Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik krijg de cookiesmelding elke keer terug, ondanks 'Akkoord' en/of doorgaan. Windows Phone. Oh en telkens moeten klikken op 'Lees meer'. Geen verbetering dit. Verder heb ik ook geen notie wat met browser op privé bedoeld wordt, de privémodus (niet in internetgeschiedenis)? Die heb ik niet aan, maar het navigeren gaat niet zoals wordt voorgespiegeld nu.
Beste forummers,

Een probleem met de nieuwe update kun je het best mailen. Dan kunnen wij namelijk direct schakelen met de technische dienst. De update is nog niet volledig uitgerolt vandaar dat het nog niet optimaal werkt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kan die; lees ook, weg? Ik heb helemaal geen zin om daar elke keer op te moeten drukken om hem weg te krijgen. Hij neem t zo een groot del van de pagina in.,
ModeratorViva schreef:
26-10-2017 13:30
Beste forummers,

Een probleem met de nieuwe update kun je het best mailen. Dan kunnen wij namelijk direct schakelen met de technische dienst. De update is nog niet volledig uitgerolt vandaar dat het nog niet optimaal werkt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Noem mij maar een vervelend stuk vreten ofzo.
Maar kun je me alsjeblieft één keer uitleggen waarom het handig en tijdsbesparing is dat jullie elke klacht individueel op gaan lossen?
Ik snap heus verschillende divisies enzo, maar zó veel verschillen zijn er niet hoor!
Ik kan me voorstellen dat het prettig is om de hele dag één op één te mailen en vervolgens voldaan in je warme nestje te kruipen met het idee dat je heel nuttig bezig bent geweest en dat al die nare en afhakende forummers die op topics zeuren ongeduldige secreten zijn...

Tjonge. Een heel groot forum individueel willen helpen en daarmee naar de knoppen helpen. Waar leer je dat dat een goed idee is??? Of dat het klantvriendelijk over komt?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
ModeratorViva schreef:
26-10-2017 13:30
Beste forummers,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Kunnen jullie tenminste zeggen of dat 'lees ook' gedoe een bug is of dat het blijft? Ik klaag niet snel over het forum, maar dit gaat mij te ver.
Life is short. Eat dessert first.
En als er niks aan gedaan wordt is het onze schuld want dan hadden we het maar moeten mailen? Jullie lezen hier zo te zien, wat een kul om te vinden dat iedereen moet mailen.
En wat krijgen we straks voor excuus? "We konden er niks aan doen want onze mailbox is ontploft"? Het is dat ik netjes opgevoed ben. Heb best even zin om te schelden eigenlijk.
.
Mailen. Wat een gotspe.
Sodemieters zeg. Dit is het begin van het einde!
Ik kan mobiel helemaal niks meer (geen topics lezen, niet reageren), dus ik heb de laptop maar eens aangeslingerd.

Viva, alle credits zijn nu wat mij betreft wel verspeeld.
Mensen, mensen, vergeet niet dat het forum een verdienmodel is. Hoe kut het ook werkt, mensen blijven komen, al was het maar om te kankeren. En stiekem mee te lezen.
Het enige dat telt zijn het aantal bezoekers. Daar worden ze door adverteerders op afgerekend. Het forum is voor Sanoma verder maar bijzaak.
willem1959 schreef:
26-10-2017 14:26
Mensen, mensen, vergeet niet dat het forum een verdienmodel is. Hoe kut het ook werkt, mensen blijven komen, al was het maar om te kankeren. En stiekem mee te lezen.
Het enige dat telt zijn het aantal bezoekers. Daar worden ze door adverteerders op afgerekend. Het forum is voor Sanoma verder maar bijzaak.
Dat besef ik, maar ze kunnen tenminste zorgen dat het niet nog erger wordt, niet?
Life is short. Eat dessert first.
Stel je maakt afbakbroodjes.

En op een goede dag verbeter je het recept.
Helaas zijn je klanten niet zo blij, want de broodjes komen nu van boven verbrand en van binnen nog klef uit de oven, en er zitten ook nog harde pitten in die niet iedereen kan waarderen.
Daarnaast valt de reclame voor fietspompen (ja, daar verdient deze broodjesfabrikant ook aan) vaak zó groot uit dat het over de gebruiksaanwijzing voor afbakken valt.
En de lichaamsdelen op de verpakking vindt ook niet iedereen lollig, maar hé, wij afbakbroodjesbakkes blijven bij 'seks verkoopt goed, en wij blijven zo hip dat we het sex noemen'

Dus.

Nu gaan we niet kijken naar het recept, neeneeneenee, we gaan elke koper van de broodjes vragen welk type oven ze hebben. Welk merk, hetelucht of anders, welke temperatuursinstelling. Want dat heeft állemaal invloed op ons heelergfantastische recept hoor!
Mail ons ál uw gegevens, wij helpen u verder!
Dat er ondertussen klachten blijven komen over klef en verbrand brood vinden we erg vervelend en ook onaardig gezeur, want wij werken achter de schermen heus heeeeel hard. En die klachten zijn al láng bekend!

Ik geloof echt dat jullie heel hard werken (nee, dat is een leugen: ik geloof echt dat de moderators heel hard werken, volgens mij doet de CM, als die nog bestaat, helemaal niets).
Ik geloof dat jullie heel hard werken op een onzinnige en verkeerde manier.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
KyloRen schreef:
26-10-2017 14:33
En dat kan dus niet meer als je alleen via mobiel forumt, omdat het forum niet meer dan anderhalf bericht laat zien.
Precies. Nog erger dan voorheen . En dat was al waardeloos.
Ik merk nu dat ik niet eens meer op de homepagina kan komen 😂😂😂😂😂
Het is maar een klein groepje dat zeurt.
De meesten forummen gewoon verder en accepteren het feit dat het er nu anders uit ziet.
En de grootste groep telt. Of dacht je echt dat iedere klacht werd verholpen?

Ik hang hier al heel wat jaren rond (+15 denk ik) en geloof me, het is nooit anders geweest dat na een update er een klachtenstroom aan zwol.
willem1959 schreef:
26-10-2017 14:44
De meesten forummen gewoon verder en accepteren het feit dat het er nu anders uit ziet.
En de grootste groep telt. Of dacht je echt dat iedere klacht werd verholpen?

Ik hang hier al heel wat jaren rond (+15 denk ik) en geloof me, het is nooit anders geweest dat na een update er een klachtenstroom aan zwol.
Nou Willem. Zo erg als nu is het nooit geweest. Dat weet je zelf ook wel.
willem1959 schreef:
Ik hang hier onder diverse namen ook al eeuwen rond. Dan moet je toch weten dat het nog nooit zo bar en boos is geweest na een update als nu het geval is. En dat het nog nooit zo rustig is geweest met nieuwe topics en reacties.
Misschien heb ik van alles gemist, maar ik log net in hier, moest cookies accepteren en alles werkt. Ik zie geen side-balk ( op mobiel), wel een ‘toon meer’ knop om de rest van de pagina te kunnen lezen en die werkt (bij mij).
Ik weet nog niet hoe het is met de rest van de functies, maar we zullen zien.
wilhetnietweten wijzigde dit bericht op 26-10-2017 14:52
Reden: Foutje
1.29% gewijzigd
Nou, de paginagrotenietwegteklikkenreclame is er nog steeds. :bonk:
En dat je naar de laatst gelezen post gaat in een topic (zoals beloofd) klopt ook niet. De bugs die de grootste prioriteit hebben, zijn er dus gewoon nog steeds. :furious:
Tickel schreef:
26-10-2017 11:37
Op mobiel/tablet hebben we een ‘lees meer’-button geplaatst, dit bevordert de laadtijd van het forum, zodat je op je mobiel sneller kunt forummen

Waarom op desktop niet die button? Mijn leesvelden zijn nu veel kleiner geworden.
Tijdens het verversen van de pagina gaat het minstens 1 keer mis voordat er weer verbinding is met het forum.

Ik snap dat ge-update van het forum niet zo als het nog steeds niet vlekkeloos kan.
Wees blij dat je die pokkebutton op desktop niet hebt! Bij mij worden continu alle berichten dichtgeklapt terwijl ik ze aan het lezen ben; verder lezen na de eerste twee (of zo) berichten op een pagina is compleet onmogelijk.
ik forum mobiel, met Adblock, en heb die button niet. prijs mezelf gelukkig. het enige wat voor mij anders is is dat ik de motto' s nu kan lezen.
vivapimpelmees schreef:
26-10-2017 15:39
ik forum mobiel, met Adblock, en heb die button niet. prijs mezelf gelukkig. het enige wat voor mij anders is is dat ik de motto' s nu kan lezen.
Ik heb ze ook weggepoetst met adblock maar berichtvelden van de topics zijn wel veel kleiner geworden.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
willem1959 schreef:
En de grootste groep telt.

(....)
Ik ben toch bang dat Willem hier een punt heeft.
Wie o wie heeft de juiste tip voor mij?

Ik wil graag een topic in mijn favorieten zetten, maar ik heb dit topic al eens eerder favoriet gehad en in de tussentijd weer uit mijn favorieten verwijderd. Nu kan ik hem er dus niet meer in krijgen...

Ik krijg wel de melding dat het topic aan mijn favorieten zou zijn toegevoegd, maar dat gebeurt dus niet echt.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
doornroosje9 schreef:
26-10-2017 13:38
Kunnen jullie tenminste zeggen of dat 'lees ook' gedoe een bug is of dat het blijft? Ik klaag niet snel over het forum, maar dit gaat mij te ver.
Nou dit inderdaad.

Het was al ellendig na de laatste update waarbij de openstaande issues maar niet opgelost werden, maar dit is gewoon niet te doen. Ruim 1/3 van mijn beeld is 'lees ook'. Mag ik alsjeblieft gewoon het topic lezen of is het de bedoeling dat dat de gebruikers zo lastig mogelijk wordt gemaakt?

Ik snap best dat in de 'lees ook' de winst voor Viva zit, maar zo prominent is echt niet nodig en jaagt mensen alleen maar weg.
Ik wilde graag een topic over het inbrengen van groente en fruit in de anus openen. Maar als ik op mijn laptop op de beginpagina zit (je weet wel, nadat je op Forum hebt geklikt, dus het forumoverzicht) dan kan ik rechtsboven wel Nieuw topic aanklikken maar dan in het scherm geen titel invoeren en geen pijler (in dit geval twijfel ik nog tussen Seks en Eten) kiezen.

Hebben anderen dat probleem ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven