Mode & Beauty alle pijlers

Jeans grotere maat en lengte 34

17-07-2017 10:03 11 berichten
Ik zoek al tijden naar een prettige jeans in maat 44. Dat is jeansmaat 34 denk ik?
Ik heb een broek van m&s aangehad endie zat mooi maar was te kort.

Waar vind ik nou een goed model broek? Het liefst van niet al te stugge jeans, in lengtemaat 34 dus en bij voorkeur ook wat hoger richting de taille.
Esprit online, daar slaag ik meestal met min of meer dezelfde maten.
Alle reacties Link kopieren
Valt maat 44 onder de grote maten tegenwoordig?
Kijk eens bij de Wrangler.
Alle reacties Link kopieren
Esprit idd. Staat als het goed is ook een matentabel bij.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
LTB model Molly. Te koop bij jeans center voor 70euro.

Fantastisch model. Alle lengte en breedtematen en blijven lang mooi
Alle reacties Link kopieren
jewelll schreef:
17-07-2017 10:53
LTB model Molly. Te koop bij jeans center voor 70euro.

Fantastisch model. Alle lengte en breedtematen en blijven lang mooi
Molly is een heupmodel. De Norah heeft wel een hoge taille.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wat wel een ding is bij LTB, de lengtematen willen nog wel eens verschillen. Waar je bij het ene model lengte 34 aan kunt, kom je bij het andere model een paar cm te kort.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
17-07-2017 11:10
Wat wel een ding is bij LTB, de lengtematen willen nog wel eens verschillen. Waar je bij het ene model lengte 34 aan kunt, kom je bij het andere model een paar cm te kort.

Ja klopt idd. Ik heb altijd lengtemaat 34. De LTB die ik toen had besteld was hooguit een 30-32 lengtemaat. Heel veel stretch en dat vind ik niet prettig. Een beetje prima maar wil geen elastisch verband om mijn benen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
17-07-2017 11:12
Ja klopt idd. Ik heb altijd lengtemaat 34. De LTB die ik toen had besteld was hooguit een 30-32 lengtemaat. Heel veel stretch en dat vind ik niet prettig. Een beetje prima maar wil geen elastisch verband om mijn benen.
Ook daar verschilt het weer heel veel per wassing. Ik heb model Jonquil, de donkerste variant. Daar zit 6% polyester in waardoor hij heerlijk soepel voelt en er zit 2% elastaan in. Neem je een tint lichter dan heb je opeens 99% katoen en 1% elastaan.
Neem je een nog lichtere tint, dan zit er weer 5% polyester in. Het is echt opletten bij dit merk.

Maar ik ben allang blij dat ik broeken kan kopen die lang genoeg zijn.

Bij Zalando staat wel hoeveel cm er hoort bij een lengtemaat, dus dan is het een kwestie van omrekenen naar hoeveel cm je nodig hebt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Dank! Ik ga er eens naar kijken!
Ingewikkeld, al die samenstellingen en lengtes die verschillen binnen 1 merk. Bijna niet te doen om online te bestellen
7102 schreef:
17-07-2017 10:18
Valt maat 44 onder de grote maten tegenwoordig?
Kijk eens bij de Wrangler.

Grotere ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven