Ik ben wakker, jij ook?

07-09-2017 04:14 387 berichten
Blijkbaar kan ik niet slapen, net als jij, anders zou je dit nu niet lezen. :sheep:

Soms best saai om wakker te zijn, er is rond dit uur van de nacht zo weinig te doen op dit forum. :|

Daarom: zeg je zegje, doe je duit maar in het zakje en schroom niet om zomaar wat te typen, want het is al laat, wat maakt het eigenlijk ook uit?

Het hoeft helemaal nergens over te gaan en het mag best slaapverwekkend zijn. :D
Ik ben al weer wakker vanaf 2 uur...Pfff, maar kan me niet goed concentreren op mijn boek.
Rond 22.00 uur gisteravond was ik al zo moe dat ik gewoon in slaap viel en nu ben ik moe, maar wakker.

Ik heb een beetje yoghurt gegeten met honing, soms helpt dat.

Boven hoor ik mijn vriend snurken, gelukkig snurkt hij niet altijd. :zzz:

Zijn snurken nu is trouwens niet de reden dat ik niet meer kon slapen, hij sliep heel stilletjes toen ik naar beneden ging.
Maar als ik dalijk weer in bed kruip, dan stoot ik hem even zachtjes aan of ik vraag of hij beetje wil draaien en dan komt het eigenlijk altijd goed gelukkig. :)
anoniem_197806 wijzigde dit bericht op 07-09-2017 04:23
Reden: Stomme autocorrect maakt mie van moe enz
0.56% gewijzigd
Ik keek even bij trends en zo, maar ik volg meestal de kledingtrends niet.
Ik heb ook wel een beetje mijn eigen stijl en kleuren die ik graag draag.
Dit jaar heb ik sowieso niet veel geld voor kleding.

Lastig, want door de zwangerschap heb ik juist wél nieuwe kleding nodig.
En ik ben pas eind januari uitgerekend, dus ook een winterjas zou welkom zijn.

Gelukkig heb ik een hele lieve moeder en zij heeft laatst op een rommelmarkt een prachtige winterjas heel goedkoop kunnen kopen in mijn lievelingskleur.

Ze dacht dat die jas extra ruim zou zijn en dat ik hem dus bijna de hele zwangerschap zou kunnen dragen, maar hij past nu net dicht ;-D

Dus die kan ik nog hooguit een maandje aan en als het dalijk net fris begint te worden dan kan hij niet meer dicht.

Jammer, want ik vind het een supermooie jas en zou hem graag dragen.

Dat wordt toch een echte zwangerschapsjas ergens goedkoop op de kop zien te tikken, of binnen blijven :P
anoniem_197806 wijzigde dit bericht op 07-09-2017 05:09
Reden: t moest r zijn
0.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben meestal (heel) laat wakker, al levenslang een slaapprobleem. :-) 's Nachts forum bezoeken heeft ook wel voordelen, als je wil zou je de meest geweldige trolltopics kunnen openen zonder dat iemand je er tegenspreekt. Maar ja. Waarschijnlijk ben ik te beschaafd om lol te hebben. :p
Hoi vlaamsevink.

Haha, ja misschien zou je trolltopics kunnen openen en niemand spreekt je dan tegen...maar wat heb je daaraan als ook niemand reageert? ;-)
Wat doe je zoal 'snachts nog meer als je wakker bent vlaamsevink?

(Als ik ineens niet meer reageer ben ik toch in slaap gevallen haha :-D )
Alle reacties Link kopieren
Ik doe 's nachts doorsnee dingen waar ik overdag niet aan toekom omdat ik dan zo nodig moet slapen. :-D Beetje lezen en computeren en zo. Daarstraks ook nog een fris neusje gehaald, maar toen was het nog 'vroeg' (even na middernacht).
Zou eigenlijk graag op 'normale' uren kunnen slapen want zo'n onmogelijk slaappatroon beperkt je wel in je mogelijkheden. En je moet je haasten om tot bij de kapper te geraken voor hij gesloten is. ;-)

Weet al een paar weken dat ik over enkele dagen om tien uur 's ochtends naar de arbeidsbemiddeling moet (joepie...) en vandaag kwam daar een mail achteraan: of ik op diezelfde dag ook even om vier uur present wilde zijn bij een voorlichtingssessie in een stad enkele tientallen kilometers verderop (waar ze dan een technisch tekenaar van me zouden willen maken, wat echt gigantisch ver af staat van wat ik al gedaan heb en wat ik zou willen). Mag toch hopen dat die tweede afspraak ook op een andere dag mag, want voor die van tien uur kan ik dan nog wel wat door-wakkerblijven, maar om dan zes uur later ook nog eens in een andere stad aanwezig te zijn wordt wel moeilijk.

Hopelijk duurt jouw nachtelijk wakkerzijn niet al te lang. Maar was jij nu niet zwanger, of vergis ik me? Dat zou er dan misschien wel wat mee te maken kunnen hebben. :-)

Overigens ga ik zelf over een kwartiertje of zo maar eens die computer uitzetten...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wakker.
Er is inderdaad nooit veel te beleven op het forum rond dit tijdstip.
Ze worden zo wel wakker. :)
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Ja, het zou met de zwangerschap te maken kunnen hebben.
Ik ben savonds ook extreem vroeg moe en slaap vroeg in.
Maar dan daarna ben ik een paar uur wakker, best vervelend omaar ik wél nog steeds moe ben.

Net weer even geprobeerd om te slapen, maar helaas nog steeds wakker.

En alweer hongerig! ;-D
Delite_ schreef:
07-09-2017 06:16
Ik ben ook wakker.
Er is inderdaad nooit veel te beleven op het forum rond dit tijdstip.
Ze worden zo wel wakker. :)
Ja, het wordt al weer licht buiten.
Toch hoop ik dat ik zo nog even wat slaap kan pakken.

Ben je al lang wakker en heb je dat vaker, dat het niet lukt om te slapen snachts?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een andere tijdzone, het is hier een keurig nette tijd om wakker te zijn. ;-D
Maar saai is het wel, het forum.
Voor mij is het meestal een kwestie van bijlezen wat jullie allemaal geschreven hebben toen ik lag te slapen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
:hello: :cheer: :sun: joehoe Morning sunshines..!
Ik deed 15 minuten terug ook mijn ogen weer open.
Goedemorgen!!
Ik heb een weekje vrij en mn moeder is jarig... en ik heb al koffie, mn dag kan nu al niet meer stuk :rolling:

Ik ben een ochtendmens, soms periodes wat later wakker, maar als ik stress heb of ff niet zo lekker in mn vel zit is het wat vroeger. (Valt nu overigens wel mee hoor, het gaat wel weer)
@delite, daar had ik nog niet aan gedacht, een andere tijdzone, dat kan ook natuurlijk!
Is het bij jou ook mooier weer dan hier?

@Alice, goedemorgen en een hele fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Zoiets bedoel ik dus, mij lijkt het heerlijk als je zo'n type bent dat om halfzeven 's ochtends de energie heeft om het bed uit te huppelen. Heb je ook echt een hele dag voor je, waarin je van alles zou kunnen doen. :-)
vlaamsevink schreef:
07-09-2017 06:43
Zoiets bedoel ik dus, mij lijkt het heerlijk als je zo'n type bent dat om halfzeven 's ochtends de energie heeft om het bed uit te huppelen. Heb je ook echt een hele dag voor je, waarin je van alles zou kunnen doen. :-)
Ja ik heb dat heel soms.
7 jaar geleden had ik dat regelmatig zelfs.

Gisteren sliep ik voor het eerst sinds 4 maanden de hele nacht door aan 1 stuk, op 1 plaspauze na.

Vannacht is het tegenovergestelde.

Net ook nog gestoken door een mug :yawnee:
Alle reacties Link kopieren
vlaamsevink schreef:
07-09-2017 06:43
Zoiets bedoel ik dus, mij lijkt het heerlijk als je zo'n type bent dat om halfzeven 's ochtends de energie heeft om het bed uit te huppelen. Heb je ook echt een hele dag voor je, waarin je van alles zou kunnen doen. :-)
Is ook wel lekker eigenlijk!
Ik ben vrij dus ik lig gewoon weer in bed hoor met koffie en mn tablet.

Soms slaap ik in periodes wel wat langer, maar later dan 8uur 8.30 mag niet van mijn katten.. ;-D
Die zijn bang dat ze op een of andere manier verhongeren en bonjouren me echt mn nest uit op een gegeven moment ;-D
(Katten eten geven vergeten gebeurt niet, daar herinneren ze je zelf wel even aan. Handige diertjes he!)

Thnx Sisha! Stomme rotmug..!
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
07-09-2017 06:43
@delite, daar had ik nog niet aan gedacht, een andere tijdzone, dat kan ook natuurlijk!
Is het bij jou ook mooier weer dan
Niet echt.
Begin van de lente.
Het was zo'n 16 graden vandaag, en zonnig, maar ik waai hier uit mijn hemd.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
vlaamsevink schreef:
07-09-2017 06:43
Zoiets bedoel ik dus, mij lijkt het heerlijk als je zo'n type bent dat om halfzeven 's ochtends de energie heeft om het bed uit te huppelen. Heb je ook echt een hele dag voor je, waarin je van alles zou kunnen doen. :-)
Lijkt mij ook heerlijk.
Ik moet mezelf echt naar bed sturen 's avonds, en 's ochtends wil ik er niet uit.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Nee, anders dan anders vrij vast geslapen, tot zes uur toen ik opstond. Dus ook vrij lang, zo'n vijf uur, geslapen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Delite_ schreef:
07-09-2017 07:13
Lijkt mij ook heerlijk.
Ik moet mezelf echt naar bed sturen 's avonds, en 's ochtends wil ik er niet uit.
Oww ik totaal niet, vind het heerlijk om mn mandje in te rollen savonds.
Ik zit soms rond 20.30 al te knikkebollen en te balen dat het nog te vroeg is om te slapen :$
Ik ben niet echt een avondmens.
retrostar schreef:
07-09-2017 07:15
Nee, anders dan anders vrij vast geslapen, tot zes uur toen ik opstond. Dus ook vrij lang, zo'n vijf uur, geslapen.
Ik vind 5 uur slapen niet veel.
8 uur of langer vind ik pas veel.
Is 5 uur slapen veel voor jou?

Ik sliep net heel even, maar toen kwam er weer een mug en moest ik ineens ook plassen... :yawnee:
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben eruit, ben een lekker ontbijtje aan het maken voor mezelf,
Een bordje havermout, niet om het ubergezonde (nou ja een beetje, mooi meegenomen), maar omdat ik trek in had, lekker beetje fruit erin, mmmm..
Uiteraard nog een bakkie pleur erbij :rolling:

Ontbijten jullie, en zo ja wat?
Alle reacties Link kopieren
Mijn wekker ging om 7 uur. Zometeen richting werk. Veel praten en luisteren vandaag.
Gemengd fruit op en een bord brinta.
Er tegenaan! Fijne dag everyone.
Alle reacties Link kopieren
Tarlin schreef:
07-09-2017 08:25
Mijn wekker ging om 7 uur. Zometeen richting werk. Veel praten en luisteren vandaag.
Gemengd fruit op en een bord brinta.
Er tegenaan! Fijne dag everyone.
Ik eet in de ochtend ook vaak brinta, geen fruit erover dat vind ik niet lekker
Wat ontbijt iedereen toch gezond!

Ik heb vanmorgen nog even geslapen, tussen 8 en half 11...toch 6,5 uur bij elkaar.
Maar tijdens dat laatste stukje slaap heb ik nare dromen gehad, echt een beetje rottig wakker geworden daardoor, erg blij dat het een droom was, dat wel!

Prachtige film gezien vanavond op filmnet: "captain fantastic", over een vader die met zijn kinderen in de rimboe woont en door omstandigheden samen met zijn kinderen de confrontatie aangaat met de buitenwereld, echt de moeite waard.
De hele avond heb ik af en aan het kleintje voelen rondspolken in mijn buik, een heerlijk gevoel...die kleine heeft er zin in!

Ik ben langer wakker gebleven dan de laatste nachten, maar nu ga ik toch echt slapen en als alles goed is ben ik morgenochtend pas weer wakker, maar anders kom ik hier gewoon weer wat schrijven vannacht.

Ik wens iedereen een goede nacht en weltrusten :yawnee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven