Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018

12-05-2017 11:23 1429 berichten
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo :cheer2:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Awina 29/33 Eerste 6 januari Meisje! :love: 16 december bevallen! :heart:
Wolkje85 32/32 Eerste 10 januari Jongen!
Jongen!
:love: .. december bevallen! :heart:
Nx3 33 Vierde 3 januari Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
GettingEven 30/40 Eerste 30 december Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
UkkePuckje2017 31/33 Tweede* 7 januari Meisje! :love: 29 december bevallen! :heart:
happyapple Tweede 2 januari nnb :love: .. december bevallen! :heart:
Mamarjan 31/34 Tweede 3 januari Meisje! :love: 31 december bevallen! :heart:
xkussie 25/28 Eerste 10 januari Meisje! :love: 8 januari bevallen! :heart:
Anais_ 31/31 - .. januari Meisje! :love: 17 januari bevallen! :heart:
Lotte_joy 31/39 Tweede 30 december Jongen! :heart: :duckie:
ASP 28/27 Eerste 30 december Jongen! :heart: :duckie:
Floor789 25/27 Eerste 31 december Jongen! :heart: :duckie:
Lissjay 32/32 Tweede 2 januari Meisje! :heart: :duckie:
Blauwe_Stoel 33/34 Eerste 3 januari Jongen! :heart: :duckie:
SuperPannenkoek 31/39 Tweede 11 januari Jongen! :heart: :duckie:
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen!
Ik lees al vanaf het begin met jullie mee en zou het nu leuk vinden om actief mee te schrijven.
Hebben jullie nog ruimte? Aansluiten op fb lijkt mij ook leuk.
Meiden met een echo: succes met wachten en veel plezier vanmiddag!

Groetjes Sooph
!
anoniem_345221 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 00:33
95.12% gewijzigd
Geloof dat we alledrie aan het einde van de dag pas aan de beurt zijn, spannend!

@Sooph84, gezellig! Voeg jezelf toe aan de tabel zou ik zeggen en klets lekker mee! We zijn benieuwd naar jouw verhaal! :)
Succes met de echo's vandaag meiden!

@Sooph welkom. Als je aan de fb groep toegevoegd wil worden, mag je me een pb sturen met je echte naam en evt omschrijving van je profielfoto en woonplaats als je naam vaker voorkomt. Dan voeg ik je toe.
Welkom Sooph!

vanmorgen ben ik bij de verloskundige geweest, ik dacht eigenlijk dat ik vrijdag moest maar toen werd ik gebeld.. foutje :-$ toch maar even gegaan omdat ik me al sinds maandag érg beroerd voel. nu bleek mijn bloeddruk erg laag (90/60) en daardoor mijn hart slag erg hoog (96) dus voorlopig moet ik rust houden :-( Gelukkig was de hartslag van de baby prima. ik ben wel al veel aangekomen ( 6.3 kilo maar met schoenen aan den die had ik vorige keer niet aan, dus ik denk ongeveer 5.5 kilo)

ik hoop dat bij jullie de echos allemaal goed zijn vanavond!
Bedankt, leuk! Dit wordt onze tweede. Onze dochter is 20 maanden.
Ik heb al een aantal goede echo's gehad en ook de nipt gaf geen bijzonderheden.
De eerste maanden ben ik deze keer makkelijk doorgekomen, nagenoeg geen kwaaltjes gehad. Dat en de combi met al een kleine dame, maakt dat ik er deze keer veel minder mee bezig ben/bewust van ben. Soms loop ik met ingehouden buik rond en denk ik na een tijdje: oh wacht, ik ben zwanger, laat maar hangen ;-) Erg fijn om het zo te ervaren aangezien ik de vorige keer de hele zwangerschap moe was en zowel zwangerschapsmigraine als -eczeem had.
Sooph84 schreef:
26-07-2017 15:08
Bedankt, leuk! Dit wordt onze tweede. Onze dochter is 20 maanden.
Ik heb al een aantal goede echo's gehad en ook de nipt gaf geen bijzonderheden.
De eerste maanden ben ik deze keer makkelijk doorgekomen, nagenoeg geen kwaaltjes gehad. Dat en de combi met al een kleine dame, maakt dat ik er deze keer veel minder mee bezig ben/bewust van ben. Soms loop ik met ingehouden buik rond en denk ik na een tijdje: oh wacht, ik ben zwanger, laat maar hangen ;-) Erg fijn om het zo te ervaren aangezien ik de vorige keer de hele zwangerschap moe was en zowel zwangerschapsmigraine als -eczeem had.
Oh wat fijn voor je. hier vind ik de zwangerschap nu veel zwaarder in combinatie met dreumes.
spannend meiden veel plezier vanavond ..
ben erg benieuwd haha.

welkom sooph , leuk dat je mee schrijft.

mijn baby is nu al een pestkop haha elke keer als ik met de angelsound ga luisteren dan vind ik meteen de hartslag maar zodra ik het hartje dan aan dr kids wil laten horen dan draait die steeds heen en weer en word het lastig de hartslag te vinden haha. is nou al 3 x gebeurd en alleen als ok de kids het hartje wil laten horen pfff.
Alles wat was weer goed, twee jongens!
Leuk wolkje welkom bij de jongens club!!
Ik had nog helemaal niet gezien dat je er 2 krijgt dat lijkt me ook heeel erg leuk en speciaal.
Even een echopost. Bij ons is een afwijking gezien. Ik moet morgen weer een echo voor verder onderzoek.

Mijn voorgevoel klopte... er zit een mini jongetje in mijn buik.
Wat voor afwijking blauwe stoel? Leek het ernstig ?

Jij okk welkom bij de jongensclub!
O wat is er aan de hand blauwe stoel.? Hopelijk valt het mee :hug:
Oh blauwe stoel, ik schrik van je bericht... dat wil je natuurlijk niet horen bij een echo. Succes vandaag! Ik ga duimen dat t loos alarm is.. en een jongetje erbij! Wat een jongens al!
Superpannenkoek, hoe was t bij jou??
Ohw BlauweStoel, wat erg. Je zult wel heel erg onzeker zijn nu. Ik zal duimen dat het niets ernstigs is.

Wij hebben een goede echo gehad, baby was weer erg druk. Het geslacht weten we nog steeds niet, ik dacht een klein piemeltje te zien maar de verloskundige kon het helaas niet zo goed in beeld krijgen. We moeten dus gewoon nog even afwachten.
De baby is wel heel erg druk trouwens, tijdens de echo was hij/zij steeds aan het springen en draaien. Super lief...

We stonden er ook van te kijken hoe groot de baby nu ineens al is.
Wat veel jongetjes hier zeg!
Wat leuk, al die kereltjes! Gefeliciteerd!! :heart:

BlauweStoel, ik schrik van je bericht! Ik hoop ontzettend dat het loos alarm is! Heel veel succes vandaag en ik denk aan je!
Veel succes blauwe stoel, ik duim voor je!
t?
anoniem_345221 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 00:33
98.03% gewijzigd
@Anais_ 16 augustus nog een gewone echo, gewoon omdat de verloskundige het zo gezellig vind! :D
En 22 augustus hebben we de 20 weken echo. Kijk er nu al naar uit.
jeetje blauwe stoel wat schrikken, hoop echt voor jullie dat het allemaal mee valt.

gefeliciteerd met de jongens , en 2 zoontjes wat leuk.

en superpannekoek wat bof jij met jou vk en al die echo's , hier pas 17 aug weer een echo duurt nog zo lang voor me gevoel.
Blauwe stoel ik duim met je mee voor niets ernstigs :hug: wat naar, hopelijk krij je snel antwoorden voor je kleine mannetje.

Superpannenkoek en wolkje fijn dat jullie echo goed was!
Jammer dat ze het niet konden zien pannenkoek. Wel leuk om te zien hoeveel die kleintjes bewegen :flirting:

Ik duim voor je vandaag blauwe stoel.
Hoe laat moet je heen??
Blauwe stoel, denk aan je... blijf duimen dat t loos alarm is...
@Blauwe stoel, weet je al meer? Hoop zo voor jullie dat het inderdaad loos alarm is of in ieder geval niets ernstigs! :hug: :heart:

Ik heb er geloof ik een nieuwe kwaal bij, overal JEUKKKK!!! Word er helemaal gek van. O_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven