Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Dory_1 schreef:
24-10-2017 09:28
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toffe scene was dat met dat tellen!
Ik irriteerde mij er aan.. ik dacht tel dan tot 1 kijk dit is de reden waarom jij Rick roekeloos bent.. dat Gabriel hem daarna probeerde weg te halen.. ik vind deze Rick vermoeiend..

Ik ben trouwens wel blij met deze "overwinning" van de family hoor maar neig nog steeds na(ar) negan niet alleen omdat die man zo ontzettend walgelijk sexy is wat wel mee speelt maar die rol . Wow.. ik denk dat als een ander hem had gespeeld het ook wel beetje zo was.. haha.. behalve het bakvissen :proud:
mamsvan wijzigde dit bericht op 24-10-2017 10:05
2.27% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Dory_1 schreef:
24-10-2017 09:22
Over het hele seizoen, hoe spectaculair het zou worden, oorlog hier en daar, etc. etc.
Sinds s7 heb ik mijn verwachtingen bijgesteld, want meestal zijn die dan te hoog.
Seizoen begint net :geek: ik ben benieuwd na de rest ...
Wat een Rick haat joh mamsvan. :proud: Ik vind Rick juist een stuk leuker dan in seizoen 1. Roekeloos is hij wel, maar dit vond ik niet roekeloos. Waarom zou je helemaal aftellen, tegen je vijanden? Fuck eerlijkheid.
Ik haat hem niet ... Dat ook weer niet.. maar het is ik weet niet.. hij is zo aaargh :@ en hij is wel leuker dan in de begin ja maar toch ... Ik zit in dubbelstrijd en de % neigt meer na negan.. :rofl:
We haten wel allemaal Gregory nu :mrgreen:
mamsvan schreef:
24-10-2017 09:52
Seizoen begint net :geek: ik ben benieuwd na de rest ...
Ik ook, maar mijn verwachtingen zijn niet meer zo hoog als eerst. Dan valt het tenminste niet zo tegen.
Ik heb genoten gisteren, maar om het nou zo op te hypen was niet nodig.
Wow. I wish I could speak whale.
Ik haat Gregory al heel lang. Potverdorie, die already.
-catnip schreef:
24-10-2017 10:02
Wat een Rick haat joh mamsvan. :proud: Ik vind Rick juist een stuk leuker dan in seizoen 1. Roekeloos is hij wel, maar dit vond ik niet roekeloos. Waarom zou je helemaal aftellen, tegen je vijanden? Fuck eerlijkheid.
Dit. En volgende keer een sniper meenemen (maar ja, wie dan nu Sasha dood is?) en Negan door zijn kop schieten. Opgelost!
-catnip schreef:
24-10-2017 10:02
+1
Daarbij begrijp ik wel dat Rick gefixeerd is op het omleggen van Negan en het verbreken van de macht van de Saviors. Hij gaat nog steeds gebukt onder de dood van Glenn en Abraham.

Ik ben eigenlijk wel reuzebenieuwd wat er zou gebeuren met de Saviors als Negan als leider van het toneel verdwijnt.
Dan gaan ze weg of staat er nieuwe op (simon) of .. hij moet gewoon niet dood. Hoe kan ik dan nog bakvissen ?
Liadan schreef:
24-10-2017 10:32
+1
Daarbij begrijp ik wel dat Rick gefixeerd is op het omleggen van Negan en het verbreken van de macht van de Saviors. Hij gaat nog steeds gebukt onder de dood van Glenn en Abraham.

Ik ben eigenlijk wel reuzebenieuwd wat er zou gebeuren met de Saviors als Negan als leider van het toneel verdwijnt.
Dit ook inderdaad. Hij voelt zich schuldig en is woedend. Ik vond dat tot 7 tellen overigens geen roekeloosheid. Hij gaf een teken en begon toen te schieten.
Ik verwacht overigens niet dat Negan heel snel doodgaat.
Ik heb het niet over doodgaan. ;)
Ik ben benieuwd of Simon dat zou trekken. Nummer 2 zijn is heel wat anders dan de grote leider zijn.
Liadan schreef:
24-10-2017 10:50
Ik heb het niet over doodgaan. ;)
Ik wel :proud:
Ik ben overigens blij met mijn keuze voor het gifje in de OP. Vooral omdat het in deze aflevering alweer terug kwam, de belofte van Rick. :D
Liadan schreef:
24-10-2017 10:32
+1

Ja, daar ben ik ook wel erg benieuwd naar. Is sowieso interessant wat er dan in een ''samenleving'' gebeurt.
*vingers in oren* hij gaat niet dood lalalala . *Denail*
Ik denk dat Negan nog heel lang Ricks nemesis blijft.
Gewoon omdat het kan
Ik zit al sinds gisteren te bedenken wat ik erover moet zeggen, maar ik weet het gewoon nog niet! Ik vond het niet super, maar ook zeker niet slecht. Vooral een mooie opstart denk ik. Ik wil weten wat er gaande is met oude Rick, rode-oogjes Rick etc.
Time spent with a cat is never wasted
En Gregory moet dood.
Time spent with a cat is never wasted
Dory_1 schreef:
24-10-2017 09:32
Zou Rick doodgaan dit seizoen? Michonne zegt: It's your show o_o
Zelf denk ik het nog niet. Uiteindelijk wel, maar niet dit seizoen denk ik. Of pas op het aller-allerlaatst.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Dat viel me inderdaad ook heel erg op.
Oeps
Saoghail schreef:
24-10-2017 11:27
Ik denk dat Negan nog heel lang Ricks nemesis blijft.
Gewoon omdat het kan
Zeker. Lekker uitmelken die JDM
Oeps
Ooooooh jullie posten allemaal hier... :D

Lekker teruglezen!
Ik vond het een heerlijke aflevering in ieder geval. Het was beloofd dat de eerste vier afleveringen pittig zouden zijn toch? Ben benieuwd! Wat denken jullie dat er met Gabriel gaat gebeuren?
Negan was wel gewond toch? Misschien in zijn been geschoten? Ik ergerde me er trouwens ook wel aan dat domme gelul. Toen de deur open ging en Negan naar buiten stapte hadden ze hem gelijk neer moeten knallen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Niet dat ik het wil, want ik krijg elke keer een grote glimlach als hij in beeld is.. (sorry Rick) maar toch..
Coda schreef:
24-10-2017 12:29
Negan was wel gewond toch? Misschien in zijn been geschoten? Ik ergerde me er trouwens ook wel aan dat domme gelul. Toen de deur open ging en Negan naar buiten stapte hadden ze hem gelijk neer moeten knallen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Niet dat ik het wil, want ik krijg elke keer een grote glimlach als hij in beeld is.. (sorry Rick) maar toch..
+1. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven