Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018

12-05-2017 11:23 1429 berichten
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo :cheer2:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Awina 29/33 Eerste 6 januari Meisje! :love: 16 december bevallen! :heart:
Wolkje85 32/32 Eerste 10 januari Jongen!
Jongen!
:love: .. december bevallen! :heart:
Nx3 33 Vierde 3 januari Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
GettingEven 30/40 Eerste 30 december Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
UkkePuckje2017 31/33 Tweede* 7 januari Meisje! :love: 29 december bevallen! :heart:
happyapple Tweede 2 januari nnb :love: .. december bevallen! :heart:
Mamarjan 31/34 Tweede 3 januari Meisje! :love: 31 december bevallen! :heart:
xkussie 25/28 Eerste 10 januari Meisje! :love: 8 januari bevallen! :heart:
Anais_ 31/31 - .. januari Meisje! :love: 17 januari bevallen! :heart:
Lotte_joy 31/39 Tweede 30 december Jongen! :heart: :duckie:
ASP 28/27 Eerste 30 december Jongen! :heart: :duckie:
Floor789 25/27 Eerste 31 december Jongen! :heart: :duckie:
Lissjay 32/32 Tweede 2 januari Meisje! :heart: :duckie:
Blauwe_Stoel 33/34 Eerste 3 januari Jongen! :heart: :duckie:
SuperPannenkoek 31/39 Tweede 11 januari Jongen! :heart: :duckie:
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ohja Ik zal het forum voorlopig ook geen gedag zeggen hoor. Maar vind Facebook voor erbij wel leuk. Vooral beter te doen op je telefoon :lol:
Zal je zo even een pb sturen Happyapple.

Hey floor, leuk je hier ook tegen te komen. Wees welkom!
Autumn_87 schreef:
17-07-2017 17:29
Happyapple je hebt van mij als het goed is ook een bericht. Ik zal ook op het forum blijven plakken.

Welkom Floor!
Je hebt reactie terug
UkkePuckje2017 schreef:
17-07-2017 18:04
Ohja Ik zal het forum voorlopig ook geen gedag zeggen hoor. Maar vind Facebook voor erbij wel leuk. Vooral beter te doen op je telefoon :lol:
Zal je zo even een pb sturen Happyapple.

Hey floor, leuk je hier ook tegen te komen. Wees welkom!
Haha het forum en telefoon is echt niet meer de beste combi he :(
Happyapple je hebt ook een pb van mij, al weet ik niet of het goed is aangekomen ;)
Lissjay schreef:
17-07-2017 21:33
Happyapple je hebt ook een pb van mij, al weet ik niet of het goed is aangekomen ;)
Ja is aangekomen maar ik lag erg vroeg in bed gisteren ;-D
Je hebt reactie en @ASP ook.
Ik krijg trouwens geen melding van een pb dus ik hoop dat ik er vaak genoeg aan denk om even te checken ;-D

Het wordt al een gezellig groepje zo :)

@Floor wil jij ook op fb of hou je het liever alleen bij het forum?
welkom floor gezellig dat je mee schrijft.

morgen alweer 16 weekjes zwanger gaat toch best snel nu.
ook heerlijk klaar met moeders voor moeders daar ben ik echt blij mee. vond het toch wel irritant worden op het eind, maar goed het is voor een goed doel.

@ spullen kopen ik heb nog de babykamer van mijn zoon, maar ik ga een co sleeper kopen omdat de baby eerst bij ons op de kamer komt.
verder moet ik een nieuwe kinderwagen kopen, een box twijfel ik nog over omdat mij ervaring is dat het meer als.opslag plaats word gebruikt dan wat anders, mijn kids hadden een hekel aan dr box. en een nieuw badje koop ik bij elk kind meer een gevoel ding haha want heb hier 4 badjas die als wasmand nu gebruikt worden pff.
en alle kleine dingen koop ik ook nieuw zoals hydrofilee doeken etc kleding heb ik nog wel maar ook daar ga ik nieuwe van halen want mijn kinderen zijn al wat ouder weer.
Hier is de box bij de 1e juist enorm veel gebruikt nx3. Maar misschien vindt nr2 het maar niks maar dat merken we dan wel. Hoeven toch geen nieuwe te kopen natuurlijk ;-D
Ik was van plan het bij zo'n speelkleed te laten ipv een box. Ook omdat we niet megagroot wonen (maar het zou gewoon passen als het moet) en omdat deze in mijn omgeving ook niet altijd nodig bleek.

Hetzelfde voor een draagzak/doek, lijkt me wel handig maar niet noodzakelijk. Mis ik deze dan kan ik deze, net als een box, altijd nog aanschaffen als de kleine er is.
Even een ego-post:

Wij krijgen een meisje! :flirting:
Jaaa xkussie! een meisje! wat leuk!! Gefeliciteerd! ohhhhh hoe bijzonder!
Geniet er van samen!!

Zie dat jij Floor ook geslachtsbepaling hebt vandaag! Veel plezier!! keep us informed!!
Ik zie ineens in de tabel staat dat er bij mijn volgende echo een geslachtsbepaling is. Wauw... dat wist ik zelf niet eens. :)

Ik hoop dat ze het geslacht dan kan zien en anders moeten we toch wachten tot de 20 weken echo. Zal het aanpassen in de tabel..
Ik denk dat wij wel een box willen. Ten dele ook om spulletjes in te leggen, zodat de hond er zeker niet mee aan de haal kan gaan in een onbewaakt moment, maar ook omdat ons dat wel fijn lijkt.

Leuk xkussie! Lag de baby bij jullie er ook gelijk goed voor?
Ze lag direct perfect! Gelukkig maar want ik was behoorlijk zenuwachtig de afgelopen dagen... Voor zover de echoscopiste verder kon beoordelen zag alles er prima uit en groeide ze goed! Ben zo trots, helemaal in de wolken met ons meisje! We hebben ook nog even in 3D mogen kijken maar mevrouw had haar handje voor haar gezicht! Op dit moment voel ik me het gelukkigste mens op aarde en om eerlijk te zijn heb ik me lang niet zo gevoeld na dat slopende ICSItraject.

Ben benieuwd naar jou ook Floor!

Wij nemen wel een box. Het idee dat ik haar niet zo 1,2,3 weg kan leggen als ik even wat wil doen, haar even kan laten spelen of ze lekker tukjes kan doen... Waar laten jullie de baby dan op dat soort momenten?
Hey meiden,

Welkom Floor. Gefeliciteerd!

Xkussie: wat leuk een meisje. Had je een voorgevoel? Ik begrijp je opmerking wel dat je nu gelukkig bent. De afgelopen 2 jaar zijn hier ook slopend geweest. Als de kinderwens niet in vervulling gaat dan levert dat veel stress, verdriet en onzekerheid op. Dat is ook wel een beetje de reden dat we een pretecho geboekt hebben. Om extra te kunnen genieten van de zwangerschap. Blijf er lekker van genieten!

Superpannenkoek: ik hoop dat ze het geslacht kunnen zien.
Ik heb vorige week ook de uitslag van de NIPT gehad. Alles is goed! We gingen vorige week op orientatietocht voor de babykamer en kinderwagen. Resultaat: de babykamer is besteld en de kinderwagen hebben we al in huis. Ze hadden de kinderwagen die wij graag wilden, in de aanbieding. (Met accessoires) Het is een showmodel. Dus iets eerder dan dat we hadden bedacht.
Door de combi van een kinderwagen en een babykamer mochten we een matras en een box uitzoeken. We gaan zien of we de box veel gaan gebruiken.
Volgende week woensdag hebben we een pretecho. Ik wil gewoon graag even weer kijken hoe het gaat met het kleintje in mijn buik. En dan weten we ook of het een jongetje of een meisje is.
Ik ben ook blij dat ik met de laatste week Moeders voor moeders bezig ben, NX3. Het is voor een goed doel, maar ik ben er wel klaar mee.

Ik stuur je een pb, Happyapple.
Voor de tabel 16 augustus de 20 weken echo.
@blauwe stoel ik heb gereageerd op je pb ;-D
Ik heb je geaccepteerd ;-)
Wat leuk xkussie! Mijn voorgevoel klopte ook.. wij krijgen een jongen :hyper:

Leuk om te zien hoeveel de kleine gegroeid is in 5 weken. Echt een heel verschil.

@facebook ik hou het liever bij het forum.

Vandaag komen ze voor het laatst de flessen van moeders voor moeders halen. Is het eindelijk klaar. Ik vond het belangrijk om mee te doen maar vond het wel lastig..
Wat leuk floor en xkussie! Gefeliciteerd!
Dan denk ik dat de fb groep voor nu 'compleet' is. Als Toch nog iemand erbij wil, hoor ik het graag. :)
super leuk meiden een jongen en een meid, ik begin nu toch ook wel heel erg benieuwd te raken naar wat het bij ons word. nog 2,5 week wachten haha.

vandaag alweer 16 weekjes vind het zo snel gaan nu , misschien omdat het ook vakantie is geen idee.

gaan jullie nog iets doen of op vakantie ?
Wij zetten de box ook weer in de kamer. Vond het ideaal bij onze eerste om af en toe hem daar even in te leggen.
Ook wij hebben een hond en dan ligt hij toch wat veiliger als je bijvoorbeeld even naar de wc oid moet dan op een speelkleed op de grond.

Wij hebben een box met een lade gekocht destijds, dat vonden we zo fijn. Kun je ook lekker wat speelgoed in kwijt! :D
.
anoniem_345221 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 00:31
99.45% gewijzigd
Een box lijkt ons ook handig en die hebben wij ook al gekocht . :) een draagzak is misschien ook wel handig maar vind ik nooit zo mooi. Ik weet het maakt niet uit of iets mooi is of niet.. ik denk altijd dat alleen alternatieve mensen dat gebruiken ( niet dat daar wat mis mee is). Laat mij maar lekker met mijn kinderwagen scheuren ! :flirting:
Een draagzak is ideaal! Wij hadden een tijdje een baby die alleen stil was als ze bij mama op papa was, en met een draagzak konden we tenminste nog iets gaan doen, of huishouden oid. Op een gegeven moment hadden we er zelfs 2 :-D
En wb het alternatieve, er zijn heel veel draagzakken, van 'hippie' draagdoeken met bloemenprint tot stoere draagzak ken voor papas die meer op rugzakken lijken :wink:
Maar iedereen moet vooral doen wat hij zelf prettig vind en bij hem past Denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven