Werk & Studie alle pijlers

Werken bij tankstation

12-08-2017 21:01 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies!



Mijn vraag, zijn hier mensen die werken of gewerkt hebben bij een tankstation? Wat zijn jullie ervaringen?

Bedankt!
anoniem_352634 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 23:50
32.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja ik! Ik vond het leuk!
Het was maar een klein tankstation en men werkte daar of in de morgen/middag of in de middag/avond alleen. Maar ik heb mij nooit onveilig gevoeld.
Het werk zelf vond ik erg makkelijk maar hierdoor heb je veel energie en tijd over voor leuk klantencontact .
Veel vervelende lui.
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
12-08-2017 21:05
Ja ik! Ik vond het leuk!
Het was maar een klein tankstation en men werkte daar of in de morgen/middag of in de middag/avond alleen. Maar ik heb mij nooit onveilig gevoeld.
Het werk zelf vond ik erg makkelijk maar hierdoor heb je veel energie en tijd over voor leuk klantencontact .
Dank voor je reactie! Heb/had je wel 's last van lastige klanten of situaties? Hoe ging je hier mee om?
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
12-08-2017 21:06
Veel vervelende lui.
Vertel?...
Ligt aan de locatie, zou ik zeggen. Nogal een verschil of het een ouderwetse servicetankstation is, waar je ook helpt met olie en voor de mensen tankt, of dat je achter een glazen muur langs de A1 de hele dag vraagt of mensen er ook een snickers bij willen kopen.
Ik deed het eerste. Ik vond het leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het prima werk. Ik kan me niet herinneren dat ik super vervelende klanten had. Ik werkte dan ook niet aan de snelweg. Misschien scheelt dat ook. Ik heb me ook nooit onveilig gevoeld.
Ik ook, als bijbaan. Vond t erg leuk, was wel een station in een dorp, dus veel vaste klanten.
Helaas wel een keer overvallen.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
12-08-2017 21:13
Ik ook, als bijbaan. Vond t erg leuk, was wel een station in een dorp, dus veel vaste klanten.
Helaas wel een keer overvallen.
Wow, da's heftig. Hoe ging je hier mee om?
Huffypliffy schreef:
12-08-2017 21:08
Vertel?...
Mijn ex vertelde weleens verhalen. Veel onbeschofte dronken lui en herrieschoppers. Gewoon negeren en niet teveel terugzeggen dan komt het wel goed.
Huffypliffy schreef:
12-08-2017 21:18
Wow, da's heftig. Hoe ging je hier mee om?
Heel kalm. Ik wist dat t ooit eens ging gebeuren, ik was echt heel rustig, geld afgegeven en weg waren ze.
Gek genoeg weinig last van gehad.
Ik heb een half jaartje bij de BP gewerkt als bijbaan en ik vond het erg leuk. Helaas wel eens onveilig gevoeld vooral rond middernacht ( sluitingstijd). Maar na een aantal overvallen ( niet als ik aan het werk was). Kwam er rond 23.00 altijd beveiliging die pas wegging als ik ook wegging en alles afgesloten was.
vrouwjagersma schreef:
12-08-2017 21:08
Ligt aan de locatie, zou ik zeggen. Nogal een verschil of het een ouderwetse servicetankstation is, waar je ook helpt met olie en voor de mensen tankt, of dat je achter een glazen muur langs de A1 de hele dag vraagt of mensen er ook een snickers bij willen kopen.
Ik deed het eerste. Ik vond het leuk.
Waarom zou jij voor de mensen moeten tanken dan? Voor oudere mensen oke dat snap ik. Maar mijn ervaring is dat mensen die voor mij tanken het bij een keer afslaan al terughangen, terwijl er dan nog makkelijk 3 a 4 liter bij kan...
Martje2801 schreef:
12-08-2017 21:43
Waarom zou jij voor de mensen moeten tanken dan? Voor oudere mensen oke dat snap ik. Maar mijn ervaring is dat mensen die voor mij tanken het bij een keer afslaan al terughangen, terwijl er dan nog makkelijk 3 a 4 liter bij kan...
Servicetankstation, dus ik deed dat. Ging allemaal prima, al verbaasde het me wel dat sommige klanten niet eens wisten wat voor soort brandstof ze moesten hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven