Mode & Beauty alle pijlers

Kort haar is prachtig

17-07-2017 09:54 56 berichten
Ik kwam dit tegen en it proves my point

http://www.boredpanda.com/before-after- ... ormations/
Ja badmeester je hebt gelijk, ziet er inderdaad heul goed uit.
Alle reacties Link kopieren
Vind jij. Ik vind het bij héél sommige vrouwen mooi staan, maar dan nog vind ik bij hen lang haar meestal mooier.
Haha, wat een lelijke kapsels. Zo wil ik nog niet dood gevonden worden.
Blondie456 schreef:
17-07-2017 10:04
Haha, wat een lelijke kapsels. Zo wil ik nog niet dood gevonden worden.
Ja maar jij vind kale mannen niet seksie dus er zit sowieso een denkfout bij jou:-) :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
17-07-2017 10:04
Haha, wat een lelijke kapsels. Zo wil ik nog niet dood gevonden worden.

:rofl:

En mee eens trouwens.
Alleen als die vrouw een wondermooi gezicht heeft dan vind ik kort wel eens leuk staan, alhoewel ik me dan altijd bedenk of ze niet nóg knapper zou zijn met lang haar.

Bovendien heeft enkel een uitzonderlijke minderheid een toffe snit. Bij de rest straalt het huismoeder/gemakkelijk/geen interesse/pot gehalte er zo vanaf...
Ha, dit heb ik nodig! Mijn haar is verpest na een verkeerde behandeling en ik ben nu bijna kaal.
Alle reacties Link kopieren
Bij sommigen vind ik dat korte haar veel leuker staan.
Vroeger, toen ik nog jong en strak was heb ik ook eens kort haar gehad, wat me goed stond. Als ik het nu weer zo zou knippen, zou het me niet staan: dan word ik ineens zo mevrouwig.
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
Nou badmeester ik denk niet dat de vrouwen van die foto's er met lang haar nou zoveel beter uit zouden zien.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Niet bij iedereen staat kort haar goed, en niet bij iedereen staat lang haar goed.
Ik vind het kort door de bocht om het zo te generaliseren.
badmeester schreef:
17-07-2017 10:23
Het is een kwestie van smaak he? Dus mijn topic is eigenlijk waardeloos.

Nee hoor! Ik doe inspiratie op!
Rosabella1 schreef:
17-07-2017 10:15
Nou badmeester ik denk niet dat de vrouwen van die foto's er met lang haar nou zoveel beter uit zouden zien.
Het is een kwestie van smaak he? Dus mijn topic is eigenlijk waardeloos.
YouWish schreef:
17-07-2017 10:23
Want eeuwig zonde van dat knappe blonde meisje, zij had echt prachtig haar! Nu lijkt ze net een jongetje, afschuwelijk!

Ik vind kort haar bijna nooit mooi staan. Vrouwen met een perfect gezicht kunnen het wel hebben maar ook zij zijn met lang haar mooier.
Youwish ouwe relnicht! Ik ben het eens voor de verandering met je eens!
Want eeuwig zonde van dat knappe blonde meisje, zij had echt prachtig haar! Nu lijkt ze net een jongetje, afschuwelijk!

Ik vind kort haar bijna nooit mooi staan. Vrouwen met een perfect gezicht kunnen het wel hebben maar ook zij zijn met lang haar mooier.
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
17-07-2017 10:23
Het is een kwestie van smaak he? Dus mijn topic is eigenlijk waardeloos.
Nee joh niet waardeloos,ik hou wel van een beetje zeiken..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sommige vrouwen kunnen kort haar prima hebben maar de meesten inderdaad niet nou ja dat vind ik dan hè dus dat zegt verder niets.
Zo vind ik ook dat de meeste mannen lang haar niet kunnen hebben.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Deze vrouw was al niet knap, met dat korte rattenkoppie nog minder.

Er zijn zoveel vrouwen met mooi kort haar en dan plaats je deze foto?
Rosabella1 schreef:
17-07-2017 10:24
Nee joh niet waardeloos,ik hou wel van een beetje zeiken..
Beter!

Nou ik zie op die foto's een aantal vrouwtjes (hahah) die best wel enorm lekker zijn en meer uitstraling hebben dan met lang haar.

Maar om goed te vergelijken had een kapper ook met hun lange haar aan de slag gemoeten dat wel.
Ik vond Sylvie Meijs dus echt prachtig met kort haar. Ook met lang haar trouwens...
En Victoria Beckham met kort haar is mooi.
En Leontine Borsato.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag van de week iemand met kort haar, vond het leuk en bedacht me dat ik dat ook wel eens zou willen maar ik denk dat je daar het "goede" gezicht voor moet hebben. Daarbij staat het idee om het daarna weer langer te laten groeien, en de lelijke tussenfases in kapsel mij tegen.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
17-07-2017 10:28
Ik vond Sylvie Meijs dus echt prachtig met kort haar. Ook met lang haar trouwens...
En Victoria Beckham met kort haar is mooi.
En Leontine Borsato.
O ja dat vind ik ook stuk voor stuk prachtige vrouwen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
sinnombre schreef:
17-07-2017 10:28
Ik vond Sylvie Meijs dus echt prachtig met kort haar. Ook met lang haar trouwens...
En Victoria Beckham met kort haar is mooi.
En Leontine Borsato.
Ik vind deze vrouwen met kort haar juist helemaal niet mooi meer. Nou kon Silvie er natuurlijk niks aan doen omdat ze ziek was maar ik denk dat ze zelf dat korte kapsel ook niet mooi vond want ze is daarna een pruik gaan dragen. Nu draagt ze het weer mooi lang.
Alle reacties Link kopieren
Hoe die vrouw er eerst uitzag was geen porem. Een kapsel wat haar niet staat, dikke pony wat haar wenkbrauwen verbergt en geen makeup.

Ik ben helemaal niet van de korte kapsels. Vreselijk zelfs, maar de transformatie van lang naar kort en van geen makeup naar wel makeup heeft haar in dit geval goed gedaan.
FarFarAway schreef:
17-07-2017 10:09
:rofl:

En mee eens trouwens.
Alleen als die vrouw een wondermooi gezicht heeft dan vind ik kort wel eens leuk staan, alhoewel ik me dan altijd bedenk of ze niet nóg knapper zou zijn met lang haar.

Bovendien heeft enkel een uitzonderlijke minderheid een toffe snit. Bij de rest straalt het huismoeder/gemakkelijk/geen interesse/pot gehalte er zo vanaf...
Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen met een heel vrouwelijk gezicht (qua vorm, volle lippen, grote ogen) zijn vaak prachtig met kort haar.
Ook met lang haar trouwens, maar soms komt het met kort haar beter naar voren.

Vrouwen met een minder vrouwelijk gezicht vind ik zelden knapper met kort haar. En dan bedoel ik geen bob ofzo, dat vind ik geen kort haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven