Online UK tv kijken (gratis)

09-10-2017 23:40 27 berichten
Hi!

Weet iemand waar ik online gratis tv kan kijken uit Groot Brittannië? Ben hier al een week mee bezig, maar kom er niet uit. Heb viewabroad.com gerprobeerd maar na zoveel seconde opent er een venster om te registreren, terwijl er wordt gepropageerd dat het dus FREE is :roll:

Alvast bedankt!

Edit: ik bedoel dus tv uit GB kijken in NL
Alle reacties Link kopieren
Het helpt als je vertelt wat je wilt gaan kijken.
Quintessa schreef:
09-10-2017 23:41
Het helpt als je vertelt wat je wilt gaan kijken.
Geen specifieke dingen, vooral entertainment.
Alle reacties Link kopieren
Ook een registratie kan for free zijn. :D
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
10-10-2017 00:05
Ook een registratie kan for free zijn. :D
Klopt, maar niet in dit geval helaas :( of ik kijk ergens overheen.
Alle reacties Link kopieren
Al geprobeerd te googelen op het programma dat je zoekt?
Alle reacties Link kopieren
Al een tor browser geprobeerd?
Gebruik een vpn
er zijn ook best wat BBC programma's via youtube te kijken. Bijvoorbeeld Have I got news for you kijk ik via youtube.
Will je BBC, of een andere zender?
Alle reacties Link kopieren
jezebellebel schreef:
09-10-2017 23:40

Weet iemand waar ik online gratis tv kan kijken uit Groot Brittannië?
In Groot-Brittannië. :)

En verder: het is niet helemaal de vraag, maar alle grote Britse zenders (BBC-ITV-C4-C5, plus bijna al hun digitale nichekanalen) zitten gewoon gratis op satelliet en zijn op die manier goedkoop en makkelijk in NL en omgeving te bekijken. Tweedehands in SD voor honderd euro aan materiaalkosten, als het goedkoop moet.

Zoals je inmiddels wel zal weten zijn de online herbekijkdiensten van deze zenders in principe beperkt tot het Britse grondgebied. Heb wel eens met de bekende/beruchte 'Hola'-VPN geprobeerd een BBC-stream te bekijken, maar dat feestje ging niet door. Heb wel al van anderen gehoord dat zij wel met een VPN deze streams kunnen bekijken, maar daar heb ik geen ervaring mee. Vind dat ook nogal ingewikkeld allemaal, en als je een betalende VPN zou moeten nemen dan ben je al snel alsnog een stuk duurder uit dan met een satellietoplossing.

Zoals hierboven al opgemerkt is een en ander wellicht ook wel te vinden met torrents en nieuwsgroepen, maar ook dat vind ik persoonlijk al snel omslachtig worden, en dan heb je waarschijnlijk nog het probleem van beperkt aanbod (en matige technische kwaliteit, als je pech hebt).
vlaamsevink schreef:
10-10-2017 01:30
In Groot-Brittannië. :)

:lightbulb: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Met een IPTV abonnement en een kastje wat je zelf moet kopen. Soms gecombineerd te koop. Het is illegaal en telkens worden er streams afgesloten maar daarna verschijnen ze weer elders dus er is niet succesvol tegen op te treden.

Aangezien ik geen link geef naar dergelijke sites mag dit bericht wel, dacht ik. Voor mezelf gaat mij deze manier van kijken te ver.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
.
retrostar wijzigde dit bericht op 11-10-2017 23:35
98.90% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Heb je niet genoeg aan BBC1, BBC2 en BBC First gewoon via de kabel of digitaal?
Verwijderd. Dubbel.
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 10-10-2017 07:44
89.52% gewijzigd
Beter.Laat schreef:
10-10-2017 07:28
Heb je niet genoeg aan BBC1, BBC2 en BBC First gewoon via de kabel of digitaal?
Neem aan dat ze ook misschien Channel 4 ofzo erbij wil. Of de ITV channels. En het is ook lekkerder om online te kijken dan op tv.
Alle reacties Link kopieren
helemaal gratis en voor niets, en absoluut legaal alle UK zenders, plus nog een aantal andere landen. je kan zelfs ook nog opnemen.

www.filmon.com
hamerhaai wijzigde dit bericht op 10-10-2017 08:47
4.55% gewijzigd
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Popcorntime... Of is dat meer voor Amerikaanse series...
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
Net zoals de nederlandse zenders zijn er vaak programma's die je liever later of de volgende dag eens bekijkt. Op de bbc kun je bijna alles terug kijken mits je een ip van daar hebt. Niks illegaals aan wat gb betreft hoor maar meer om gezeik van buitenlandse (voor hun dan ) zenders die heel misschien wel eens wat willen kopen om dan misschien in hun land uit te zenden. Veel bbc series zijn populair, vooral sf.
Met hola gaat dat idd ook prima maar dat moet je via je browers gebruiken. Werkte ook ooit prima voor netflix maar die helaas niet meer.
Alle reacties Link kopieren
vlaamsevink schreef:
10-10-2017 01:30
In Groot-Brittannië. :)

En verder: het is niet helemaal de vraag, maar alle grote Britse zenders (BBC-ITV-C4-C5, plus bijna al hun digitale nichekanalen) zitten gewoon gratis op satelliet en zijn op die manier goedkoop en makkelijk in NL en omgeving te bekijken. Tweedehands in SD voor honderd euro aan materiaalkosten, als het goedkoop moet.

Zoals je inmiddels wel zal weten zijn de online herbekijkdiensten van deze zenders in principe beperkt tot het Britse grondgebied. Heb wel eens met de bekende/beruchte 'Hola'-VPN geprobeerd een BBC-stream te bekijken, maar dat feestje ging niet door. Heb wel al van anderen gehoord dat zij wel met een VPN deze streams kunnen bekijken, maar daar heb ik geen ervaring mee. Vind dat ook nogal ingewikkeld allemaal, en als je een betalende VPN zou moeten nemen dan ben je al snel alsnog een stuk duurder uit dan met een satellietoplossing.

Zoals hierboven al opgemerkt is een en ander wellicht ook wel te vinden met torrents en nieuwsgroepen, maar ook dat vind ik persoonlijk al snel omslachtig worden, en dan heb je waarschijnlijk nog het probleem van beperkt aanbod (en matige technische kwaliteit, als je pech hebt).
Ik zou ook satelliet zeggen sinds het grootste deel uit UK Free to Air in HD uitgezonden wordt. Hier is te zien welk aanbod:
http://nl.kingofsat.net/pos-28.2E.php (alleen FTA, witte regels).

Maar als je onbekend bent met de techniek snap ik wel dat Internet toegankelijker is, of lijkt.
Ik ben wel benieuwd wat de beperking(en) van die filmon link. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn...

Gevonden; Je kunt 2 minuten gratis kijken daarna betalen.
ooitverlegen schreef:
10-10-2017 09:05
Gevonden; Je kunt 2 minuten gratis kijken daarna betalen.
Helaas, ik dacht al dat ik misschien iets over het hoofd zag.

Bedankt voor alle reacties! Ik zie al dat ik echt een noob ben op dit gebied. Zal dit weekend goed naar de reacties kijken. Ik vrees dat er niks gratis tussen zit, dan zit er niks anders op.
Alle reacties Link kopieren
Werkt alleen via Vpn maar hier kijk ik naar channel 4 voor the great brittisch bake off:
http://tvcatchup.com/
Alle reacties Link kopieren
jezebellebel schreef:
11-10-2017 15:55
Helaas, ik dacht al dat ik misschien iets over het hoofd zag.

Bedankt voor alle reacties! Ik zie al dat ik echt een noob ben op dit gebied. Zal dit weekend goed naar de reacties kijken. Ik vrees dat er niks gratis tussen zit, dan zit er niks anders op.


Jawel, mijn link is hartstikke gratis en je kan echt ALLE UK zenders bekijken; www.filmon.com

Via het tabblad UK Life TV kan je alle BBC zenders, ITV zenders, Channel 4, Channel 5, en nog veel meer zenders gratis kijken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
12-10-2017 14:35
Jawel, mijn link is hartstikke gratis en je kan echt ALLE UK zenders bekijken; www.filmon.com

Via het tabblad UK Life TV kan je alle BBC zenders, ITV zenders, Channel 4, Channel 5, en nog veel meer zenders gratis kijken.
Ja, zappen misschien. Heb je ook getest of je langer dan 2 minuten op 1 zender kunt blijven kijken? Ik wel na het lezen van de wikipedia. https://en.wikipedia.org/wiki/FilmOn

On 1st May 2017, all channels were set to "Paid" - both SD and HD quality - which restricts viewing time to 2 minutes. Previously, SD quality channels were mostly free.

Ze verdienen allemaal met heruitzenden van content. Satelliet is echt gratis omdat het auteursrechtelijk niet in Nederland te ontvangen had mogen zijn. Dat is het gelukkig wel omdat het signaal niet precies stopt over de grens maar daar kunnen ze niets tegen doen. Via Internet wordt herkend dat je buiten UK zit dus heb je een VPN nodig.
Alle reacties Link kopieren
Als je een beetje zoekt dan zijn er misschien links en rechts online wel wat dingetjes te vinden die even werken. Maar die dan na een half jaar weer uit de lucht gaan. Of waar je na een tijd kijken toch moet gaan betalen, etc. Alleen al daarom vind ik de schoteloplossing beter: veel rustgevender. :-) In principe zou ik nog steeds de Britse zenders kunnen bekijken met mijn eerste ontvanger, die ik in 2004 kocht (is evenwel vervangen door recenter spul, o.a. omdat later HD kwam).

Verder hebben de Britten sinds het begin van het millenium juist sterk ingezet op ongecodeerde schoteluitzendingen - tot 2003 was alles wat van belang was betalend, sindsdien is de trend ingezet om vrij uit te zenden.

Alleen nieuwe ontwikkelingen kunnen nog roet in het eten gooien; zo zitten de zenders van RTÉ (Ierland dus) ook ongecodeerd op de schotel, maar helaas met een technisch handigheidje waardoor het signaal tot een paar kilometer nauwkeurig in te perken is. Het is in de praktijk zelfs in het grootste deel van Noord-Ierland niet eens te ontvangen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven