Huis en dierenoppas 3 tot 17 aug

14-07-2017 22:55 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezocht: iemand die op ons huis en de dieren wil passen van 3 tot en met 17 augustus. We wonen landelijk in de Noordoostpolder. We hebben 2 honden. Geiten kippen konijnen cavia's voliere en een schildpad.

Jij zorgt voor onze dieren kunt lekker vakantie houden in een andere omgeving en wij met een gerust hart op vakantie. De honden kunnen prima een dag alleen zijn.

Kinderen zijn natuurlijk ook gewoon welkom.

Laat maar horen als het je wat lijkt.

Groetjes
En dat vraag je serieus op een anoniem forum?!
Wat JS zegt.

Hoe naïef ben je als je met een gerust hart op vakantie gaat terwijl er een wildvreemde op je huis en je dieren gaat zitten passen (en je huis misschien wel leeg rooft en je schildpad in de soep gooit). Ik ben echt niet overdreven argwanend van aard, maar dit zou ik zelfs niet in mijn hoofd halen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat jullie zo negatief reageren. Ik ga nog steeds van het goede van de mens uit.
Zo is het Flevokit. Hartstikke lief dat je dit aanbied.
Flevokit schreef:
14-07-2017 23:07
Jammer dat jullie zo negatief reageren. Ik ga nog steeds van het goede van de mens uit.
Ik ga mijn dieren niet als onvrijwillige proefkonijnen gebruiken om een punt te maken.
Dat kun je toch screenen en afspraken op papier zetten? Ik zou het hartstikke leuk vinden om twee weken voor geitjes te zorgen. Helaas ben ik in dezelfde periode op vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Mooi aanbod, het is dat ik het wat veel dieren vind om voor te zorgen, maar anders...
Ik heb ook weleens op het huis van een forummer gepast en voor de kat gezorgd, terwijl we elkaar nog nooit eerder ontmoet hadden. Dat vond ik een groot blijk van vertrouwen, want we kenden elkaar alleen van wat schrijven hier. Maar het ging allemaal zo goed dat ik nu weer op haar huis en inmiddels twee poezen mag passen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
14-07-2017 23:11
Zo is het Flevokit. Hartstikke lief dat je dit aanbied.
Aanbiedt ?
Ik vind dat je iemand zou moeten betalen om op de boel te passen. Asiel zou ook niet gratis zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Er is een facebookpagina voor mensen die oppas zoeken voor huis en huisdieren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Elmervrouw schreef:
14-07-2017 23:25
Mooi aanbod, het is dat ik het wat veel dieren vind om voor te zorgen, maar anders...
Ik heb ook weleens op het huis van een forummer gepast en voor de kat gezorgd, terwijl we elkaar nog nooit eerder ontmoet hadden. Dat vond ik een groot blijk van vertrouwen, want we kenden elkaar alleen van wat schrijven hier. Maar het ging allemaal zo goed dat ik nu weer op haar huis en inmiddels twee poezen mag passen.
En het zijn leukerds die 2. Ik heb ze ook ontmoet.

Maar geef toe. Dat was een beetje anders bij jou. Zo via via "ken" je hier in de loop der jaren veel forummers en dan is wel duidelijk of je elkaar vertrouwt of niet.

Een wildvreemde zonder enige check op wie het hoe iemand is is toch een risico.
Alle reacties Link kopieren
Honden een dag alleen? Want die hoeven hun behoefte niet te doen, hebben geen eten en vers water nodig? Wat voor honden zijn dat?
Alle reacties Link kopieren
lucky82 schreef:
15-07-2017 01:21
Honden een dag alleen? Want die hoeven hun behoefte niet te doen, hebben geen eten en vers water nodig? Wat voor honden zijn dat?
Dat zijn boerderijhonden, die lopen de hele dag buiten op de boerderij. En hebben een slaapplaats en eten en drinken in de schuur. Nooit op een boerderij geweest?
Alle reacties Link kopieren
Vrienden van ons passen altijd op huizen in Europa via trusted housesitters. Kijk anders eens of je je daar kunt aanmelden? Ze krijgen als zij weg zijn ook altijd mensen van over heel de wereld in hun huis.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle positieve berichten en meedenkers, Ik ga wat doen met de tips.
Alle reacties Link kopieren
Is toch niet anders dan je huis airbnb'en?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven