Veranderen ip adres

12-09-2017 00:20 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Allen,

Ik ben afgelopen vrijdag gehackt. Is het mogelijk een ander ip adres te gebruiken en zo ja, hoe?
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je een ander IP adres gebruiken als je gehackt bent?

Wijzig je wachtwoorden etc. eerst.

Als je een ander IP adres wil hebben kun je een VPN verbinding instellen. Applicatie downloaden, installeren en aanzetten. Aan te raden VPN's zijn: Hola en StrongVPN.
Alle reacties Link kopieren
Zou dat iets uitmaken? Ik denk dat (bijvoorbeeld) zo'n keyloggerprogramma zich er niets van aantrekt welk IP je hebt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je moet het programmaatje wat hij eventueel op je computer heeft gezet om jouw gegevens aan hem door te brieven opsporen en verwijderen en daarna je OS (Windows?) updaten want een zwakheid in je systeem heeft hem mogelijk in staat gesteld in je systeem te komen.

Ik zou me daar eerst over inlezen TO. Succes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
proxyserver gebruiken
Niet geschoten is altijd mis
Wat noem jij "gehacked"?
Izzy_ schreef:
12-09-2017 11:39
Wat noem jij "gehacked"?
Dit.

Wat is je probleem en op welke vraag wil je echt antwoord. Kan me voorstellen dat je hier echt wel goed geholpen kunt worden, maar je vraag is nu niet heel duidelijk.
Nogmaals(...) je pc kan gehackt zijn. Maar als je een goede firewall en antivirus softw gebruikt is die kans niet groot. Je Ip adres is niet gehackt. Als je Facebook, Whatsapp, instagram, Dropbox, Google etc gebruikt liggen je gegevens sowieso op straat. Die zgn hackers maken dáar (online) gebruik van. Wachtwoorden veranderen is een eerste stap..
Alle reacties Link kopieren
Als er al iets op IP adres gebeurd is, is het nu toch al te laat voor dingen zoals een VPN. Het publieke IP is immers bekend.
Afhankelijk van je provider kun je wel of geen nieuw IP adres krijgen. Als het een kabel maatschappij is heb je waarschijnlijk met een lease tijd te maken. Hierna kun je in theorie een nieuw IP adres krijgen. Met DSL kan het een stuk lastiger worden.

Het komt er gewoon op neer dat je geen stomme dingen moet doen en geen script kiddies uitdagen.

En dit zijn vragen die je bij je internet provider moet neerleggen. Zij zijn tenslotte eigenaar van jouw publieke IP adres en kunnen aangeven of je een nieuwe kunt krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel echt problemen of probeer je te weten te komen hoe je met een ander ip kan surfen... ban ergens gekregen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Als er echt slim is gehackt maakt het niet uit of je een andere IP adres krijgt. De client zit dan op jouw PC dus die maakt zelf contact met de server. Als de hack bestaat uit het plaatsen van een servlet dan kan een ander IP adres helpen om jouw PC onbereikbaar te maken.
Alle reacties Link kopieren
Waaruit maak je op dat je gehackt bent?
Alle reacties Link kopieren
Dag Allen, excuus voor mijn late reactie. Mijn skype is gehackt. Het is een genant verhaal. Ik heb in een opwelling webcamsex gehad. De mensen waarmee ik dit deed schijnen een criminele organisatie te zijn uit marokko. Ze dreigde het filmpje naar al mijn fb vrienden te sturen. Ik heb hen geblokkerd alles verwijderd, facebook, instagram, linkedin, skype mijn microsoft account. Heb een virusscanner er opgezet mijn pc beveiligd met een wachtwoord. Nu vraag ik me dus af of zij via mijn ip adres alsnog bij mij kunnen binnen breken. Ook heb ik een item verwijder wat op mijn micrsoft acount staat met de naam van de skype dame. Is dit zo voldoende geweest.?

Bedankt!

Groet
Hoe bedoel je dan gehackt? Er is toch niks gehacked? je hebt webcamsex gehad en dat is opgenomen (dat is niet hacken dat kan iedereen). Nu dreigen ze met iets naar je vrienden te sturen maar dat is toch niet gedaan? Je hebt toch geen bewijs dat ze weten wie je vrienden in je lijst zijn? Tenzij je je facebook voor iedereen op 'zichtbaar' hebt staan.
Tis woensdag gehacktdag...
Het moet trouwens wel héél pervers zijn, je filmpje, dat je je halve harde schijf hebt gewist, voor een loos dreigement...
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
haha, ja het was heftig :P . naja ze lieten een lijst zien met facebooklinkjes maar ik heb nog niks gehoord. Hoop dat het goed afloopt tot nu toe iniedergeval wel. Maar jullie zeggen dus dat het veranderen van mijn ip adres eigenlijk weinig zin heeft...
Ja tuurlijk kunnen we wat met je ip. Op je router zit namelijk een log.

Echt handig want dan kan je natrekken op welke websites je partner zit :D

En die routers van ziggo hadden sowieso een lek.
Alle reacties Link kopieren
Bij het uit- en aanzetten van je modem krijg je vaak al een nieuw ip-adres toegewezen door je provider. (Bijna alle modems zijn dynamic lease). Maar zoals gezegd is dat niet het probleem.
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven