Werk & Studie alle pijlers

Wie ervaring met thuiswerk?

13-11-2017 19:36 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er regelmatig aan te denken om naast mijn huidige baan (28 uur in de zorg) om thuiswerk erbij te doen. Gewoon voor wat extra's erbij te verdienen. Ik heb een koophuis, en ben alleen. Dus veel hou ik niet over per maand. Om wat meer en beter te kunnen sparen lijkt thuiswerk mij ook wel wat. Ik heb best wat vrije tijd over om wat extra's erbij te doen (meer uren erbij zit er op mijn huidige werk helaas niet in).
Ik kan alleen niet echt vinden wat nou echt betrouwbaar is en hoe het echt in z'n werk gaat.
Wie heeft hier ervaring mee? Positief? Negatief? Hoeveel tijd gaat er ongeveer in zitten (zodat ik weet of het wel te combineren valt).
Tips en ervaringen zijn heel erg welkom!
Bedankt alvast :)
Prostitutie?
Heb jarenlang erotisch gechat. Nouja erotisch, meeste gesprekken waren gewoon normaal. Verdiende best aardig maar meer doordat ik echt snel was. En het was betrouwbaar, elke maandag had ik mijn geld.
Kun je ergens anders in de zorg je uren aanvullen of een contract met meer uren krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben absoluut niet op zoek naar erotische gebeuren om m'n geld mee te verdienen!

Ik heb pas geleden ophoging van contract gehad en werk soms 12 dagen achter elkaar (waarvan paar hele dagen en paar ochtenden van 4 uur en soms avond). Dus iets in de zorg er naast zie ik dan niet zitten. Wil ook nog thuis zijn natuurlijk, vandaar dat ik iets van thuiswerk zoek :)
Thuiswerk zonder iets erotisch is nauwelijks te vinden, al jaren niet meer. Ja soms stukjes schrijven waar je dan 10 cent voor krijgt maar daar houdt het ook wel een beetje mee op.
Alle reacties Link kopieren
Pieps2016 schreef:
13-11-2017 19:44
Heb jarenlang erotisch gechat. Nouja erotisch, meeste gesprekken waren gewoon normaal. Verdiende best aardig maar meer doordat ik echt snel was. En het was betrouwbaar, elke maandag had ik mijn geld.
Pieps ik heb jou gepb't. Maar ik kom er nu achter dat je geen melding krijgt van pb's, blijkbaar heb ik er ook al een aantal gemist. :$
In ieder geval nooit betalen om aan thuiswerk te komen, dat zie je veel. Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig vraag naar is.

Anders misschien iets van folders rondbrengen of zo?
Icetea2017 schreef:
13-11-2017 19:52
Ik ben absoluut niet op zoek naar erotische gebeuren om m'n geld mee te verdienen!

Ik heb pas geleden ophoging van contract gehad en werk soms 12 dagen achter elkaar (waarvan paar hele dagen en paar ochtenden van 4 uur en soms avond). Dus iets in de zorg er naast zie ik dan niet zitten. Wil ook nog thuis zijn natuurlijk, vandaar dat ik iets van thuiswerk zoek :)
12 dagen achter elkaar terwijl je een contract voor 28 uur hebt? Hoe word je dan ingepland? 3 uur per dag ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Lees, soms ochtenden van 4 uur ;), soms hele dagen (7 uur). En doordat ik in de zorg werk, werk ik ook weekenden. Daardoor soms 12 dagen, maar soms dan ook maar 4 dagen in de week. Dus dat wisselt heel erg. De ene week werk ik bijvoorbeeld 35 uur en de andere week 14 uur (ik noem even een voorbeeld).

Nou, denk dat ik het er dan bij laat. Ik zie het niet zitten wat erotiek betreft
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
13-11-2017 20:00
In ieder geval nooit betalen om aan thuiswerk te komen, dat zie je veel. Ik denk eerlijk gezegd dat er weinig vraag naar is.

Anders misschien iets van folders rondbrengen of zo?
Ja zoiets heb ik eerder gehoord. Ik heb kennissen gehad paar jaar geleden die deden iets van inpak werk thuis. Betaalde redelijk goed ook. Ik heb geen idee hoe en wat en waar hun dat deden. Inmiddels geen contact meer met hun, anders hand ik aan hun kunnen vragen.
Tja, folders rond brengen is ook niet echt een vetpot, maar zoek echt iets wat ik gewoon thuis kan doen zodat ik niet de deur uit hoef.
Thnx iig :)
Bij dit artikel worden twee websites genoemd. Neem aan dat die dan redelijk betrouwbaar zijn: https://www.bndestem.nl/overig/thuiswer ... ~a32cb4ee/
anoniem_299267 wijzigde dit bericht op 13-11-2017 20:30
Reden: Spelfouten
0.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
13-11-2017 20:29
Bij dit artikel worden twee websites genoemd. Neem aan dat die dan redelijk betrouwbaar zijn: https://www.bndestem.nl/overig/thuiswer ... ~a32cb4ee/
Thnx!
QueenArachnia schreef:
13-11-2017 20:00
Pieps ik heb jou gepb't. Maar ik kom er nu achter dat je geen melding krijgt van pb's, blijkbaar heb ik er ook al een aantal gemist. :$
Goed dat je het zegt want ik heb er dus ook flink wat gemist! Maar je hebt een PB terug!
Alle reacties Link kopieren
Pieps2016 schreef:
13-11-2017 19:44
Heb jarenlang erotisch gechat. Nouja erotisch, meeste gesprekken waren gewoon normaal. Verdiende best aardig maar meer doordat ik echt snel was. En het was betrouwbaar, elke maandag had ik mijn geld.
Bij welk bedrijf was dit? Ik heb dit wel eens voorbij zien komen, vraag me af welke betrouwbaar is.
Glencoco schreef:
13-11-2017 21:43
Bij welk bedrijf was dit? Ik heb dit wel eens voorbij zien komen, vraag me af welke betrouwbaar is.
Ik werkte bij zubar maar is inmiddels overgenomen door Yops. Zijn goed betrouwbaar alleen minder verdiensten dan bij zubar. Yops of operatormatch kan ik aanraden. Dat zijn ook de grote namen waarbij je gewoon zekerheid hebt dat je betaald krijgt, de kleinere bedrijven nemen het niet zo nauw met uitbetalingen.
Alle reacties Link kopieren
In mijn vorige leven heb ik als webcamgirl gewerkt, verdiende goed en kon mijn eigen tijd indelen. Kreeg elke week netjes uitbetaald.
Alle reacties Link kopieren
Freelancer geen optie? Werken als Customer Service medewerker? Of Social Media beheerder?

Via www punt upwork punt com genoeg te vinden (wel Engels, heel soms Nederlands).
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
13-11-2017 23:35
In mijn vorige leven heb ik als webcamgirl gewerkt, verdiende goed en kon mijn eigen tijd indelen. Kreeg elke week netjes uitbetaald.

Laat me raden bij Clubs..nse
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik klus wat bij via roamler (mystery shopping achtige opdrachten en promotiemateriaal opbouwen in winkels). Dit werkt voor mij goed. Ik kan opdrachten accepteren als ik tijd heb en heb geen verplichtingen als ik geen tijd heb. Het is niet echt thuis werk, maar wel een vrije tijds dingetje.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
14-11-2017 10:38
Laat me raden bij Clubs..nse
Klopt! Was jij toevallig mijn collega?
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
14-11-2017 14:25
Klopt! Was jij toevallig mijn collega?
Ik heb ooit overwogen om via CS een extraatje bij te verdienen, maar bij nader inzien vond ik het toch eng, stel dat ik een bekende zou treffen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
14-11-2017 15:39
Ik heb ooit overwogen om via CS een extraatje bij te verdienen, maar bij nader inzien vond ik het toch eng, stel dat ik een bekende zou treffen.
Ja dat snap ik. Ik camde met mijn hoofd uit beeld. Heel soms zagen ze een stukje van mijn mond. Dus zo goed als anoniem.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
14-11-2017 18:04
Ja dat snap ik. Ik camde met mijn hoofd uit beeld. Heel soms zagen ze een stukje van mijn mond. Dus zo goed als anoniem.
CS vertelde mij dat de meiden die wel met hun gezicht in beeld kwamen de meeste klanten kregen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
14-11-2017 19:07
CS vertelde mij dat de meiden die wel met hun gezicht in beeld kwamen de meeste klanten kregen.
Ik had niet te klagen qua verdiensten. En ik wou graag anoniem blijven ivm mijn gezin. Ik schaamde mij absoluut niet voor het werk maar ik wou ook niet dat mensen mij herkenden en dat mijn kinderen hiermee gepest zouden worden. Ik heb het Ong drie jaar gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven