Mode & Beauty alle pijlers

HELP! Veelste blonde highlights in mijn al blonde haren

12-08-2017 21:14 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiiiii allemaal,

Ik hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen! Gister heb ik mij voor het eerst aan highlights gewaagd omdat ik wat lichte plukjes in mijn haar wilde! De kapper (brainwash) waar ik naar toe ging deden er gelijk iets van 45 in!! Meer dan de helft van mijn haar is nu geverfd dus. Maar dus ook nog is veeeelste licht (ik zat tegen donkerblond aan van boven en de rest was zo midden blond) mijn highlights zijn echt bijna wit en het staat echt niet bij mij! Is mijn kleur uit mijn haar gehaald aangezien ik al blond haar had? Kan de witte blonde kleur nog vervagen en weer wat donkerder worden? Anders moet ik er denk ik toch weer gaan sparen om er nu lowlights door te zetten. Helpt het misschien om Hs te gebruiken ? Kan ik hier nog wat aan doen zodat het weer iets natuurlijker wordt ? Ik baal hier zo van ! Pleaseeee help iemand ! Xxxxxx
anoniem_352637 wijzigde dit bericht op 12-08-2017 21:16
6.97% gewijzigd
Blind haar???
Haar ziet toch nooit?

Terug naar de kapper die het verknoeid heeft.
Zij moeten het maar oplossen.
Jezus is je haar blind geworden van de bleek? Ik zou de kapper aanklagen.

Of in ieder geval terug gaan ipv hier tips te gaan vragen en dan zelf te gaan zitten klooien.
Alle reacties Link kopieren
Nee, de kleur vervaagt niet, omdat hij inderdaad uit je haar is gehaald. Je hoeft ook niet te sparen voor lowlights. Je gaat gewoon terug naar de kapper en zegt dat je niet tevreden bent wegens te blond. Zij zetten er dan als het goed is een iets donkerdere kleur overheen. Opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Hoiiiii allemaal,

Ik hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen! Gister heb ik mij voor het eerst aan highlights gewaagd omdat ik wat lichte plukjes in mijn haar wilde! De kapper (brainwash) waar ik naar toe ging deden er gelijk iets van 45 in!! Meer dan de helft van mijn haar is nu geverfd dus. Maar dus ook nog is veeeelste licht (ik zat tegen donkerblond aan van boven en de rest was zo midden blond) mijn highlights zijn echt bijna wit en het staat echt niet bij mij! Is mijn kleur uit mijn haar gehaald aangezien ik al blond haar had? Kan de witte blonde kleur nog vervagen en weer wat donkerder worden? Anders moet ik er denk ik toch weer gaan sparen om er nu lowlights door te zetten. Helpt het misschien om Hs te gebruiken ? Kan ik hier nog wat aan doen zodat het weer iets natuurlijker wordt ? Ik baal hier zo van ! Pleaseeee help iemand !

Pssssss: ik ga niet terug naar die kapper want ik durf het daar echt nooit meer te laten doen 😞

Xxxxxx
anoniem_352637 wijzigde dit bericht op 12-08-2017 21:48
0.21% gewijzigd
Ik denk dat de plukjes niet geverfd maar geblondeerd zijn. Met verven krijg je het haar namelijk niet zo heel licht. Hebben ze je niet eerst de kleur op een staaltje laten zien?
anoniem_211360 wijzigde dit bericht op 12-08-2017 21:38
20.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij blonde plukjes is doorgaans de kleur uit je haar gehaald.

Ik zou als ik jou was naar een andere kapper gaan voor advies wat wel en niet kan.
Alle reacties Link kopieren
Maak je niet druk, je haar ziet er niks van.
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
12-08-2017 21:38
Ik denk dat de plukjes niet geverfd maar geblondeerd zijn. Met verven krijg je het haar namelijk niet zo heel licht. Hebben ze je niet eerst de kleur op een staaltje laten zien?
Ja! Ik dacht dat het wel mooi zou staan maar dat viel dus tegen 🙁
Waarom 2 x?
Als je denkt dat je geblondeerde haar misschien wel wat donkerder wordt mag je jezelf met trots een blondje noemen ;-)
Nooit wassen zorgt allicht voor het natuurlijkste haar.
Alle reacties Link kopieren
Naar een andere kapper gaan en nooit meer naar Brainwash die zijn vaak erg matig.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor nu bij de drogist een kleuring halen in groep 1. Die vervaagt met elke keer wassen en na een keer of zes is het eruit. Of uit groep 2, die houdt doorgaans ongeveer 20x wassen. Maar er zit in elk geval geen ammonia in, dus het is niet zo slecht voor je haar als verf.

Dat geeft je even de tijd om te bedenken wat je het liefst zou willen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Brainwash is niet bedoeld om je haar te laten verven, dan moet je naar een professionele kapper gaan.
Mijn ervaring is dat witte plukjes na een paar dagen al niet meer zo licht zijn. Dat hele witte gaat snel weg.

Ik vind dat jammer, want ik wil juist witte plukjes, en ik ga dus regelmatig met een witte toner aan de slag. Omdat de kleur dus terugloopt.

Wacht het even af!

Geen Head and Shoulders hoor. Dat is alleen maar erg agressief, en werkt bij een haarkleur sneller vervagen. Maarrrr, bij jou is er juist een gebrek aan kleur.

En wat ik ook altijd vind, vaak moet je even wennen aan een nieuwe kleur. Echt.

Wat vindt je omgeving ervan?
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
13-08-2017 09:06
Mijn ervaring is dat witte plukjes na een paar dagen al niet meer zo licht zijn. Dat hele witte gaat snel weg.

Ik vind dat jammer, want ik wil juist witte plukjes, en ik ga dus regelmatig met een witte toner aan de slag. Omdat de kleur dus terugloopt.

Wacht het even af!

Geen Head and Shoulders hoor. Dat is alleen maar erg agressief, en werkt bij een haarkleur sneller vervagen. Maarrrr, bij jou is er juist een gebrek aan kleur.

En wat ik ook altijd vind, vaak moet je even wennen aan een nieuwe kleur. Echt.

Wat vindt je omgeving ervan?
Ja dat heb ik dus ook met mijn highlights. Na een week of 2 zijn ze al een stukje donkerder dan net na het blonderen en ik vind dat ook erg jammer.
Beetje offtopic, maar welke toner gebruik jij? Ik ga soms tussendoor terug naar mijn kapper om die toner te zetten, maar liever zou ik dat zelf doen. Lijkt me dat een toner zelf zetten niet veel kwaad kan?
Alle reacties Link kopieren
Venusss schreef:
13-08-2017 15:27
Ja dat heb ik dus ook met mijn highlights. Na een week of 2 zijn ze al een stukje donkerder dan net na het blonderen en ik vind dat ook erg jammer.
Beetje offtopic, maar welke toner gebruik jij? Ik ga soms tussendoor terug naar mijn kapper om die toner te zetten, maar liever zou ik dat zelf doen. Lijkt me dat een toner zelf zetten niet veel kwaad kan?
Echt ?? Want ik heb dus gelezen dat dat niet meer kan omdat de kleur er uit is gehaald .. ik hoop dat dat het van mij ook donkerder zal worden 😝
Venusss schreef:
13-08-2017 15:27
Ja dat heb ik dus ook met mijn highlights. Na een week of 2 zijn ze al een stukje donkerder dan net na het blonderen en ik vind dat ook erg jammer.
Beetje offtopic, maar welke toner gebruik jij? Ik ga soms tussendoor terug naar mijn kapper om die toner te zetten, maar liever zou ik dat zelf doen. Lijkt me dat een toner zelf zetten niet veel kwaad kan?
Toner zetten is echt supermakkelijk.

Ik gebruik Goldwell Colorance kleur 10p. Parelwit is dat. Die moet je samen kopen met de Goldwell ontwikkelaar, meng verhouding is geloof ik 2:1, maar staat in de gebruiksaanwijzing.

Ik doe hem dan in droog haar en laat 20-30min inwerken, en klaar!

Ik koop het bij de haarshop punt NL
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
14-08-2017 07:39
Toner zetten is echt supermakkelijk.

Ik gebruik Goldwell Colorance kleur 10p. Parelwit is dat. Die moet je samen kopen met de Goldwell ontwikkelaar, meng verhouding is geloof ik 2:1, maar staat in de gebruiksaanwijzing.

Ik doe hem dan in droog haar en laat 20-30min inwerken, en klaar!

Ik koop het bij de haarshop punt NL
Ha mooi, die ga ik dus ook bestellen! Wordt een beetje te gek met elke keer weer naar de kapper :-P
Heel erg bedankt voor de tip :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Deeeeem schreef:
13-08-2017 16:22
Echt ?? Want ik heb dus gelezen dat dat niet meer kan omdat de kleur er uit is gehaald .. ik hoop dat dat het van mij ook donkerder zal worden 😝
Ja is echt zo. Hoe het precies kan weet ik ook niet. Maar het schijnt niet heel vaak voor te komen hoor, dus ik weet niet of je zoveel hoop moet hebben.
Venusss schreef:
14-08-2017 20:44
Ha mooi, die ga ik dus ook bestellen! Wordt een beetje te gek met elke keer weer naar de kapper :-P
Heel erg bedankt voor de tip :cheer:

Graag gedaan!! Het is echt piece of cake, je moet alleen weten wat je nodig hebt en dat kun je niet makkelijk vinden op internet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven