zwanger worden vanaf augustus deel 2!
vrijdag 19 mei 2017 om 09:15
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
ZWANGER!!
Bevallen
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bijzonderheden |
| Zaphod | 29/31 | 1e | |
| AV1992 | 25/26 | 1e | OFO was goed, tot sept 2018 zelf proberen |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Uitgerekend | Kindje | Bijzonderheden |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bevallen |
| Door87 | 29/23 | Eerste | |
| AutumnTunes | 28/40 | Eerste | |
| Mermaid89 | 27 | Tweede | |
| Herstblaadje89 | 27/29 | Eerste | |
| HermioneJeanGranger | 26/29 | Eerste | |
| Hassebassie | 29 | Eerste | |
| Pandi | 26/26 | Eerste | |
| summer87 | 29/32 | Eerste | |
| sneeuwwitje86 | 30/32 | Eerste | |
| Mellala | 26/31 | Eerste | |
| Floor789 | 24/26 | Eerste |
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 10:21
51.80% gewijzigd
woensdag 18 oktober 2017 om 17:31
Dat gevoel herken ik helemaal Sneeuwwitje!
Ik heb af en toe ook van die "o mijn god, waar zijn we aan begonnen"-momenten.
Zo onwerkelijk allemaal nog maar het komt al zo dichtbij!
Vandaag controle gehad. Bloeddruk was te hoog. Maandag weer terug voor een extra check. Ik ga in ieder geval dit weekend maar de laatste dingen in de babykamer opruimen en de vluchttas inpakken. Mocht er dan toch iets geks gaan gebeuren Maandag, dan zijn we redelijk voorbereid haha.
Ik heb af en toe ook van die "o mijn god, waar zijn we aan begonnen"-momenten.
Zo onwerkelijk allemaal nog maar het komt al zo dichtbij!
Vandaag controle gehad. Bloeddruk was te hoog. Maandag weer terug voor een extra check. Ik ga in ieder geval dit weekend maar de laatste dingen in de babykamer opruimen en de vluchttas inpakken. Mocht er dan toch iets geks gaan gebeuren Maandag, dan zijn we redelijk voorbereid haha.
dinsdag 31 oktober 2017 om 19:05
En Sneeuwwitje heeft een baby zich al gemeld.
Mijn baby is van het padje af. Geen land mee te bezeilen. Normaal gesproken slaapt hij als het kan tot 10 uur. Moet hem om 9 uur wakker maken op dagen dat hij naar de opvang gaat. Vandaag en gisteren meldde hij zich al om 6 uur. Zo raar. Hopelijk gaat het snel weer over.
Elke keer als ik dit topic open hoop ik goed nieuws te lezen. Zo jammer dat het voor sommige zo lang duurt. Ik hoop het zo hard voor jullie.
Mijn baby is van het padje af. Geen land mee te bezeilen. Normaal gesproken slaapt hij als het kan tot 10 uur. Moet hem om 9 uur wakker maken op dagen dat hij naar de opvang gaat. Vandaag en gisteren meldde hij zich al om 6 uur. Zo raar. Hopelijk gaat het snel weer over.
Elke keer als ik dit topic open hoop ik goed nieuws te lezen. Zo jammer dat het voor sommige zo lang duurt. Ik hoop het zo hard voor jullie.
dinsdag 31 oktober 2017 om 19:35
Kan het niet komen doordat de tijd is verzet ?? ( wel een flink verschil bij jullie)HermioneJeanGranger schreef: ↑31-10-2017 19:05En Sneeuwwitje heeft een baby zich al gemeld.
dinsdag 31 oktober 2017 om 21:21
Het zal wel een beetje een samengang van dingen zijn. Hij wil het liefst de hele dag drinken en lekker hangen. Maar als hij dan lekker op schoot zit dan wil hij op onderzoek uit haha. Hopelijk gaat het snel voorbij.
vrijdag 3 november 2017 om 21:42
Wat een verdrietig nieuws weer Zaphod. En wat lief dat je vraagt hoe het met me Gaat!
Inmiddels 37.3 weken. Regelmatig menstruatieachtige krampen. Geen idee wat dat betekent!
Verder ben ik inmiddels 22 kilo aangekomen. Bleghh. Voel me zo niet sexy. En dan ook nog al die tijd geen striae gekregen... Maar inmiddels begint dat ook.
Bekkenklachten zijn er nog steeds. Mn benen kunnen het extra gewicht bijna niet meer dragen. Hou ook ontzettend veel vocht vast waardoor ik nu Carpaal Tunnel Syndroom heb.
Kort om... Ik heb het hele zwanger zijn zwaar onderschat haha.
Maar nog even en we mogen ons kleine wondertje knuffelen. We zijn zo ontzettend nieuwsgierig!
Al wel 2x gedroomd dat ie een open gehemelte heeft... terwijl ik daar in het dagelijkse leven nog amper bij stil heb gestaan. Maar door die dromen word ik er nu mee geconfronteerd dat die mogelijkheid er inderdaad ook nog is.
Spannend, Spannend, Spannend!
Inmiddels 37.3 weken. Regelmatig menstruatieachtige krampen. Geen idee wat dat betekent!
Verder ben ik inmiddels 22 kilo aangekomen. Bleghh. Voel me zo niet sexy. En dan ook nog al die tijd geen striae gekregen... Maar inmiddels begint dat ook.
Bekkenklachten zijn er nog steeds. Mn benen kunnen het extra gewicht bijna niet meer dragen. Hou ook ontzettend veel vocht vast waardoor ik nu Carpaal Tunnel Syndroom heb.
Kort om... Ik heb het hele zwanger zijn zwaar onderschat haha.
Maar nog even en we mogen ons kleine wondertje knuffelen. We zijn zo ontzettend nieuwsgierig!
Al wel 2x gedroomd dat ie een open gehemelte heeft... terwijl ik daar in het dagelijkse leven nog amper bij stil heb gestaan. Maar door die dromen word ik er nu mee geconfronteerd dat die mogelijkheid er inderdaad ook nog is.
Spannend, Spannend, Spannend!
zaterdag 4 november 2017 om 11:48
@AV, ik blijf hoop houden dat het voor ons ook gaat lukken!
Ik wil me nu maar gaan focussen op het plannen van onze bruiloft. Heb van de week een prachtige trouwjurk gevonden en daar past toch geen zwangere buik in.
Dus misschien moet ik het project zwanger worden maar uitstellen of zo.. ben wel klaar met die teleurstellingen iedere maand. Maar ja, aan de andere kant is mijn grootste wens om een kindje met mijn vriend te krijgen.
Balen dat je zo last heb van je zwangerschap Mellala. Klinkt erg heftig. Je had al wel verlof toch?
Nog een paar weekjes geduld hebben voor je je kleintje kan vasthouden!
Ik wil me nu maar gaan focussen op het plannen van onze bruiloft. Heb van de week een prachtige trouwjurk gevonden en daar past toch geen zwangere buik in.
Dus misschien moet ik het project zwanger worden maar uitstellen of zo.. ben wel klaar met die teleurstellingen iedere maand. Maar ja, aan de andere kant is mijn grootste wens om een kindje met mijn vriend te krijgen.
Balen dat je zo last heb van je zwangerschap Mellala. Klinkt erg heftig. Je had al wel verlof toch?
Nog een paar weekjes geduld hebben voor je je kleintje kan vasthouden!
zondag 5 november 2017 om 10:50
Sterkte Mellala, met de laatste loodjes!
Ik hoop dat je ondanks alles ook heel erg kunt genieten van je verlof!
Zaphod ik snap het, ik hoop dat het lukt om je vooral daarop te focussen. Hier lukt het me in kleine stapjes steeds beter. Rondom de ziekenhuisafspraken val ik weer een beetje terug en ben ik van slag, maar voor mij werkt het zo wel beter (om alles te laten onderzoeken bedoel ik). Is per persoon verschillend natuurlijk.
Wij móeten toch gewoon op z'n minst een positieve test hebben voordat de laatste uit dit topic bevalt? M'n geduld begint op te raken. Ik moet nog een kleine week tot NOD (11 november), maar heb het gevoel dat m'n cyclus korter zal zijn dan die 25 dagen. Borsten doen al sinds dag 15 zeer en normaal word ik een week nadat m'n borsten zeer doen ongesteld. We'll see. Gelukkig staan de saunabezoekjes, feestjes en concerten al gepland als (schrale) troost
Ik hoop dat je ondanks alles ook heel erg kunt genieten van je verlof!
Zaphod ik snap het, ik hoop dat het lukt om je vooral daarop te focussen. Hier lukt het me in kleine stapjes steeds beter. Rondom de ziekenhuisafspraken val ik weer een beetje terug en ben ik van slag, maar voor mij werkt het zo wel beter (om alles te laten onderzoeken bedoel ik). Is per persoon verschillend natuurlijk.
Wij móeten toch gewoon op z'n minst een positieve test hebben voordat de laatste uit dit topic bevalt? M'n geduld begint op te raken. Ik moet nog een kleine week tot NOD (11 november), maar heb het gevoel dat m'n cyclus korter zal zijn dan die 25 dagen. Borsten doen al sinds dag 15 zeer en normaal word ik een week nadat m'n borsten zeer doen ongesteld. We'll see. Gelukkig staan de saunabezoekjes, feestjes en concerten al gepland als (schrale) troost