Lijf & Lijn alle pijlers

Wat is er "nep" aan jou?

24-08-2017 01:35 141 berichten
Hoi Dames! Ik zag dit topic op een Amerikaans forum en ben wel benieuwd wat de Nederlandse/Vlaamse vrouwen hier mee hebben.

Dus bij deze: wat is er allemaal "nep" aan jou? Denk aan:

- zonnebank kleurtje
- (gel)nagels
- permanente make-up of bv altijd getekende wenkbrauwen of contour
- Niet de deur uitgaan zonder push up/corrigerend ondergoed
- extensions
- nepwimpers
- haarkleur
- verbouwde lichaamsdelen
etc!


Ik ben benieuwd haha!

Edit: ik bedoel dan wel dus echt-nep. Dus niet: - mijn moeder kocht toen ik een 13 was een keer een push-up voor me - maar dingen wat je veranderd hebt aan jezelf of waar mensen je zonder echt niet zullen herkennen, etc
anoniem_346526 wijzigde dit bericht op 24-08-2017 02:59
20.22% gewijzigd
Zelf:

- Getekende wenkbrauwen
- Dagelijks foundation/mascara/concealer
- Wimperextensions
- Haarkleur
- Nagels
Als ik moet werken: mascara.
Niks
Alle reacties Link kopieren
Met wimperextensions bedoelt men toch gewoon nepwimpers?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook niks. Al vind ik make up niet per se nep. Maar draag al tijden geen make up meer.
Alixane schreef:
24-08-2017 02:06
Met wimperextensions bedoelt men toch gewoon nepwimpers?
Nja, het kan beide maar wimper extensions worden gezet bij een salon en blijven een tijdje zitten. Nepwimpers plak je op en gooi je na een aantal keer weg.
Bloemetjefresia schreef:
24-08-2017 02:07
Hier ook niks. Al vind ik make up niet per se nep. Maar draag al tijden geen make up meer.
Nee precies, ik bedoel dan ook meer als je dagelijks zoveel make-up gebruikt dat je je opnieuw zou moeten voorstellen zonder.
Waarom is dit zo razend interessant voor je? Is een kroon op een kies ook 'nep' of noodzaak. Moeilijk moeilijk moeilijk..
Alle reacties Link kopieren
Mijn highlights in mijn haar. En ik heb wel eens nepnagels gehad. Ook heb ik een push up bh, maar maar een keer of 3 aangehad.
Mijn blonde haar, mijn eeuwige glimlach en ja, iedere dag make-up: mascara, eyeliner, wenkies, matterend poedertje
anoniem_64eb3e46b8057 wijzigde dit bericht op 24-08-2017 02:44
Reden: Tikfout
0.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bestaardigopzich schreef:
24-08-2017 02:30
Waarom is dit zo razend interessant voor je?
Razend interessant zal ze het welkicht niet eens vinden. Gewoon een leuk topic.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ogen ooit laten laseren. En verder meestal klein beetje mascara, oogpodlood en amper zichtbaar laagje foundation op m'n gezicht.
Bestaardigopzich schreef:
24-08-2017 02:30
Waarom is dit zo razend interessant voor je? Is een kroon op een kies ook 'nep' of noodzaak. Moeilijk moeilijk moeilijk..
Jee, niet van alles zo'n drama maken hoor. Ik zag het topic ergens anders en vond het een leuk topic. Ik zal er echt niet wakker van liggen of jij enkel 'n kroon op je kiezen hebt of neptieten hoor.
Fingerprints schreef:
24-08-2017 02:52
Jee, niet van alles zo'n drama maken hoor. Ik zag het topic ergens anders en vond het een leuk topic. Ik zal er echt niet wakker van liggen of jij enkel 'n kroon op je kiezen hebt of neptieten hoor.
Nee geen drama, sorry als ik het teruglees zeg ik het niet erg vriendelijk, had er een smiley bij kunnen zetten. Bij deze: :)
En vooruit dan maar, een kroon dus, beetje make-up niet elke dag, en verder niets. Was wel bruin zonder zon van plan maar de zomer is alweer bijna voorbij dus laat maar..
Heb wel acrylnagels gehad, jarenlang en die mis ik nog steeds. Ben gek op verzorgde nagels met een lakje dat gewoon blijft zitten zolang je wilt bijna.
Bestaardigopzich schreef:
24-08-2017 02:59
Nee geen drama, sorry als ik het teruglees zeg ik het niet erg vriendelijk, had er een smiley bij kunnen zetten. Bij deze: :)
En vooruit dan maar, een kroon dus, beetje make-up niet elke dag, en verder niets. Was wel bruin zonder zon van plan maar de zomer is alweer bijna voorbij dus laat maar..
Heb wel acrylnagels gehad, jarenlang en die mis ik nog steeds. Ben gek op verzorgde nagels met een lakje dat gewoon blijft zitten zolang je wilt bijna.
Haha sorry. Ik vind het interessant omdat in het andere topic er punten werden gegeven (1 punt voor nagels, 5 punten voor verbouwing..) het viel me op dat de gemiddelde vrouw in dat topic zo'n 40 punten op nepheid scoorde. Dat is natuurlijk niet erg, maar wel wat bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Niks, heb ik ook niet nodig.
En nou is het afgelopen!
Fingerprints schreef:
24-08-2017 03:04
Haha sorry. Ik vind het interessant omdat in het andere topic er punten werden gegeven (1 punt voor nagels, 5 punten voor verbouwing..) het viel me op dat de gemiddelde vrouw in dat topic zo'n 40 punten op nepheid scoorde. Dat is natuurlijk niet erg, maar wel wat bijzonder.
40??? O_O
Jeetje dat is echt veel als alleen nepnagels maar 1 punt waard zijn.. ik denk dat ik niet hoger kom dan 10 punten dan. O ja doe ook wel lipgloss met kleurtje en SPF op, dat telt ook als make-up en dat doe ik echt altijd anders zie ik zo bleek en SPF is nodig anders koortslip.
Zie ook bruin zonder zon... :proud:
En teennagels gelakt op dit moment, hoe langer ik nadenk hoe nepper ik word! Ik ga eens goed nadenken of ik nog meer vergeet :sherlock:
Vroeger elke dag make-up maar dat is verjaard, doe ik al zo'n 20 jaar niet meer dagelijks, alleen als ik iets bijzonders heb en er adorable uit wil zien :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!
Nep: ogen laten laseren, haarkleur, facings op voortanden na ongeluk, make-up draag ik wel maar niet echt veel. Half puntje :p

Zou graag een andere neus en m'n borsten gelift zien maar a. Te schijterig en b. Te duur
Hoewel het me vaak gevraagd wordt is niks nep aan me. Mensen vragen vaak of mijn haar, nagels, wimpers en ogen (?) echt zijn. Ik zie het maar als een compliment! Behalve wanneer ze vragen of mijn ogen echt zijn, dat vind ik irritant. Ik antwoord dan altijd het inderdaad geen echte ogen zijn maar glazen ogen

:facepalm:

Ik ben van nature gezeged met vol, dik haar, lange wimpers en sterke mooie nagels. Ik begrijp het wel als anderen dit niet hebben ze voor nep kiezen! Hoewel ik wimperextensions altijd walgelijk vind, je ziet direct dat het nep is.

Ik draag wel make-up en heb highlights om mijn blonde haar iets op te lichten maar ik zie dit niet als nep.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nooit de deur uit zonder make-up en heb highlights in mijn haar. Verder puur natuur, maar ik overweeg wel botox voor mijn fronsrimpel.
Implantaatlenzen
Pigmentvlekjes weggelaserd
Botox fronsrimpel
Fillers onder het oog en bij de mondhoekjes

Zelden tot nooit make up
Alle reacties Link kopieren
Haarkleur, gellak op alle nagels, mascara en bijgetekende wenkbrauwen. Ik overweeg hiervoor pmu na mijn zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb kleding aan dus geen natuurlijke vacht of verenkleed zoals dieren.
Ik heb ook wat vullingen en kronen in mijn gebit.
En ik zie niet veel zonder bril. Wel wat iets is, maar geen details.
Verder geheel hulpstuk- en drugsvrij. Zelfs geen alcohol of pijnstillers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Nep: haarkleur en make up (mascara, oogpotlood en af en toe een poedertje.
Wat ik wel zou willen: een iets strakker getrokken buik (heb het nog gevraagd tijdens mijn keizersnede maar helaas 😂) en mijn borsten gelift. Dus niet perse groter maar na een zwangerschap en borstvoeding kijken ze niet meer zo fier de wereld in als daarvoor! (Zou dit overigens nooit laten doen want ben A een enorme schijtluis en B te gierig om daar geld aan uit te geven maar ach, een beetje dromen kan geen kwaad toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven