Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Oei, dat is goed opgemerkt! Ik denk inderdaad dat het Gracie is. Zou Rick de baby uiteindelijk toch meenemen?
Wil nu al weer dat het maandag is.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
En dan gaat het maandag alleen over Morales en hoe hij bij Negan is terechtgekomen :rofl:

Nee hoor, ik heb al voorstukjes gezien ;)
Wow. I wish I could speak whale.
He bah, hoop geen gezever over Morales. Dat zou tegenvallen. ik stuiter al wat minder met dat vooruitzicht.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
MacTrees schreef:
02-11-2017 22:56
He bah, hoop geen gezever over Morales. Dat zou tegenvallen. ik stuiter al wat minder met dat vooruitzicht.
Nee ik heb al voorstukjes gezien. Onder andere over Gregory. Dat maakt het vast beter :rofl:
Ik zou een klein stukje backstory voor Morales eigenlijk wel leuk vinden. Niet een hele aflevering hoor, maar zoals ze bijvoorbeeld in het verleden bij Bob, Enid en Abraham hebben gedaan. De minuten voor de intro of zo. Zodat we een beetje een beeld krijgen hoe hij zijn familie verloren is (die zijn dood geloof ik? hebben we daar al uitsluitsel over?) / hoe hij Negan tegenkwam en hoe dat ging, zoiets, hoeft niet heel uitgebreid natuurlijk.
Voor mij mag het over Gregory gaan. Dat hij eindelijk eens aangepakt wordt of zo!

Afbeelding Grrrr....blijkbaar mag ik geen plaatjes meer plakken
Ja Gregory die een gruwelijke dood krijgt en Gabriel die samen met Negan gaat zitten klessebessen!!
Ben zo benieuwd naar morgenavond! En jaloers op degenen dienu al kunnnen kijken.
Iedereen veel plezier met kijken vandaag!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik heb al gekeken! En:

HET WAS GEWELDIG! Ze zitten weer op de juiste weg hoor, met EN oorlog EN dialogen. Ik vond het top!

Daryl was the bomb met zijn "I know who he is. Don't matter." :thumbsup: Ik dacht echt even: dat is een korte terugkeer voor Morales :rofl: Maar uiteraard stond ie weer op... Edit: even opnieuw gekeken: het was iemand anders :facepalm:
Ik vond de dialoog tussen Rick en Morales wel mooi. Morales was toch even van slag toen hij hoorde hoe het die groep vergaan was. Maar nu hij neergeschoten is, zal hij ook wel wraak willen. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat.

Eric dood, nou ja daar mis ik niets aan. Vond het wel sneu voor Aaron en ook weer sneu voor Rick dat Aaron vertrekt naar Hilltop. Gracie mee, dat was te verwachten natuurlijk. Wel gaaf dat we Eric nog zo weg zagen lopen.

Jesus :thunder: Werkelijk waar ben je mee bezig. Op zich dacht ik nog: he je hebt eigenlijk wel gelijk over dat 'living in peace', maar tegelijkertijd; je weet wat ze gaan doen! Nee, ik was Team Morgan in deze. Gaaf dat ze gingen vechten. Ik vraag me wel af waar Morgan nu heen is.

Gregory :rofl: Wat een dipshit! Maggie was goed bezig! Jammer dat ze hem uiteindelijk toch binnen liet, maar geweldig hoe hij meerdere keren op zijn nummer werd gezet. Dat stukje met Cal vond ik ook erg grappig.

En dan the Kingdom! Goede actie met die onverwachte schietpartij. Maar toen ze daar zo open en bloot in dat veld bij die gebouwen stonden, dacht ik al: dit gaat niet goed. Echt een goed einde! Spannend, ik heb alweer zin in volgende week!

Ik ben wel nog steeds benieuwd hoe het met Gabriel gaat, duurt wel lang voor we daar iets van zien. Dat had ik nu toch eigenlijk wel verwacht.

Straks nog even Talking Dead kijken met Norman :heart:
anoniem_290909 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 14:04
1.75% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-11-2017 23:05
Reden: spoiler weggehaald
99.00% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wij hebben hier party-snacks klaar staan voor het moment dat Gabriel ge-glennificeerd wordt. Hoop op vanavond, vrees voor einde seizoen pas.

Echt, Gabriel moet dood, en echt heel dood
LeesMee schreef:
06-11-2017 09:23
Wij hebben hier party-snacks klaar staan voor het moment dat Gabriel ge-glennificeerd wordt. Hoop op vanavond, vrees voor einde seizoen pas.

Huh???! Waarom?? Dit snap ik niet
Heb ook gekeken. Kut dat die afleveringen zo snel gaan en de week zo langzaam. Veel plezier vnv.
LeesMee schreef:

Waarom moet hij dood?
Dory_1 schreef:
06-11-2017 10:08
Waarom moet hij dood?
:mrgreen: grappig, ik ben verbaasd over de verbazing. Vreselijke vent imho.

Los daarvan vind ik een van de charmes van TWD dat de schrijvers geen enkel respect hebben voor verhaallijn, populariteit of kwaliteit van een personage: iedereen kan dood op ieder moment.

Toen Glenn onder de vuilniscontainer uit kroop vond ik dat teleurstellend, iedereen moet kunnen sneuvelen. Dat is later alsnog meer dan goed gemaakt gelukkig. Dus ook Gabriel moet dood kunnen.

Alleen, hier in huis wensen we hem ook dood, meest gehate personage sinds “zij die niet genoemd wordt” stierf aan een keizersnede :)
Dat vind ik ook een kracht van twd maar ik hoop bijna nooit dat ze dan ook gaan. Ik vind gabriel een gaaf character. Die hoeft echt nog niet dood. Lori, beth, andrea maakte me niet zoveel uit. Maar van deze groep doet alles pijn.
Oh echt? Nee ik heb geen hekel (meer) aan hem. Ik ben nu vooral team DOOD AAN GREGORY. Dat vind ik pas echt een dipshit.

En natuurlijk kan Gabriel dood en heel eerlijk: ik zal er geen traan om laten. Maar hij hoeft van mij niet per se dood.
Ik moet de laatste 10 minuten nog kijken en ik wil zo graag lezen wat je hebt geschreven Dory maar ben bang voor spoilers hahaha!
Oke, wit:

Ik merk dat ik helemaal geen zin meer heb om te kijken eigenlijk.. Ik erger me dood aan die stomme beslissingen die ze maken. Jesus, seriously? Wel mooi dat gevecht tussen Jesus en Morgan. Knap van Morgan dat hij weg liep, groot gelijk! De stukjes van tha kang spoel ik ook door, dat stomme gezeur..

Morales dood, was te verwachten. :') Ik lees nu dat hij blijkbaar op stond? Dat heb ik gemist hahaha!

Ahhh Eric! :hug: Arme Aaron! (Ik vind hem trouwens lijken op Justin Timberlake hahaa!

En dat praten van Maggie tegen Gregory.. Gebruik alsjeblieft je smoel eens gewoon normaal.. Vermoeiende muts. :facepalm:

Einde
Whahahahaa Coda! Met bijna alles oneens :rofl:

Wit:
Ja volgens mij stond Morales op. Ik vond het al zo'n korte comeback. Daryl schiet hem neer, trekt die pijl eruit maar verder zie je hem helemaal niet. Later zie je iemand opstaan die alleen in die ruimte is. Lijkt mij dat dat Morales is. Edit: ik heb even opnieuw gekeken, maar het is dus niet Morales. Dat heb ik dus echt helemaal verkeerd gezien! :facepalm: Toch geloof ik niet dat hij dood is.

En serieus geen zin meer om te kijken? Ik vond de vorige aflevering ook een beetje tegenvallen (veel schieten, weinig duidelijkheid) maar ik vond deze echt weer in de juiste richting!
Meestal zijn we het met elkaar eens... O_O
Coda schreef:
06-11-2017 14:29
Meestal zijn we het met elkaar eens... O_O
Deze keer toch echt niet. En over Morales:

hij is toch echt dood lees ik net ergens. Prima hoor.
LeesMee schreef:

Neeeeee, hoe kun je dit nou vinden!

Eén van de beste karakters in de serie op dit moment IMO: goede ontwikkeling doorgemaakt, badass momenten gehad (neerschieten terwijl hij gebed zegt), goede acteur. Ik hoop juist heeeeeeel erg dat hij het overleefd, al weet ik even niet hoe :"-(
Maar goed ik heb gekeken dus even mijn mening in het wit:

Ik ben heel alleenig Team Jesus :biggrin: . Je moet wat mij betreft echt weer terug gaan werken naar beschaving, wat hij zei: uiteindelijk moet je met elkaar leven. Maar goed ik was ook altijd Team Dale en Team Glenn, ik heb een week hartje zegmaar,

Verder vond ik het inderdaad en heel vette aflevering! Er gebeurde echt een hoop.

Ik had ingeschat dat of Morales heel snel dood zou gaan of dat we nog lang van hem mochten genieten. Het werd dus duidelijk het eerste. Ik zat wel even van WTF Daryl, om eerlijk te zijn. Vooral toen die aan het eind van de aflevering die andere knakker ook zo neerschoot. Daryl neemt geen kansen meer, die heeft er geen vertrouwen meer in, dat is duidelijk. Ik ben wel blij dat ze Gracie hebben meegenomen :heart: ik denk dat Aaron goed voor haar gaat zorgen.

Over Aaron gesproken: vanaf de vorige aflevering zag ik al aankomen dat Eric natuurlijke hartstikke dood ging, maar ik vond het toch wel mooi in beeld gebracht, vooral voor een side karakter. De emotie was wel voelbaar, hoewel ik niet per se zelf zat mee te janken ofzo. Wel jammer dat geen enkele niet-hetero relatie het (langer) redt. Misschien kan Aaron nu met Jesus wat beginnen op de Hilltop :A:

En dan Gregory. Moest echt lachen om die opmerking van Kal en de middelvinger. Leuk om Maggie weer te zien, maar ik ben benieuwd hoe lang Gregory zijn "ik ben nu anders, beloofd" volhoudt. Ik gok: niet lang.

Het einde zag ik eerlijk gezegd ook al aankomen. Er moest bij een van die aanvallen natuurlijk wel iets grandioos fout gaan en dan blijft Zeke over. Benieuwd naar volgende week en wat Carol gaat doen, want die was natuurlijk net al weggelopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven