Wie doet er boodschappen in Duitsland?

18-08-2017 16:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Update: als t goed is is t al gelukt!

---------------------------

Goedemiddag,

Volgende maand gaan wij naar Denemarken en willen we eigenlijk ook naar Legoland. Nu zie ik dat er in Duitsland diverse producten te koop zouden moeten zijn met 50% kortingsvouchers. Zou iemand zo'n product voor me kunnen kopen en mij de code toesturen? Vanzelfsprekend betaal ik voor t product en de verzendkosten.

Het gaat om kelloggs, zott monte en dr oetker producten waar de kortingsacties op kunnen staan.
mooiedromen wijzigde dit bericht op 18-08-2017 19:02
7.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je zelf niet even?
Ik denk dat dergelijke acties niet voor adressen in NL gelden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu niet zelf omdat ik aan de andere kant van Nederland woon. Als we naar Denemarken gaan, kunnen we natuurlijk wel maar dan zijn de acties misschien voorbij.

Het zijn van die codes die je moet laten scannen bij de kassa dus ik denk niet dat het een probleem zou moeten zijn dat we Nederlands zijn.
mooiedromen wijzigde dit bericht op 18-08-2017 16:39
Reden: X
7.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tjemig wat een gedoe voor een paar tientjes korting.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week nog boodschappen gedaan in Duitsland. Verschillende Oetker producten gekocht, maar op 1 zit maar zo'n kortingscode.

Mocht je interesse hebben dan reageer maar op mijn pb.
Alle reacties Link kopieren
Ga je met kinderen? En zo ja, met hoeveel??

Herstel. Je wilt natuurlijk gewoon in Denemarken naar Legoland :$ . Ik kan via de ADAC kaarten bestellen, dan is per volwassene 1 kind gratis, maar dat is dan in Duitsland.

Die kaarten die jij wilt zijn blijkbaar ook elders geldig.

Ik wil wel voor je kijken. Woon toch om de hoek.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
http://www.parkerlebnis.de/legoland-bi ... 436.html


https://www.freizeitparkdeals.de/lego ... tickets/
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Maar zoals je ziet kun je ze sowieso wel met korting krijgen. Snuffel gewoon even rond op internet, want mijn tweede link lijkt via de Nederlandse groupon te gaan.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik heb er eentje voor je. Deze kan ik pas over anderhalve week opsturen ivm vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor t meedenken! Als het goed is is t geregeld.
Alle reacties Link kopieren
mm_1982 schreef:
18-08-2017 17:23
Vorige week nog boodschappen gedaan in Duitsland. Verschillende Oetker producten gekocht, maar op 1 zit maar zo'n kortingscode.

Mocht je interesse hebben dan reageer maar op mijn pb.
Ik heb je een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
18-08-2017 17:51
Maar zoals je ziet kun je ze sowieso wel met korting krijgen. Snuffel gewoon even rond op internet, want mijn tweede link lijkt via de Nederlandse groupon te gaan.
Bedankt voor de moeite. Mijn Duits is niet al te best dus was al blij met de andere gevonden acties. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven