Herfstvakantie waarheen???!

10-09-2017 22:59 68 berichten
Goedenavond,

Door de bomen het bos kwijt na 3 avonden googelen en zoeken naar vakanties hebben jullie hopelijk dé tip!

Ik en m'n man zoeken een vakantie max 8 dagen op max 4 uur vliegen (of max 5 uur auto rijden) vanaf Eindhoven. Kan niet zo moeilijk zijn zou je zeggen ?? Euhm.......wel dus, want:
Onze ideeen lopen serieus uiteen van Tenerife tot Noorwegen, van Griekse eilanden tot Marokko tot IJsland, en van Sicilië tot Schotland. :bonk:

En nu ben ik het zat en wil een beslissing nemen. :frusty:

Man wil per se een eigen keukentje hebben en heeft een hartgrondige hekel aan resorts, ik wil de luxe en gemak van een hotel met lekkere tuin/ relax plekjes / terras / zwembad/ wellness, en wil dat eea makkelijk begaanbaar is omdat ik zwanger ben (wel pas 4 mnd tegen die tijd maar toch). (De zwangerschap is overigens de reden dat het -helaas! helaas!- geen weekje sri lanka / curacao oid wordt)

Geen lange transfertijden en bij voorkeur een eigen huurauto om vanuit 1 uitvalsbasis wat bezienswaardigheden te gaan bekijken.

Budget is tussen 1500-2500 (voor 2 personen dus)

Iemand de gouden tip voor dit stelletje besluiteloze Google-moe-en? :daisy:

Of ooit tegen hetzelfde probleem aangelopen en wil je je ervaring delen? Wees welkom! Wat gaf bij jou/jullie de doorslag?
Alle reacties Link kopieren
Jij bent zwanger dus jij bepaalt :p
taxi87 schreef:
10-09-2017 23:04
Jij bent zwanger dus jij bepaalt :p
Ja maar ik weettutniemeeeheeeeerrrrr :cry:
In Noorwegen is een zwembad ongewoon en zul je die dingen die jij wilt niet zo snel vinden.
Alle reacties Link kopieren
De herfstvakantie is al over een maand. De echte aanraders waren natuurlijk een half jaar geleden al volgeboekt.
Alle reacties Link kopieren
gewoon kijken welke vluchten vanaf Eindhoven gaan, daar lootjes van maken en in een pot doen. En dan een trekken (en dan weet je ineens zeker dat je daar niet heen wil)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
m'n man en ik
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
11-09-2017 00:08
m'n man en ik
Hallo

Heb je nog wat nuttigs te melden ?

Wel degelijk ik (die zoekt) en m'n man (die nu en dan met een half oog mee kijkt)
Geheel gerechtvaardigd dus vind ik om het zo te formuleren.
FiIee schreef:
10-09-2017 23:20
In Noorwegen is een zwembad ongewoon en zul je die dingen die jij wilt niet zo snel vinden.

Ik weet het, dat zwembad gaat over de zuidelijke bestemmingen.
Noorwegen is prachtig maar ook heel erg aan de prijs.....
Java schreef:
10-09-2017 23:33
De herfstvakantie is al over een maand. De echte aanraders waren natuurlijk een half jaar geleden al volgeboekt.
En wat zou jouw aanrader dan geweest zijn?

(Ook al zo'n nuttige reactie pffff :nut: )
nlies schreef:
10-09-2017 23:49
gewoon kijken welke vluchten vanaf Eindhoven gaan, daar lootjes van maken en in een pot doen. En dan een trekken (en dan weet je ineens zeker dat je daar niet heen wil)
Dit is een goede tip, dank je wel! :yes:
Alle reacties Link kopieren
En is een week Nederland ook een optie? De Waddeneilanden bijvoorbeeld?
Nope geen wadden voor ons. Duitsland/ Luxemburg evt wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag geen linkjes doen denk ik? Maar je hebt een site waar ze voor je kiezen. Je kiest dan tussen city, multi city enz enz en je weet pas kort in voren hoe en wat
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Linkjes mag best bijzijn weten als je geen spammert bent.

Dus kom maar door.
Ik vrees wel dat we er beiden te control freakerig voor zijn hoor. Zeker nu man zich zo zorgen maakt over of er wel medische hulp is etc just in case (hij maakt zich veel meer zorgen over mij dan ik zelf)
Alle reacties Link kopieren
Sprs.me is het :)
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
8-) Thx Followthe sun
Naar de Harz in Duitsland
Een week zon Bulgarije
Algarve, Portugal
Een rondreis door Schotland of Ierland
Grieks eiland
Normandie
Paar dagen New York
Sardinie.
Hobbelster schreef:
11-09-2017 00:19
Ik weet het, dat zwembad gaat over de zuidelijke bestemmingen.
Noorwegen is prachtig maar ook heel erg aan de prijs.....
Valt wel mee. Je bent zwanger dus alcohol drink je toch niet. Dan is het prima te betalen.

Dat is echt zo'n onzin vooroordeel over Scandinavië. Zolang je niet drinkt, nootjes eet of rookt valt het wel mee hoeveel duurder het is.
Madeira
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar Portugal.
Man heeft een landelijke B&B gevonden voor een leuk bedrag. Autohuur stelde niet zo veel voor voor een weekje. Genoeg te doen in de omgeving.
Alle reacties Link kopieren
juul29 schreef:
11-09-2017 00:52
En is een week Nederland ook een optie? De Waddeneilanden bijvoorbeeld?
Haha, dat wilde ik ook aanraden. Gewoon een huisje ergens op Terschelling ofzo. Voldoet wel aan alle eisen.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
11-09-2017 00:54
Nope geen wadden voor ons. Duitsland/ Luxemburg evt wel.
Een Duits Waddeneiland.

Waarom de wadden niet? Je woont daar? Doe je een ander eiland🤣
Alle reacties Link kopieren
Schotse hooglanden als je nog flink kan lopen, maar dat is met 4 maanden meestal niet zo'n probleem.

Ik zou met 4 maanden zwangerschap helemaal geen rekening met die zwangerschap houden, maar goed dat ben ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven