In 2017 beginnen voor de eerste

10-12-2016 13:19 1831 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kletsen we over zwanger worden. Sommigen van ons zijn inmiddels al zwanger dus we hopen dat dit langzaamaan een schrijfgroepje voor zwangeren wordt! We trekken nu al een tijdje samen op en kennen elkaars verhalen. We kunnen nieuwe schrijfsters niet weigeren, maar het is erg prettig om het overzichtelijk te houden om zo elkaars verschillende trajecten goed te kunnen blijven volgen. (met dank aan Dock1938)

Naam Leefdtijd Leeftijd partner Ronde NOD UD Bijzonderheden
Gryffindor 32 37 6 :cheer2: 15 april Meisje
Budgy 31 36 1 :cheer2: :love: 7-11 jongen
Pindakaas-88 28 30 3 :cheer2: 26 december
Konijntje999 28 32 9 :cheer2: vmk in augustus
Frigga 25 32 9 7 januari
Aankleefsjaan 31 33 1 :cheer2: :love: 28-11 meisje
Zoraa 25 27 4 8 november
Lilly28 27 28 8 20 juli
Dolfijntje 24 30 8 26 augustus
Lasvegas84 32 35 3 :cheer2: :love: 9-12 Meisje
Isayez 26 30 1 :cheer2:
MitakuyeOyasin 33 1 :cheer2: :love: 19-10 Jongen
Zen123 32 34 3 :cheer2: :love: 19-11 jongen
Melletje1989 27 30 2 :cheer2: :love: 23-11 Meisje
Knorretje2 25 33 4 :cheer2: 19 januari
anoniem_320739 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 22:53
61.58% gewijzigd
Ik keek net even in de tabel, het gaat niet meer lang duren en dan worden de eerste baby's geboren! Hoe gaat het met de dames die tegen het einde lopen? En hoe kijken jullie naar de bevalling? In elk geval heel veel succes en ik hoop dat jullie allemaal een goede bevalling mogen hebben. Ik wacht in spanning af! :flirting:

Hoe gaat het met de dames die straks weer richting NOD gaan? Houden jullie het nog een beetje vol? Ik duim in elk geval voor jullie.

Uiteindelijk ben ik toch ongesteld geworden, misschien dat mijn cyclus een beetje veranderd door de donkere dagen. Vandaag heb ik een uitstrijkje laten maken, a.s. donderdag krijg ik de uitslag. Een vriendin kwam aan met het verhaal dat een cliënt van haar vaak blaasontsteking had, en baarmoederhalskanker bleek te hebben. Dus voor de zekerheid heb ik het maar laten testen.
Ook een verwijzing gekregen naar de uroloog, omdat ik nog altijd hannes met m'n blaas. Wel mogen we gewoon proberen zwanger te worden, dus ik hoop dat we volgende week gewoon weer aan de gang kunnen. Ons seksleven is in tijden niet zo slecht geweest, ook vanwege de vakantie waarbij ik het risico niet wou lopen om een blaasontsteking te krijgen. Dus ik hoop enorm dat het straks niet meteen doffe ellende is.. De keren dat we seks hebben is het daarna vaak geïrriteerd in mn blaas (ondanks dat we beiden douchen voor en ik ook na de seks).

Het blijft balen, tot afgelopen voorjaar heb ik 1 keer in mijn leven een blaasontsteking gehad. Hebben we besloten dat we zwanger willen worden, heb ik om de haverklap een blaasontsteking #*#^$£@£&@.. Inmiddels zijn we al weer bijna een jaar verder :-o. Soms maak ik me er totaal niet druk om, op andere momenten kan het mij gigantisch frustreren.
Ben ik weer!

De scan van m'n moeder was helemaal goed gelukkig!

Verder hobbel ik maar wat aan... Het is ontzettend pittig zo naar het einde toe. Nog 6 dagen voor m'n uitgerekende datum. Ik vind het spannend op een leuke manier. M'n lijf is er inmiddels aardig klaar mee en ik kijk uit naar de bevalling. Vanochtend bij een voetreflex therapeut geweest in de hoop dat dat misschien eea in gang zet.

Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik niet alles 100% terug gelezen heb... Zit een beetje in m'n cocon merk ik. M'n wereld is wat kleiner dan normaal zo naar t einde toe...
Oow, ik zag je naam staan en dacht: wellicht ben je al wel bevallen!

Maarre niet dus, al komt het nu wel echt dichtbij! Succes met de laatste loodjes. :)
Dat van die cocon herken ik nu al hoor, heb ook heel erg de neiging om alle negatieve dingen buiten te sluiten, gewoon geen zin om energie aan te verspillen..

Wat vervelend van die blaasontstekingen, Zoraa! Tis idd te hopen dat dat je de komende tijd bespaard zal blijven..

Wij gaan vanavond voor poging 3 van de 4D pretecho.. Heb het gevoel dat ze niet superduidelijk meer in stuit ligt, dus ben enorm benieuwd!
Zoraa, wat balen van die blaasontstekingen. Goed dat je een uitstrijkje hebt laten maken, heb je inmiddels de uitslag al? Duim dat die gewoon ok is!

En lief dat je aan ons denkt! Ik begin serieus wel uit te kijken naar de bevalling, alles is klaar en lichamelijk voel ik me echt belabberd, dus hij mag er van mij wel uit :) Dit weekend ben ik 38 weken zwanger, dus kan hij elk moment komen. Dat is het enige wat ik wel lastig vind, dat onvoorspelbare het kan dus ook nog 4 weken wachten zijn, wat ik echt niet hoop.

Mita, wat super dat de scan van je moeder goed is! Dat moet een hele opluchting zijn :) Nu lekker coconnen richting de bevalling. Ben zo benieuwd, wie weet heeft de voetreflex therapie geholpen. Heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes.

Vegas, heb je de kleine meid inmiddels kunnen zien? Hoop voor je dat ze niet meer in de stuit ligt, dat zou erg fijn zijn!
Jaa Mita, ik dacht ook misschien al baby-nieuws toen ik je naam zag staan. :D Maar nog even geduld dus, succes met de laatste loodjes!

Ook voor jou Budgy, lijkt me inderdaad moeilijk dat onvoorspelbare. Pff nog 4 weken, dat lijkt dan ook ineens weer zo lang als je al zo dichtbij de uitgerekende datum bent.

Vegas is de echo gelukt dit keer? Ben erg benieuwd!

Zoraa heel vervelend die onzekerheden wat betreft je gezondheid. Ik hoop natuurlijk ook op een goede uitslag van het uitstrijkje en dat je voorlopig maar even geen last zal hebben van ontstekingen!

Hier geen nieuws, behalve dat ik sinds een week ineens slecht slaap en daardoor ook overdag een stuk vermoeider ben. Kan nu niet echt meer op mijn rug liggen, krijg het dan snel benauwd. Jammer, want dat lag toch echt het lekkerst. Maarja, hoort erbij.
Nee, helaas.. Ze lag nog precies hetzelfde..
Dus ook nog steeds in stuit.. Bluh.. Had hier zo geen rekening mee gehouden, wil echt liever geen keizersnede..
@ Zoraa, goed dat je het verder laat onderzoeken, al de uitslag binnen? Balen van die blaasontstekingen zeg... heb dat ook een tijd gehad veel achter elkaar. Heb een tijd elke dag cranberry pillen geslikt en na elk seksueel contact plassen en douchen helpt ook. Maar dat doe je mogelijk al. Het is wel weer vanzelf weg gegaan! Ben er nog gevoelig voor, maar is nu echt veel minder vaak. En sinds ik zwanger ben niet meer gehad!

@ Mita, fijn dat de uitslag van je moeder goed is!! En spannend zo die laatste dagen!

@ Budgy, ook spannend voor jou! Hoop dat er inmiddels al iets gaande is, snap dat je er klaar mee bent inmiddels!

@Lasvegas, balen dat ze nog in stuit ligt, gaan ze nog proberen te draaien ofzo?

Hier weer een extra groeiecho gehad. Het is nog steeds een grote vent, maar groeit wel mooi mee met de curve. Zijn beide nieren zijn 1 mm groter dan de bovengrens dus dat wordt extra in de gaten gehouden, horen volgende week van de verloskundige meer hoe en wat dan (echo's hebben we ergens anders). Maar het is niet heel erg, meer dat de kans op een blaasontsteking in het begin groter is. Ik denk alleen, hij is helemaal groot, dus is t ook niet zo gek dat zijn nieren wat groter zijn, maar goed. Altijd goed dat ze het in de gaten houden!
Verder wordt t steeds zwaarder, ga nu naar een bekkenfysio en dat is wel fijn, goede tips van gehad. Behandeling is vrij pijnlijk maar voel wel dat het daardoor minder pijnlijk wordt. Begin nu ook vocht vast te houden, heel fijn. Dus ja, 33 weken inmiddels en ik denk wel van joh, snap dat mensen er klaar mee zijn op t laatst! Maar hij moet nog even blijven zitten, rustig aan maar en komend weekend nog een weekendje weg dus dat is wel een leuk vooruitzicht!
Ah Lasvegas wat zuur. Is er nog een kans dat ze zelf gaat draaien of dat ze haar kunnen draaien?

Zen, je redenatie qua nieren klinkt wel logisch bij een groot kind. Soms lijken ze het bij zwangerschappen ook wel snel op te blazen qua risico's en afwijkingen van de norm.

En over de cocon gesproken, dat heb ik meer gehoord. Een voorbereiding op de focus om straks de topprestatie te leveren. Jullie kunnen het :).

Ik heb een uitnodiging gekregen voor een blaasonderzoek. Dan gaan ze met een camera kijken. Hopelijk geeft dat meer duidelijkheid (brrr). Verder gelukkig wel het goede nieuws dat het op het moment redelijk met mij gaat. En we hebben in elk geval een poging gewaagd in mijn vruchtbare week. Mijn NOD[/b is nu 8 november.
zoraa wijzigde dit bericht op 22-10-2017 21:20
Reden: Dikgedrukt maken van NOD
0.41% gewijzigd
@ Zen: ik denk niet dat die redenatie helemaal opgaat. Ze hebben voor de afmetingen van de nieren al een marge, dus kleine kindjes hebben idd kleinere niertjes en grote kinderen grotere en daar zit ie blijkbaar toch net wat boven.. Fijn dat ze het in de gaten houden en wie weet trekt het nog bij!

Veel plezier met jullie weekendje weg!

@ Zoraa: spannend, weer een echte kans! Onderzoek klinkt niet zo fijn idd, maar wie weet geeft het idd duidelijkheid.

Hier kan de baby idd nog wel draaien hoor, maar die kans is niet zo groot door de manier waarop ze ligt (onvolkomen stuit). Ze is iig nog steeds niet gedraaid, kan het hoofdje duidelijk bovenin voelen. Een draaipoging door de gyn is evt nog wel een optie, maar dat moeten ze met 35 weken nog maar even beoordelen, was de gyn vorige keer ook niet erg optimistisch over.

@ Mita: tis gewoon je uitgerekende datum!!
Pindakaas, hopelijk daalt de kleine snel in, dan heb je weer wat meer lucht en kan je hopelijk weer wat beter slapen :)

Zen bij jou gaat het ook al hard! Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. En goed dat je naar de fysio gaat! Ik zit ook te twijfelen, maar heb zoiets voor de paar weken laat het maar. Ik doe gewoon alles heel rustig aan nu en veel met de auto, waar ik normaal veel meer van het fietsen ben.

Vegas, wat jammer dat je dr nog steeds niet goed hebt kunnen zien en nog meer balen dat ze nog steeds in een stuit ligt! Ik zal duimen dat ze nog draait of gedraaid kan worden!

Zoraa, wat spannende dat jullie weer begonnen zijn! Onderzoek klinkt inderdaad niet fijn, veel sterkte! Hopelijk valt het mee.

En Mita wat spannend dat het je UD is!
Mita, inmiddels ben je al even over tijd. Hoe gaat het met je? Begint het al te rommelen? Of is het nog rustig

Budgy, jouw uitgerekende datum komt ook steeds dichterbij. Hoe voel jij je? En wat verwacht je qua bevaldata?

Konijntje en Frigga, jullie zitten op het wachtbankje. Hoe gaat het bij jullie? Kunnen jullie nog wat hoop opbrengen of is het erg lastig? Ik las van Konijntje iets over eventueel een tijdelijke pauze voor een reis. Ik kan het alleen maar aanraden, het heeft mij goed gedaan om een paar maanden niet obsessief met mijn zwangerschapswens om te gaan.

Lilly en Dolfijntje, hoe gaat het bij jullie? Ik heb al een tijdje niks meer van jullie gelezen.

Voor alle andere dames ook heel veel succes! Krijgen jullie een beetje hulp bij de dagelijkse dingen als huishouden en eten maken? De meesten van jullie zullen al wel met zwangerschapsverlof zijn. Waarmee vullen jullie de dagen?

Ik ben vanochtend even wezen googlen voor het goede gewicht om zwanger te worden. Na even snel te googlen (dus betrouwbaarheid laat ik even in het midden) kwam ik berichten tegen over de noodzaak van een BMI van minimaal 21 om zwanger te worden. Mijn BMI is momenteel 19,3 Ik ben de laatste maaden ongewild afgevallen en had eerder een BMI van 20. 2 jaar terug ben ik ongeveer 15kg afgevallen en zat ik juist aan de hoge kant van een gezond BMI. Zijn er hier dames met een lager BMI vooraf zwangerschap? Ik probeer al een tijdje extra (wel gezond) te eten, maar het lijkt niet echt te blijven hangen.

Ik kijk uit naar mijn NOD. Ik wil weten waar ik aan toe ben. Het zou enorm leuk zijn als we een week na mijn NOD positief nieuws aan mijn familie kunnen vertellen tijdens ons weekendje weg. Toch kan ik er wel vrede mee hebben als ik ongesteld word. Dan gaan we voor de nieuwe ronde.

Uitslag van mn uitstrijkje is nog steeds niet binnen. Daar baal ik een beetje van. Maar we wachten rustig af. Mijn blaas is wel iets geïrriteerd op het moment, maar gelukkig nog geen blaasontsteking. Ik moest stoppen met de D-mannose en dat is helaas wel te merken.
@ Budgy snap je keus wat betreft de fysio, ze zei echter wel tegen mij dat het niet zo is dat als je kindje geboren is meteen die bekkenpijn over is, en als je nu al behandeld het straks sneller beter gaat. Dus misschien toch het overwegen waard?
@ Mita en Budgy, spannend voor jullie nu! Hebben jullie al voortekenen ofzo? Voorweeën of iets dergelijks? Ben heel benieuwd of er tekenen zijn dat de bevalling dichterbij komt!

@ Lasvegas, klopt wat je zegt wat betreft de grote van de nieren. Weer een afspraak gehad met de verloskundige, en we krijgen weer een extra echo met 37 weken, omdat ze toch die nieren willen bekijken weer. Het is nog steeds 1 mm groter en dat is niet enorm groot natuurlijk ofzo, dus er zijn geen grote zorgen, maar het is wel het protocol dat het dan verder bekeken wordt. Als het dan nog steeds 1 mm is dan laten ze het zo, mochten ze groter zijn geworden dan worden we naar de gynaecoloog doorverwezen en krijgen we nog een echo in het ziekenhuis waarbij ze alles helemaal gaan checken. Na de geboorte kan het dan zo zijn dat onze kiddo een echo van zijn niertjes krijgt. Verloskundige verwachtte dit laatste niet omdat er best wat weken zitten tussen de laatste 2 echo's en de nieren niet nog groter zijn geworden. Dus we wachten het maar af, ik maak me gelukkig geen grote zorgen ofzo. Ik heb alleen nog steeds het gevoel dat hij met 37 weken wel eens kan denken van, ik kom al! Dus of we die echo halen haha. Maar we gaan het zien :)

Vanuit de hypnobirthing is er ook een oefening om je kindje nog te laten draaien trouwens, weet niet of dat iets voor je is, maar zou je eventueel kunnen bekijken?

@Zoraa, spannend je NOD! Ik duim! Wat betreft gewicht, mijn BMI was rond de 20 toen ik zwanger werd volgens mij. 19 is niet te weinig toch? ALs je gezond eet en goed voor jezelf zorgt dan is dit nu je figuur denk ik en lijkt het me niet dat de kans op een zwangerschap daardoor lager is? Veel te dun zijn is niet goed heb ik bij een vriendin gezien, die moest echt aankomen, maar die menstrueerde ook niet meer.

Hier officieel met 36 weken met verlof bij het UWV haha, nu 34 weken, als ik had gewerkt had ik echt al met verlof gemoeten. Alles is nu zo zwaar, vrijdag even in de stad gelopen, nou dat heb ik gemerkt. Kei kapot gister, zere bekken, benen, rug, harde buiken, stijf. Poe ej, schrok er een beetje van wat het effect daarvan was. Ik moet echt zo rustig aan doen. En dat vind ik dus moeilijk, mijn hoofd wil nog van alles. Maar het gaat echt niet. Misschien helpt het nu wel dat als ik had gewerkt er nu verlof zou zijn, hoop dat ik mezelf er van kan overtuigen dat ik nu echt wel rustig mag doen haha.

Vandaag hebben we een zwangerschapsfotoshoot trouwens! Ben benieuwd!
Hoi allemaal, op 19 oktober om 18:12 uur ben ik trotse mama ben geworden van Stef. Hij woog bij de geboorte 3290 gram en was 49 cm lang.

De dag dat ik hier voor het laatst wat geschreven had (18-10) braken om 20:15 uur mijn vliezen en vanaf 2,5 uur later heb ik 22 uur non-stop weeën gehad die vanaf het begin om de minuut kwamen en erg hevig waren. Stef lag in sterrenkijker dus het schoot allemaal totaal niet op. Uiteindelijk heb ik na 18 uur om een ruggenprik gevraagd en daar moest ik toch nog een uur op wachten. Vervolgens moesten er twee anesthesiologen en 11 (!) keer prikken aan te pas komen voordat de ruggenprik enigszins zat.

Terug op de verloskamer heb ik 45 minuten passief en vervolgens nog 53 minuten actief geperst en toen was hij er. Het was een helse bevalling en de dagen daarna hadden we allebei veel moeite met herstellen. Na 2 dagen droogde mijn melk op en Stef had moeite met aanhappen. Na bijvoeden met de vinger uit een spuitje, een huurkolf en een lactatie kundige heb ik afgelopen maandag besloten fulltime te gaan kolven en hem met de fles te gaan voeden. Sindsdien gaat het stukken beter met ons. Nu komt bij mij de vermoeidheid van de bevalling alsnog dus ik moet rustig aan doen.

Maar Stef is een heerlijk tevreden ventje en dat maakt werkelijk alles weer goed :love: !!
Aaah Mitakuye ik vroeg me al af wanneer er nieuws van je zou komen!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Stef! Ook een hele leuke naam! Goed besluit om op kv over te gaan, geniet van elkaar en hopelijk ben je helemaal snel hersteld :hug:

Hier even druk dus ik reageer later op de rest x
Gefeliciteerd Mita!! Fijn dat Stef het goed maakt, je klinkt echt als een trotse moeder! :heart:

Klinkt wel als een hele heftige bevalling hoop dat je snel hersteld. Ik wens jullie heel veel geluk en geniet lekker van elkaar.

Zoraa, spannend dat je weer een NOD hebt. Hoop zo dat het raak is. Mijn BMI was 20.6 heb even gekeken. Heb in de maanden ervoor wel extra gezond gegeten, veel noten, avocado's en echt op groente en fruit gelet enzo. En ik slikte vanaf een maand van te voren de multi mamma vitaminen van Davitamon met visolie.

Zen, bedankt voor de tip. Vandaag ben ik precies 39 weken, maar laatste 3 dagen gingen juist weer goed. Heb zelfs een uurtje per dag gefietst (wel langzaam, maar toch). Het verschilt echt per dag hoeveel last ik heb eigenlijk. Ik hoop gewoon dat de kleine zich deze week gaat melden :)
Krijg wel van m'n omgeving te horen dat ik er nog zo goed en fit uitzie, maar misschien is dat beleefdheid :mrgreen:

Hier nog totaal geen tekenen van een bevalling die gaat komen (geen voorweeën oid). Heb het gevoel dat het nog wel eens lang kan gaan duren en geduld is al niet mijn sterkste punt. Aan de andere kant, lang is in dit geval max 3 weken, dat klinkt dat weer als helemaal niet lang, dus afwachten maar.

Hoe gaat het met de rest, wachtbankjes en andere zwangeren? Voor veel komt de data nu ook in de buurt!
Jaa Mita! Gefeliciteerd! Klinkt als een slopende bevalling idd!
Ik zou ook zeker niet te lang blijven hannesen met borstvoeding, dus goede oplossing zo lijkt me. :)

@ BMI: ik had een BMI van 24 voor de zwangerschap, dus op zich gewoon gezond gewicht. Maar heb juist nu al besloten dat ik bij de volgende zwangerschap zeker 5 kilo minder wil wegen, ook om de kans op weer zwangerschapsdiabetes te verkleinen. Net onder de 20 lijkt me echt geen probleem hoor.

@ stuitligging: ik googlede even op hypnobirthing en het eerste wat ik lees, is dat een stuitligging vaak komt, doordat je zelf niet toestaan het kindje goed te draaien, omdat je onbewust bang bent voor de bevalling.
Naja sorry, maar dat laat ik me toch echt niet aanpraten. Ik voel me echt al een tijdje een beetje depri, omdat ik juist zo graag een normale bevalling zou willen ervaren en helemaal geen zin heb in een keizersnede.. Ik ben morgen 33 weken, dus heb nog steeds wel wat hoop dat ze alsnog draait.

Verder moet ik nog 1 weekje werken, dus vrijdagavond heb ik heerlijk verlof! Ben er ook wel aan toe, want hoewel ik eigenlijk geen lichamelijke klachten heb, merk ik wel dat het allemaal steeds zwaarder en vermoeiender wordt..
Mita, gefeliciteerd met de geboorte van Stef! Inderdaad een hele leuke naam. Fijn dat het nu goed gaat met jullie. Geniet van elkaar! :heart:

Budgy, wat spannend, nog een week tot je uitgerekende datum. Succes met de laatste loodjes, hopelijk duurt het niet te lang meer voor je. Het zal vanaf nu sowieso wel hard gaan met het babynieuws in dit topic. :D

Zoraa, ik had een BMI van 22. Ik denk dat een BMI van 19 ook prima is, het is niet extreem laag, maar wel vervelend dat je afvalt terwijl je juist probeert een beetje aan te komen.

Zen, toch fijn dat ze het in de gaten houden. Beter het zekere voor het onzekere nemen, het zal waarschijnlijk inderdaad wel meevallen. Hoe was de shoot?

Vegas, ik snap dat je er erg van baalt. :|

Mijn kleine lag bij de laatste controles netjes met zijn hoofdje naar beneden, maar afgelopen week heb ik echt het idee dat hij een beetje gedraaid is en daardoor dus dwars ligt. Ik voel al weken zijn voetjes in mijn rechterzij en nu dus het hoofdje een beetje links in mijn zij. Denk ik, weet natuurlijk niet of ik het goed voel. Aankomende week even aan de vk vragen hoe hij erbij ligt. Verder heb ik geen echo's meer gehad na de 20 weken en ben ik juist erg benieuwd of hij bijv. groter of kleiner is dan gemiddeld. Ik lees wel eens berichten dat baby's groot of klein geschat worden, maar ik geloof niet helemaal dat de vk's dat echt kunnen voelen met hun handen of denken jullie van wel. Maak me er niet druk om hoor, maar ben vooral nieuwsgierig. Dat zal ik aankomende week dus ook even vragen bij de vk. Ik kan in ieder geval wel duidelijk voelen dat hij steeds groter wordt en dat hij niet veel ruimte meer heeft. Voel vaak een beentje of armpje schuiven onder mijn handen. Nog 2 maanden. Voel me verder prima, soms last van mijn heup als ik teveel gelopen heb, maar het trekt gelukkig elke keer weer snel weg.

Voor de dames die binnenkort hun NOD hebben, ik duim voor jullie!
Mita, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Stef! Wat een leuke naam :-D. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en kan jij je energie weer een beetje op pijl brengen. Het klinkt als een pittige bevalling, maar je mag er trots op zijn dat je het toch hebt gefixt, topprestatie! Geniet van de kraamtijd en de kleine Stef, voordat je het weet groeit hij alweer uit zijn eerste setjes kleding. Veel geluk samen!

En iedereen bedankt over de BMI reacties, geeft wel wat gerustelling. Zo nu en dan ben ik best bang dat het bij ons niet gaat lukken op een natuurlijke manier, terwijl die gevoelens op niks zijn gebaseerd en wellicht onzin zijn. Man wat is dat zwanger worden toch een gedoe...
Thanks! Geen kunstvoeding Aankleefsjaan. Ik kolf borstvoeding en dat krijgt hij uit de fles :heart: .
Gefeliciteerd Mita!!! Doe rustig aan en pas goed op jezelf! Geniet van je nieuwe rol als moeder!
Gefeliciteerd Mita! Super mooi nieuws! Nu lekker rustig aan en genieten, fijn dat het nu beter gaat!
Gefeliciteerd Mita! Wat een leuke naam! Ik hoop dat jullie samen een beetje kunnen bijkomen en genieten nu.

Hier ook goed nieuws: afgelopen zondag heb ik positief getest! Dus 2 maanden na de miskraam gaan we het weer opnieuw proberen. Natuurlijk geen garanties dat het deze keer wel blijft zitten, maar stiekem hoop ik op het beste!
Konijntje, wat super nieuws!! Gefeliciteerd!! Ik hoop ook dat het goed blijft gaan deze keer!
Konijntje, wat fijn voor jullie, gefeliciteerd! Maar ook erg spannend. Ik duim voor je dat het goed gaat dit keer.
Gefeliciteerd Konijntje! Wat een goed nieuws :) we duimen met je mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven