Moeten we ons schuldig voelen?

16-10-2017 11:40 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend zouden mijn partner en ik voor de allereerste keer gaan swingen met een ander stelletje.
We hadden afgesproken op neutraal terrein (Hotel) waar we beide een kamer hadden.

Naarmate de dag dichterbij kwam voelde ik ook meer spanning/zenuwen.
Uiteindelijk 's avonds in de hotelbar afgesproken en een hele gezellige avond gehad.

Toen het tegen twaalf uur aan liep gingen we naar boven. Vanaf dat moment kwam de spanning opzetten.
(Beetje bij beide stellen omdat het voor ieder de 1e keer was).
We hadden afgesproken om eerst even naar de eigen kamers te gaan om te kijken of we allebei nog wilden/of niet etc.

Wij waren de eerste die aangaven dat we het hierbij wilde laten. Mijn vriendin werd enorm zenuwachtig en hoe gek het ook klinkt toen het moment daar was zag ik ons niet zo snel met z'n vieren op 1 bed liggen.
Dat me vrouw door een andere man wordt verwend terwijl ik er naast lig. (niet dat ze geen sex mag hebben maar ik hoef er eigenlijk niet bij te zijn).

Wij besloten er dus om ervan af te zien. Wij voelde ons er een beetje lullig over t.o.v. het andere stel.
Zij vonden het geen probleem (Ze hadden het hotel al geboekt ook zonder ons afspraakje) en vonden het een gezellige avond.
We hadden wel goede afspraken gemaakt dat wanneer 1 van ons niet wil niets gebeurt.

voor ons denk ik dat hiermee onze swinger aspiraties ten einde zijn gekomen of hebben meer mensen hier ervaring mee.
want een dergelijk leuk stel wat bij ons past komen we niet snel meer tegen.
Als het om sex gaat is de clou dat je niks doet waar je geen zin in hebt. Dus nee, je moet je niet schuldig voelen.

En waarom zou swingen per se iets voor je moeten zijn? Als het niets voor jullie is dan is dat toch ook ok? Maar goed, ik snap uberhaupt niet wat er leuk aan is (en ben bepaald niet preuts of frigide)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf een tikje hypocriet om je wél schuldig te voelen naar een redelijk onbekend stel en niet naar je partner toe terwijl je er een stiekem neukertje op nahoudt.
Vind ik.
...
Alle reacties Link kopieren
prima toch?
het swingergebeuren is blijkbaar niks voor jullie?
Zelf lijkt het me ook niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat in een hotel afspreken het een beetje zwaarder maakt. Dan wordt er ook seks verwacht.
Wij hebben wel eens een stel op de koffie gehad, en dat er verder niets is gebeurd. Op voorhand hadden wij ook niet echt wat verwacht, het was nog ontzettend nieuw voor hen allemaal en erover praten was al even spannend genoeg. En dat was ook prima. Ik denk dat dat thuis wel even relaxter is dan in een hotel.

Jullie hadden afgesproken met z'n vieren in 1 kamer te zijn?


En verder eens met Rooss.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het nou eigenlijk met die Dennis in je eerste topic?
Ik loep eigenlijk nooit, maar door de reactie van Roos nieuwsgierig. Met hoeveel mensen zit je op dit account?? Hier ben je man, voor het eerst aan het swingen, een andere keer ben je een vrouw met een minnaar. En ook heb je een vrouw met wie je regelmatig swingt? Ik snap het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch precies zo gegaan zoals jullie onderling met elkaar afgesproken hadden? Waarom zou je je daar schuldig over voelen. Daarom was deze afspraak er toch?
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
16-10-2017 11:45
Ik vind het zelf een tikje hypocriet om je wél schuldig te voelen naar een redelijk onbekend stel en niet naar je partner toe terwijl je er een stiekem neukertje op nahoudt.
Vind ik.
:worship:
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
16-10-2017 11:53
Hoe zit het nou eigenlijk met die Dennis in je eerste topic?
Inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe je dat in één verhaal gaat breien.. :popcorn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven