Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
aaah floortje wat naar! gecondoleerd. ook al had je misschien niet zo veel contact, blijft toch vreselijk om iemand te verliezen.
gecondoleerd Floortje, sterkte met dit verlies.
Floor, gecondoleerd meid.

Nog geen ongesteldheid dus, afwachten maar weer (maar ondertussen blijf ik duimen hoor).

Teddy, ik zag een hele mooie jurk voorbij komen op de mail! En al 50 ml! Gaat de goede kant op. Hoeveel weegt ze nu?

Mamadeb, fijn dat het ritme begint te komen

Rossia, hoe voel jij je?

Ziggie, moeilijk om rustiger aan te doen als je midden in een verhuizing zit. Maar wel aan jezelf denken hoor. Fijn dat je vriendin heeft geholpen!

Michigan, wat saai dat je iedere dag hetzelfde doet. Koffieleuten koffieleuten koffieleuten.....

Mimpje, ik ben benieuwd naar het kamertje! Lekker op tijd klaar voor de komst van de kleine!

Ik heb pijn in mijn heupen/bekken, niet normaal! De volgende keer toch maar wat minder lang dan een uur en tien minuten met uk in de babybjorn lopen. Jeetje, dit ken ik echt niet van mezelf. Een bevalling is echt slopend voor je lijf! Michigan en Vera, ik begrijp nu een beetje hoe jullie je steeds moeten voelen. Hopen dat het morgen weer over is..... want dan moet ik huisje poetsen
ellein weet niet hoeveel ze weegt nu, vanmiddag is inloopspreekuur bij cb, dus loop straks even langs. Alleen het sneeuwt hier, dus ik hoop dat het nog droog wordt, anders moet ik weer die gekke plastic hoes om die wagen trekken.
Floor, gecondoleerd. Zijn nooit leuke dingen. Sterkte ook voor de rest van de familie!

Michigan, hoe was het bij de fysio?? Gezellig op visite geweest?

Teddy, wat gaat het goed met mini zeg! Dat moet goed komen bij het cb straks.

Ellein, misschien toch minder shoppen... Je weet dat spierpijn (als het spierpijn is) de tweede dag altijd erger is he ! Ik voel me prima, thanks for asking.
oh iets te snel op versturen gedrukt.

Wat vervelend van je heupen. Je lijf waarschuwt je nog wel als je teveel doet. Ook al is de bevalling alweer een tijdje terug, je houdt er langer last van dan je zou denken.
Floortje, gecondoleerd... wat een naar nieuws! En wat dubbel dat je ondertussen zelf waarschijnlijk toch stiekem zit te wachten op kleine tekens van 'nieuw leven'. Ben je gespannen deze maand, of heb je weinig hoop en wellicht daardoor wat meer rust?

Mimpje, 11 uur slaap.... WAUW! Daar teken ik ook voor! Geniet er nog maar even van!!

Vera, nog 3 kilo in je borsten. Hoe vind manlief dat?? Als er bij mij 3 kilo bij komt in mijn borsten kapseis ik denk ik...

Ellein, je omschrijving van je tripje naar het dorp Daar kan ik me nu al op verheugen! Wel erg jammer dat je het nu moet bezuren met bekkenpijn!!

Mamadeb, goed je te lezen. Lekker hoor, dat je kleine man al enigszins naar een ritme toegaat. Fijn dat hij bij zijn grote broer in de groep kon komen!

Ziggie, ook goed om jou te lezen! Grappig, hoe de mensen van het forum voor je gaan leven, want ik bedacht me gisteravond vanuit het niets plotseling 'oh ja - Ziggie zit midden in verhuisperikelen, die is natuurlijk veel te druk voor het forum!'. Wel een beetje rustig aan blijven doen hoor... delegeren maar!!

Teddy, dank voor je tip over het recept, ik ga meteen op zoek!

Zo, dan ga ik weer verder met mijn saaie leven (en bedankt, Ellein!! ). Ga zo heerlijk een bagel uit de vriezer halen want heb nog gerookte zalm in huis... heb ik zin in! En dan vanmiddag staat het uitruimen van een paar kastjes op de planning en ... tja... nog een theevisite
Rossia, het was eigenlijk wel lekker bij de fysio... als ik echt klachten heb, doet het masseren vooral heel veel pijn. Maar momenteel gaat het wonderbaarlijk goed met mijn lijf, het is vooral moe en wauw, dit was heerlijk ontspannend... ben er lekker loom van geworden!!
Gerookte zalm....mmmm en dan mag jij van de vlos???
Zolang het maar van de visboer komt en niet uit de supermarkt!
aha, nou ach ik heb laatst een klein beetje genomen wat niet van de visboer kwam....en het was toch lekker.......en ik voel me ook nog steeds als een vis in het water
Haha kijk, dat moet genoeg zeggen toch! Ik ben zelf wel altijd nogal van het principe 'vis moet zwemmen' maar dat wijntje laat ik toch nog maar even achterwege. Na de bevalling regelt mijn vriend een vers wit pistoletje voor me, met filet americain van de slager, en een glas hele lekkere droge witte wijn. En echt, ik kan niet wachten..........

En hoera! Ik heb de beide chocoladetaart-recepten gevonden en opgeslagen!

Uhm... ik hou van lekker eten? Hoe komen jullie daar nou bij?!?!

Ga nu die bagel maar eens smeren geloof ik, mijn maag begint te rommelen
Hmmm ik verheug me wat dat betreft ook op de bevalling, of liever het einde ervan. Ik heb bij mijn moeder een heerlijk wit broodje met biefstuk en champignons besteld.....

En dat broodje filet americain ja dat klinkt ook erg verleidelijk. Nog een paar weekjes wachten!!!

Ik ga ook eens kijken of wij richting huis gaan, begin behoorlijk trek te krijgen van deze verhalen
Michigan, ik ga vanavond de boodschappen doen voor mijn tweede chocoladetaart. Ga hem zaterdag maken en dan wachten tot zondag zodat ik hem ook mag eten.

Ik denk ook dat ik een aantal dingen behoorlijk zal missen als ik zwanger ben, maar ja, alles voor een goed doel he!

Mimpje, ben jij ook en-route aan het internetten??
oh meiden het eerste broodje filet smaakt zo lekker!!!

net bij cb geweest en meisje weegt alweer 3440 gram!! dat betekent weer 120 gram erbij. joehoe!

ga er nog maar wat slagroom bij in gooien. ze heeft honger gekregen van de koude buitenlucht.
Applaus voor Mini-Teddy!! En voor haar moeder die slagroom produceert!
Meiden, even snel een signaal van mij! Hol van de ene afspraak naar de andere.. ik h*** dit soort dagen! Kan ook helemaal niet even hier kletsen en ben vanavond ook weg...

Morgen kom ik weer sociaal doen

Ohja, en met mij verder alles goed, ik hoop met jullie ook?!
Ha allemaal,

Zit iedereen aan tafel?? Wij gaan zo lekker pasta eten, mmm!!!

Floortje, gecondoleerd met je oom, meid. De verhuizing laat overigens nog even op zich wachten, waarschijnlijk gaan we pas na de bevalling echt over. Maar hoe meer er al ingepakt is, hoe minder er nog te doen is als de kleine er straks is en ik misschien nog niet topfit ben. Toch merk ik wel dat ik nu ook niet alles meer kan, want ik begin mijn bekken steeds vaker te voelen, helaas.

Teddy, wat goed van mini-Teddy en van jouw slagroommelk! Echt fijn dat ze zo goed groeit nu.

En Mamadeb, met jouw mannetjes gaat het ook helemaal prima, zo te lezen. Heerlijk joh! En super dat de kleine met z'n grote broer mee kan naar het kdv. Lijkt me een fijn idee en ook wel praktisch.

Rossia, als je de wii-fit toch niet meer gebruikt, mag je 'm wel hierheen sturen??!

Jaaah, filet américain dat lust ik ook wel weer eens! Goed idee, Mimpje en Michigan, ik zal Ziggieman ook vast eens instructies geven voor na de bevalling!!! En die witte wijn klinkt ook goed, alleen is de combi met bv misschien niet zo super. Krijgt de baby gelijk de hik...

Missc, ga maar lekker uitrusten van je drukke dag vanavond!

Nu lekker aan de pasta. Doeg iedereen!
Nou pffffffffffff, was ik gisteren nog zo vol lof, vannacht en vandaag was het 10x niets.

Beide kids hebben gespookt vannacht. De kleine man had even bedacht dat hij bij de nachtvoeding niet veel dorst had en kwam dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg, 5 uur!!! Had daarna niet veel trek meer om te slapen, dus zat ik om 6 uur beneden. Is niet goed voor mijn bloeddruk zeg. Oudste is wel 5 x geweest vannacht. Heel zielig hoor, is nog steeds niet helemaal genezen van die griep van 4 weken geleden. Hoest nog veel en steeds snottebellen. Hij was ook vroeg wakker dus was een heeeeeele lange dag vandaag. Kon ook niet ff lekker naar buiten met dit prut weer. De kleine wilde vandaag alleen maar bij mama zijn (sprongetje geloof ik), maar ja met een 2e erbij is dat echt not done. Heb hem wel geprobeerd bij de 1e tekenen van vermoeidheid boven neer te legge, maar na half uur huilen toch maar weer naar beneden gehaald.

Heb net al ff wat traantjes gelaten, want dit is niet leuk.

Ze liggen nu allebei boven, maar hoor ukkie alweer. En tja dan is het dilemma savonds dat ik hem niet te lang wil laten huilen i.v.m. grote broer die naast hem slaapt. Wil niet het risico dat hij wakker wordt.

Sorry voor dit ego stuk hoor, maar bah!

Morgen trouwens toch ff naar ha voor oudste, ben benieuwd.

Goed en nu maar duimen dat ze hier allemaal stil blijven....
hoi meiden,

bedankt voor jullie lieve woorden. Is toch een gek idee hoor. Maandag crematie, bah ik heb echt een hekel aan die zaken maar ja hoort bij het leven zullen we maar zeggen.

Nog geen bloed hier, wel weer buikpijn gehad. Zucht zou mijn cyclus zomaar ineens van slag zijn ofzo? Nou ja we wachten wel even af, na vorige maand durf ik niet te snel te teste.

mamadeb he bah dat klinkt idd niet als een leuke nacht. Geloof dat ik om 5 uur toch wel weer mijn bedje in gekropen was, maar ik ben dan ook echt geen ochtendmens. Hopelijk valt het mee bij de ha morgen.

Ziggie dus toch, ik dacht al dat het nog even duurde voordat je ging verhuizen. Gelukkig wel dus, maar idd wel lekker als je alvast zoveel mogelijk hebt ingepakt. Rustig aan wel hoor!

Teddy jeeh goede slagroom dus! Goed hoor.

hehehe ik moet wel lachen om jullie filet dromen. Ik zal dat ook echt missen, ben gek op rauw vlees. Biefstuk hmmm liefst rood, carpaccio ed. Maar ik heb het er met liefde voor over!

zo ga eens lekker op de bank hangen.

x Floortje
Ow ja sorry Floortje, idd nog gecondoleerd. Altijd naar nieuws zoiets. En tja er om 5 uur nog induiken, heb ik ook geprobeerd met uk, maar lukte niet. Bij man gaat dan de wekker om half 7 en toen bedacht nr1 ook wel dat hij eruit wilde. Dus tja ik heb dan ook niet zo heel veel keus.... helaas...

Trouwens toch nog wel spannend bij jou!
he bah mamadeb wat een ellende. hopelijk heb je vanacht een betere nacht!
hoi meiden, even snel een bericht van mij. Ik ben de komende paar dagen niet online. Ben een weekend weg met manlief. Was het helemaal vergeten te vertellen!

Oa carnaval vieren maar ook even ontspannend/genieten van elkaar.

Nog niet ongesteld hier, vind het raar maar probeer nog niet teveel te hopen. We wachten af, evt dinsdag een test voordat ik naar de gyn moet.

Michigan als je gaat bevallen succes meid, zelfde geld voor Ziggie!

Alle andere dames, fijne dagen!!!

xxxx Floortje
veel plezier floortje!!!
Mamadeb, heb je beter geslapen vannacht??

Floor, Veel plezier bij het kernavallen en laten we hopen dat je ongesteldheid wegblijft. Niet te veel alcohol drinken hihi! Ik blijf voor je duimen hoor!

Goedemorgen voor de rest! Allemaal lekker geslapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven