Heel raar

24-08-2017 10:54 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt iets raars meegemaakt. Maar ik heb ook weer niet heel veel ervaring op het gebied van seks..... daarom twijfel ik aan mezelf.

Ik ben 6 maanden samen met mijn vriend. En gisteren was ik ziek... niet heel spannend. Voelde me gewoon niet heel lekker. Maar mijn vriend had wel zin en hij zou "het" dan wel alleen doen zei ik. Ik lachte ermee en dacht dat hij een grapje maakte. Wat dus niet zo was.
Ik lag er gewoon ziek naast terwijl hij met zichzelf aan de gang ging...... dat is toch raar of niet?
Steeds meer dingen waardoor ik afknap op hem.....
SannaU schreef:
24-08-2017 11:48
Wegsturen hoeft niet meteen, ik zou het gewoon waarderen als de man zelf inzag dat dat op dat moment misschien niet okay is.
en dat is zeker in dit geval van toepassing

zij begint op hem af te knappen en voelt zich niet goed
ik zou zeggen welterusten en we praten morgen verder...
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
24-08-2017 11:46
Ik vind dat altijd zo bijzonder om te lezen, die mannen die weggestuurd worden uit hun eigen slaapkamer om in de badkamer of op de wc te moeten rukken.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat iedereen er zo anders over denkt. Ik zou zelf niet opgewonden raken als mijn vriend ziek naast me ligt. Dan zou ik hem verzorgen.
Hoe zouden mannen het vinden als je ziek in bed ligt en je vrouw gaat met zichzelf aan de gang....
Ik vind ook zoveel raar. Zo ook bijvoorbeeld dat je dit niet direct met je vriend bespreekt. Gewoon een natuurlijke actie-reactie...
Nee, zoiets gebeurt en dan duik je het forum op? :bonk:
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 24-08-2017 12:27
0.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
1981Bloem schreef:
24-08-2017 12:20

Hoe zouden mannen het vinden als je ziek in bed ligt en je vrouw gaat met zichzelf aan de gang....
geil
Alle reacties Link kopieren
Bossanova schreef:
24-08-2017 12:26
Ik vind ook zoveel raar. Zo ook bijvoorbeeld dat je dit niet direct met je vriend bespreekt. Gewoon een natuurlijke actie-reactie...
Nee, zoiets gebeurt en dan duik je het forum op? :bonk:
Daar is een forum toch voor of niet?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
24-08-2017 12:26
geil
😂 ja dat geloof ik ook nog eigenlijk.
Ik zou als ik jou was niet meer bij je vriend uitzieken.
1981Bloem schreef:
24-08-2017 12:28
Daar is een forum toch voor of niet?
Waar heb je een relatie voor?
Zonder communicatie is er ook geen relatie. Ook geen forum, ook waar. :-D
Alle reacties Link kopieren
1981Bloem schreef:
24-08-2017 12:20
Grappig dat iedereen er zo anders over denkt. Ik zou zelf niet opgewonden raken als mijn vriend ziek naast me ligt. Dan zou ik hem verzorgen.
Hoe zouden mannen het vinden als je ziek in bed ligt en je vrouw gaat met zichzelf aan de gang....
De mijne 100% geil. Al ligt hij dood te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
24-08-2017 11:46
Ik vind dat altijd zo bijzonder om te lezen, die mannen die weggestuurd worden uit hun eigen slaapkamer om in de badkamer of op de wc te moeten rukken.
Heel raar inderdaad. En dan zie ik het ook nog helemaal voor me.
"Neeeee Jan, ga jij maar fijn in de badkamer rukken, ik mot je niet naast me hebben!! En als je klaar bent kan je het kwakje mooi in de wcpot deponeren, scheelt weer een was en een verschoning. Ow en op het hoogtepunt asjeblieft niet te luid kreunen want het klinkt daar zo hol."

Asjeblieft zeg :-o
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat de gemiddelde man zich dan prima over zijn ziekte heen kan zetten :-D Ik kan zulke dingen zelf ook vrij makkelijk aan de kant zetten als het om sex gaat, vandaar ook mijn standpunt dat als ik echt geen zin heb er wel iets heel heftigs aan de hand moet zijn en ik het dus ook niet zou waarderen als mijn bedpartner naast mij zou gaan liggen rukken.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag hij gerust met zijn piemel spelen als ik hoofdpijnerig in slaap probeer te vallen, ik ben alleen verbaasd dat dat hem óf niks kan schelen óf stimulerend zou werken.
...
Alle reacties Link kopieren
1981Bloem schreef:
24-08-2017 12:20
Grappig dat iedereen er zo anders over denkt. Ik zou zelf niet opgewonden raken als mijn vriend ziek naast me ligt. Dan zou ik hem verzorgen.
Hoe zouden mannen het vinden als je ziek in bed ligt en je vrouw gaat met zichzelf aan de gang....
O, je had verzorgd willen worden ? Wat had hij moeten doen : je koelte toe wuiven, je voorhoofd deppen , je hand vast houden ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
'Heel raar' vind ik het niet. Maar eerlijk gezegd zou ik het ook niet prettig vinden en ben absoluut niet preuts of bekrompen op sexgebied, alles is bespreekbaar. Maar ik zou het fijn vinden als man dit even privé afhandelt als ik ziek of niet lekker ben. Om er dan naast te liggen, nee.

Sowieso vind ik masturberen best privé. En ook het fijnst privé. Tenzij onderdeel van het sex spel. Maar dan wordt er actief meegedaan door sex partner. Ofwel fysiek ofwel als stimulans. Daar zit wel een verschil voor mij.

Het zou echter geen deal breaker zijn qua relatie. Ik zou het dan bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
24-08-2017 12:51
Van mij mag hij gerust met zijn piemel spelen als ik hoofdpijnerig in slaap probeer te vallen, ik ben alleen verbaasd dat dat hem óf niks kan schelen óf stimulerend zou werken.
Ja precies. Het aftrekken op zich maakt me ook niet zoveel uit, maar ik vind niet nogal apathisch overkomen en dat zou ik wel een beetje raar vinden. Het is me overigens nog nooit overkomen, dus ik weet ook niet goed wat ik er van zou kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
24-08-2017 11:46
Ik vind dat altijd zo bijzonder om te lezen, die mannen die weggestuurd worden uit hun eigen slaapkamer om in de badkamer of op de wc te moeten rukken.
Ik vraag me altijd af waar ze het dan zelf doen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
24-08-2017 12:56
Ik vraag me altijd af waar ze het dan zelf doen?

Gewoon in bed natuurlijk. Alleen mannen die masturberen mogen dat niet, heeft toch een beetje iets viezigs niet? Zo'n rukkende man?


:facepalm:
Beau-ter-Ham schreef:
24-08-2017 12:42
Heel raar inderdaad. En dan zie ik het ook nog helemaal voor me.
"Neeeee Jan, ga jij maar fijn in de badkamer rukken, ik mot je niet naast me hebben!! En als je klaar bent kan je het kwakje mooi in de wcpot deponeren, scheelt weer een was en een verschoning. Ow en op het hoogtepunt asjeblieft niet te luid kreunen want het klinkt daar zo hol."

Asjeblieft zeg :-o

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
24-08-2017 13:00
Gewoon in bed natuurlijk. Alleen mannen die masturberen mogen dat niet, heeft toch een beetje iets viezigs niet? Zo'n rukkende man?


:facepalm:
Ja brr, een rukkende man. :P
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
24-08-2017 12:56
Ik vraag me altijd af waar ze het dan zelf doen?
Gewoon niet. Want masturberen is vies.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
24-08-2017 13:10
Gewoon niet. Want masturberen is vies.
Owh :-$
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Maar, beetje OT misschien, komt dat nou vaak voor? Dat een man naast je ligt te rukken als jij slaapt/ tv kijkt oid?
Bij ons thuis niet namelijk. Wij doen het samen, en als hij behoefte heeft en ik niet, gaat hij wat langer ´douchen´, of blijft beneden een filmpje kijken als ik naar bed ga.
En als ik behoefte heb aan masturberen (wat echt een andere behoefte kan zijn, dan zin in seks) dan heb ik ook geen zin in publiek, doe ik dat ook alleen.
Je vriend zal zelf inmiddels ook wel weten dat "je niet zo heel lekker voelen" valt onder de noemer "ik heb geen zin in jou"...........dus ja, begrijp hem wel!

Waarom is het eigenlijk nog jouw vriend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven