Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Oh het is weer zover!
Alle reacties Link kopieren
:hello:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Even lekker tukkie maken Addy? :frusty:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Peter r. de Vries is ook fan van dit programma :proud:

Aaaah, lief hoe die ouders de paarden van Jana(?) uitzoeken en meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Nu zie ik toch wel wat framing: tot 3 x toe "vooral Addy is hierin geïnteresseerd".
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
En de ouders van Bjorn een taart maken. :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo bijzonder dat de van wiechens totaal niet ijdel zijn, in de zin van je niet kunnen wassen, tandenpoetsen?

Vind het zelf toch altijd wel fijn me even op te kunnen frissen.
arme kinderen van addy, kan me noet voorstellen dat ze dit een leuke vakantie vinden :) alles draait weer om addy
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel bewonderingswaardig hoe über positief Addy blijft. Zelfs over een gat in de grond. Hij brengt dat wel op de kids over vind ik. Die worden ook blij van weinig. Opzich een mooie eigenschap.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
14-08-2017 21:04
Ik vind het zo bijzonder dat de van wiechens totaal niet ijdel zijn, in de zin van je niet kunnen wassen, tandenpoetsen?

Vind het zelf toch altijd wel fijn me even op te kunnen frissen.

Met een flesje water kun je prima je tanden poetsen. Dat niet opfrissen voor een keer zou mij ook niet uitmaken, ze zoeken die avond wrs wel weer iets met stromend water :thumbsup:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
14-08-2017 21:02
En de ouders van Bjorn een taart maken. :flirting:

Ja heel schattig :heart:

Dat zingen ook erbij. :loveys:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij heel gevaarlijk om een nachtje te kamperen midden in de woestijn of ligt dat aan mij?
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
binkie schreef:
14-08-2017 21:23
Het lijkt mij heel gevaarlijk om een nachtje te kamperen midden in de woestijn of ligt dat aan mij?



Eigenlijk vind ik het ook wel bevrijdend hoe de families Addy & Yoga niet moeilijk doen.

Hier in Nederland zijn wij zo ontzettend over-gereguleerd dat veel mensen niet meer voor zichzelf kunnen denken.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Er is veel commentaar op Jeroen en zijn onverantwoordelijkheid, maar Addy en Astrid kunnen er dus ook wat van.
Fam. Pos had dat wel goed bekeken.

Vindt deze nieuwe mensen veel leuker dan dat Miranda gezin. Maar ben benieuwd hoe dat gaat als ze fam van Kooy gaan ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
grasklokje schreef:
14-08-2017 22:17
Er is veel commentaar op Jeroen en zijn onverantwoordelijkheid, maar Addy en Astrid kunnen er dus ook wat van.
Fam. Pos had dat wel goed bekeken.

Vindt deze nieuwe mensen veel leuker dan dat Miranda gezin. Maar ben benieuwd hoe dat gaat als ze fam van Kooy gaan ontmoeten.
Grappig dat je dat zegt. Ik zei tegen mijn vriend: eigenlijk passen deze mensen beter bij de yogi's, sterker nog; die vrouw lijkt wel de moeder van Miranda. Ik kreeg een beetje dezelfde vibe.

En wat een vakantie hebben de Van Wichens; het hoeft echt niet allemaal superdelux maar dit slaat werkelijk alles.
Van die kale kamers met twee stapelbedden; wow, wat supergezellig :nope:
Poep, wie heeft jou gescheten?
LunchLover schreef:
13-08-2017 10:42
Raar is dat hè, maar ik lees het bij meerdere forummers. Terwijl het in mijn lijst van gereageerd had moeten opploppen. Toen nog proberen te bookmarken, favoriet maken... maar niets hielp. Zo irritant!

Btw. Hij komt nu ook alleen in "jouw topics" naar boven. Zou hij niet ook in gereageerd moeten staan? :huh:
Als je de TO bent komt hij niet in je lijst.
Ontzettend onlogisch.
louise1 schreef:
14-08-2017 22:34
Grappig dat je dat zegt. Ik zei tegen mijn vriend: eigenlijk passen deze mensen beter bij de yogi's, sterker nog; die vrouw lijkt wel de moeder van Miranda. Ik kreeg een beetje dezelfde vibe.

En wat een vakantie hebben de Van Wichens; het hoeft echt niet allemaal superdelux maar dit slaat werkelijk alles.
Van die kale kamers met twee stapelbedden; wow, wat supergezellig :nope:
Uiterlijk lijkt de vrouw misschien op Miranda, maar dat overdreven elkaar in de armen vallen en niet meer los te maken, kussen op de mond etc is hier niet bij gelukkig. Denk dat die schreeuw wel geregisseerd is. Er moet wat zijn om over te kletsen.

Die vakantie van Addy, is geweldig voor die pubers.. not... alleen pa is gelukkig.
Wat een verschil met de uitstapjes van van Kooy, die gaan lekker paardrijden, zwemmen en outdoor activiteiten doen met de kinderen. Waar iedereen van geniet. Als je dan al stopt in onherbergzaam gebied, dan iig met daglicht en een kampvuur maken. Hij is alleen maar druk met foto's maken... ongelooflijk. Gaaf hè?????
grasklokje schreef:
14-08-2017 22:48
Uiterlijk lijkt de vrouw misschien op Miranda, maar dat overdreven elkaar in de armen vallen en niet meer los te maken, kussen op de mond etc is hier niet bij gelukkig. Denk dat die schreeuw wel geregisseerd is. Er moet wat zijn om over te kletsen.

Die vakantie van Addy, is geweldig voor die pubers.. not... alleen pa is gelukkig.
Wat een verschil met de uitstapjes van van Kooy, die gaan lekker paardrijden, zwemmen en outdoor activiteiten doen met de kinderen. Waar iedereen van geniet. Als je dan al stopt in onherbergzaam gebied, dan iig met daglicht en een kampvuur maken. Hij is alleen maar druk met foto's maken... ongelooflijk. Gaaf hè?????
En dat als sportinstructeur. Ze zitten vooral in de auto, lopen wat rond en zitten weer in de auto.
Vrij kamperen prima, maar het lijkt me toch enigszins verstandig om met wat daglicht je tent op te zetten ivm je omgeving. Onderaan bijvoorbeeld een modderstroom met hevige regen staan lijkt me niet handig.
Alle reacties Link kopieren
binkie schreef:
14-08-2017 21:23
Het lijkt mij heel gevaarlijk om een nachtje te kamperen midden in de woestijn of ligt dat aan mij?
Hoezo lijkt je dat gevaarlijk?
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
AlejandraLaura schreef:
14-08-2017 23:36
Hoezo lijkt je dat gevaarlijk?
Onder een modderstroom, vallend gesteente, afgrond waar je in kiepert als je 's nachts gaat plassen, doorgaande route, enz.
Voor hetzelfde geld had die put bijvoorbeeld net een meter achter de tent gezeten, daar waar de eerste die moest piesen wilde gaan piesen.
Zelfs op een gewone camping kijk je toch of je je tent op een handige plek ze?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
14-08-2017 23:43
Zelfs op een gewone camping kijk je toch of je je tent op een handige plek ze?
Ik denk dat ze dat wel eerst hebben bekeken.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
AlejandraLaura schreef:
14-08-2017 23:47
Ik denk dat ze dat wel eerst hebben bekeken.
Ze zeggen tegen de kinderen dat ze geen idee hebben hoe de omgeving er uit ziet en dat ze dat morgen wel zien.
En dat lijkt me zeer reëel, aangezien er geen straatlantaarns staan.
Alle reacties Link kopieren
Nu zitten we ook nog met An en Karel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven