Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Plaatje doet het niet meer :'( . Dan maar zo. Happy new topic! :cheer2:
kia wijzigde dit bericht op 27-08-2017 23:16
Reden: Plaatje stuk
99.66% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
[...]
Wauw wat een lange link.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-08-2017 14:38
Reden: onnodig quoten
99.52% gewijzigd
Komt er weer eens iemand naar het bugtopic?
Alle reacties Link kopieren
Sport staat weer vol spam.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Dag Mods, mag dit deeltje svp sticky en dan het oude CM-topic niet meer?
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
28-08-2017 08:56
Dag Mods, mag dit deeltje svp sticky en dan het oude CM-topic niet meer?
Done :)
Topic "ik vertrek, deel 2 zit vol.

Ik zal een nieuwe openen, willen jullie deze sluiten?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
28-08-2017 12:23
Topic "ik vertrek, deel 2 zit vol.

Ik zal een nieuwe openen, willen jullie deze sluiten?
Bedankt voor de melding!
Hij is gesloten (:

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MoirenPhae schreef:
28-08-2017 00:59
Komt er weer eens iemand naar het bugtopic?
Dat zou inderdaad fijn zijn.
.
anoniem_176533 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 23:10
Reden: Geen reactie
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beste mods,

Is er al bekend wanneer er een update komt van de CM over alle bugs. Het blijft in de communicatie angstig stil. De buglijst wordt niet meer bijgewerkt, en de OP van het bugtopic slaat eigenlijk gewoon nergens op..
ModeratorViva schreef:
28-08-2017 12:32
Bedankt voor de melding!
Hij is gesloten (:

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Heeft het eigenlijk nog wel zin om topics te sluiten bij 3000 berichten? Dit is ooit een lapmiddel geweest om het snelheidsverlies van díe (vorige) forumversie te beperken maar dat was een specifiek probleem toen, niet nu. En als jullie dan toch willen vasthouden aan zo'n limiet per topic, waarom dat dan niet in de programmacode inbouwen? Hebben jullie geen nuttiger bezigheden dan manueel topics sluiten en eventueel een nieuw deel starten?
Ik zou graag op anoniem willen. Vast bedankt!
Mogguh

Ik had in het vorige modtopic een vraag gesteld waar ik nog graag een antwoord op zou willen. Kan het oude topic alleen niet meer vinden om het te kopiëren hier.

(de link in de OP is het in ieder geval niet)
Alle reacties Link kopieren
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-08-2017 11:28
Mogguh

Ik had in het vorige modtopic een vraag gesteld waar ik nog graag een antwoord op zou willen. Kan het oude topic alleen niet meer vinden om het te kopiëren hier.

(de link in de OP is het in ieder geval niet)
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/378283/119

Alsjeblieft :) .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Dank. Post(en) gevonden maar quoten kan niet meer blijkbaar.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Puss-in-Bootz- schreef: ↑25-07-2017 19:54

Mod(s) ik heb een vraag over de pijlers die op eigen verzoek niet in de actieve lijst komen.
Daar heb ik destijds over gemaild en (heel fijn) die zie ik ook niet meer. Geen hekel aan kinderen of zwangeren maar het is normaal niet waar mijn interesses liggen.

Maar nu blijkt het een soort van verboden te zijn om nog een topic te lezen daar als ik dat wel een keer zou willen. Iemand plaatste laatst een link naar iets wat ik wel interessant vond wat op de kinderpijler staat.
Dat is dus gewoon onmogelijk om te lezen zonder uit te loggen.
(en uitgelogd lezen betekent ook dat je er niets kunt schrijven)

Ik vind dat best gek. Dat was op het vorige forum niet zo. Waarom is dit?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ModeratorViva schreef: ↑25-07-2017 21:11

Wij hebben je vraag/opmerking doorgezet en hopen spoedig verduidelijking te kunnen geven!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vrijdag 25 augustus 2017 14:31

Is hier al iets over bekend?
Alle reacties Link kopieren
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-08-2017 11:36
Dank. Post(en) gevonden maar quoten kan niet meer blijkbaar.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Puss-in-Bootz- schreef: ↑25-07-2017 19:54

Mod(s) ik heb een vraag over de pijlers die op eigen verzoek niet in de actieve lijst komen.
Daar heb ik destijds over gemaild en (heel fijn) die zie ik ook niet meer. Geen hekel aan kinderen of zwangeren maar het is normaal niet waar mijn interesses liggen.

Maar nu blijkt het een soort van verboden te zijn om nog een topic te lezen daar als ik dat wel een keer zou willen. Iemand plaatste laatst een link naar iets wat ik wel interessant vond wat op de kinderpijler staat.
Dat is dus gewoon onmogelijk om te lezen zonder uit te loggen.
(en uitgelogd lezen betekent ook dat je er niets kunt schrijven)

Ik vind dat best gek. Dat was op het vorige forum niet zo. Waarom is dit?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ModeratorViva schreef: ↑25-07-2017 21:11

Wij hebben je vraag/opmerking doorgezet en hopen spoedig verduidelijking te kunnen geven!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vrijdag 25 augustus 2017 14:31

Is hier al iets over bekend?
Wij hebben dit zojuist besproken met de technische dienst, we verwachten snel een bericht van de CM hierover :)

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
.
anoniem_176533 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 23:11
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-08-2017 11:36
Dank. Post(en) gevonden maar quoten kan niet meer blijkbaar.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Puss-in-Bootz- schreef: ↑25-07-2017 19:54

Mod(s) ik heb een vraag over de pijlers die op eigen verzoek niet in de actieve lijst komen.
Daar heb ik destijds over gemaild en (heel fijn) die zie ik ook niet meer. Geen hekel aan kinderen of zwangeren maar het is normaal niet waar mijn interesses liggen.

Maar nu blijkt het een soort van verboden te zijn om nog een topic te lezen daar als ik dat wel een keer zou willen. Iemand plaatste laatst een link naar iets wat ik wel interessant vond wat op de kinderpijler staat.
Dat is dus gewoon onmogelijk om te lezen zonder uit te loggen.
(en uitgelogd lezen betekent ook dat je er niets kunt schrijven)

Ik vind dat best gek. Dat was op het vorige forum niet zo. Waarom is dit?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ModeratorViva schreef: ↑25-07-2017 21:11

Wij hebben je vraag/opmerking doorgezet en hopen spoedig verduidelijking te kunnen geven!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vrijdag 25 augustus 2017 14:31

Is hier al iets over bekend?
Dit klopt, als je de pijler hebt uitgezet heb je geen toegang meer tot alle topics in deze pijler. Dat is een functionaliteit in het huidige forum en kunnen we niet veranderen. Natuurlijk kunnen we wel altijd weer een pijler voor je aan zetten.
CommunityManagerViva schreef:
29-08-2017 17:10
Dit klopt, als je de pijler hebt uitgezet heb je geen toegang meer tot alle topics in deze pijler. Dat is een functionaliteit in het huidige forum en kunnen we niet veranderen. Natuurlijk kunnen we wel altijd weer een pijler voor je aan zetten.



:(

Maar bedankt voor het antwoord.
HuLang schreef:
29-08-2017 10:47
Heeft het eigenlijk nog wel zin om topics te sluiten bij 3000 berichten? Dit is ooit een lapmiddel geweest om het snelheidsverlies van díe (vorige) forumversie te beperken maar dat was een specifiek probleem toen, niet nu. En als jullie dan toch willen vasthouden aan zo'n limiet per topic, waarom dat dan niet in de programmacode inbouwen? Hebben jullie geen nuttiger bezigheden dan manueel topics sluiten en eventueel een nieuw deel starten?
Van heel veel versies geleden al.
CommunityManagerViva schreef:
29-08-2017 17:10
Dit klopt, als je de pijler hebt uitgezet heb je geen toegang meer tot alle topics in deze pijler. Dat is een functionaliteit in het huidige forum en kunnen we niet veranderen. Natuurlijk kunnen we wel altijd weer een pijler voor je aan zetten.
Het nieuwe forum levert weinig winst op hè?
Het leuke is wel dat we weer eens ervaren hoe moeilijk het vroeger allemaal was, toen we nog moesten inbellen.
laat maar... zie dat ik mail heb
anoniem_353349 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 23:14
69.23% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven