier dus nog geen voorrangsbehandelingen
donderdag 13 juli 2017 om 12:39
hier al een tijdje een grote buik maar sinds een paar dagen draag ik nu mijn zwangerschaps broek. ik pas me eigen broeken niet meer helaas. truitjes zitten ook veel te strak pff. maarja ben al 6 kilo aangekomen ook. en op mijn figuur zie je dat heel goed.
ik ga me kindjes uit school halen en dan hebben ze lekker 6 weken vakantie. ik heb ook 4 weken vrij nog dus heerlijk genieten samen.
ik ga me kindjes uit school halen en dan hebben ze lekker 6 weken vakantie. ik heb ook 4 weken vrij nog dus heerlijk genieten samen.
donderdag 13 juli 2017 om 12:56
Pff om gek van te worden, die missende uitslagen van de nipt. Hoop dat jullie ze nu snel krijgen!
Qua buik zijn er geen veranderingen bij mij. Dacht een halve kilo aangekomen te zijn, maar zelfs dat wisselt! Nog geen nieuwe garderobe aangeschaft dus. Volgens de vk is het niet gek en komt er een moment dat ik terug verlang naar deze 'klacht'
Verder is alleen mijn familie nog op de hoogte, kennissen en werk wacht ik nog even mee.
Succes morgen met de echo's, spannend! Ik zit ook echt te springen om te weten wat het is, moet helaas nog even wachten. Voorgevoel is niet echt aanwezig, ik laat het gewoon op me afkomen... veel plezier alvast dames!
Qua buik zijn er geen veranderingen bij mij. Dacht een halve kilo aangekomen te zijn, maar zelfs dat wisselt! Nog geen nieuwe garderobe aangeschaft dus. Volgens de vk is het niet gek en komt er een moment dat ik terug verlang naar deze 'klacht'
Verder is alleen mijn familie nog op de hoogte, kennissen en werk wacht ik nog even mee.
Succes morgen met de echo's, spannend! Ik zit ook echt te springen om te weten wat het is, moet helaas nog even wachten. Voorgevoel is niet echt aanwezig, ik laat het gewoon op me afkomen... veel plezier alvast dames!
vrijdag 14 juli 2017 om 11:27
Wat leuk, Lotte-Joy! Gefeliciteerd!
Awina, same here! Ik vind het zó spannend en dat slaat nergens op, want het maakt me geen bal uit, haha!
Wolkje85, mijn buikje begint nu te groeien en elke dag is het nog 'spot de baby' of waarschijnlijk eigenlijk 'spot de baarmoeder' haha! Maar zo leuk! Hopelijk is vandaag ook alles goed met jouw kleintjes! Lijkt me zo speciaal, een tweeling!
Awina, same here! Ik vind het zó spannend en dat slaat nergens op, want het maakt me geen bal uit, haha!
Wolkje85, mijn buikje begint nu te groeien en elke dag is het nog 'spot de baby' of waarschijnlijk eigenlijk 'spot de baarmoeder' haha! Maar zo leuk! Hopelijk is vandaag ook alles goed met jouw kleintjes! Lijkt me zo speciaal, een tweeling!
vrijdag 14 juli 2017 om 12:08
Wat leuk Lotte-Joy, heb je een mooie echo gehad?
Gek hé, dat je het dan ineens definitief weet. Ik ben ook wel benieuwd, zijn nog helemaal niet aan het shoppen geslagen.
Maar als we weer een jongetje krijgen dan gebeurt dat waarschijnlijk ook bijna niet aangezien we nog zoveel mooi spul hebben van de eerste.
Gek hé, dat je het dan ineens definitief weet. Ik ben ook wel benieuwd, zijn nog helemaal niet aan het shoppen geslagen.
Maar als we weer een jongetje krijgen dan gebeurt dat waarschijnlijk ook bijna niet aangezien we nog zoveel mooi spul hebben van de eerste.
vrijdag 14 juli 2017 om 12:11
vrijdag 14 juli 2017 om 12:22
Oh Lotte Joy,
Een jongetje! Wat leuk dat jullie het nu weten! Yeah!! Gefeliciteerd!
Mamajan, hoe laat heb jij de echo???
Hier heb ik vandaag ook weer een echo gehad. Met de mini's was alles goed, twee kloppende hartjes, Ze lagen alleen heel dwars en rustig, en ik had het idee dat de arts die de echo maakte zelf net ook uit de luiers kwam, hij had geen idee wat hij deed (spoort echt de halve fles gel op mn buik leeg, niet normaal zoveel.... en wist de baby's niet echt in beeld te brengen). Maar enige wat belangrijk is, is dat de hartjes klopte, dan zal het wel goed zijn.. Gelukkig over kleine 2 weken ook geslachtsbepalings echo! Dan ga ik ervan uit dat we ze allebei weer goed zullen zien!
Een jongetje! Wat leuk dat jullie het nu weten! Yeah!! Gefeliciteerd!
Mamajan, hoe laat heb jij de echo???
Hier heb ik vandaag ook weer een echo gehad. Met de mini's was alles goed, twee kloppende hartjes, Ze lagen alleen heel dwars en rustig, en ik had het idee dat de arts die de echo maakte zelf net ook uit de luiers kwam, hij had geen idee wat hij deed (spoort echt de halve fles gel op mn buik leeg, niet normaal zoveel.... en wist de baby's niet echt in beeld te brengen). Maar enige wat belangrijk is, is dat de hartjes klopte, dan zal het wel goed zijn.. Gelukkig over kleine 2 weken ook geslachtsbepalings echo! Dan ga ik ervan uit dat we ze allebei weer goed zullen zien!
vrijdag 14 juli 2017 om 12:38
wolkje, wat vervelend zo een echo zeg! wij hadden het vorige keer, we 'mochten' echt maar 2 minuten kijken ofzo en voordat ik het doorhad was het al weer voorbij. Gelukkig vandaag een super fijne echo gehad, ze nam echt de tijd om alles te bekijken en het was ook echt de echoscopiste dus ze keek ook overal naar waar ze met de 20 weken ook naar gaat kijken, en dat zag er voor nu allemaal prima uit zei ze.
Ik moe(s)t heel eerlijk gezegd even wennen aan dat het een jongen is, slecht he? Het is meer dat ik niet weet wat ik moet verwachten, een meisje is makkelijk, ik ben wat dat betreft wel een beetje een meisjes-meisje, en alles wat ik leuk vind vind dochter tot nu toe ook prachtig ( paarden, jurkjes, winkelen, koken etc) en ik maak me een beetje zorgen of een jongetje dat ook wel leuk gaat vinden. Daarbij denk ik dat het voor dochter leuker was geweest als ze een zusje zou krijgen.
Het is absoluut niet dat ik het niet leuk vind, maar ik moet gewoon even wennen.
Ik moe(s)t heel eerlijk gezegd even wennen aan dat het een jongen is, slecht he? Het is meer dat ik niet weet wat ik moet verwachten, een meisje is makkelijk, ik ben wat dat betreft wel een beetje een meisjes-meisje, en alles wat ik leuk vind vind dochter tot nu toe ook prachtig ( paarden, jurkjes, winkelen, koken etc) en ik maak me een beetje zorgen of een jongetje dat ook wel leuk gaat vinden. Daarbij denk ik dat het voor dochter leuker was geweest als ze een zusje zou krijgen.
Het is absoluut niet dat ik het niet leuk vind, maar ik moet gewoon even wennen.