Waarom doen mannen zo veel moeite

05-10-2017 23:50 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
voor alleen maar seks?
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel heel summier
Alle reacties Link kopieren
Omdat vrouwen een kut hebben, gok ik.
Alle reacties Link kopieren
De mannen maken ook echt helemaal geen kans heh. Of ze doen geen moeite of ze doen weer te veel moeite.
Qua ervaring vind ik het ook wel meevallen. Je hebt inderdaad mannen die alleen maar in je broek willen, maar bij merendeels van de mannen ligt dit gelukkig anders. Tenzij je over pubers spreekt? :)
Alle reacties Link kopieren
Bellocci schreef:
05-10-2017 23:56
De mannen maken ook echt helemaal geen kans heh. Of ze doen geen moeite of ze doen weer te veel moeite.
Qua ervaring vind ik het ook wel meevallen. Je hebt inderdaad mannen die alleen maar in je broek willen, maar bij merendeels van de mannen ligt dit gelukkig anders. Tenzij je over pubers spreekt? :)
Tja. In de basis zoeken mannen het gezelschap van vrouwen omdat vrouwen een kut hebben. Toegegeven; de versiering er omheen kan een grote rol spelen, maar dat verandert niets aan de basis.
Omdat naar de hoeren gaan geld kost.
ik ben het er niet mee eens. Een man kan zich in de wilde weg neuken en dat lang volhouden. Uiteindelijk willen ze ook vastigheid en een toekomst opbouwen met een vaste partner. De wereld draait niet alleen maar om seks.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
05-10-2017 23:58
Tja. In de basis zoeken mannen het gezelschap van vrouwen omdat vrouwen een kut hebben. Toegegeven; de versiering er omheen kan een grote rol spelen, maar dat verandert niets aan de basis.
Dit is wel heel kort door de bocht. Waarom nemen de mannen dan de moeite om een relatie aan te gaan (met alle "verplichtingen" en "regels"), als je elders alleen even een kut kunt gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Bellocci schreef:
06-10-2017 00:13
Dit is wel heel kort door de bocht. Waarom nemen de mannen dan de moeite om een relatie aan te gaan (met alle "verplichtingen" en "regels"), als je elders alleen even een kut kunt gebruiken?
In de basis zoeken mannen het gezelschap van vrouwen omdat ze er mee kunnen neuken. Kom op, zo moeilijk is het echt niet,
Vertel. Ik voel een verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed even dit alles terzijde. Evolutionair gezien zou je het kunnen verklaren dat mannen geprogrameerd zijn op voortplanting. Waarbij er een soort systeem (hormoonregulering) hun hersenen en lichaam aanstuurt, om dit doel te bereiken. Vrouwen daarentegen willen zich veilig voelen en zekerheid hebben. Daarom zoeken vrouwen naar emotionele hechting, terwijl mannen alleen hun basisbehoefte kwijt willen.

Maaar dit is wel echt heel basic natuurlijk :) in werkelijkheid ligt dit complexer en maskeren wij onze primaire behoeftes door een rationele denkwijze.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
06-10-2017 00:00
Omdat naar de hoeren gaan geld kost.
Geen ervaring met hoeren, maar denk dat je goedkoper uit bent met een hoer dan in een relatie :)
Het gaat ook niet om een relatie, maar om sex.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
06-10-2017 00:15
In de basis zoeken mannen het gezelschap van vrouwen omdat ze er mee kunnen neuken. Kom op, zo moeilijk is het echt niet,
Ontzettend jammer dat dit je ervaring is met mannen. Of je bent een man die zijn mannelijkheid probeert te tonen. Ik hoop op het laatste :)
Alle reacties Link kopieren
Mannen en vrouwen worden in essentie gedreven tot voortplanten.
Alle reacties Link kopieren
wat denk je zelf?
Alle reacties Link kopieren
Bellocci schreef:
06-10-2017 00:26
Ontzettend jammer dat dit je ervaring is met mannen. Of je bent een man die zijn mannelijkheid probeert te tonen. Ik hoop op het laatste :)
Je hebt het 2 keer mis.
Alle reacties Link kopieren
Schijnt erg warm te zijn in meer betekenissen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan? Echte mannen houden van uitdagingen.
Vertel me alles.
Alle reacties Link kopieren
Iets met jaag instinct vermoed ik. En: Hoe langer je nee zegt, hoe begeerlijker je wordt.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Omdat een man ook behoefte heeft aan gezelschap en vrouwen over het algemeen "hard to get" zijn.
Wij mannen zijn jagers en veel vrouwen vinden het leuk als ze belangstelling krijgen en spelen daar graag mee, voordat ze een keuze maken.
Wil je als man niet alleen eindigen (of met iemand die er wel mee door kan) moet je het spel wel meespelen.

Natuurlijk speelt de behoefte aan sex een grote rol, maar het is (vaak na de leeftijd van 25) wel meer dan dat. Vrouwen krijgen die wissel van belangstelling vaak niet mee lijkt het. Bij getrouwde mannen speelt denk ik vaak een rol dat de verwachtingen die zijn gewekt (of die ze zelf hadden) niet vervuld worden, bij hun eigen vrouw. Of hij geniet van het spel.

Zoveel mensen zoveel redenen...
*volgens mij probeer je gewoon op te scheppen, dat mannen zoveel moeite voor je doen*

Of misschien heb ik wel een vertekend wereldbeeld. Ik zie mensen voor heel andere dingen hun best doen, inclusief mannen. Amand, waar doe jij allemaal je best voor?
Alle reacties Link kopieren
Seks is toch gewoon lekker als je het met een leuke man of vrouw doet? Dus waarom niet zou ik zeggen...
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ie
Alle reacties Link kopieren
Ik als man zoek een vrouw om me plezierig bij te kunnen voelen. Daar speelt sex ook een rol bij natuurlijk. Ik ken vrouwen die er prachtig uitzien en een goddelijk lijf hebben, maar waar ik geen sex mee zou willen, puur omdat ze verder afstotend zijn. Voor zulke vrouwen doe ik dan ook geen enkele moeite. Voor mij geldt dus dat ik moeite wil doen voor een vrouw omdat het hele plaatje voor mij klopt, dus inclusief sex en niet alleen voor sex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven