Date is 2 weken op vakantie: contact

17-07-2017 08:13 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht nu eens een normale manier te daten. Hij stuurt normaal gesproken bijna iedere dag wat naar me, dus dacht dat hij ook echt wel interesse had. Paar keer afgesproken, was ook heel leuk. Nu is hij 2 weken met z'n 2 kinderen op vakantie in Europa. Ik had al verwacht dat hij minder zou appen, maar hij heeft al een week niks gestuurd! Ik heb hem op de dag van vertrek zelf een fijne vlucht gewenst en hij reageerde toen hij daar was aangekomen. Maar uit zichzelf daarna dus helemaal niks noppes nada.
En ik merk dat ik dat best jammer vind. Je hebt tegenwoordig overal WiFi en zelfs overal gewoon internetgebruiker op telefoon gratis. Ik vind het onattent en denk nu oh zo leuk vind't hij me toch niet.

We hebben dus elkaar 4 keer gezien hier in Nederland. Stel ik me aan dat ik geen berichtje krijg? Zouden jullie als je in mijn schoenen stond het totaal niks uit maken? Ik snap dat je minder met je telefoon bezig bent daar, maar ik heb het gevoel dat ie mij dus allang vergeten is en zodra het in Nederland weer saaier is, dat ik dan wel leuk ben.
Alle reacties Link kopieren
Hij is op vakantie.
Met zijn kinderen.

Heb je zelf geappt? Hoe z'n vakantie is?
Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Maar.. hij is op vakantie met zijn kinderen! Logisch dat zijn aandacht naar hun uitgaat en niet naar jou :-)

Zo te lezen heb jij ook niets aan hem laten horen nog? Dus... App hem gewoon of hij lekker aan het genieten is en dat je het leuk zou vinden hem weer te zien als hij terug is ofzo..
Alle reacties Link kopieren
"maar ik heb het gevoel dat ie mij dus allang vergeten is en zodra het in Nederland weer saaier is, dat ik dan wel leuk ben."

Een zelfvertrouwen dingetje dus.
Alle reacties Link kopieren
Je vindt hem duidelijk leuk, en dat maakt je onzeker want je wil graag bevestiging van het feit dat het wederzijds is. Maar... jullie hebben vier dates gehad. Dit is niet het moment voor diva-gedrag met 'ik heb al een week niks gehoord'.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Het zou best eens kunnen zijn dat hij helemaal niet iemand is die van appen houdt, zo ken ik mensen die honderden berichtjes versturen op een dag, en ik men mensen die alleen appen als ze Echt iets te zeggen hebben.

Of de man je leuk vindt of niet, je kunt het toch niet afdwingen, dus geef die man even een leuk moment bij zijn kinderen.
Misschien wil hij nu de kinderen 100% volle aandacht geven, en heeft hij je voor even buitengesloten
Het zou natuurlijk ook kunnen dat jij meer gevoelens hebt voor hem dan hij voor jou, ook dat zal de tijd leren.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is pas ook een week weggeweest en daar heb ik ook amper wat van gehoord.
Maar dat is denk ik man eigen. Ze zijn ons niet vergeten maar zijn bezig met andere dingen.

Toen hij weer thuis was ging alles weer zoals voorheen. Mannen hebben soms tijd voor zichzelf nodig.

Zoek er niet te veel achter want dan maak je jezelf helemaal gek.
Je kunt hem altijd appen en vragen hoe zijn vakantie is. Vast en zeker dat je een berichtje terug krijgt.
Geen hand vol maar een land vol met idioten mannen
Je hebt wat met hem gedate, dat is alles.
Je bent dus nog geen belangrijke persoon in zijn leven.
De kinderen zijn het belangrijkst, daar is hij nu mee. Hij is vast ook samen met andere vrienden of familie.
Hij is druk en aan het genieten van de vakantie en zit niet met zijn hoofd bij jou, want in die fase zitten jullie (nog) niet.
Je staat nog niet bovenaan zijn prioriteitenlijst.
Als hij terugkomt laat hij misschien wel weer iets horen en wil misschien verder daten.
Maar je hebt wel gelijk denk ik. Als hij je heel leuk had gevonden, dan had hij wel iets laten horen.
Dat leuk komen kan nog gaan komen.
Misschien wil hij nu de opties openhouden, want tijdens de vakantie kan hij ook mensen ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft natuurlijk als de kinderen op bed liggen wel genoeg tijd om berichtjes te sturen dus ik vind het op zijn zachts gezegd ook erg onattent.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wacht hij wel op een berichtje van jou en denkt hij " waarom hoor ik toch niks".

Of is het een regel tegenwoordig dat in de date-fase de man als eerste appt?
Hoe oud zijn zijn kinderen , op de leeftijd dat hij nog de hele dag met ze bezig is ?
Alle reacties Link kopieren
Jr stelt je aan. Hij is met zijn kinderen op vakantie. Je hebt nog niet een echte relatie. Wat verwacht je dan ? Niet zo claimen
Stuur hem een berichtje. Hoe is het op vakantie? Leest hij wel en hoor je niks als reactie dan heeft hij op dit moment geen belang bij je. Miss wacht hij jou af. Maar kan van alles zijn. Ik vind dat als je iemand leuk vindt je diegene wel Ff appt dan. En niet een week niks laat horen.
Alle reacties Link kopieren
Grote kans dat hij gedacht heeft: lief dat berichtje, en verder er niet meer over gedacht heeft om zelf ook een bericht te sturen. Maar als dat je wantrouwen wekt, dan zeg ik: geef hem nu meteen op, want hij zal niet veranderen. Hij wil iemand die hem vertrouwt en blij is met wat hij wél doet. Aangezien jij meer zekerheid wil is hij niets voor jou.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zijn kinderen zijn 12 en 10. Dus al redelijk zelfstandig. Ik denk ook inderdaad wanneer ze op bed liggen, hij toch makkelijk iets kan sturen. En ik heb al als eerste iets gestuurd; dat van fijne vlucht en hoe het daar is.

Maarja ik denk inderdaad dat het weer eens hetzelfde liedje als altijd is.. hij vindt mij niet zo leuk als ik dacht. Ik bedoel, zo'n moeite is het niet om een berichtje te sturen.
Ik vind dat altijd een beetje moeilijk om in te schatten. Ik vind iid dat iemand best wel even twee tellen de tijd kan nemen om even wat van zich te laten horen. Maar snap ergens ook wel weer dat hij met z'n kinderen druk is en het erbij inschiet. .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je overdreven reageert. Hij is op vakantie, met zijn kinderen, ik vind het juist goed dat hij daar zijn aandacht op vestigt. Ik vind dat sommige vrouwen echt veel te onzeker reageren en denken. Laat het een beetje los, in plaats van nu al te gaan lopen claimen. Na de vakantie is het tijd genoeg om een conclusie te trekken.
Hij heeft toch gewoon geantwoord op dat berichtje? Dat hij goed is aangekomen? Technisch gezien heeft hij dus als laatste wat gestuurd ;-)

Doe niet zo moeilijk en stuur hem gewoon een appje dat je het leuk zou vinden om bij de volgende date alles te horen over z'n vakantie en dat je hoopt dat hij aan het genieten is!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je nu al vermoeiend klinken en dan ken ik je niet eens.
Je kunt toch gewoon een kort leuk (positief dus geen "ik-hoor-niks-van-je" zeurbericht) berichtje sturen als je graag iets van hem wil horen?
Alle reacties Link kopieren
Relaxingatthelake schreef:
17-07-2017 09:35
Ik vind dat je overdreven reageert. Hij is op vakantie, met zijn kinderen, ik vind het juist goed dat hij daar zijn aandacht op vestigt. Ik vind dat sommige vrouwen echt veel te onzeker reageren en denken. Laat het een beetje los, in plaats van nu al te gaan lopen claimen. Na de vakantie is het tijd genoeg om een conclusie te trekken.
Ik dacht dit in eerste instantie ook, van joh ik moet me niet aan stellen en dergelijke. Maar toch klopt het gewoon naar mijn idee niet. Als hij hier in NL zijn kinderen heeft, krijg ik ook een appje. En nu opeens helemaal niks meer uit zichzelf. Vaak is dat een slecht teken. Ik heb best veel gedate en het loopt vaak op deze manier. Maar we zullen het binnenkort zien als hij terug is. Ik kan begrijpen dat je je aandacht volledig op je kinderen wilt richten, maar wat als die kinderen op bed liggen? Dan heb je toch gewoon tijd om de vrouw die je leuk vindt (althans dacht ik) een berichtje te sturen? Ik weet ook dat hij zijn favoriete serie daar aan het volgens is op zijn ipad. Dus dat kan dan wel..

Maar jullie reacties vind ik heel fijn om te lezen hoor! Dan weet ik enigszins of ik me aan stel of niet :P Alhoewel de een het waarschijnlijk ook een slecht teken zal vinden en een ander weer niet haha
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
17-07-2017 09:51
Je kunt toch gewoon een kort leuk (positief dus geen "ik-hoor-niks-van-je" zeurbericht) berichtje sturen als je graag iets van hem wil horen?
Ja dat kan, maar normaal was hij het die mij continu berichtjes stuurde. En nu opeens dus niet. En mijn ervaring met daten is dus dat dat niet veel goeds betekent als dat in 1 keer veranderd.
Alle reacties Link kopieren
sassa_82 schreef:
17-07-2017 09:13
Ik vind dat altijd een beetje moeilijk om in te schatten. Ik vind iid dat iemand best wel even twee tellen de tijd kan nemen om even wat van zich te laten horen. Maar snap ergens ook wel weer dat hij met z'n kinderen druk is en het erbij inschiet. .

Het is wel meer dan die twee tellen: totaal omschakelen van vakantie met de kinderen naar de date-atmosfeer. En dan vooral de juiste woorden kiezen, want anders is het mis...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt voorbarig om nu al te denken dat hij je niet leuk meer vindt. Voor sommige mensen is vakantie ook even helemaal loskomen van thuis en de telefoon /social media etc uit laten.
sueann schreef:
17-07-2017 09:59
Het is wel meer dan die twee tellen: totaal omschakelen van vakantie met de kinderen naar de date-atmosfeer. En dan vooral de juiste woorden kiezen, want anders is het mis...
Twee tellen niet te letterlijk nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven