Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Tvp
tvp
Alle reacties Link kopieren
tvp
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Komtie: tvp
Poep, wie heeft jou gescheten?
Allemaal tvp's. Wat is er mis met nog wat extra ergernis spuien over de posjes, kooitjes en wijchjes? Heerlijke tv levert het op, dat wel. Ik ben toch wel benieuwd hoe ze het zich verder gaat ontwikkelen met die drie. Denk nog steeds dat Dean straks het excuus is voor de kooitjes om de mislukte yogaschool achter te laten en terug te gaan naar Nederland. Als Astrid wat peper eet kan het misschien nog wat worden, zal wel moeten aangezien het erop lijkt dat Addy beter niet terug kan keren maar dan moeten ze wel aan het werk. In loondienst dan maar. De posjes komen er wel.
Tvp!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Alle reacties Link kopieren
Voortbordurend op het begin van de Posjes. Ik vond ze ook maf en neerbuigend overkomen in het begin. Als ik nu terug denk is een deel te wijten aan montage, ik begreep hun humor nog niet en niet te vergeten ze zaten veel dichter op die andere families dan wij kijkers. Hun hadden al in de gaten dat die er aparte ideeën op nahielden.

Ik geef hun de grootste kans van slagen. Dus ja. Vergeleken met januari een 180 graden switch. Wat dus maar laat zien hoeveel er verandert in korte tijd. Je kunt er weinig van zeggen.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Tvp :-)
De Posjes hebben wijselijk afstand genomen van die andere twee families. En ze gaan zo te zien nog heel ver komen ook.

Ik denk ook dat de yoga familie terug gaat naar NL onder het mom van heimwee, het geld is straks op daar en dan zullen ze echt moeten gaan werken, ipv wat lanterfanten met yoga schooltjes.

Familie Addy kan nog wel eens een groot probleem krijgen als ze terug willen. Addy heeft de boel opgelicht en veel van zijn slachtoffers krijgen nog geld van hem. Het lijkt erop dat zij meer gevlucht zijn uit NL....ze zijn gewoon van hun problemen weggerend.
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
11-08-2017 14:58
De Posjes hebben wijselijk afstand genomen van die andere twee families. En ze gaan zo te zien nog heel ver komen ook.

Ik denk ook dat de yoga familie terug gaat naar NL onder het mom van heimwee, het geld is straks op daar en dan zullen ze echt moeten gaan werken, ipv wat lanterfanten met yoga schooltjes.

Familie Addy kan nog wel eens een groot probleem krijgen als ze terug willen. Addy heeft de boel opgelicht en veel van zijn slachtoffers krijgen nog geld van hem. Het lijkt erop dat zij meer gevlucht zijn uit NL....ze zijn gewoon van hun problemen weggerend.
wat is dat verheerlijken toch van de Posjes eigenlijk? Hij doet nog steeds niets. De kinderen zien er te gelikt en te netjes zelfs de hond ziet er té netjes uit.
En blijkbaar heeft pa maar een soort vest/jas de hele tijd aan.
Dat is nog netjes genoeg voor de camera's blijkbaar.
7102 schreef:
11-08-2017 15:09
wat is dat verheerlijken toch van de Posjes eigenlijk? Hij doet nog steeds niets. De kinderen zien er te gelikt en te netjes zelfs de hond ziet er té netjes uit.
De Posjes hebben het gewoon prima voor elkaar. En hoe bedoel je "hij doet nog steeds niets" ? Zij is het zakelijk brein en hij zorgt voor het huis, de kinderen etc. Waarom is het wel oké als een huisvrouw dit doet, maar als een man deze rol aanneemt "doet ie niets".

De kinderen en de hond zien er te gelikt uit :sarcastic: Wat moeten ze dan, ze er als 2 zwerfkinderen bij laten lopen?? Dan is het weer niet goed....
Zowiezo dat die yogafreeks terug naar Nederland gaan omdat de kinderen heimwee hebben, niet omdat ze gefaald hebben.
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
11-08-2017 15:17
De Posjes hebben het gewoon prima voor elkaar. En hoe bedoel je "hij doet nog steeds niets" ? Zij is het zakelijk brein en hij zorgt voor het huis, de kinderen etc. Waarom is het wel oké als een huisvrouw dit doet, maar als een man deze rol aanneemt "doet ie niets".

De kinderen en de hond zien er te gelikt uit :sarcastic: Wat moeten ze dan, ze er als 2 zwerfkinderen bij laten lopen?? Dan is het weer niet goed....
Je bent zeker de eerste paar afleveringen vergeten..
Van mij dan ook maar een ordinaire tvp....
en de melding dat mijn bubbels onderweg zijn.... ik ben benieuwd...
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
11-08-2017 15:09
wat is dat verheerlijken toch van de Posjes eigenlijk? Hij doet nog steeds niets. De kinderen zien er te gelikt en te netjes zelfs de hond ziet er té netjes uit.

Volgens mij werken ze beide erg hard. De rollen zijn alleen omgedraaid van een "traditioneel gezin". Juist verfrissend om te zien! En moet je eens van een huisvrouw beweren dat ze niets doet. Valt heel Viva (terecht) over je heen.

Wou dat mijn kind er altijd zo uit zag. Ik doe altijd net iets meer mijn best op een outfit als hij naar het kdv gaat. :rofl:
Kan me voorstellen als je met je kop op tv komt je je dat ook bedenkt.
lunchlover wijzigde dit bericht op 11-08-2017 16:05
0.08% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
south schreef:
11-08-2017 15:36
Van mij dan ook maar een ordinaire tvp....
en de melding dat mijn bubbels onderweg zijn.... ik ben benieuwd...

Oh laat wel even weten of het smaakt hè. Ik moet nog een flesje bestellen. Eerst gingen ze alleen per 6, nou dat krijg ik in een jaar nog niet weg gedronken. Maar zag dat ze nu ook per stuk gaan. Ben toch benieuwd :heart:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
11-08-2017 15:09
wat is dat verheerlijken toch van de Posjes eigenlijk? Hij doet nog steeds niets. De kinderen zien er te gelikt en te netjes zelfs de hond ziet er té netjes uit.
En blijkbaar heeft pa maar een soort vest/jas de hele tijd aan.
Dat is nog netjes genoeg voor de camera's blijkbaar.
Ik ben geen fan van de Posjes maar dit slaat echt nergens op.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
LunchLover schreef:
11-08-2017 16:00
Volgens mij werken ze beide erg hard. De rollen zijn alleen omgedraaid van een "traditioneel gezin". Juist verfrissende om te zien! En moet je eens van een huisvrouw beweren dat ze niets doet. Valt heel Viva (terecht) over je heen.

Wou dat mijn kind er altijd zo uit zag. Ik doe altijd net iets meer mijn best op een outfit als hij naar het kdv gaat. :rofl:
Kan me voorstellen als je met je kop op tv komt je je dat ook bedenkt.
In Nederland werkte ze beide. Nu kan dat blijkbaar spontaan niet meer.
Maar goed ik lees wel verder mee.
Familie Pos was helemaal geen traditioneel gezin. Ze werkten allebei. Ilona ging na haar werk altijd naar de traiteur.
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
11-08-2017 16:04
In Nederland werkte ze beide. Nu kan dat blijkbaar spontaan niet meer.
Maar goed ik lees wel verder mee.

Tuurlijk kan dat wel. Hij wil het niet. Niets mis mee hoor. Bovendien is het niet zo dat hij zich totaal niet bemoeid met de wijnen. Ik snap je probleem niet.
:huh:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
11-08-2017 16:02
Oh laat wel even weten of het smaakt hè. Ik moet nog een flesje bestellen. Eerst gingen ze alleen per 6, nou dat krijg ik in een jaar nog niet weg gedronken. Maar zag dat ze nu ook per stuk gaan. Ben toch benieuwd :heart:
Ik heb ook maar 1 fles besteld hoor. Ik drink zo ongeveer nooit, tenzij de drank echt lekker is. Ik laat het je weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven