Wat is de truuk om klaar te komen tijdens het neuken?

07-08-2017 20:51 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog nooit klaar gekomen tijdens het neuken. En dat wil ik graag. Wat is de truuk ervoor? Ik kom alleen klaar door vingeren en beffen (wat mijn fwb bijzonder lekker doet). Ik vind neuken wel bijzonder lekker, maar klaarkomen lukt niet.

- niet als ik bovenop zit, cowboy style
- niet op zijn hondjes
- niet in missionaris (wat voor mij het lekkerste standje is)


Ik weet dat niet iedere vrouw het kan, maar laatste keer met neuken met mijn fwb voelde het net of ik nodig moest plassen (wat niet kon, omdat ik net was geweest). Kan ik het op een of andere manier alleen 'oefenen'? Moet ik iets aanspannen of juist niet? Bepaalde houding aannemen? Het lijkt mij geweldig als ik het wel kan. En nee, ik ben er niet door geobsedeerd, maar het is iets wat graag zou willen. Genieten van sex doe ik sowieso.
Jezelf een handje helpen, moet hij zorgen dat je er goed bij kunt (bijvoorbeeld achterlangs of liggend op je zij achterlangs).

Mij helpt het vaak ook om tussendoor even met de hand te stimuleren, dan mijn schaamlippen goed uit elkaar leggen en doorneuken.
Alle reacties Link kopieren
Kleine vibrator erbij tijdens het neuken?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bedoeld to niet klaarkomen via clitorale stimulatie waarbij zij zichzelf kan helpen, maar echt klaarkomen alleen door penetratie.

Ik heb hierin geen tips wat dat betreft, volgens mij is het nou eenmaal zo dat de 1 dit wel kan en de ander niet..
Alle reacties Link kopieren
Als daar een truck voor was, was die allang wereldkundig hoor.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
07-08-2017 21:14
Als daar een truck voor was, was die allang wereldkundig hoor.
Haha :-D
Tja, laatst verteld mijn fwb dat hij een vriendin had gehad die het wel kon en maar klaar bleef komen. Hoeveel daar van waar is weet ik niet. Maar ik voelde mij wel onzeker daardoor. Alsof ik niet goed genoeg ben, alsof ik iets niet goed doe. Hij is overigens erg tevreden hoor. Als de sex niet goed is bij een fwb, dan blijft ten slotte alleen de 'friend' over. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag klaar komen door alleen neuken, maakt een vluggertje net even leuker, mijn lijf kan dat alleen niet, maakt het vluggertje niet minder geil.

En ik kan best vaker achter elkaar klaar komen, daar heb ik alleen wel een vibrator bij nodig en mijn man.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Bluesheep schreef:
07-08-2017 21:10
Volgens mij bedoeld to niet klaarkomen via clitorale stimulatie waarbij zij zichzelf kan helpen, maar echt klaarkomen alleen door penetratie.

Ik heb hierin geen tips wat dat betreft, volgens mij is het nou eenmaal zo dat de 1 dit wel kan en de ander niet..
Ja, dat bedoel ik . Klaarkomen door penetratie, dat noemen ze vaginaal klaarkomen toch? Zijn lul komt wel op plekjes waar nog niemand ooit was geweest, vandaar dat ik toch denk dat mijn G-spot geraakt wordt, maar weet het niet zeker...
Alle reacties Link kopieren
Maar as je masturbeert doe je toch ook niet alleen wat heen en weer in je vagina, dan betrek je het gebied eromheen toch ook, dat kan dan toch ook als je neukt?
die ik wilde bestaat al...
Misschien kon dat andere vriendinnetje beter toneelspelen dan jij?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het toch anders was....clitoraal of vaginaal klaarkomen...
Alle reacties Link kopieren
attribuutje schreef:
07-08-2017 21:30
Maar as je masturbeert doe je toch ook niet alleen wat heen en weer in je vagina, dan betrek je het gebied eromheen toch ook, dat kan dan toch ook als je neukt?
Alleen heen en weer in mijn vagina kom ik niet van klaar...mijn klit moet echt gestimuleerd worden anders wordt het niets
Alle reacties Link kopieren
Barbaa-de-tweede schreef:
07-08-2017 21:33
Misschien kon dat andere vriendinnetje beter toneelspelen dan jij?

Nou inderdaad...dat zei ik...die heeft gefaked...hij zegt van niet...tja...ik ben er niet bij geweest
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen komen bijna nooit vanzelf klaar tijdens coïtus maar daar is extra manuele stimulatie voor nodig.
Dat werd ons tijdens biologieles vroeger al geleerd. Daar waren enige seksuele voorlichtingslessen bij.

Niet dat het voorgedaan werd maar het bord werd druk volgetekend. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Natuurlijk zegt hij van niet... :applause:
Het kan wel hoor, 30% van alle vrouwen, meen ik eens gelezen te hebben ergens.
Alle reacties Link kopieren
30% maar? o_o
Oooh.....
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het wel, clitoraal kom ik zelfs moeilijker klaar. Nu moet ik wel zeggen dat voor beide hard werk nodig is en dus zeker niet met elke partner lukt
Alle reacties Link kopieren
Uiltje66 schreef:
07-08-2017 22:29
Ik kan het wel, clitoraal kom ik zelfs moeilijker klaar. Nu moet ik wel zeggen dat voor beide hard werk nodig is en dus zeker niet met elke partner lukt
Maar wat is er dan nodig dat het je wel lukt? Wat doe je precies?
Alle reacties Link kopieren
Ik lig voornamelijk achterover te genieten :thumbsup:

Missionaris lukt altijd het beste, denk omdat de penis dan meer naar boven gericht is ofzo
Alle reacties Link kopieren
Bewust ademhalen doet voor mij trouwens ook veel voor een orgasme
Alle reacties Link kopieren
Ik kan 't ook, maar vind klaarkomen door beffen eigenlijk veel lekkerder. Waarom zou je 't eigenlijk willen kunnen? Je komt klaar van andere dingen, wees blij!! Er zijn vrouwen die nog helemaal nooit een orgasme hebben gehad.
That's just me though...
Alle reacties Link kopieren
Klaarkomen van beffen is inderdaad veel lekkerder! Maar helaas kost dat bij mij dus veel meer moeite :frusty:
Alle reacties Link kopieren
AlterEga schreef:
07-08-2017 22:36
Ik kan 't ook, maar vind klaarkomen door beffen eigenlijk veel lekkerder. Waarom zou je 't eigenlijk willen kunnen? Je komt klaar van andere dingen, wees blij!! Er zijn vrouwen die nog helemaal nooit een orgasme hebben gehad.
Omdat ik het gevoel heb dat ik hem teleurstel...en nieuwsgierigheid....

Ik ben ook blij dat ik kan komen...ik had na mijn scheiding een vriendje die niets oraals wilde....ook niet spannende dingen....al was het maar op de keukentafel....en ik ben geopereerd in die regionen Waar doir ik dus dacht dat ik het niet meer kon....totdat ik het vriendje na hem ontmoette....alles werkte nog.. maar klaarkomen tijdens neuken is nog niet gelukt..
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je hem teleurstellen? Dit is volgens mij niet iets wat de meerderheid van de vrouwen kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven