Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018
vrijdag 12 mei 2017 om 11:23
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo 
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| Awina | 29/33 | Eerste | 6 januari | Meisje! | |
| Wolkje85 | 32/32 | Eerste | 10 januari | Jongen! Jongen! |
|
| Nx3 | 33 | Vierde | 3 januari | Meisje! | |
| GettingEven | 30/40 | Eerste | 30 december | Meisje! | |
| UkkePuckje2017 | 31/33 | Tweede* | 7 januari | Meisje! | |
| happyapple | Tweede | 2 januari | nnb | ||
| Mamarjan | 31/34 | Tweede | 3 januari | Meisje! | |
| xkussie | 25/28 | Eerste | 10 januari | Meisje! | |
| Anais_ | 31/31 | - | .. januari | Meisje! | |
| Lotte_joy | 31/39 | Tweede | 30 december | Jongen! | |
| ASP | 28/27 | Eerste | 30 december | Jongen! | |
| Floor789 | 25/27 | Eerste | 31 december | Jongen! | |
| Lissjay | 32/32 | Tweede | 2 januari | Meisje! | |
| Blauwe_Stoel | 33/34 | Eerste | 3 januari | Jongen! | |
| SuperPannenkoek | 31/39 | Tweede | 11 januari | Jongen! | |
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
woensdag 26 juli 2017 om 10:50
Hoi meiden,
Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen!
Ik lees al vanaf het begin met jullie mee en zou het nu leuk vinden om actief mee te schrijven.
Hebben jullie nog ruimte? Aansluiten op fb lijkt mij ook leuk.
Meiden met een echo: succes met wachten en veel plezier vanmiddag!
Groetjes Sooph
Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen!
Ik lees al vanaf het begin met jullie mee en zou het nu leuk vinden om actief mee te schrijven.
Hebben jullie nog ruimte? Aansluiten op fb lijkt mij ook leuk.
Meiden met een echo: succes met wachten en veel plezier vanmiddag!
Groetjes Sooph
woensdag 26 juli 2017 om 14:14
Welkom Sooph!
vanmorgen ben ik bij de verloskundige geweest, ik dacht eigenlijk dat ik vrijdag moest maar toen werd ik gebeld.. foutje
toch maar even gegaan omdat ik me al sinds maandag érg beroerd voel. nu bleek mijn bloeddruk erg laag (90/60) en daardoor mijn hart slag erg hoog (96) dus voorlopig moet ik rust houden
Gelukkig was de hartslag van de baby prima. ik ben wel al veel aangekomen ( 6.3 kilo maar met schoenen aan den die had ik vorige keer niet aan, dus ik denk ongeveer 5.5 kilo)
ik hoop dat bij jullie de echos allemaal goed zijn vanavond!
vanmorgen ben ik bij de verloskundige geweest, ik dacht eigenlijk dat ik vrijdag moest maar toen werd ik gebeld.. foutje
ik hoop dat bij jullie de echos allemaal goed zijn vanavond!
woensdag 26 juli 2017 om 15:08
Bedankt, leuk! Dit wordt onze tweede. Onze dochter is 20 maanden.
Ik heb al een aantal goede echo's gehad en ook de nipt gaf geen bijzonderheden.
De eerste maanden ben ik deze keer makkelijk doorgekomen, nagenoeg geen kwaaltjes gehad. Dat en de combi met al een kleine dame, maakt dat ik er deze keer veel minder mee bezig ben/bewust van ben. Soms loop ik met ingehouden buik rond en denk ik na een tijdje: oh wacht, ik ben zwanger, laat maar hangen
Erg fijn om het zo te ervaren aangezien ik de vorige keer de hele zwangerschap moe was en zowel zwangerschapsmigraine als -eczeem had.
De eerste maanden ben ik deze keer makkelijk doorgekomen, nagenoeg geen kwaaltjes gehad. Dat en de combi met al een kleine dame, maakt dat ik er deze keer veel minder mee bezig ben/bewust van ben. Soms loop ik met ingehouden buik rond en denk ik na een tijdje: oh wacht, ik ben zwanger, laat maar hangen
woensdag 26 juli 2017 om 15:26
Oh wat fijn voor je. hier vind ik de zwangerschap nu veel zwaarder in combinatie met dreumes.Sooph84 schreef: ↑26-07-2017 15:08Bedankt, leuk! Dit wordt onze tweede. Onze dochter is 20 maanden.
De eerste maanden ben ik deze keer makkelijk doorgekomen, nagenoeg geen kwaaltjes gehad. Dat en de combi met al een kleine dame, maakt dat ik er deze keer veel minder mee bezig ben/bewust van ben. Soms loop ik met ingehouden buik rond en denk ik na een tijdje: oh wacht, ik ben zwanger, laat maar hangenErg fijn om het zo te ervaren aangezien ik de vorige keer de hele zwangerschap moe was en zowel zwangerschapsmigraine als -eczeem had.
woensdag 26 juli 2017 om 16:12
spannend meiden veel plezier vanavond ..
ben erg benieuwd haha.
welkom sooph , leuk dat je mee schrijft.
mijn baby is nu al een pestkop haha elke keer als ik met de angelsound ga luisteren dan vind ik meteen de hartslag maar zodra ik het hartje dan aan dr kids wil laten horen dan draait die steeds heen en weer en word het lastig de hartslag te vinden haha. is nou al 3 x gebeurd en alleen als ok de kids het hartje wil laten horen pfff.
ben erg benieuwd haha.
welkom sooph , leuk dat je mee schrijft.
mijn baby is nu al een pestkop haha elke keer als ik met de angelsound ga luisteren dan vind ik meteen de hartslag maar zodra ik het hartje dan aan dr kids wil laten horen dan draait die steeds heen en weer en word het lastig de hartslag te vinden haha. is nou al 3 x gebeurd en alleen als ok de kids het hartje wil laten horen pfff.
donderdag 27 juli 2017 om 07:57
Ohw BlauweStoel, wat erg. Je zult wel heel erg onzeker zijn nu. Ik zal duimen dat het niets ernstigs is.
Wij hebben een goede echo gehad, baby was weer erg druk. Het geslacht weten we nog steeds niet, ik dacht een klein piemeltje te zien maar de verloskundige kon het helaas niet zo goed in beeld krijgen. We moeten dus gewoon nog even afwachten.
De baby is wel heel erg druk trouwens, tijdens de echo was hij/zij steeds aan het springen en draaien. Super lief...
We stonden er ook van te kijken hoe groot de baby nu ineens al is.
Wat veel jongetjes hier zeg!
Wij hebben een goede echo gehad, baby was weer erg druk. Het geslacht weten we nog steeds niet, ik dacht een klein piemeltje te zien maar de verloskundige kon het helaas niet zo goed in beeld krijgen. We moeten dus gewoon nog even afwachten.
De baby is wel heel erg druk trouwens, tijdens de echo was hij/zij steeds aan het springen en draaien. Super lief...
We stonden er ook van te kijken hoe groot de baby nu ineens al is.
Wat veel jongetjes hier zeg!
donderdag 27 juli 2017 om 08:35